3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
quote:willem1959 schreef op 28 november 2009 @ 23:58:

[...]

JIJ???? Getegeld?

Als vrouw.... ???

Tssss ik ben geen mietje hoor! En een pak tegels is niet veel zwaarder dan een boodschappentas!

Tsssss.. wat een verontwaardiging zeg!
Alle reacties Link kopieren
Tegelen is toch mannen werk.

Sjekkie in de mond, radio op Sky.

Bilnaad bloot.
quote:willem1959 schreef op 28 november 2009 @ 23:59:

Tegelen is toch mannen werk.

Sjekkie in de mond, radio op Sky.

Bilnaad bloot.

Ik kan niet tegelen met een peuk in mn mond, dan krijg ik het spaansbenauwd.

En bilnaad bloot??? Het zijn geen stratenmakers hoor! Je bent lekker bezig om de band die we moeizaam hebben opgebouwd in een paar minuten om zeep te helpen!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Hahaha straatje.. thanxxx voor de info! Gemeente Nootdorp dat wist ik dus niet.

Maar wat was je aan het doen Willem?
Straatje hoest met je buik?
En is Floor ruzie aan het zoeken met onschuldige werper??
quote:Bianca40 schreef op 28 november 2009 @ 23:49:

[...]

Jouw beurt Floor

Ik sta echt op ontploffen! En dat vind ik zo rot. Heb het idee dat 24/7 een beroep op me word(t) gedaan. Of door werk, of door kinderen, of door man.

Ik ben altijd heel stoer en dapper, maar ik ben er echt zo helemaal klaar mee ff.

Ben vannacht 3 keer m'n bed uitgebeld vanwege toestanden op het werk, moest vandaag zelf een dienst draaien met een hele ingewikkelde autist en toen ik thuis kwam zat de hele delegatie vol verwachting klaar tot ik de boel kwam entertainen..

Pfff.... en daar had ik zo ff helemaal geen zin in!

Ik voel me echt een heks dan!

En ik wil een groter huis!

Zo dat is eruit!

4 op een rij zeker weer!! Tssssssssss
Ik kan het me helemaal voorstellen Floor!!

Vraag dan of werper eens een dag of een paar dagen (en zeker als jij 's nachts hebt gewerkt) alles overneemt! Het is een man he... die kan het niet ruiken, die moet je opdrachten geven!
En een groter huis? Zijn jullie daar mee bezig of zit het er (nog) niet aan te komen?
Hij doet alles al in huis Bianc. Echt, hem valt niks te verwijten!

Het is echt mijn eigen anti-sociale aard die parten speelt.
Maar volgens mij ben jij ook de entertainer bij jullie thuis, dat heb je ooit zelf gecreeerd. Wees dan heeel duidelijk en zeg gewoon dat je met rust gelaten moet worden. En spreek met onschuldige werper af dat zodra jij dat zegt, hij alles overneemt tot je weer 'beschikbaar' bent.
Het gaat niet alleen om het doen van dingen in huis. Het gaat ook om het beantwoorden van vragen van de kids. Koop een koptelefoon en zet die op en ga achter de pc als je alleen wilt zijn op momenten dat het niet gaat! Gewoon op een of andere manier tijd voor jezelf opeisen.
mmmmmmmmh, ik vind wel dat er wat last van je schouders gehaald mag worden als je er 's nachts ook 3 keer uit moest...
quote:Bianca40 schreef op 29 november 2009 @ 00:06:

En een groter huis? Zijn jullie daar mee bezig of zit het er (nog) niet aan te komen?

Het is of verbouwen of een ander huis kopen. Ik ben er nog niet uit.

Financiële lasten zijn mijn verantwoordelijkheid en ook dat drukt wel op m'n schouders.
En dat is niet anti-sociaal, je bent sociaal genoeg denk ik! Maar soms hebbie ff genoeg gehad en moeten ze gewoon niks vragen en niks verwachten van je.
Ik denk dat iedereen wel tijd voor zichzelf nodig heeft, daar ben je dan echt niet antisociaal in hoor Floor. Misschien is het een idee om samen met Werper te kijken naar mogelijkheden daarin?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:floor72 schreef op 29 november 2009 @ 00:09:

[...]

Het is of verbouwen of een ander huis kopen. Ik ben er nog niet uit.

Financiële lasten zijn mijn verantwoordelijkheid en ook dat drukt wel op m'n schouders.Dat geloof ik graag, dat is ook een hele last. Maar als dat nou eenmaal zo is dan moet je het even laten gaan, er even niet over nadenken en zien wat er op je pad komt.
Heb je er meer last van als de werperskinderen er ook zijn? Want dan is het wel volle bak bij jullie ja. Maar na het weekend kun je dan weer tot rust komen.
Ze zijn denk ik van je gewend dat je altijd alles doet en altijd klaar staat om de boel te entertainen. En van die gewoonte-gedachte moeten ze af!
Oke. ik vind wel dat het topic-arrest dan moet worden opgeheven voor Floor
Zo, en ik ga naar bed!

Weltrusten allemaal
nou vooruit dan, ze was vanavond mooi op tijd terug
truste Straatje, buikpijn minder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven