18 jaar naar de .....
dinsdag 14 april 2009 om 13:53
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.
( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.
De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)
Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.
Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.
De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)
Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.
Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
vrijdag 27 november 2009 om 19:20
Ben ik helemaal met je eens Spijker.
Vind het voor Sanne ontzettend verdrietig dat ze hier tegenaan blijft lopen. Wil alleen zo graag dat ze wat mee aan zichzelf gaat denken. Al die ellende is ook zo slecht voor haar eigen gestel laat staan voor Krummel. (las van de week dat stress van invloed kan zijn op de groei van een ongeboren kind, nooit geweten)
Vind het voor Sanne ontzettend verdrietig dat ze hier tegenaan blijft lopen. Wil alleen zo graag dat ze wat mee aan zichzelf gaat denken. Al die ellende is ook zo slecht voor haar eigen gestel laat staan voor Krummel. (las van de week dat stress van invloed kan zijn op de groei van een ongeboren kind, nooit geweten)
vrijdag 27 november 2009 om 20:19
Ik weet het meiden, hij zal nooit de waarheid vertellen omdat hij gelooft, misschien wel moet geloven, in wat hij nu verteld. Over het algemeen kan ik het 'waarom' gedeelte wel aardig van me afzetten, maar als hij dan begint zoals vanavond.... ja dan hakt het er weer even in.
Onbegrijpelijk zo'n vent spijker, snap dat je daar niet mee leven kan. Maareeeeeee...........hoest met je verre liefde??
meiden
Onbegrijpelijk zo'n vent spijker, snap dat je daar niet mee leven kan. Maareeeeeee...........hoest met je verre liefde??
meiden
vrijdag 27 november 2009 om 20:26
quote:sannemer schreef op 27 november 2009 @ 20:19:
Maareeeeeee...........hoest met je verre liefde??
meidenHa, past dat wel in dit topic? Het contact is schaars. Ik wil niet te hard van stapel lopen en met verschillende tijdzones en afwijkende werktijden is het lastig. Ik spreek hem waarschijnlijk zondagavond weer. We hebben uitgebreide zondagavondgesprekken
Maareeeeeee...........hoest met je verre liefde??
meidenHa, past dat wel in dit topic? Het contact is schaars. Ik wil niet te hard van stapel lopen en met verschillende tijdzones en afwijkende werktijden is het lastig. Ik spreek hem waarschijnlijk zondagavond weer. We hebben uitgebreide zondagavondgesprekken
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 27 november 2009 om 20:27
quote:sannemer schreef op 27 november 2009 @ 20:24:
Ow ps donderdag weer een echo, bijna 30 weken dan, denk niet dat krummel te klein is hoor, pfffffffff buik zit al aardig in de weg.
Leuk, een echo! Krijg je er ook foto's van mee? Kan je al echt herkennen wat hoofd - benen - armen enzo is? (spijker weet niets van babies, overduidelijk)
Ow ps donderdag weer een echo, bijna 30 weken dan, denk niet dat krummel te klein is hoor, pfffffffff buik zit al aardig in de weg.
Leuk, een echo! Krijg je er ook foto's van mee? Kan je al echt herkennen wat hoofd - benen - armen enzo is? (spijker weet niets van babies, overduidelijk)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 27 november 2009 om 20:28
vrijdag 27 november 2009 om 20:32
Je bent echt te lief voor hem. Het siert je maar als je telkens toch weer er verdrietig van wordt. Dan lijkt het me tijd worden om te stoppen met lief voor hem te zijn. Zakelijk en afstandelijk. Alleen overleggen wat nodig is ivm jullie kinderen. Voor de rest van zijn nieuwtjes zoekt hij maar een vriend op of zijn zus ofzo. En dat mag je hem best zeggen. Hij heeft gekozen om te scheiden jij kunt er dan ook voor kiezen om niet meer zijn verhalen aan te horen. Voor de kids moet er een verstandhouding zijn die werkbaar is. Maar meer dan werkbaar hoef je echt niet te doen hoor
vrijdag 27 november 2009 om 20:51
Mijn topic spijker dus puh tuurlijk hoort het dan even hier als ik het vraag. ennneeeee whaaaaahahhahaha sorry wil niet zo hard lachen maaree was al met 15 weken goed te zien dat het een kindje is hoor. Ja krijg dan foto's mee, heb foto van 20 weken echo, zo lief, zie je hem met zijn duim in de mond
Dushi heb allang verteld wat het is hoor, nadat ik de uitslag van de punctie had gehad, volgens mij heb je toen nog een leuk plaatje gepost hier. En ja, gaat heel erg hard.
meiden
Dushi heb allang verteld wat het is hoor, nadat ik de uitslag van de punctie had gehad, volgens mij heb je toen nog een leuk plaatje gepost hier. En ja, gaat heel erg hard.
meiden
vrijdag 27 november 2009 om 21:19