Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:rodebes schreef op 23 november 2009 @ 16:18:

Gedaan.

Blijft er volgens mij wel het probleem dat er mensen zich niet bewust zijn van deze regel want het gebeurt gewoon op deze pijler. Maar goed, ik laat het los nu.

Graag even laten weten als je het tegenkomt.

Ik lees niet alles, dus dat soort dingen kunnen gebeuren.
Ik vind het niet leuk om te klikken maar bedoeld Aruba niet het Topic Vanaf november 2009 voor een 1ste kindje?

Ik was daar laatst aan het lezen en het viel mij ook op.

Sorry.
Nee die bedoelde ik niet. Maar ik zie het bij die ook staan inderdaad. Ik zal even de titel van die andere opzoeken.

Het is gewoon onzettend ongezellig als je je ergens mee wilt schrijven en ergens staat dat ze vol zijn of geen mensen meer toelaten. Past niet bij het vivaforum.
Rodebes heeft gelijk. Het zijn er nogal wat...

Stoppen met de pil zomer 2009...!!! (vervolg v/h vervolg)

Gestopt met de pil (sept 09); Nu nog zwanger raken...
Dank jullie wel voor het melden.

Ik wist niet dat dit zo uit de hand was gelopen.

Ik nam aan dat bekend was dat ledenstops niet mogen en niet passen bij een gastvrij en openbaar forum.
quote:Aruba schreef op 23 november 2009 @ 17:39:

Rodebes heeft gelijk. Het zijn er nogal wat...

Stoppen met de pil zomer 2009...!!! (vervolg v/h vervolg)[/TOPIC]Whaha dat tekstje in dit topic (nog te lezen in de quote van het verzoekje van Vief4) is echt bijzonder kinderachtig. Dat het nog bestaat.
Mag er in mijn topictitel, gestopt met de pil toch nov 2009? Wel handig, had er even niet aan gedacht dat het hier zo vol staat met data topics
quote:ambrosia9 schreef op 23 november 2009 @ 21:34:

Mag er in mijn topictitel, gestopt met de pil toch nov 2009? Wel handig, had er even niet aan gedacht dat het hier zo vol staat met data topics Het staat er bij!
Ha Viva Angel,

Ik zou maar eens kijken onder "vanaf november 2009 voor een eerste kindje". Ongeveer 10 pagina's vol aan pulp.

En nee wij waren ons niet bewust dat een ledenstop niet toegestaan was, excuses voor mensen die wilden meeschrijven, het was niet lelijk bedoeld.

Groet,
quote:Esthervw schreef op 24 november 2009 @ 12:43:

Ha Viva Angel,

Ik zou maar eens kijken onder "vanaf november 2009 voor een eerste kindje". Ongeveer 10 pagina's vol aan pulp.

En nee wij waren ons niet bewust dat een ledenstop niet toegestaan was, excuses voor mensen die wilden meeschrijven, het was niet lelijk bedoeld.

Groet,Ik ga voor je kijken.
"Uitgerekend september 2010!!!" is over de 3000 berichten heen...

Mag er een slot op?

Bedankt!
Uitgerekend september 2010 zit inmiddels op 3009 posts! Er mag een slotje op!
Hahahahahaha Sproet!
quote:Esthervw schreef op 24 november 2009 @ 12:43:

Ha Viva Angel,

Groet,Hoi angel. Ze mogen zich dan 'niet bewust zijn geweest' van die ledenstop, de dames in dit topic zijn niet zo gastvrij en beleefd als ze zich nu voordoet
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 25 november 2009 @ 22:46:

[...]

Hoi angel. Ze mogen zich dan 'niet bewust zijn geweest' van die ledenstop, de dames in dit topic zijn niet zo gastvrij en beleefd als ze zich nu voordoet

Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest.

Zij vindt het 10 pagina's rommel, maar het weghalen vind ik onwelkom voor de mensen die er kwamen discussieren.

Je zou kunnen zeggen, het is off topic, maar wat is het topic?

Het is een kletstopic. Anders kan ik alles gaan weghalen dat niet over zwanger willen worden gaat weg gaan halen. En dat is me net iets te veel werk. Wordt waarschijnlijk ook niet gewaardeerd.

Dus doe ik wat m'n huisarts me ooit adviseerde.

Als je niet weet wat het is, en je weet niet wat je er aan moet doen, dan kun je het beste niets doen. Meestal gaat het dan vanzelf weer over.
Beste Viva Angel,

Wij gaan er ook vanuit dat het vanzelf overgaat. In ieder geval bedankt voor het kijken. En ja wij staan gewoon open voor iedereen die graag met ons mee wilt kletsen. Ik hoop dat we het nu kunnen laten rusten.

Groet,
mag het MG topic sticky?
quote:DJ Momo schreef op 26 november 2009 @ 10:00:

mag het MG topic sticky?Is goed, zal ik doen.
tenks
quote:Esthervw schreef op 26 november 2009 @ 09:22:

Beste Viva Angel,

Wij gaan er ook vanuit dat het vanzelf overgaat. In ieder geval bedankt voor het kijken. En ja wij staan gewoon open voor iedereen die graag met ons mee wilt kletsen. Ik hoop dat we het nu kunnen laten rusten.

Groet,Dat laat je ook echt merken. Not
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nee, want we moesten namelijk stoppen. Er werd tegen Biebelie letterlijk gezegd dat het nu genoeg was geweest.
Vief, wegens logistieke planning heb ik alvast een nieuw topic geopend: de oude was nog niet helemaal 'vol' maar ik ben er een paar dagen niet wegens de komst van Timini . Wil jij Een Slimme Meid heeft ook zo haar twijfels op zijn tijd - 4 voor mij sluiten om verwarring te voorkomen?

dank, en hopelijk tot over een paar dagen!
quote:Viva Angel4 schreef op 26 november 2009 @ 08:42:

[...]

Dus doe ik wat m'n huisarts me ooit adviseerde.

Als je niet weet wat het is, en je weet niet wat je er aan moet doen, dan kun je het beste niets doen. Meestal gaat het dan vanzelf weer over.Zeg Vier, die is goeoeoed, die moet ik echt onthouden.
kep me rotgelachen om het novembertopic debacle, wat ik alleen niet begrijp is dat er nu wordt gevraagd om het nu met rust te laten.

Met 10 personen 1 doel nastreven, nix mis mee, maar waarom hier? Daar is dit openbare forum niet voor geschikt, zijn zat betere mogelijkheden.

Er is gewaarschuwd, OP aangepast, en wat is er veranderd? Alsof de 10 nu minder de 10 zijn, die het over 'ons forum' (moet natuurlijk topic zijn) hebben.

Viva-regels naleven is 1 ding, netiquette n ander. Mag hopen dat er niet nog strenger gemodereerd hoeft te gaan worden, het Viva-forum als kleuterklas, nee dank u.

Allemaal volwassenen hier, en toch steekt de zandbakmores opvallend vaak de kop op en opvallend vaak op de kinderenpijler. Jammer!
quote:Tia Dalma schreef op 26 november 2009 @ 20:58:

Vief, wegens logistieke planning heb ik alvast een nieuw topic geopend: de oude was nog niet helemaal 'vol' maar ik ben er een paar dagen niet wegens de komst van Timini . Wil jij Een Slimme Meid heeft ook zo haar twijfels op zijn tijd - 4 voor mij sluiten om verwarring te voorkomen?

dank, en hopelijk tot over een paar dagen!Done en succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven