leren broek
zaterdag 28 november 2009 om 02:11
Ik heb een leren broek gekocht, is leuk en past verder goed, alleen is hij in de taille veel te wijd. Er zitten geen lusjes aan om een riem door te doen. Een riem eroverheen zakt af en deze lusjes eraan laten maken kost ook veel. Weet iemand een oplossing zodat de broek bij de taille niet te wijd zit...kan ik hem eindelijk met een gerust hart dragen.
zaterdag 28 november 2009 om 09:36
zaterdag 28 november 2009 om 09:41
Ik zou hem toch proberen te (laten) vermaken. Misschien kan de schoenmaker je adviseren? De simpelste oplossing is natuurlijk teruggaan naar de winkel,die weten misschien wel een atelier dat het voor je kan doen?
Een leren broek is niet goedkoop en dan moet ie wel lekker zitten, anders trek je hem niet aan, da's zonde van je geld.
Een leren broek is niet goedkoop en dan moet ie wel lekker zitten, anders trek je hem niet aan, da's zonde van je geld.
zaterdag 28 november 2009 om 11:37
quote:dutchsuzanne schreef op 28 november 2009 @ 09:41:
Ik zou hem toch proberen te (laten) vermaken. Misschien kan de schoenmaker je adviseren? Lijkt me meer iets voor een kleermaker! Hoeveel te wijd is de broek? Als het meer dan één maat is, is het meestal problematisch. Anders zou het wel moeten kunnen lijkt me, als is leer geen makkelijk materiaal.
Ik zou hem toch proberen te (laten) vermaken. Misschien kan de schoenmaker je adviseren? Lijkt me meer iets voor een kleermaker! Hoeveel te wijd is de broek? Als het meer dan één maat is, is het meestal problematisch. Anders zou het wel moeten kunnen lijkt me, als is leer geen makkelijk materiaal.