3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
zondag 29 november 2009 om 00:01
quote:willem1959 schreef op 28 november 2009 @ 23:59:
Tegelen is toch mannen werk.
Sjekkie in de mond, radio op Sky.
Bilnaad bloot.
Ik kan niet tegelen met een peuk in mn mond, dan krijg ik het spaansbenauwd.
En bilnaad bloot??? Het zijn geen stratenmakers hoor! Je bent lekker bezig om de band die we moeizaam hebben opgebouwd in een paar minuten om zeep te helpen!
Tegelen is toch mannen werk.
Sjekkie in de mond, radio op Sky.
Bilnaad bloot.
Ik kan niet tegelen met een peuk in mn mond, dan krijg ik het spaansbenauwd.
En bilnaad bloot??? Het zijn geen stratenmakers hoor! Je bent lekker bezig om de band die we moeizaam hebben opgebouwd in een paar minuten om zeep te helpen!
zondag 29 november 2009 om 00:04
quote:Bianca40 schreef op 28 november 2009 @ 23:49:
[...]
Jouw beurt Floor
Ik sta echt op ontploffen! En dat vind ik zo rot. Heb het idee dat 24/7 een beroep op me word(t) gedaan. Of door werk, of door kinderen, of door man.
Ik ben altijd heel stoer en dapper, maar ik ben er echt zo helemaal klaar mee ff.
Ben vannacht 3 keer m'n bed uitgebeld vanwege toestanden op het werk, moest vandaag zelf een dienst draaien met een hele ingewikkelde autist en toen ik thuis kwam zat de hele delegatie vol verwachting klaar tot ik de boel kwam entertainen..
Pfff.... en daar had ik zo ff helemaal geen zin in!
Ik voel me echt een heks dan!
En ik wil een groter huis!
Zo dat is eruit!
[...]
Jouw beurt Floor
Ik sta echt op ontploffen! En dat vind ik zo rot. Heb het idee dat 24/7 een beroep op me word(t) gedaan. Of door werk, of door kinderen, of door man.
Ik ben altijd heel stoer en dapper, maar ik ben er echt zo helemaal klaar mee ff.
Ben vannacht 3 keer m'n bed uitgebeld vanwege toestanden op het werk, moest vandaag zelf een dienst draaien met een hele ingewikkelde autist en toen ik thuis kwam zat de hele delegatie vol verwachting klaar tot ik de boel kwam entertainen..
Pfff.... en daar had ik zo ff helemaal geen zin in!
Ik voel me echt een heks dan!
En ik wil een groter huis!
Zo dat is eruit!
zondag 29 november 2009 om 00:07
zondag 29 november 2009 om 00:08
zondag 29 november 2009 om 00:09
zondag 29 november 2009 om 00:10
zondag 29 november 2009 om 00:12
quote:floor72 schreef op 29 november 2009 @ 00:09:
[...]
Het is of verbouwen of een ander huis kopen. Ik ben er nog niet uit.
Financiële lasten zijn mijn verantwoordelijkheid en ook dat drukt wel op m'n schouders.Dat geloof ik graag, dat is ook een hele last. Maar als dat nou eenmaal zo is dan moet je het even laten gaan, er even niet over nadenken en zien wat er op je pad komt.
[...]
Het is of verbouwen of een ander huis kopen. Ik ben er nog niet uit.
Financiële lasten zijn mijn verantwoordelijkheid en ook dat drukt wel op m'n schouders.Dat geloof ik graag, dat is ook een hele last. Maar als dat nou eenmaal zo is dan moet je het even laten gaan, er even niet over nadenken en zien wat er op je pad komt.