Good Luck
zondag 29 november 2009 om 08:18
Goedemorgen, ik kom ook weer onder mijn steen vandaan gekropen, 2 dagen migraine gehad. Ga zo maar even wat leuks doen met mannetje, zwemmen ofzo. Malman gelukkig aan de betere hand.
Star, hoe gaat het met Ceetje, heeft ze wel een goede nacht gehad?
Kokos, Lianne ook weer wat beter?
O, en gefeliciteerd JUUD!!!
Star, hoe gaat het met Ceetje, heeft ze wel een goede nacht gehad?
Kokos, Lianne ook weer wat beter?
O, en gefeliciteerd JUUD!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 29 november 2009 om 08:41
Geen Sint hier, vind het erg zielig voor het kind. Leugentje om bestwil trapt ze gelukkig wel in; Sinterklaas is ziek
Niet lekker geslapen, vannacht met 40.2 in badje gezet om af te koelen, paracetamol was na twee uur uitgewerkt, vaag.
Wat er nou is, geen idee. Ze heeft nu 39.5, maar wel redelijke praatjes, al is het Jantje Lacht Jantje Huilt.
Niet lekker geslapen, vannacht met 40.2 in badje gezet om af te koelen, paracetamol was na twee uur uitgewerkt, vaag.
Wat er nou is, geen idee. Ze heeft nu 39.5, maar wel redelijke praatjes, al is het Jantje Lacht Jantje Huilt.
zondag 29 november 2009 om 09:07
Goedemorgen,
Is Juud vandaag jarig?
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Star zielig dat ze zo'n koorts heeft. Ook zielig voor Sinterklaas dat ie ziek is
Mal, ook klote 2 dagen migraine! Fijn dat Malman weer opknapt.
Kokos hoe is het met Lianne? Al weer wat beter?
Zo gister op man zn werk sintviering gehad. Was erg leuk. Eerst mochten de kinderen reuze taaitaaipoppen versieren met de zwarte pieten en daarna kwam sinterklaas met de kadootjes.
Het was echt heel leuk. Tobias vond het allemaal erg spannend!
Is Juud vandaag jarig?
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Star zielig dat ze zo'n koorts heeft. Ook zielig voor Sinterklaas dat ie ziek is
Mal, ook klote 2 dagen migraine! Fijn dat Malman weer opknapt.
Kokos hoe is het met Lianne? Al weer wat beter?
Zo gister op man zn werk sintviering gehad. Was erg leuk. Eerst mochten de kinderen reuze taaitaaipoppen versieren met de zwarte pieten en daarna kwam sinterklaas met de kadootjes.
Het was echt heel leuk. Tobias vond het allemaal erg spannend!
zondag 29 november 2009 om 09:59
quote:Star schreef op 29 november 2009 @ 08:41:
Geen Sint hier, vind het erg zielig voor het kind. Leugentje om bestwil trapt ze gelukkig wel in; Sinterklaas is ziek
Wat er nou is, geen idee. Ze heeft nu 39.5, maar wel redelijke praatjes, al is het Jantje Lacht Jantje Huilt.Jemig dat is wel hoog zeg. fIjn dat ze nog praatjes heeft, hopelijk knapt ze heel erg snel op.
Wat er nou is, geen idee. Ze heeft nu 39.5, maar wel redelijke praatjes, al is het Jantje Lacht Jantje Huilt.Jemig dat is wel hoog zeg. fIjn dat ze nog praatjes heeft, hopelijk knapt ze heel erg snel op.
zondag 29 november 2009 om 11:40
Juud gefeliciteerd!!!
Amalia, ook nog gefeliciteerd!!!
Bam, wat een schrik van die griep zeg. Is het nu weer veeeeeeeel en veeeeeeeel beter?
Zo, ben er weer maar niet helemaal bijgelezen. Ik haak gewoon weer in, jullie hebben zo veel gekletst!
Het was echt erg leuk. Het sufste park wat je ooit hebt gezien maar we hebben zeventien bezoekjes afgelegd, dus we waren toch haast niet daar. Ik ben weer helemaal opgeladen en bijna elke dag (hahahahaha) naar de hema geweest .
En wat heeft Suze een geweldige meiskes. Oudste moest ´s middag huilen want hij wilde weer met Juul spelen.
(en Suus, heb jij die verf nog uit de kleren gekregen? Ik niet haha).
Amalia, ook nog gefeliciteerd!!!
Bam, wat een schrik van die griep zeg. Is het nu weer veeeeeeeel en veeeeeeeel beter?
Zo, ben er weer maar niet helemaal bijgelezen. Ik haak gewoon weer in, jullie hebben zo veel gekletst!
Het was echt erg leuk. Het sufste park wat je ooit hebt gezien maar we hebben zeventien bezoekjes afgelegd, dus we waren toch haast niet daar. Ik ben weer helemaal opgeladen en bijna elke dag (hahahahaha) naar de hema geweest .
En wat heeft Suze een geweldige meiskes. Oudste moest ´s middag huilen want hij wilde weer met Juul spelen.
(en Suus, heb jij die verf nog uit de kleren gekregen? Ik niet haha).
zondag 29 november 2009 om 12:33
zondag 29 november 2009 om 12:59
Hai
Ceetje ziek? Hebben jullie al gebeld? Niemand iets van d'r gehoord? Misschien moeten ze naar HAP toe? Hoop dat het meevalt!
Rest valt mee dus?
Juud: gefeliciteerd met je verjaardag!
Mal: migraine weer beetje voorbij, fijn. Hopelijk voor jullie nu weer gezondere tijden in aantocht!
Jin: fijn dat je er weer bent en het leuk hebt gehad! En weer opgeladen, da's mooi!
Mamax: hoe is het bij jullie?
Hier alles oké. Gisteren stond verhuizen op het programma natuurlijk (was beetje irritant vage afspraak) maar bij ophalen bleken we ons vrijgezellenfeestje te hebben! Erg leuk! Zwaar verrast, compleet onverwacht maar erg leuk! (Sliep pas om 5 uur, en om 11 uur stonden schoonouders op stoep met dochter, dus nu even lekker rustig zitten haha) En nu straks Sint vieren bij mijn moeder.
Ceetje ziek? Hebben jullie al gebeld? Niemand iets van d'r gehoord? Misschien moeten ze naar HAP toe? Hoop dat het meevalt!
Rest valt mee dus?
Juud: gefeliciteerd met je verjaardag!
Mal: migraine weer beetje voorbij, fijn. Hopelijk voor jullie nu weer gezondere tijden in aantocht!
Jin: fijn dat je er weer bent en het leuk hebt gehad! En weer opgeladen, da's mooi!
Mamax: hoe is het bij jullie?
Hier alles oké. Gisteren stond verhuizen op het programma natuurlijk (was beetje irritant vage afspraak) maar bij ophalen bleken we ons vrijgezellenfeestje te hebben! Erg leuk! Zwaar verrast, compleet onverwacht maar erg leuk! (Sliep pas om 5 uur, en om 11 uur stonden schoonouders op stoep met dochter, dus nu even lekker rustig zitten haha) En nu straks Sint vieren bij mijn moeder.
zondag 29 november 2009 om 13:23
Ja was enorm leuk! Was echt compleet verrast. Eerst koffie, thee en taart. Iedereen had klein cadeautje voor me mee. Daarna gingen we sieraden maken (heb 2 mooie kettingen gemaakt) eten bij fonduerestaurant waar vriend en ik altijd eten als we zoveel jaar verkering hebben, en vervolgens naar ninetiesparty, lekker dansen op die oh zo foute liedjes van vroegah! Was om 3 uur thuis, vriend om 4 uur maar had geen sleutel dus die opgewacht, en we sliepen om 5 uur denk ik. Lekker vroeg, haha!