3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
zaterdag 28 november 2009 om 23:09
zaterdag 28 november 2009 om 23:25
zaterdag 28 november 2009 om 23:39
quote:stratego schreef op 28 november 2009 @ 23:27:
Haaai Bianca, hier hoe is je dag geweest? Wat rustiger?
Ehhh NEE!! Maar met goede afloop hoor.
Mn broer belde in paniek. Hij stond in Santiago en zei dat zn ticket naar Madrid (waar hij over moet stappen) niet goed geregeld was. Hij kon dus vandaag niet mee, tenzij het binnen een uur geregeld was. Ik met de vliegmaatschappij bellen.. Nederlandse desk is op zaterdag gesloten en ik kon kiezen tussen Engelse of Spaanse desk... Engels gekozen
...... vervolg in volgende bericht ivm doelstelling 3000 ...
Haaai Bianca, hier hoe is je dag geweest? Wat rustiger?
Ehhh NEE!! Maar met goede afloop hoor.
Mn broer belde in paniek. Hij stond in Santiago en zei dat zn ticket naar Madrid (waar hij over moet stappen) niet goed geregeld was. Hij kon dus vandaag niet mee, tenzij het binnen een uur geregeld was. Ik met de vliegmaatschappij bellen.. Nederlandse desk is op zaterdag gesloten en ik kon kiezen tussen Engelse of Spaanse desk... Engels gekozen
...... vervolg in volgende bericht ivm doelstelling 3000 ...
zaterdag 28 november 2009 om 23:41
.... vervolg van vorige bericht ivm doelstelling 3000....
Dus in mn beste Engels (thanx to our Scottish friend who lived with us for 3 years!).. uitgelegd wat er was en die man zei dat het e-ticket nummer wat hij had wel goed moest zijn. Maar hij kon niet naar Santiago bellen voor me. Een andere optie was dat ik mn broers creditcardnummer doorgaf aan die man.
Dus broer weer gebeld, die was inmiddels naar het tegenover het vliegveld gelegen Holiday Inn gehold....
..... vervolg in volgende bericht ivm doelstelling 3000 ....
Dus in mn beste Engels (thanx to our Scottish friend who lived with us for 3 years!).. uitgelegd wat er was en die man zei dat het e-ticket nummer wat hij had wel goed moest zijn. Maar hij kon niet naar Santiago bellen voor me. Een andere optie was dat ik mn broers creditcardnummer doorgaf aan die man.
Dus broer weer gebeld, die was inmiddels naar het tegenover het vliegveld gelegen Holiday Inn gehold....
..... vervolg in volgende bericht ivm doelstelling 3000 ....