Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Jullie zijn nog wakker he? Mag ik even bij jullie zitten?
*Eet iemand van jullie ook wel eens pistaches en raak je er dan ook zo gefrustreerd van als ze niet open willen?*
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:-Bladora- schreef op 26 november 2009 @ 01:25:

Ahhh nick en simon....dat moest wel een heel goede vriendin van me zijn haha...Maar mooi dat t leuk was!

Sterker nog: dat wás het niet alleen, dat is het nog steeds!

Ondanks Nick en Simon.....

Wat een echte liefde niet?
quote:mamalief schreef op 26 november 2009 @ 01:26:

Was dat niet de voedselbank Minny?Oooow zou het? Daarom keken ze zo vreemd toen ik vroeg hoe laat de film begon....
Nick en Simon? Zelfs niet voor een vriendin....sta nog eerder een nier af....
quote:Etosha schreef op 26 november 2009 @ 01:26:

Jullie zijn nog wakker he? Mag ik even bij jullie zitten?

Nou vooruit dan maar....

*schuift even opzij voor Etosha*
Geen idee of ik erg inbreek of niet maar ik zag hier nog licht branden en ik kan niet slapen... beetje afleiding is fijn!
Open inloop hier, Etosha
kom erbij etosha!
Dank Mamalief..! Er was hier vanavond tot twee keer toe uitslaande brand bij een buurhuis; op zich voor ons eigen huis niet direct gevaarlijk maar het maakt allerlei angsten los stom genoeg.
quote:minny schreef op 26 november 2009 @ 01:28:

Nick en Simon? Zelfs niet voor een vriendin....sta nog eerder een nier af....*Cancelled meteen de kaartjes voor Jan Smit om met Minny heen te gaan*
We zitten trouwens wel erg dicht bij de 3000 inmiddels zie ik nu. Zouden we het halen vanavond?
Lief ligt al als een os te snurken, die moet om 5 uur er weer uit, maar ik weet als ik ga slapen nu dat ik er waarschijnlijk over ga dromen. Dus vandaar dat ik nog maar even ging forummen met een neut.
quote:minny schreef op 26 november 2009 @ 01:31:

We zitten trouwens wel erg dicht bij de 3000 inmiddels zie ik nu. Zouden we het halen vanavond?Vast wel we gaan gewoon nog even door!
quote:mamalief schreef op 26 november 2009 @ 01:31:

[...]

*Cancelled meteen de kaartjes voor Jan Smit om met Minny heen te gaan*

Eh.....
Weet je wat de oorzaak was van die branden etosha? Of was het aangestoken en voel je je daardoor zo onrustig...
quote:minny schreef op 26 november 2009 @ 01:31:

We zitten trouwens wel erg dicht bij de 3000 inmiddels zie ik nu. Zouden we het halen vanavond?Ja hallo! Ben ik eindelijk (even) ontsnapt uit dat 3000+ groepje, moeten we hier ook voor de 3000 gaan?
Dan moeten we er nog ruim 300 vanavond Bladora
ik vind Nick best een lekker hapje.... en die liedjes zijn best te pruimen als je er een flesje wijn bij drinkt
Bladora, nee, nog niet; ze gaan morgen onderzoek doen van de recherche. Vage vent die er woonde, was met vakantie, maar een wietplantage zou me niks verbazen zeg maar. Er woont hier sowieso veel vaags en er is echt al heel veel gebeurd de laatste maanden. Dus er is wel een algemeen gevoel van onbehagen.

Anyway, laat ik gezellig meedoen aan de 3000.
quote:Etosha schreef op 26 november 2009 @ 01:32:

Lief ligt al als een os te snurken, die moet om 5 uur er weer uit, maar ik weet als ik ga slapen nu dat ik er waarschijnlijk over ga dromen. Dus vandaar dat ik nog maar even ging forummen met een neut.Dat klinkt bekend, hier ook ooit eens een bijna-brand, heb er nachten over gedroomd hoe het ook had kunnen gaan...gekmakerij maar oké...
Oef...ik was van plan vroeg op bed te gaan enzo...de wijn is op t is te koud buiten voor sigaretjes etc...ik dacht slapen is het beste...300? Hmmm
Ja, het is ook gekmakerij, dat weet ik ook, maar ik was echt even in paniek vanavond! Anyway, de amarula staat koud en op tafel.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 26 november 2009 @ 01:35:

ik vind Nick best een lekker hapje.... en die liedjes zijn best te pruimen als je er een flesje wijn bij drinkt Heul, heul, heul veel bier....da's het enige wat helpt...
quote:-Bladora- schreef op 26 november 2009 @ 01:36:

Oef...ik was van plan vroeg op bed te gaan enzo...de wijn is op t is te koud buiten voor sigaretjes etc...ik dacht slapen is het beste...300? HmmmGeen smoesjes Bla, Blijf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven