3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
vrijdag 27 november 2009 om 15:17
quote:floor72 schreef op 27 november 2009 @ 15:09:
Hé Stra.... Zijn jouw hoofdletters stuk ofzow?
Tsss... mij een beetje bekritiseren.
enne, jouw "tego"doen het ook niet meer, hé?
hahaha, ik ben te moe om nog op de shift te drukken, vandaar.
Heeee maar Floor, ik heb ook gezegd dat ik je geniaal vind verder!!!
Jackyr, bieb,....heeee, maar dat wist je niet.....dat ik in mijn catsuit plus stilettohakken zwierig van kast A naar kast B trippelde...en mijn weelderige krullen achterover zwaaide...en met rood gelakte wijsvinger de boeken aanwees..
Hé Stra.... Zijn jouw hoofdletters stuk ofzow?
Tsss... mij een beetje bekritiseren.
enne, jouw "tego"doen het ook niet meer, hé?
hahaha, ik ben te moe om nog op de shift te drukken, vandaar.
Heeee maar Floor, ik heb ook gezegd dat ik je geniaal vind verder!!!
Jackyr, bieb,....heeee, maar dat wist je niet.....dat ik in mijn catsuit plus stilettohakken zwierig van kast A naar kast B trippelde...en mijn weelderige krullen achterover zwaaide...en met rood gelakte wijsvinger de boeken aanwees..
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 27 november 2009 om 15:23
Haha jawel.. toch wel gelezen hahaha maar het humorgehalte was daar zo hoog dat ik meer gelachen heb dan opgeslagen dat dat je werk was..
Effe bewijzen dat ik het wel degelijk gelezen had.. bij de bieb waar je nu bent hebben ze van die duffe dames die onaardig tegen je doen.. en toen vertelde jij bovenstaande pose
Effe bewijzen dat ik het wel degelijk gelezen had.. bij de bieb waar je nu bent hebben ze van die duffe dames die onaardig tegen je doen.. en toen vertelde jij bovenstaande pose
vrijdag 27 november 2009 om 15:26
quote:Jackyr schreef op 27 november 2009 @ 15:13:
Balen Floor.
Bianca heb je intussen nog iets van je moeder gehoord?Ik heb haar net een sms gestuurd om te vragen hoe het gaat, maar nog niets teruggehad. Ik ben dus bang dat ze echt knap beroerd is... straks met lood in mn schoenen naar het ziekenhuis.
Balen Floor.
Bianca heb je intussen nog iets van je moeder gehoord?Ik heb haar net een sms gestuurd om te vragen hoe het gaat, maar nog niets teruggehad. Ik ben dus bang dat ze echt knap beroerd is... straks met lood in mn schoenen naar het ziekenhuis.
vrijdag 27 november 2009 om 15:26
quote:Bianca40 schreef op 27 november 2009 @ 15:13:
[...]
Hahaha irritant is dat he, heb jij je lekker verheugd op een avondje voor jezelf... krijg je dat!
Stuur hem dan maar met een zak chips en een biertje naar boven, dan doe je gewoon net alsof hij er niet is
Bij Werper kun je echt niet doen alsof hij er niet is! Onmogelijke missie.
Ik heb hem vannacht al naar boven gegoffert, omdat ie een half uur achter elkaar aan het leuteren was dat het zo gezellig was dat ik weer thuis was.
[...]
Hahaha irritant is dat he, heb jij je lekker verheugd op een avondje voor jezelf... krijg je dat!
Stuur hem dan maar met een zak chips en een biertje naar boven, dan doe je gewoon net alsof hij er niet is
Ik heb hem vannacht al naar boven gegoffert, omdat ie een half uur achter elkaar aan het leuteren was dat het zo gezellig was dat ik weer thuis was.
vrijdag 27 november 2009 om 15:31
Ik weet niet hoeveel geheugen ik heb Bianca.. zit wel aardig vol geloof ik haha is niet altijd even handig hoor.. soms is mijn geheugen een vergiet.. Vraag me niet naar namen van zangers of filmsterren.. daar scoor ik zwaar onvoldoende op. Echt belangrijke dingen weet ik meestal ook niet te onthouden
Misschien heeft je moeder de sms nog niet gehoord.. ik snap wel dat je al lood voelt hoor..
Misschien heeft je moeder de sms nog niet gehoord.. ik snap wel dat je al lood voelt hoor..
vrijdag 27 november 2009 om 15:32
quote:floor72 schreef op 27 november 2009 @ 15:26:
[...]
Misschien volgende keer iets minder gezellig doen als je thuis bent?
[...]
Misschien volgende keer iets minder gezellig doen als je thuis bent?
vrijdag 27 november 2009 om 15:39
vrijdag 27 november 2009 om 15:41