Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd wanneer T-Mobile doorkomt hier trouwens....
Nou, het scheelt enorm qua zeuren als hij dus een keer ECHT goed beroerd is. Dan is hij te beroerd om te piepen. Malman piept het hardst als het allemaal wel meevalt. Moet straks boodschappen doen dan zal ik wel even wat lekkere opknapdingen voor hem halen, sinaasappels en soep enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ceetje ook al van het plakband echt bedoelde ik. Drukke dag dus. Veel plezier!
Nou dan zal ik ook eens lief boodschappen gaan doen. Soep moet kippensoep zijn, toch? :-)
Ja volgens de Joodse traditie wel ja

Mwa, valt wel mee met de drukte. Ben er nog niet uit of ik ook naar opa wil
hai ff snel, T vond het helemaal geweldig. Vanaf nu iedere week 1 keer en dan ma 4 jan echt.

Nu weer weg, L halen en dan naar de "gezellige" sporthal
Hier moest man ook thuisblijven.
Succes!
wat fijn Enka dat T het helemaal geweldig vond, leuk!

Succes voor zo!
Hoi.

Mal lekker k*t zeg. Sterkte. Hoplelijk is het niets.

Hoeveel dagen gaat normaal eigenlijk naar het kdv?
Jonathan gaat normaal 3 dagen per week van half 9 tot half 3.
Shit zeg, zit de Mama te lezen met een afschuwelijk verhaal. Dikke tranen dus hier.

Waarom doe ik dat mezelf aan? Ik had het ook niet kunnen lezen....
Dat moet je ook niet doen Amaal

Bam, jij vroeg nog naar Playmobil. Maxi heeft voor z'n verjaardag het piratenschip gekregen, daar is hij helemaal weg van. Kan er ook uren mee spelen. dus wat mij betreft wel een aanrader.
Ik hoor hele goeie verhalen over dat piratenschip!

Aaaa, Berend zit helemaal te knuffelen met zijn nieuwe schaap, zo schattig. Heeft 3 middagen en nachten zonder knuffel geslapen, want wilde ook niets anders. Heel lief dit.
Hij is ook echt heel leuk. Alleen al die kleine troepjes erbij
Ik ga zo ook maar eens de vivasint uithangen
Mal, ik begrijp jou helemaal hoor.

En wat een superregeling bij Starman op het werk. Iemand in het gezin ziek-->werkverbod.

Ik zit stiekem iedereen om me heen argwanend aan te kijken momenteel.

'Hij of zij voelde zich niet lekker, maar ik heb haar toch maar naar de groep gebracht'. Of 'gisteren had ze nog koorts/alles onder gespuugd, maar vanmorgen ging het wel weer'. Of 'papa is ziek, daarom zijn wij er wel lekker uit'. GRRRR!!!

Terwijl mijn kind niet zo kwetbaar is als mr. J.!

Ik heb op de groep om meer communicatie gevraagd. Ze hebben ook de regel, is je kind ziek dan blijft het thuis. Beter, dan weer naar school. Ik vind het onvoldoende, kan best uitgebreider vind ik.
Dat jullie er zo mee bezig zijn. Ik snap het wel als je kind extra bevattelijk is, maar ik merk het wel hoor. Als er een kind ziek is dan neem ik aan dat hij /zij thuisgehouden wordt. Maar dan is de besmetting al geweest lijkt me.

Goed hoor, dat jullie er op letten!
Wat worden hier toch slecht collumns geschreven. Echt amper een touw aan vast te knopen.

Zet het hier maar even neer, geen zin om op zo'n collumn te reageren.
Mal: hè gets dat is schrikken. Kan me voorstellen dat je er enorm mee bezig bent door J. Ik sluit me helemaal aan bij de wijze woorden van Suus!

Enka: ah wat spannend! Leuk ook wel hè! Ties heeft er ook veel zin in! Wat een tijd zullen we over houden!

Oh. Moet weg... Afspraak met een fotograaf voor de weddingday en die komt er net aan...
Ooehoeoehoe, leuk Bridges!!!
Geweldige foto Bridges, haha

Veel plezier met de weddingman
Goede avond,

Heb het de komende dagen erg druk Morgen extra werken, s avonds uit eten met collega's en daarna stappen. Zaterdag met kinderen naar Sinterklaas op man zn werk en s middags een verjaardag en zondag weer een verjaardag. Argghh.. beetje veel wel.

Maar mn gewicht werd ik erg blij van! Er was vanmorgen gewoon 2 kilo vanaf! Ik wist niet wat ik zag! Ben nu in totaal 7.5 kilo afgevallen.

Ik hoop dat ik zaterdagavond nog even tijd heb om hier langs te komen.

Fijne avond allemaal
Naat, te gek zeg! goed hoor.

Geniet van je weekend!
Wat goed Naatie!!!!

Bridge, hoe was het gesprek met de fotograaf?

Amalia, je moet nu ook geen enge en zielige verhalen gaan lezen, heel onverstandig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven