Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper regio Eindhoven

27-11-2009 16:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met een goede kapper in Eindhoven of directe omgeving? Ben jarenlang naar dezelfde geweest, maar begint me minder te bevallen en zoek dus wat anders. Ik vind het belangrijk dat er overlegd wordt wat er bij je past en ze ook echt naar je gezicht en soort haar kijken. Tips zijn welkom!
Ik lees mee, woon er net en de eerste resultaten waren niet naar tevredenheid, maar ik kan nog over straat.
Kapsalon Michael.. Zit op de Keizersgracht/ Wal. Wel aan de prijzige kant, maar zeker het geld waard. Als je wilt kan ik je ook nog een tip voor goede kapper daar in de salon geven. (is geen reclame trouwens).
Ik ben laatst naar de Maks Kapper in Eindhoven gegaan, is een soort opleidingskapper. Ben nog nooit zo blij geweest met m'n haar! Er wordt supergoed overlegd (ook met de verschillende kappers onderling) en 't kostte me nog geen 15 euro!

Zit in de Willemstraat, nummer 6
Bedankt voor de tips!

Noahtb: Over Michael heb ik inderdaad wel vaker goede verhalen gehoord. Een naam zou zeker fijn zijn!
Ben zelf erg tevreden over Goldie Kapper
quote:Nijntje1978 schreef op 27 november 2009 @ 16:59:

Bedankt voor de tips!

Noahtb: Over Michael heb ik inderdaad wel vaker goede verhalen gehoord. Een naam zou zeker fijn zijn!

Christiaan is een hele goede kapper. Zo'n leuke knipnicht .

En Niels is ook heel erg goed, en prettig om naar te kijken..
Michael is heel goed inderdaad
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2018 11:35
Reden: Spam
97.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven