3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 27 november 2009 @ 15:09:

Hé Stra.... Zijn jouw hoofdletters stuk ofzow?

Tsss... mij een beetje bekritiseren.

enne, jouw "tego"doen het ook niet meer, hé?

hahaha, ik ben te moe om nog op de shift te drukken, vandaar.

Heeee maar Floor, ik heb ook gezegd dat ik je geniaal vind verder!!!

Jackyr, bieb,....heeee, maar dat wist je niet.....dat ik in mijn catsuit plus stilettohakken zwierig van kast A naar kast B trippelde...en mijn weelderige krullen achterover zwaaide...en met rood gelakte wijsvinger de boeken aanwees..

wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Haha jawel.. toch wel gelezen hahaha maar het humorgehalte was daar zo hoog dat ik meer gelachen heb dan opgeslagen dat dat je werk was..

Effe bewijzen dat ik het wel degelijk gelezen had.. bij de bieb waar je nu bent hebben ze van die duffe dames die onaardig tegen je doen.. en toen vertelde jij bovenstaande pose
quote:Jackyr schreef op 27 november 2009 @ 15:13:

Balen Floor.

Bianca heb je intussen nog iets van je moeder gehoord?Ik heb haar net een sms gestuurd om te vragen hoe het gaat, maar nog niets teruggehad. Ik ben dus bang dat ze echt knap beroerd is... straks met lood in mn schoenen naar het ziekenhuis.
Heel goed Jackyr!

En nu, ik heb mijn jas al aan, moet ik gaan!

En als ik thuis ben direkt naar de keuken om gyros te maken.

ALLEMAAL HOOFDLETTERS, FLOOR!

Dag allemaal!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:Bianca40 schreef op 27 november 2009 @ 15:13:

[...]

Hahaha irritant is dat he, heb jij je lekker verheugd op een avondje voor jezelf... krijg je dat!

Stuur hem dan maar met een zak chips en een biertje naar boven, dan doe je gewoon net alsof hij er niet is

Bij Werper kun je echt niet doen alsof hij er niet is! Onmogelijke missie.

Ik heb hem vannacht al naar boven gegoffert, omdat ie een half uur achter elkaar aan het leuteren was dat het zo gezellig was dat ik weer thuis was.

Sjedum Jacky.. heb jij een geheugen van 180 mega-gigabyte ofzo??
Floor... de liefde straalt er van af hoe je over hem schrijft dus ik geloof lekker niets van je mopperende smiley!
Ik weet niet hoeveel geheugen ik heb Bianca.. zit wel aardig vol geloof ik haha is niet altijd even handig hoor.. soms is mijn geheugen een vergiet.. Vraag me niet naar namen van zangers of filmsterren.. daar scoor ik zwaar onvoldoende op. Echt belangrijke dingen weet ik meestal ook niet te onthouden

Misschien heeft je moeder de sms nog niet gehoord.. ik snap wel dat je al lood voelt hoor..
Tot straks Stratego!
joehoe ik is er ook weer

mén wat hebben jullie veel gekwekt

Bianc

Jacky ook een

Freakje heeft the hohots, freakje heeft the hohots
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:floor72 schreef op 27 november 2009 @ 15:26:

[...]

Bij Werper kun je echt niet doen alsof hij er niet is! Onmogelijke missie.

Ik heb hem vannacht al naar boven gegoffert, omdat ie een half uur achter elkaar aan het leuteren was dat het zo gezellig was dat ik weer thuis was.

Misschien volgende keer iets minder gezellig doen als je thuis bent?
Hee Roos tnxx

Hoe was jouw dag? (kijk dat weet ik dan weer niet he.. kan best zijn dat je dat verteld hebt)
Wat zouden we nu het beste kunnen doen voor Freak..

Topic openen voor haar verjaardag?

Of liever één op de sekspijlerT?
*denkt dat de sekspijlerT leuker is*
beide is overdone?
Heeeey Roosjes, thanxxx voor je knuf

Ehhh op de sekspijlerT is wel leuker maar ik denk dat ie dan toch door de Angels verplaatst wordt.

Maar goed dat ik hem vanochtend nog niet had geopend, want ik dacht echt dat ze vandaag jarig was omdat ze met appeltaart naar de sportschool ging.
je mag alleen een felisitasietopic openen op overige Jacky

ik heb niet zoveel gedaan vandaag, een ochtendje in bed doorgebracht met laptoppie, auto teruggebracht naar mama en boodschappen gedaan
Appeltje
Bianca dan vragen we daar eerst naar haar ervaringen van de nacht dan kunnen we daarna nog wel feliciteren.

Ik wist wel dat het morgen pas was maar begon te twijfelen toen jullie allemaal al feliciteerden.
Haaaai Appeltje

Hebbie het al gehoord? Iris is terug
Hee Appel wat vond vriend van de nieuwe kleding?
quote:Jackyr schreef op 27 november 2009 @ 15:32:

[...]

Misschien volgende keer iets minder gezellig doen als je thuis bent?Ik deed helemaal niet gezellig.
Ja dat kan ook Jacky
Lekker lui dagje dan Roos

Daar weet ik alles over mee te praten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven