3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Alle reacties Link kopieren
Hahhahahahaha is die van jou of ie die gegoogled? Schattig!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

heb jij een kat met een krul in zijn staart? Dat is wel heel bijzonder.

mijn hond is eigenlijk geen pup meer, nu 11 maanden en natuurlijk al wat groter, maar nog steeds uberschattig. Mooi beestje, al zeg ik het zelf
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Leuk hoor! Die van mij zijn nu 3 maanden, leuk maar wel lastig met dingen aanleren enzo hoor .. De gordijnen zijn blij met ze zeg maar..
quote:chocolover schreef op 26 november 2009 @ 18:34:

Hahhahahahaha is die van jou of ie die gegoogled? Schattig!!Gegoogled, ik heb zelf ook hele leuke foto's van mijn Diabolo, maar die kan ik hier niet plakken. Mijn dochter had met de intocht van Sint een mijter gemaakt voor hem. Echt knalrood met een geel kruis, stond hem zo gaaf/schattig, en ze kreeg enorm veel complimentjes met de Diabolo en een fotograaf heeft nog een foto van ze gemaakt, ;)
O zo leuk! Is die foto nog ergens gepubliceerd?
ja het is wel een hoop werk dat jonge spul. Hier zijn alle punten van mijn twee banken aangevreten. :(

en behang bij de deur weggekrabt, doen hondjes dus ook....

en het kleed is ook niet meer zo mooi....ach,...maar het hondje is zo lief
quote:chocolover schreef op 26 november 2009 @ 18:39:

O zo leuk! Is die foto nog ergens gepubliceerd?Nee, ik heb ;m in ieder geval nergens gezien, ik dacht het lokale sufferdje maar daar staat 'ie ook niet in. Jammer he?
Haha dat heb ik ook! Ik heb het er voor over, ze geven zoveel liefde! Kan niet eens normaal typen omdat Sens op toetsenbord ligt maargoed.. Ze is wel lief..
Ja da's wel jammer. Kan je niet de foto opvragen? Of weet je niet van wie die fotograaf was?
Nee, ik weet niet wie de fotograaf was...en uit dochter kreeg ik ook niet veel waardevollle informatie.. ;)

Heb jij twee cyperse kittens?
Hm das jammer ja.

Ik heb 3 europese korthaartjes. Huis,tuin en keuken poezen!

`

Dquurqt soms ff voor ik reageer, zit ondertussen trouwjurken te bekijken, eindelijk een avondje alleen dus moet het ervan nemen
Ok dat was Sens qhahaq.. 3Die ligt niet lekker dus draait steeds om. Zoals nu ook. Ga dr even ergens anders neerzetten.
Trouwjurken?

Ga je trouwen!

Ik keek zonet op een nieuw topic, enquete, maar die wordt al affgebrand zie ik...hihihi
Zo poes weg dus kan weer normaal typen.

Ben jij ondertussen nog iets aan het doen? Ik wacht op een vriend die langskomt. Gaan we samen jurken kijken, hij is mijn getuige.
Oh ga ook even kijken dan!

Jup, 10 juni volgend jaar gaan we trouwen! Dus ben nu bezig met dingen regelen he..
O, voordat ik het vergeet te melden

Ik heb heerlijke pannenkoeken gebakken met een vleugje kaneel á la BAM en in een heb ik Danablu gerold en de pannenkoek nog een beetje verhit. WOW, die was goddelijk!
quote:chocolover schreef op 26 november 2009 @ 18:51:

Oh ga ook even kijken dan!

Jup, 10 juni volgend jaar gaan we trouwen! Dus ben nu bezig met dingen regelen he..Gefeliciteerd!
Die pannenkoek klinkt lekker!! Goed dat je het over kaas hebt, ga even wat feta snoepen! Zo terug hihi..

En bedankt voor je felicitatie!
Mmmm... Lekker zo een beetje feta, goed dat je over die kaars begon! En heb de kitties ook maar meteen een beetje melk gegeven..
Ben ik nu alleen?
4 op een rij!
Kijken hoe ver ik kom
Heb toch nog niks te doen
Behalve feta eten
Die mijn kittie wel erg lekker vind ruiken overigens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven