A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Had echt wel lachen geweest als je je fiets had zien staan

Kijk aangifte via internet vind ik dan wel weer een verbetering van de bureaucratie!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ai, vervelend hoor, die ex. Bah.

Ik heb vannacht apart gedroomd. Ik reed in een vrachtwagen, ging helemaal goed! Grote snelheid door de bochten enzo. En m'n collega's (vanvroeger, die wél een groot rijbewijs hebben, zeg maar) die stonden erbij. Ik heb er maar de uitleg aan gegeven, dat ik goed en zeker achter het stuur zit.. ofzo
Later is nu
wat een droom Dreamer... of misschien ligt daar je toekomst... vrachtwagenchauffeuse

Of het meteen dat je stevig in het leven staat kan ook natuurlijk?

Hier een druk dagje gehad met veel bezoek.. en misschien zometeen nog meer bezoek.. Leukerd vliegt vanavond nog terug en heeft me gemist
Freak, wat balen van je ex. Heel veel sterkte.

Dreamer, je uitleg klopt aardig. Kan er nog aan toevoegen dat vrachtwagens vaak in verband worden gebracht met je werk en dat bochten staan voor verandering van richting.

De snelheid staat voor dat je snel resultaat wilt. Dat je zelf achter het stuur zat betekent dat je het zelf in de hand hebt en dat het goed ging is super; het staat voor je succes.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Kijk, in m'n dromen weet ik wel hoe het moet, die zijn allemaal zeer positief over mij Vroeger droomde ik trouwens altijd dat ik een bus bestuurde, (reed ik met grote snelheid langs de Groningse Diepen of Utrechtse Grachten.. tijdje terug al dus, die droom ) vrachtwagen was ook wel eens leuk.

Ik zie het zelf alleen nog steeds niet echt gebeuren, die grote ommezwaai, die andere richting en dergelijke. Wél dat ik snel resultaat wil.

Als ik diep in m'n hart kijk? Dan wil ik NU een opleiding fotografie doen en daarin gaan werken. Misschien moet ik dat toch eens droppen, hier. Volgens mij kan onze huisfotograaf het werk amper aan

Fijn dat je even langskomt, trouwens Jasmine.. gaat het goed

Freak, gezellig gehad met leukerd?
Later is nu

Goedemorgen allemaal

En ja was fijn Leukerd even te zien!

Hoi Jas.. goed om je weer even te lezen/zien hier! alles ok?

Ik ga zo mini naar school brengen en dan gewapend met appeltaart naar de sportschool.

Pfff vandaag is echt mijn allerlaatste dag als dertiger
Hè?

Hoe?

Wàt?

Morgen jarig??
Later is nu
Goedemorgen!

ik denk het wel Dreamer.

Je weet het hè Freak, het leven begint bij de 40... Van harte alvast voor morgen en een fijne dag
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dank je De...

Ja Dreamer morgen word ik veertig..pffff wat een leeftijd he.

En ja het leven begint bij veertig ik weet het.. en ik voel het
Hey Freak, nog helemaal geen felicitaties hier.... nou dan vast een virtueel van mij en een !!

En hieronder gelijk anekdote (C/P uit andere topic:

Middaganekdote. Wel bizar, was in een winkel voor Freak. Piepklein winkeltje waar je kont niet kunt keren. Gaat eigenaar met personeelslid/zijn vrouw (?) heftig ruzie staan maken in bijzijn van alle klanten. Eerst werd ie megaboos dat ze mij te woord stond. Zij zegt, die mevrouw is een klant en die vraagt iets.

Zegt hij 'ja nou en? zorg eerst maar dat je de sleutel terug kunt vinden want zo kan ik geen klant helpen'. Blijkbaar had ze de kassasleutel verloren. Tegen de andere klanten 'ze is ook altijd alles kwijt en dan ook nog met klanten praten ipv zoeken'.

Pinnen kon dus wel maar kassalade niet open. Ik had inmiddels wat ik zocht, pak m'n portemonnee en hoor alleen maar 'neem aan dat u wel contact kunt betalen'. Het werd in een zakje gepleurd en ik ben maar snel weggegaan, ook al had ik de neiging hem eens even iets over communicatie/klantvriendelijkheid te vertellen (al snap ik dat het k*t is als de kassa niet open kan); hij ging echt ver, érg ver!
Freak, van HARTE gefeliciteerd!!!!

Oh jeee ik ben te laat.

Freak nog van harte gefeliciteerd!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Dank jullie wel!

Ik heb de meest bijzondere verjaardag ever achter de rug

eerst naar Bios vrijdag met vriendinnetje voor mijn verjaardag ( komt een vrouw bij de dokter.. heftig maar mooi)

toen naar LeukerT .. allemaal lekker hapjes en wijn en knuffels etc zaterdagochtend ontbijt op bed.. toen allemaal familie op bezoek bij mij thuis...

Daarna weer Leukert met nespresso apparaat... en hij ging heerlijk kokkerellen voor me...toen feestje met vriendinnen.. daarna tot veel te kleine uurtjes weer chat met leukerT... kijk zo word een mens graag veertig

nu alles aan het laten bezinken... ga zo slapen.. tot later lieverds!
Goedemorgen allemaal!

Ik ga zo naar school... meedraaien op een andere afdeling.. ik heb er zin in!

Jullie ook allemaal fijne dag!
Freak

ik ben te laat

Maar Van Harte Gefeliciteerd!!!!

En nog vele jaren, natuurlijk. Je bent immers nog niet op de helft!
Later is nu
Hi hi dreamer.. ik denk toch echt dat ik al over de helft ben hoor... met al die heftige emoties van de laatste tijd.. en roken en drinken ( veuls te weinig slaap de laatste dagen )

Oh en het was weer leuk op school.. merk echt dat ik het onwjis gemist heb!
Zo,

wat waren we diep weggezakt!

Ben je nog weer vaker naar school geweest Freak? Ik ga misschien ook weer naar school/scholen; Gisterenmiddag zag ik op intranet een vacature, die me hartstikke leuk leek. De sluitingsdatum was 23 november en het was bijna 15.00 uur (dan ben ik vrij) In 5-10 minuten heb ik een email geschreven, CV (standaard) bijgevoegd en verstuurd. Vandaag ben ik gebeld; volgende week sollicitatiegesprek

Ik heb alleen onze voicemail nog maar afgeluisterd en was redelijk perplex. Morgen terugbellen. Baan als voorlichter... op scholen

Wat een heerlijk weertje ineens he? Wel koud, maar in elk geval droog! Morgen wel naar de kapper, door dit weer gaan m'n krullen hangen en hangt m'n pony ineens in m'n ogen

Hopelijk zaterdag een nieuwe fiets halen!

En voor zaterdag (vrijdag eigenlijk al) nog heel veel doen voor Sinterklaas. Ik heb nog helemaal niets voor m'n kinderen.

pff

Gelukkig wel ideeën, ineens, voor gedichten.. slechts ée'n surprise-idee, voor Elvis

truste!
Later is nu
Ja we waren ver weg gezakt zeg!

En wat een goeie aktie Dreamer... spannnend!!!!!!

Ik heb alles voor sint al in huis.. alleen nog inpakken... maar mini is morgen bij haar vader die dan jarig is dus dan kan ik dat rustig gaan zitten doen

Nu eten.. verga van de honger!
Spannend Dreamer, succes alvast!

Leuk dat je het zo leuk weer vindt, Freak, school (goeie zin ook, dit...)

Ik ben vandaag in Haarlem geweest, wat een leuke stad zeg!

Beetje geshopt, gelunched, geborreld, gedineerd, en toen naar voorstelling, Glengarry Glenn Ross, erg goed!

Succes met de Sinterklaasactiviteiten allemaal!

Vandaag 3 weken rookvrij (hier en daar een dipje, maar het gaat goed, vergeleken met eerdere pogingen)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hmm. Elvis wijst me er net even fijntjes op, dat het om een vacature op oproepbasis gaat. Maar aangezien ik niet fulltime werk (en eigenlijk minder wil gaan werken) is het misschien te combineren met wát ik dan ook heb, na 1 januari.

Wat goed Dee!
Later is nu
Zo

1 stuiteravond overleefd

LE is echt niet rustig te krijgen, met Sinterklaas. Pff... maar wel lief. Begin van de avond bleek, eind van de avond rode wangen. En enthousiast

Milo ook helemaal zenuwachtig, maar goed dat hij niet meegaat naar m'n zus, hoe jammer ik het ook vind dat hij naar een pension moet. Maar dit gedrag zou m'n zwager (allergisch maar ook geen hondenliefhebber) niet echt fijn vinden. Elvis vond het ook eigenlijk maar niets, maar goed.. die was niet lekker wegens drank.

Ik moet eigenlijk ook nog een stapeltje gedichten maken, maar heb geen inspiratie meer. Zit tevens te wachten (niet nu natuurlijk) op cadeautje dat ik op internet besteld heb. Is er hopelijk morgen wel voor 15.00 uur! Anders is het best sneu voor LE.

Zo, met deze kleine ego-post is het topic weer ge-upt.. wie volgt?
Later is nu
Dan up ik 'm gelijk nog maar weer even :-)

Dreamer, idd niet zo leuk dat Milo niet mee kan, maar wellicht wel betere oplossing zo.

Net terug van theater, niet met Freak deze keer. Ik heb in tijden niet zo gelachen als vanavond. Geweldige (interactieve) show van Huub Stapel: Mannen komen van Mars en Vrouwen komen van Venus. Had niet verwacht dat daar zo'n show van/over geschreven kon worden. Komt op heeel veel plaatsen in Nederland t/m april 2010 en volgens mij overal rond de 20 euro p.p.

Grinn en ook wel leuke/herkenbare (communicatie)dingen na net terug van paar dagen LL Wij communiceren beter en meer in nog geen jaar dan 4 jaar met ex.

Hoop dat mijn verhaal over theater hem enthousiast maak. Samen met hem wil ik de show nog wel x zien! Echte aanrader en aan de zaal te merken kwam de show zowel bij mannen als vrouwen even goed binnen.

Knap Dee, al 3 weken rookvrij. Ik doe het je niet na. Chapeau en

Dee, begreep dat jouw de branche waar jij mee werkt érg goed draait. Heb je het hier zelf ook druk(ker) door?

Mèn wat is er gister en vandaag gruwelijk veel regen gevallen (hier dan). Bah.

En geen idee of mensen van hier op het topic van Lampe Berger hebben gelezen en/of het hebben of kennen.

Heb ik mezelf eergister op getrakteerd, te duur om 'zomaar even' te kopen en vond het wel een mooi cadeautrio voor mezelf voor ontslag/Sint/Kerst. LL die geen idéé had waar ik het over had was na de winkeluitleg zo enthousiast dat ie er ook 1 heeft gekocht.

Nog meer van dit topic dan Freak en Dreamer die iets aan Sint doen? Oh ja Caylinn waarschijnlijk ook en Carlien ook wellicht?

LL had wel wat in zijn schoen laars. Haha Freak, ik kon niet wachten, het er toch dinsdag al in gedaan. Hij wilde wachten met uitpakken, maar kon het toch niet laten (en was er blij mee!!). Voor laars-uitpak begreep ik al dat ie iets voor de Kerst had gekocht.

Voor het eerst sinds jaaaren breng ik Kerstdagen niet alleen door (op sommige jaren dagje ouders na, maar dat viel soms ook wel in de tijd tussen K en O&N. Nu is LL hier van ergens 1e kdag tot ergens 2e kdag. Leuheuk. En naast bewerkelijk toetje, wil ik lekker kneuterig gourmetten aan sjiek/feestelijk gedekte tafel én ga ik huis weer eens beetje kersterig maken. Heb van de week al een rode kerstbal (ongeveer formaat kleine voetbal) met toeters/bellen en bevestigingsmateriaal gehaald.
Goedemorgen Lieverds!!!!!!!!!!!!!!!

Zo thee je klinkt goed... leuk allemaal hoor!

Dreamer... heel veel sintplezier... hier vanavond in het klein bij schoonouders en morgen bij mijn ouders in het groot met mijn zussen en nichtjes LEUK!

Ik mag morgen naar de schouwburg.. en ik ga met LeukerT ... zo'n zin in een avondje uit!

En De.. 3 weken rookvrij.. meid doe ik je echt niet na... SUPER!!!!! nu doorzetten he.

En ja Haarlem is 1 van de leukste stadjes om te shoppen

Nou veel plezier allemaal
Effe Up

Ik hoop dat jullie Sinterklaas net zo geslaagd is geweest als die van mij en Mini
Hoihoi allemaal! Ja, wij hebben ook Sinterklaas gevierd met opa en oma (kan me niet herinneren dat ik het ooit heb overgeslagen), was heel gezellig!

Afgelopen week hebben we iemand over de vloer gehad die onze gang heeft opgeknapt (dat bleef maar liggen, en na bijna 2 jaar toch maar iemand voor laten komen, want zelf doen, daar kwam het niet van). Er moest nog een nieuw plafond in, en de meterkast moest opnieuw getimmerd worden, en nog wat kleinere dingen. Nu ben ik met het schilderwerk bezig (vandaag de trap, om en om de treden), en verdorie, er is al een kat overheen gerend, mijn man heeft al op een verkeerde (lees geschilderde!) tree gestaan, en mijn dochter greep in de verf . En dan loop ik nog honderd keer te brullen: DENK OM DE NATTE TRAP!

Morgen nog een laag, en dan overmorgen en de dag erna de nu nog niet geschilderde treden, en de voordeur. En dan is alles klaar. Ben benieuwd wat er allemaal nog fout gaat.

De ongelooflijke K*T auto hebben we gisteren verkocht...Heeft een fikse schadepost opgeleverd, maar we konden dat ding niet meer zien, we hadden het er zoooo mee gehad!

Ik heb het onwijs druk gehad afgelopen weken met de webwinkel, had ik even niet aan gedacht: niet laten klussen in huis als je vanuit huis werkt, en in de drukste periode van het jaar zit.... Maar goed, alles is goed gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven