***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
5 pagina’s bijgelezen dus hieronder mijn überlange reactie. Geniet ervan, want dat komt niet vaak voor. En trouwens: Chica is flink irritant aan het posten, dus dan mag mijn serieuze lange lap tekst er wel even tussendoor

Ring: geweldig dat het met je vader beter gaat. Lekker veel tijd met Miep laten doorbrengen.

CD en anderen (sorry, er waren er meer, vooral die de prik hebben gehaald): balen dat jullie je zo rot voelen!

Wicki: welkom trouwens. Ik las over je tandjes vermoeden en veel (stink) luiers en het licht ging hier aan. Evi’s mondje maar eens checken vanmiddag!

Is er al wat aan het doorkomen? Geluidjes maken en gillen gebeurt hier ook.

Maria: rijstebloem wel of geen bijvoeding: ik weet ’t niet, maar Evi krijgt sinds afgelopen maandag de laatste fles rond 21u met een paar scheppen erin. Ze slaapt nu beter dan toen ze de laatste fles om 23u kreeg. Het wordt een soort van pap, dus het verteren duurt langer.

Rot dat je zo’n last hebt van de prik, ik hoop dat het snel over gaat.

Jojon: ik heb echt heel hard gelachen om de tosti Hawaï van je dochter! Ontaarde moeder

Hoe heeft ze vannacht geslapen?

Jane: leuk, zingen! Ben net als Jojon benieuwd, dus vertel! Ik hou ook enorm van schema’s trouwens. Als mij dat rust geeft, geeft het Evi ook rust en is het kringetje weer rond. Relaxed.

Pippa: voel je je al beter?

Vervelend dat schoonmoeder zo fanatiek bovenop junior duikt. Ik snap je gevoel helemaal. Ik zou Evi eerder aan een wat stiller iemand geven die er al van geniet om haar op afstand te zien dan aan iemand die er direct bovenop zit. Hou je ad-remmiteit (nieuw woord voor in de Van Dale ?) vast!

Sanloes: ik had dat ei wel willen zien en ook hoe niet-zen je je toen voelde! En in je ei zakken? Laat maar, haha!

Succes met je verbouwing.

Watever: ik gebruik ook melkpoeder van Kruidvat. Bevalt goed. Gewoon de zuigelingenmelk 0-6 maanden.

Vervelend dat Jasper zo slecht drinkt; hopelijk komt daar verandering in.

Chica: volgens mij zat jij nogal melig achter de pc vanmorgen! Goed man, die 8 kilo eraf, respect!

Wyfke: schitterend; fel anti-schema en dan bekennen dat je ook een soort van schema hebt. Het wordt met de minuut mooier, nu ik terug lees!

Beterschap met je hoofdpijn, van zuslief krijg ik altijd Saridon/Sarixell als tip. Zelf geen ervaring mee, maar zij is een hardcorehoofdpijnlijer, helaas voor haar.

MissBR: echt geweldig dat pyjamazingen. En wat een lieve foto’s van je kids op Hyves!

Lisa: echt zo lief hoe je over je zoontje schrijft en de babymassage. Dan zou ik 4 keer plassen ook wel voor lief nemen!

Pada: fijn om te weten dat dochter geen MG heeft, dat haar longen goed klinken en dat ze misschien morgen mee naar huis mag!

Over (schoon-)ouders die wel of niet fan zijn van je kind: ieder z’n ding en karakter.

Het zegt uiteindelijk niet zoveel over de liefde die ze voor zo’n ukkie voelen, denk ik dan maar.

Morgen ga ik voor het eerst naar een chiropractor en ik hoop zoooo dat hij iets blijvends kan bewerkstelligen in die rug van mij. Ik vind het verschrikkelijk om in te stoppen, weg te leggen in bed/box en weer op te pakken (en alles in het huishouden).

We gaan Evi d’r bed (en misschien de box ook wel) op kratten zetten of manlief maakt iets moois, want bukken is op dit moment echt killing.

MissBR: ik ben erg benieuwd hoe/of Pilates bevalt. Hier in het dorp geeft de cesar-therapeut Pilates op de avond dat man geen school heeft, dus misschien is het ook wel wat voor mij.

Positieve hormonen: ik vind ze nog steeds horrormonen. Afgelopen maandag bij de HA geweest omdat ik een PPD vermoed. Ik haat winters, terwijl ik gek ben op alle winterse (buiten-)sporten, maar God; mag die zon misschien wat feller?

Vrijwel elke winter heb ik een flinke dip, maar nu merk ik dat mijn negatieve gedachten op Evi gericht zijn en niet op mezelf. Nu ik dit afgelopen week heb toegegeven aan mezelf en wat mensen in mijn omgeving, lijkt het ineens al een stuk beter te gaan.

Ik wil niet aan de anti-depressiva, moet nog ff op internet het homeopathische middeltje opzoeken wat de HA me op een briefje gaf en dan hem bellen of ik dat zie zitten.

Geen school vandaag, Evi wel naar kdv dus ik ga weer fanatiek aan de studie.

Tot later!
geweldig Loeki! wat een lap tekst en een behoorlijke samenvatting van de afgelopen bladzijdes! en pilatus dus.. nou ja: het is erg lekker en het helpt wel wat tegen het stijve gevoel heb ik het idee (kan normaal -nu normaal dan- nog maar net tot aan mijn knieen komen als ik buk en na een pilatusles kan ik mijn voeten weer aanraken), maar ik heb nog steeds pijn. vervelende uitstralingspijn. ben van plan snel een afspraak te maken bij de ha, misschien dat er toch iets anders zit wat niet goed is.

Vervelend dat jij ook nog zo'n last hebt.

Pada: joepie!!!!! ik hoop zo dat ze morgen weer naar huis mag, ik denk veel aan jullie!

jojon: hoe heeft dochterlief geslapen vannacht? scheelde dat op die tosti??

lisa: wat leuk dat babymassage zo geslaagd was! (en ook dat je een gezellig uitje had met je vriendinnen!)

ik heb hier helemaal geen zin vandaag. zit een beetje flauw te mailen met een collega en heb mijn sintgedicht geschreven. tijd voor weekend denk ik!
Pada, van jou ook positief nieuws dus... Sterkte, hopelijk is je kleine meid snel weer lekker thuis.

Loekie, wat vervelend dat je je zo down voelt... Ik herken het gevoel niet, het lijkt me inderdaad slim om aan de bel te trekken als jij denkt dat het vooral op Evi is gericht. Hopelijk gaat de zon snel weer feller schijnen voor je! (Overigens schijnt hij hier nu volop, ook wel eens fijn!)

Verder een zwaai!
loeki, had helemaal heen gelezen over je ppd (ja, dat krijg je met zo'n lange post!). wat naar is dat. ik hoop dat je snel iets vindt dat helpt, praat er vooral over en zoek hulp! het is volgens mij niet nodig om er zo lang mee rond te lopen.

knuffel!
Typ met slapende zoon op arm. Overdag is het pet met slapen, dus ik leg hem maar even niet weg.

Vanochtend de mgprik gehaald. Tot nu toe geen last.

Loeki, Vervelend dat je zo'n last hebt van je rug en je hormonen.

Ring, van harte met het goede nieuws!!

Pada, yes!!!! Hopelijk is ze weer vlug thuis.

MissBR, vervelend dat jij ook nog zo'n lasthebt. En Jojon met je bekken.

Lisa, fijn he die babymassage? Zoon gaat er ook altijd van plassen....

Typen gaat echt voor geen meter met links, dus ik brei er een eind aan. Oh ja, maakt er al iemand brownies voor zondag? Want dat kan ik
yessss! brownies!

(dus nerwen: ga je gang!)
Goed het is tot nu toe nog niet mijn dag.

Gisteren niet goed afgeklopt want mini bedacht vanochtend om 5.30 dat het tijd was voor eten. Mijn vriend ging er uit en ik ben weer in slaap gevallen en dus door de wekker heen en dus te laat wakker. Moest toen heel snel mini aankleden (vriend ging direct de deur uit) ik mezelf aankleden en toen mini uit de box, maar.... toen kwam de 200ml er weer uit ahhh.

Heb nog een poging gedaan haar schoon te krijgen da's niet helemaal gelukt, dus met schone trui maar wel nat rompertje afgegeven op kdv (wel even aangegeven natuurlijk en zij vonden het geen probleem om haar direct even te verschonen). Om vervolgens in een file terecht te komen (en die is er bijna nooit hier in het hoge noorden). Uiteindelijk wel precies op tijd binnen gekomen (na ietwat te hard gereden te hebben zul je zien krijg ik ook nog een boete).

Ben nog steeds chagerijnig (krijg ik als ik 's ochtends niet even rustig kan zitten) en eet ondertussen de anderhalf kilo die ik kwijt was geraakt de afgelopen twee dagen er weer aan (ja Sanloes ik had dezelfde symptomen). Heb de chocoladekoekjes weer ontdekt.

Maar na de berichtjes hierboven te hebben gelezen is het misschien beter om op zoek te gaan naar een ei (om weer zen te worden).

Ben trouwens net naar de winkel geweest en heb direct maar rijstebloem gekocht. Even vannacht afwachten maar als ze weer onrustig is 's nachts toch even kijken of het geen honger is.

Nog geen tandjes Loeki. Al heb ik het idee dat linksonder toch een bultje zit, nog even afwachten dus. Balen trouwens dat je het idee hebt ppd te hebben. Wel knap dat je door hebt dat je je negatieve gedachten op Evi richt dat is niet altijd makkelijk om te erkennen. Vooral hulp zoeken (maar dat doe je al).

Hier ook rugproblemen maar bij mij is het de ischiasspier (schrijf je dat zo?). Vaak is het wel zo als ik in een stressvolle/niet vrolijke periode zit ik ook last heb van mijn rug.

Eerst maar even posten voordat het weer verdwenen is. Trouwens nog dank voor alle welkomberichtjes
Ik? Irritant posten? Nou jaaaaaa zeg

Loeki: fantastisch meid dat je het goed opgepakt hebt. Helemaal super. Ik ben trouwens wel benieuwd naar die medicijnen die de dokter heeft voorgeschreven. Die homeopatische dus. En het toegeven is altijd de eerste stap en een heeeeel grote stap in de goede richting. Ga je ook nog praten met iemand? Doen hoor, want dat helpt echt. En succes met chiro, mijn ervaringen met Anniek daar, zijn erg goed.

Wicki (ben altijd van het afkorten) ik had je nog helemaal geen welkom geheten (foei). Welkom. Nieuwe schrijvens zijn altijd leuk. En wat heb jij een drama ochtend achter de rug zeg. Balen he? Als je dan ineens zo moet haasten en dat op dát moment juist alles onder gespuugd wordt. (is meestal zo haha, of een spuitluier ofzo, ook altijd leuk)

Nerwen: het is maar goed dat ik niet kom as weekend want dan had ik al je brownies opgegeten En ik vind dat je nog aardig typt met links hoor.

PS: rijstebloem is bijvoeding.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Even iets leuks: ik heb net mijn eigen kerstkaart zitten maken!! Hij is zo leuk geworden met zoon in de hoofdrol natuurlijk. Ben er helemaal blij mee. Helaas kon ik niet kopieren, plakken, anders had ik 'm ff op hyves gezet.
Chica, heb nog wat alinea's toegevoegd aan je sint-gedicht... aan jou de eer om het af te maken
Loekie en anderen, mijn vraag was niet zozeer of rijstebloem bijvoeding is, maar waar ik het kan kopen en of dat speciaal voor baby's is. Bambix ofzo? AFgelopen nacht heeft zoon trouwens wel weer doorgeslapen. Vandaag weer enorm aan het drinken, met 5x200 ml red ik het echt niet. Meer kindjes last van en hoe lossen jullie dit op? Ik dacht dat je max. 1 liter per dag mag geven?

Pippa: vervelend dat je schoonmoeder niet doet waar jij je prettig bij voelt. Mij maakt het op zich niet zoveel uit wat (schoon)ouders doen: juist wel of niet pakken. Ze zijn gewoon erg enthousiast en zo laat ik ze maar. Kan zoon op ander moment wel bijkomen.

En Blog: balen dat die migraine toch nog best heftig is. Hoe is het verder?

Lisa: leuk dat de babymassage goed bevallen is. Ik denk achteraf dat ik te vroeg ermee was, nu vindt zoon het wel leuk. En de kerstkaart ook al klaar. Eerlijk gezegd ben ik zelf helemaal niet zo van de kerstkaarten en al zeker niet met foto's van kids erop, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Pada: fijn dat dochter toch geen MG heeft. Hopelijk gaat het snel de goede kant op.

Loekie, balen dat je nog steeds zo'n last van rug hebt. Hopelijk helpt bezoekje morgen wat. En ook nog laatst van depressieve gevoelens, niet fijn. Sterkte!
Maria, je kunt die rijstebloem gewoon kopen bij de Etos e.d. Het is van Bambix idd, maar dus van Nutricia en je hebt in naturel en met een smaakje geloof ik. Er staat op vanaf 4 maanden.

En ik begrijp wat je bedoelt met kerstkaarten met kids erop, maar ik heb redelijk wat cadeaux over de post gekregen voor zoon van vrienden van mijn vader die ver weg wonen. Vind het wel leuk om ze met Kerst een kaartje te sturen en dan zien ze meteen hoe zoon er uitziet. Het is trouwens een 'normale' kaart niet met kerstmutsen op zoons hoofd e.d.

Loekie, voor jou even een . Ik begrijp best dat je je zo kunt voelen, ik ben ook even somber geweest net na de kraamweek. Toen ik eenmaal gestopt was met bv, is dat gelukkig weggegaan. Goed dat je het onder ogen ziet, dat is de 1e stap!

En Pada heeft een update gegeven op hyves, dochtertje mag morgen als het goed is naar huis (als ik het me goed herinner)
Oh Maria dat was de vraag. Rijstebloem is gewoon te koop bij de drogist. Het heet toch ook rijstebloem? Ik weet het niet meer zo goed, het is zo lang geleden. Zou best eens van Bambix kunnen zijn. Maar het is geen "echte" pap hoor zoals je altijd van Bambix koopt. Het is inderdaad speciaal voor babies. Tenminste dat is de bedoeling haha

Nog een groot verbruiker qua drinken dus. Ze mogen in totaal 30 schepjes per dag. Verdeeld over het aantal voedingen. Dus 5 flessen = 6 schepjes. 4 voedingen = 7,5 schepje. Meer water erbij mag dus wel. Ik doe dus nu 220 ml water met 6 schepjes. Maar ook hier problemen hoor, dat lijkt vaak net niet genoeg. Ze krijgt bij mij nog 1 fles (die van 2230) met voeding voor hongerige babies en nachtvoeding. Dat is eigenlijk de enige fles dat ze niet piept aan het einde als hij op is.

Ik heb wel eens geprobeerd haar daar meer flessen van te geven, maar dat trokken haar darmen dan weer niet. Pffff vind het ook lastig hoor. Je zou nog JohannesBroodpitmeel erdoorheen kunnen gooien. Dat is ook gewoon te koop bij de drogist en heet oa Nutriton. Maar het blijft lastig, dat ben ik met je eens.

Lisa: Jaaaaa ik ga meteen even kijken op de Hyves. Alvast super super bedankt, ik ben er nu al blij mee
Oh crosspost met Lisa en dus ben ik mosterd

Lisa: Hoe heb je die kaart gemaakt? Met welk programma? Is het een digitale of een echte kaart? Ik stuur met Kerst eigenlijk alleen maar digitale kaarten en wil er dan ook altijd graag een foto met tekst van maken. Ik ken het programma www.fotoaanpassen.nl maar daar heb je niet heel veel opties. Ook maak ik wel eens wat in Picasa maar das niet heel gemakkelijk (vind ik ) Wel een leuk idee hoor zulke kaarten.
Hey Chica, was heel toevallig eigenlijk, want ik kreeg een informatieblad van mijn bank en daar stond dus voor alle leden van de ....bank met korting kaarten maken. De site is kaartje2go. Laat me weten als je daar gaat bestellen want ik heb dus een actiecode.
Maria: ik verdedigde mezelf zonder me aangevallen te voelen. Ik probeerde aan te geven dat de vraag wel/niet bijvoeding voor mij geen issue is; ze krijgt het vanaf deze week gewoon. Bambix inderdaad, voor anderhalve euro te koop bij drogist en supermarkt.

Ik geef nu overigens ook 210 ml water + 7 schepjes poeder en in de laatste (4e) fles dus ook rijstebloem. Zo drinkt ze nog steeds niet meer dan een liter en krijgt ze niet meer dan 28 schepjes (men, wat een hoeveelheid) per dag. Met 5 flessen waren dat er 2 meer.

Wicki: wat een rotochtend! Kun je vanavond lekker met de benen omhoog en relaxen?

Pada: weet je al of je dochter mee naar huis mag?

Lisa: wat een creatieve geest heb jij zeg! Op Hyves echt een leuk en lang gedicht en nu ook je eigen kerstkaart. Ik ben benieuwd, dus hoop dat je 'm kunt plaatsen.

Van schoonzus heb ik voor Evi een kerstmutsje en slofjes gehad, dus ergens voel ik me verplicht om nu ook een kerstkaart met Evi erop te maken. Nou ja, een foto voor schoonzus kan in elk geval.

Nerwen: slaapt je zoontje 's nachts wel, nu het overdag zo slecht gaat?

MissBR: je voeten kunnen raken als je Pilates hebt gehad lijkt me een teken dat het helpt!

Mijn probleem is juist dat ik met gestrekte knieën nog makkelijk mijn handen plat op de grond kan leggen. Wervelprobleempje ergens onderaan.

Bedankt trouwens voor jullie lieve en snelle reacties.

Ik heb er al heel veel over gepraat de afgelopen dagen, vooral met andere moeders (fijn dat ik niet de enige ben die zich soms zo rot voelt of niet zo leuk op Evi afreageert).

Als ik doodmoe ben en Evi huilt, dan kan ik dat echt niet aan. Ik heb een paar keer tegen haar geroepen dat ze d'r kop moest houden. Nou, dat hielp dus niet :-D

Als het heel erg is, denk ik weleens 'en nou gooi ik je van de trap'. Op zulke momenten leg ik Evi weg, bel ik direct iemand op om te praten of wandel ik (met Evi) naar mijn moeder of zusje.

Gelukkig heb ik goed door wanneer ik iets irreëels denk en heb ik nog het besef dat ik actie moet ondernemen om niet te doen wat door mijn hoofd spookt.

Verder probeer ik op tijd te gaan slapen en niet zoveel van mezelf te eisen op de dagen dat ik thuis ben. Gewoon lekker genieten van Evi en alleen als ze slaapt iets aan het huishouden doen of leren.

Chica: ik zit nu eigenlijk pas te kijken op die website van dat middel. 't Heet Hyperiplant (wat een foute naam). Zet er .nl achter en je hebt de site.

Ik ga nog even verder lezen. Baai!
Ik heb kaarten gemaakt op wijfotoservice.nl, maar ben er nog niet over uit of ik echt ga bestellen. Vind het behoorlijk duur en heb het een beetje gehad met het sturen van kaarten aan mensen die zich nauwelijks bij ons thuis laten zien.

We zijn vandaag naar het cb geweest. Ukkepuk weegt nu 6315 en is 64,5 cm lang. Heb een driedubbele veer in m'n **** gekregen van de vp. Ze vond het ontzettend knap dat ik nog steeds volledig bv geef terwijl ik 3 dagen werk en kolf. De dip heb ik me dus ingebeeld. Het kolven ging vandaag ook weer fantastisch. Heb meer dan 300 ml verzameld en dat geeft weer vertrouwen!!!

Lisa: geweldig dat je zit te dichten voor Chica

Loeki: wat naar voor je, die negatieve gevoelens. Maar wel goed dat je het van jezelf weet en beseft dat je er iets mee moet doen! Is helemaal geen schande hoor! Ik hoorde laatst dat 50% van de Nederlanders een beetje depri is als de wintertijd ingaat. Ik ben zelf ook niet op m'n best met dit novemberweer. Als ik naar de babyfoto's kijk heb ik weer zo'n zin in de zomer...

Nou ga ff GTST kijken!
Sjonge, crosspost met Lisa en Chica dus, Maria!
Loeki: crosspost. Heb je bericht nog snel ff gelezen. Kun je hier goed met manlief over praten? Wat vervelend voor je allemaal! Fijn dat je zoveel mensen om je heen hebt bij wie je je verhaal kwijt kunt!
Rijstebloem hebben ze ook gewoon bij de supermarkt hoor (tenminste bij de Jumbo wel) en die is doorgaans goedkoper dan de drogist. T is maar een tipje... Ik heb de naturel genomen omdat ik dacht "ja dahag, ga dat kind nu og geen smaakjes aanwennen" maar volgens vriendin proef je bij de vanille-versie nauwelijks iets. Schijnt een natuurlijke vanillesmaak te zijn. Nou ja, dat proberen we dan later wel een keer. Hopelijk lust junior het en anders gaan we gewoon tot 6 maanden door met 'gewone' melk.
dames jullie schrijven te veel! Hele dag niet hier geweest en manlief wil aandacht, dus bijlezen ga ik morgen doen.

Pada lees goed nieuws over je dochtertje, dat ze als het goed is weer snel naar huis mag. Fijn nieuws. Hou je taai he?

Vanmiddag bij het uwv geweest voor controle, beetje onzinnig allemaal helemaal als je bedenkt dat ik een uur heen en een uur terug moest rijden

En net hebben we de vakanties voor volgende voorjaar (meivakantie) en zomervakantie geboekt. Heerlijk vooruitzicht!!!
Dames die rijstebloem gebruiken: heb vanavond voor t eerst 2 eetlepels door 210 melk gedaan. Is het normaal dat het zo dun blijft? Had echt pap verwacht, tis nog dunner dan de johannes. Nu stond er op dat je eerst 1 eetlepel kon doen om te laten wennen. Nou heb er dus 2 gedaan. Vond t zo dun en hij is al gewend aan Johannes dus volgens mij moet dat goedkomen...

Loekie dat klinkt inderdaad best ernstig. Goed dat je het inziet en dat je hulp gaat zoeken.

Broertje komt binnen moet gaan, kom later wel weer terug
quote:Lisa007 schreef op 26 november 2009 @ 19:49:

Maria, je kunt die rijstebloem gewoon kopen bij de Etos e.d. Het is van Bambix idd, maar dus van Nutricia en je hebt in naturel en met een smaakje geloof ik. Er staat op vanaf 4 maanden.

En ik begrijp wat je bedoelt met kerstkaarten met kids erop, maar ik heb redelijk wat cadeaux over de post gekregen voor zoon van vrienden van mijn vader die ver weg wonen. Vind het wel leuk om ze met Kerst een kaartje te sturen en dan zien ze meteen hoe zoon er uitziet. Het is trouwens een 'normale' kaart niet met kerstmutsen op zoons hoofd e.d.

Met kerst vind ik toch wat anders, dan stuur je `ongevraagd` een kaart met foto van je kind. Ik heb de mensen van wie ik een kraamcadeau heb gekregen destijds een fotokaart van zoon gestuurd. Dat konden ze min of meer verwachten. Misschien kronkel van mij vanwege het moeilijk zwanger worden enzo dat ik niet zo snel met mijn kind pronk (hoewel ik natuurlijk wel supertrots ben). Elke kerst weer meer kaarten met meer kids erop, dat vond ik best confronterend en ook niks met kerst te maken hebben.
Kanonne wat zijn we actief met z'n allen. Terwijl ik typte en vervolgens op verstuur bericht klikte zijn er geloof ik 5 berichten gepost!

Loekie, wat naar dat je je zo voelt. Qua advies sluit ik me aan bij de anderen. Denk je dat je je volgende week misschien al beter voelt omdat dan het examen geweest is en er dus minder druk op je ligt? Ik hoop het. Niet dat ik een mogelijke PPD wil bagatelliseren maar het zou zo fijn zijn.

Zitten wil junior trouwens ook. En staan vindt hij helemaal geweldig. Dan kijkt ie echt met zo'n heel blij hoofd!

Pada, fijn dat dochter wrs weer naar huis mag. Morgen was het toch? Ik moet zeggen dat ik dat RS virus altijd heel eng vind. Gelukkig geen ervaring mee in de directe omgeving maar zo af en toe staan er van die ervaringsverhalen in de bladen en die vind ik nogal angstaanjagend. Zo ook jouw verhaal...

Chica, gefeliciteerd met je -8 kilo. Applaus!

Babymassage: volgens mij plassen alle baby's dan. De fysio die onze cursus geeft zegt dat het komt door de ontspanning. En werkelijk iedereen heeft al een straaltje over zich heen gekregen, haha. Altijd net te laat met de handdoek ervoor...

En verder ben ik een beetje kwijt waar ik nog op wilde reageren!
quote:stokje schreef op 26 november 2009 @ 20:17:

Dames die rijstebloem gebruiken: heb vanavond voor t eerst 2 eetlepels door 210 melk gedaan. Is het normaal dat het zo dun blijft? Had echt pap verwacht, tis nog dunner dan de johannes. Nu stond er op dat je eerst 1 eetlepel kon doen om te laten wennen. Nou heb er dus 2 gedaan. Vond t zo dun en hij is al gewend aan Johannes dus volgens mij moet dat goedkomen...

Volgens de vriendin die mij vertelde van de vanillesmaak moet je de fles even laten staan. Dan wordt het dikker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven