Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Webklaas rules Bloes. Gewoon doen.

Marie veel plezier met het feestje. Is zoon vandaag ook echt jarig?

Mims, vervelend zeg. En al die tijd ook niet autorijden? Wereld draait nog steeds door om je heen?

Tila 48 uur, dat klinkt helemaal als weinig jo.

Ik heb van de week weer een leuke ervaring met een softe type. Op mijn werkgebeid wil ik die eigenlijk niet hebben. Je moet afstand kunnen bewaren en niet overstuur raken bij het minste of geringste leed. Je moet wel van mijn onderwerp houden natuurlijk maar voor geen extremist zijn. Niet in mijn functie in elk geval. Die softie zei tegen mij dat ze dit werk alleen kan doen omdat ze zo houdt van mijn onderwerp en dat over andere onderwerpen niet kan. Niet geschikt denk ik dan.

Ok ik moet weer door. Ik ben van alles aan het regelen voor iets van maandag omdat de andere partij het ene beetje laat zitten en die andere aprtij was zo blij met mijn hulp. Ehhhh hulp? Dat impliceert dat de andere aprtij ook wat heeft gedaan, niet dus.

Grrr verder gaat het goed hoor.
En da morgen niet meer weten op welke logische plaats je het konijn ook alweer had opgeborgen

Veel plezier met feestje, M'anas!

Hulp snap dat je daarom kan gaan briesen, Suup. Wat nou hulp! Mijn persoonlijke project! Zul je bedoelen!

MK heeft een doorverwijzing voor buisjes te pakken. Hoewel oren nu okee waren, vond de huisarts het te veel begin van het snotseizoen voor zoveel oortontstekingen. We kunnen dus weer naar het ziekenhuis!

Lil: hoe bevalt het Zoon, die buisjes? Wat doe je met zwemmen? Heeft ie dan aangemeten doppen?
Noiu het wordt nog erger, zonder overleg schuift hij vervolgens het hele gedoe in eens in mijn schoot door in een mail aan te geven dat comentaar bij mij neergelegd kan worden. Toen ik anagaf dat hij dat wel even had mogen overleggen omdat ik rondom half 5 weg zou zijn zei hij... nou dan heb je nog een uurtje hoor.

Ondertussen zelf ook nog een berichtje uitgestuurd dus ik vind het wel weer mooi geweest voor vandaag. Ik ga vriendinnetje van haar werk ophalen en dan hupskee naar de wijn.
Veel plezier met de wijn, Suup!

Ik ben heel blij dat het kroost in bed ligt. Heel blij, ik ben helemaal volledig gaar.
Hik zegt zuup
Bij een proeverij moet je de wijn weer uit-spugen, Zuup!

Hadden ze geen zilveren kwispedoors staan
Niet bij deze proeverij. Wat een avond, echt helemaal geweldig.

Was van regio stiefmam, dus vriendin en ik waren te vroeg lees: kwart voor 7) De rest kwam niet voor half 8 en mijn vader en stiefmam om kwart voor negen, tien zij binnen kwamen was de eerste wijn net geserveerd . Organisator van de avond was een leuke vent met hele mooie tatoes. Nogmaals . Vriendin en ik (jullie kennen haar) werden voor lesbisch stel aangezien en dat was ook . Mijn vader had vooraf al een alcoholcontrole gehad en overleefd ondanks jeneverrproeverij eerder op de dag dus kon ons veilig thuis brengen . En zondag word ik voorgesteld aan mijn toekomstige echtegenoot die uit hetzelfde land komt als geliefde van vriendin en hij gaat mijn toekomstoige echtgenoot ook keuren.X-D. Leuk dus.

Valse noot in de avond bericht van scharreldate dat hij schrok van mijn slotopmerking de avond dat we elkaar hebben gezien. Niet dus Geen idee wat hij daarme bedoelde en hij heeft ook nog niet gereageerd oip mijn vraagtekensms.

Maar grootste deel van de avond (en morgen om half 11 rijles.
het was leuk, dus?

Ik zag - met dank aanBloes die tipte - mijn oude werk nog op tv. Degene die het woord voerde is zo'n plurk maar hij kan wel goed vertellem.

Toen ik wegging, wilde hij me geen gedag zeggen maar durfde dat niet toe te geven, en dus sneakte hij stiekempjes weg, wat hem een hoop gehoon heeft opgeleverd

hihihi.

Hier vrolijke kindjes - ik moet nog even wakker wprden - en eenrustig weekend voor de boeg fijn.
Koffie!

Ja het was leuk. Lekker sfeertje.

En heel grappig het was kroeg waar gerookt mocht worden, wat ontwen je dat snel zeg.

Nu nog een beetje stoffig. Zo maar even flinke douche en nog meer koffie anders wordt het rijden helemaal niets.

Grappig om je oude werk zo weer voorbij te zien komen.
Klinkt als een goede avond, groeten aan jouw toekomstige echtgenoot. En vaag van jouw slotzin, ben benieuwd wat dat was? "Volgende keer wil ik graag weten waar jij heen wil op huwelijksreis, doei?" of juist "Je moet nu echt gaan want mijn echtgenoot komt zo thuis, dag!" . Vreemd, hoor...

Oude werk op tv, dat is een gekke gewaarwording, maar wel leuk.

HIer ook een lekkere ochtend, ik zit op de bank met een warm bakkie koffie, en mijn dierbare dochter (die de laatste tijd te vaak Aristokatten heeft gelezen) leert Twiggy met zijn staart keurig omhoog te lopen ("neeeheee, omhoog die staart Twig, anders lijk je niet op een kat maar op een lieveheersbeest... Kijk, zo...", ).

Straks komt het 12-jarige buurmeisje spelen (Mops verheugd zich helemaal).

Relaxed.
Wat wilde ik nou toch typen?
lekker ding!

Mims, dikke zoen voor de doos met inhoud die per post kwam! Ik ga erin glurenzodra het kroost in bed ligt

**smakkerd!**
Mims klinkt als een fijne ochtend. Ik heb net rijles achter de rug. Ging lkker, behalve dat ik verkeerd schakelde en de auto daar zo van schrok dat ie gelijk niet meer wilde starten, gelukkig stonden we niet net op een spoorbaan.

Ik vind sms van scharreldate ook vaag. Had gisteravond teruggestuurd dat ik niet weet welke opmerking hij bedoelt, maar dat het zeker niet mijn bedoeling kan zijn geweest hem te laten schrikken en voorgesteld vanavond even te bellen als zijn kinderen op bed liggen, was gisteravond beetje lastig. Nou ja nog niets gehoord, dus ik ga nog wel even nadenken of ik als ik niets hoor toch bel vanavond, of het bij hem laat. Heb ik nog een hele dag voor.

Eerst maar eens even wat boodschappen doen. Ik heb niets meer in huis.
In de toekomst een automaat, Suup.

Echt, ik ben nog zo blij met mijn Mega-Mobiel; geen schakelstress, geen afgeslagen motor; wat een lui rij-genot!

Graag gedaan, Tila.

De DVD heeft een kras, maar als jullie wat autowax hebben en hem daar mee insmeren draait hij waarschijnlijk nog wel goed ende probleemloos. Was hier in ieder geval wel, maar ik had hem dubbel.
Hoe voel je je vandaag, Mims? Gaat het al wat beter? Hope so!

Wij kochten vandaag een Magimix van Nespresso en da's me nog een ware kunst, zeg, al die verschillende smaakjes koffie. Ben er helemaal blij mee; ik ben een enorme koffieliefhebber dus het werd eens tijd voor Nespresso.

Morgen de stad in voor (een begin van) de Sintaankopen. Zoals ieder jaar is er van mijn voornemen om dit jaar eens op tijd te gaan beginnen, weer niks gekomen. Gofferjuu. Dan 's avonds lekker de finale van So You Think You Can Dance (gewéldigste programma ever, daar kan ik echt van genieten) en dan weer midden in de nacht opstaan voor de Schipholtaxi.

Heerlijk, zo'n weekend met zonder verplichtingen!
.
Zojuist een Trofastkast voor Mops in elkaar gedraaid en deze in haar slaapkamer geïnstalleerd (en ja, daar lag ze gewoon doorheen te ronken, ben benieuwd hoe verbijsterd ze morgenochtend wakker wordt, . ) dus het gaat al een heel stuk beter. Heb er vier keer zolang over gedaan als normaal, maar hey... het lukte en dat is al een hele grote verbetering met begin deze week.

Mopsey had trouwens al deze:

plus een gespiegeld exemplaar, en nu zit deze daartussen:

Die laatste is lager, dus daar ligt nu een groen kleed op met verschillende kussentjes en zodat ze een heerlijk leesbankje/droomhoekje heeft. De bakken zijn deels wit maar vooral roze en groen.

Haar kamer is nu bomvol met bijna drie meter kast, maar het is wel heel leuk geworden (in de schemering van de nacht dan, ) .

Nespresso, lekker!
"Mam, mam...Maaaaaaaaaam.... Kom 'ns kijken, kom snel, kom eens kijken naar mijn kamer! Hoe komt die zo mooi?"

Ooooh, wat Lief De ikea-Piet is langsgeweest!

Hier een grote overwinning. Jom heeft gister zijn speen in zijn schoen gedaan en is zomaar gaan slapen. Speen is door Sinterklaas afgevoerd naar een lief klein babietje. MK heeft haar oogplakkers aan de Sint afgestaan, want die heeft ze (op een na die in de kast ligt) niet meer nodig, en nu is er een meisje ergens heel blij omdat ze ook plakkers moet maar alleen maar suffe saaie plakkers had. En als dank daarvoor kregen ze een brief van de sint, allemaal een letter en een cadeautje. Er stond nogal een berg bij die schoenen, vanmorgen

Jom zonder speen! Nu wordt ie echt groot en ze waren erg trots op de Brief van de Sint die, die ze een veer in hun reet stak èn een klein verbeterpuntje per kind aanstipte, zoals het hoort.

M'anas, zet jij eens koffie voor ons allemaal? Uit welke kleurtjes kunnen we kiezen?

Suup, heeft de Scharrel nog gebeld?

Als de kindjes lief zijn gaan we vanmiddag naar de bios
De indrya from India Marie, dat is mijn favoriet, goede capu van te maken.

Goedemorgen allemaal.

Wat een grote kinderen ineens Tila. Gisteren lag Jom toch nog aan de borst? Knap hoor. Welke film hbben jullie op het oog?

Mims, wat lief. Zijn ook mooie kasten. Een intevreden Mops dus?

Hoe voel jij je nu?

Scharrel smste gister dat hij vandaag gaat bellen. Ik ben veel onder de mensen vandaag dus maar even kijken of hij belt op een moment dat ik de telefoon op kan nemen....

Ik ga straks naar vriendin en dan gaan we met haar gezin naar mijn vader om daar te eten, drukke boel dus, Wel leuk. En als het even lukt qua planning ga ik zo oefenen met inparkeren.

Maar eerst koffie.
De meezingmoevie vanhet sinterklaasjournaal

Ja hoor, moeders gaat op stap en waar gaat ze heen? Naar kinderdingen

Inparkeren is leuk als het lukt. Insturen tot je achterbank voorbij de kofferbak van de andere auto is, dan door rijden tot je achteruitkijkspiegel daar is en dan terugsturen. Succes verzekerd!

(als de andere auto netjes naast de stoep staat, dat wel )
Nou als het inparkeren net zo goed gaat als mijn baksels.....

Ik wilde voor de papa, speculaas meenemen, maar de portie van gisteravond is verbrand dus ik dacht vanmorgen doe ik nog even een nieuwe poging... en ook verbrand.

Veel plezier bij de film, vaak zijn dat soort fiulms voorouders ook leuk, met dubbelzinnige grapjes...
He, Suup, wat jammer!

Film was okee. Had beter verwacht, eerlijk gezegd, maar MK vond het leuk. En Jom was kont -tegen-krib. Iets met twee en nee enzo.

Gaat ook wel weer over, toch? In april is ie drie

Ik zit te genieten van mijn witte suikervrije chocoladeletter jammie. Wat een slimme sint!
Ha, MM is vanmiddag ook met 3 meisjes naar de bios geweest. Naar iets met Sinterklaas en een pakjesboot. De clou van het verhaal ken ik niet, want Mops besloot halverwege de film dat ze het te eng vond. Watje. MM-de-geweldige heeft de tweede helft van de film met Mopsey dus in de bioscooplobby doorgebracht terwijl de Bloesjes de film uitkeken, .

Zojuist van Bloestown naar huis gereden, en nu werkelijk gebroken ende bekaf. Hoofd draait, klopt en tolt.

Mega Mini is ook doodmoe, maar kon in de auto niet slapen van de lamlendigheid en het hoesten. Muziek luisteren of zingen wilde ze ook niet, en omdat ik het niet zag zitten anderhalf uur in het gejengel te zitten heb ik het enige gedaan want Mopsey wel wilde; tellen. Tot 1498 wel te verstaan. Hardop. Kinderen, je mot er wat voor over hebben...
Daar zou ik ook moe van worden, een draaiend hoofd krijgen, kloppend en tollend enzo. Rustig aan meisje, misschien nog niet aan het werk dan morgen?

Heel leuk weekend gehad met door het dolle heen- blije Bloesjes. Gisteren eerst Opa's flat schoongemaakt en Co heeft alle lampen opgehangen, terwijl Zus en Neefje bij MM en de Bloesjes waren. En na de pizza's zijn we aangevallen op de kado's. Het was de bedoeling dat het minder zou zijn dan afgelopen jaren maar dat was niet gelukt hoor. Sjemig wat zijn er veel van die Grootkoppige, giga-ogige, Petshop-beestjes! En als KLapperrrrrrr hebben we nieuwe stepjes aan de Bloesjes gegeven. Helemaal leuk, ze zijn superblij. Neefje was onder de indruk van al het pakjesgeweld en was het meest geinteresseerd in het pakpapier (orale fase?) en heel blij met zijn mobiele telefoon.

Vandaag was ook al leuk; de Bloesjes hebben hun oude stepje aan Mops gegeven en Mims en ik zijn naar het durp gelopen en hebben zowaar even gewinkeld. Jammer dat Mops zich niet lekker voelde, ze zou eigenlijk met MM en de Bloesjes gaan zwemmen. Maar dat doen ze dan gewoon een andere keer.

Knuffel voor jullie allen! Ik ga gelukkig liggen wezen in bed met mijn liefste en een BL-letje (gisteren weer in slaap gevallen halverwege).
Bloes, hoe kan je nou in slaap vallen tijdens een BL-letje? Dastochniemogelijk?

Wat was So You Think You Can Dance weer geweldig. Geweldigste programma ever, wat mij betreft. Ik ben de enige die thuis kijkt, maar ik zit helemaal mee te leven en mee te gillen en mee te springen, en ik krijg er altijd mega-veel energie van. En dat komt heus niet alleen door

Dan (<-- heel-geile-smiley). Fijn weer.

Zo, zij die om kwart over 5 opgehaald worden door taxi, groeten u!
.
Djiezes freakin hell, wat kunnen mensen geweldig goed dansen. M'anas, ik stond met je mee te gillen

En film en zwemmen? Isdatnieteenbeetjeveel? (Vroeg de luie moeder)

Ik hoop dat de taxi een koffievoorraad heeft... poeh!

De Bloesjes kunnen dus rustig bij Mk komen spelen, want die heeft ook petshop-beestjes

Fijn dat je weer vergeven bent van nieuw speelgoed Nog een skoeterpoonie dit keer?

En wat is een bl-tje? Wat mis ik?

Iemand nog een wijntje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven