Timini poll

27-11-2009 09:21 273 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is de grote dag! Tia Dalma gaat bevallen. Rond het middaguur gaat ze onder het grote mes (nou ja, hopelijk is het een heel klein mesje maar het is een grote stap).

Sinds kort heeft ze internet op de mobiel en forumverslaafd als ze is, gaat ze natuurlijk regelmatig het forum checken in het ziekenhuis (als ze verbinding kan krijgen tenminste) en anders vast en zeker deze ochtend dan wel na de bevalling.

Tijd genoeg om woorden van steun en aanmoediging uit te spreken. Opper slimme meid gaat bevallen en verdient hierom alleen al haar eigen topic!

Tia, namens mij, heel veel geluk en een pijnloze, stressloze bevalling gewenst en met een gezond kind als resultaat.

Het geslacht is trouwens nog onbekend dus weddenschappen kunnen hier nog afgesloten worden. Ik zet nog altijd in op een jongentje. De poll staat hier: Timini poll

Zet hem op Tia!

Timini is een

Totaal aantal stemmen: 93

jongen (44%)
meisje (56%)
quote:Zwieber schreef op 27 november 2009 @ 08:52:

Enneaaaaaaaaa, ze hoeft natuurlijk niet te puffen met een keizersnede...want geen weeen. Jawel hoor. Alleen het puffen doe je na de tijd, als je probeert rechtop te gaan zitten
The time is now
Succes Tia!

Ze heeft niet echt geslapen want ze was me vanochtend voor 6 uur nog aan het helpen met een probleempje in geld en recht. Ik vroeg me al af wat ze wakker deed. Maar ze moet dus bevallen vandaag!
Spannend Tia! Een praktische tip: zorg ervoor dat je goed ligt nadat je de ruggenprik hebt gekregen, dus met je onderrug goed tegen het bed gedrukt. Je kan je na de operatie een tijdje niet bewegen en doordat ik met een holle rug had gelegen, had ik daarna vreselijke rugpijn! Naast enige buikpijn uiteraard

Veel succes vandaag, Tia!
Ga in therapie!
quote:Banba schreef op 27 november 2009 @ 09:01:

[...]

Jawel hoor. Alleen het puffen doe je na de tijd, als je probeert rechtop te gaan zitten Oeh, pijnlijk. Au.
Is het al zover! Goh time flies! Ik lees af en toe mee op haar topic...

Tia zet hem op meid!

Mag ik vragen waarom ze een geplande ks krijgt? Dat heb ik dan nog net weer even niet gelezen...
Tia Tia Tia

Het is zover, Timini komt er aan!!!!!!!!!!!!

Voor de duidelijkheid, Timini is een meisje!

Liefs!

P.s. Groetjes van Jimmy
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Hallo Tia,

Ik lees af en toe mee op je topic.

Spannende dag vandaag voor je, veel succes en een mooie eerste ontmoeting met je kindje gewenst straks!
quote:Lalie schreef op 27 november 2009 @ 09:04:

Is het al zover! Goh time flies! Ik lees sf en toe mee op haar topic...

Tia zet hem op meid! cheer2:

Mag ik vragen waarom ze een geplande ks krijgt? Dat heb ik dan nog net weer even niet gelezen... Timini ligt in onvolkomen stuit en is met zijn kontje ingedaald in plaats van zijn koppie en een versie/draaipoging hielp niet.
Oh spannend! Zet h'm op Tia Dalma.

Ik zeg een dochter!
Wat leuk, de tweede live forumbevalling die ik meemaak!

Succes TD!
Zwieb, ik mis een poll waarin we een keuze kunnen maken
Ik denk dat het een baby wordt. Veel succes Tia! (ik zag je vanmorgen / vannacht nog wijze juridische onderbouwingen geven, dus ik geloofde dit haast niet, maar ik begrijp dat het een keizersnede wordt, dus kan het toch. Succes!)
Oh DNM, goede tip. Even kijken of ik dat nog kan doen.
Is het Tia's eerste kindje?
Poll maken kan niet meer, shit!
Ja, leaf, voor zover ik weet is het Tia's eerste.
quote:Zwieber schreef op 27 november 2009 @ 08:52:

Enneaaaaaaaaa, ze hoeft natuurlijk niet te puffen met een keizersnede...want geen weeen.

'

Lé-zen Ennea lé-zen.

Nah Tia : (zonder puf) op naar de beschuit met muisjes!
quote:Zwieber schreef op 27 november 2009 @ 09:09:

Ja, leaf, voor zover ik weet is het Tia's eerste.Nog spannender dus.
Heel veel succes en geniet straks van je kindje!
Ik heb even de angel gevraagd de poll toe te voegen.
quote:Zwieber schreef op 27 november 2009 @ 09:06:

[...]

Timini ligt in onvolkomen stuit en is met zijn kontje ingedaald in plaats van zijn koppie en een versie/draaipoging hielp niet.Zijn? Heb jij al stiekum gehoord dat het een jongetje wordt?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
oh heerlijk geen weeen...

zet m op TIA ik zal aan je denken vandaag!
quote:Zwieber schreef op 27 november 2009 @ 09:06:

[...]

Timini ligt in onvolkomen stuit en is met zijn kontje ingedaald in plaats van zijn koppie en een versie/draaipoging hielp niet.Ohhh ja dat heb ik inderdaad wel gelezen...Hmmzz mijn geheugen is dus echt niet meer wat het was voor deze zwangerschap
quote:mylenevalerie schreef op 27 november 2009 @ 09:12:

[...]

Zijn? Heb jij al stiekum gehoord dat het een jongetje wordt? Nee maar ik vind gewoon dat het een jongetje is en dus spreek ik over Timini in de mannelijke vorm. Tia heeft echt niets verklapt dus ik weet het echt niet. Maar het IS gewoon een jongetje.
Verdikke.... ben je hier naartoe gegaan Zwiebertttt en ik maar op ons topic blijven refreshen!!!

Joehooeeeeeeeeeeeeeeeee tia vandaag aan de snede!!

DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven