Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Hij gaat toch nog komen Steph, half december toch weer?
Wie?
quote:steph schreef op 29 november 2009 @ 16:03:

Wie?Sint Salaria
quote:steph schreef op 29 november 2009 @ 15:30:

Wat ben jij SAAI Snjookje. Ehh, je hebt mijn adres: Speculaas deze kant op.

Strijkwas had ik gisteren netjes gedaan en omdat vriend is werken kan ik poetsen (ja op zondag).

Ik heb leuke boodschappen en veel te veel geld uitgegeven, half december is payday dus nu ff braaf zijn.Ik zal aan je denken.... is dat genoeg?
Owdie, ja aan me denken is ook saai genoeg hoor.

Heb ff snel gepoetst en ga nu weer frobelen, denk ik.
Steph, ik heb je het recept gemaild. Saai he
Jemig wat een saai recept, moet ik al die kruiden in huis halen. Volgens mij is er ook kant-en-klaar speculaaskruiden bij de C wat saai.
quote:steph schreef op 29 november 2009 @ 18:59:

Jemig wat een saai recept, moet ik al die kruiden in huis halen. Volgens mij is er ook kant-en-klaar speculaaskruiden bij de C wat saai.Ja maar die heb ik niet hier dus dit is echterder.
Ik maak die van jouw, is idd saai echterderder.

Ga nu tv kijken met cola-light (ik zou eens aankomen) en snack a jacks met caramel.
Ik zit het nieuws te kijken, met worteltjes in m'n hand. Zo ook maar even een glas water inschenken.
quote:steph schreef op 29 november 2009 @ 19:47:

Ik maak die van jouw, is idd saai echterderder.

Ga nu tv kijken met cola-light (ik zou eens aankomen) en snack a jacks met caramel.Ik heb m'n pepermolen gebruikt om de kruidnagels fijn te malen. Krijg je een lamme arm van.
Aan de snack ladies? En nog saai gezond ook
kiekeboe saaierds. heb weer een dagje saai gewerkt en mn bezoek had afgemeld wegens ziekte.zelf maar saai gegeten en de rest in de vriezer gedaan.nu mn mandje in;een saai dvdtje kijken met een glaasjes wijn.tot morgen saaie liefjes
Veel kijkplezier nog Dez (al denk ik dat je na de wijntjes al wel in slaap bent gevallen)
Saaie morgen danselfjes,

Dit gaat een saaie dag worden. Boodschappen doen, voer voor eekhoorn halen, kaarten schrijven pffffffffffff.
Ook een goedemorgen van mij allemaal lieve saaie elfjes die dansen bij het maanlicht.

Steph wat heb jij een saaie dag zeg! Ongelooflijk. Het is wel droog dus dat scheelt.

Nou mijn dag is ook saai. Net even de huisarts gebeld (assistente van de huisarts) Omdat ik al deel 2 van de sombreroprik had gehaald gaat zij uit van gewone griep. Moet even de temperatuur in de gaten houden. Want zolang ik koorts heb mag ik dl 2 niet laten zetten. Ik moet eigenlijk saai morgen hem laten zetten. Lukt het morgen niet dan mag ik woensdag komen. Dus ben benieuwd. Gisteravond had ik nog koorts. Net mijn bed uit dus nu nog niet gemeten. Ik ga dus nog saai bivakkeren in mijn bed.
Dushi, nee niet de tacogriep aub, die is zooooooo saai.
*gaat de ziekenboeg op orde brengen*

Ik heb vandaag m'n dag niet dus stoor je je vooral niet aan mij. Ik ben wel heel saai nu.
Waarom Snjokie?
quote:steph schreef op 30 november 2009 @ 13:01:

Waarom Snjokie?Gisteren een gigantische huilbui gehad. Teveel stress voor de uitslagen van de dokters.... (en ik moet nog 2 weken wachten tot ik alles weet).
Ach lieffie doe het maar rustig aan.
Och Snjookje toch het is ook vreselijk spannend!
De computer doet stom hier (natuurlijk is het níet mijn onkunde).

Ik moet nu tegenwoordig (met ingang van morgen maar ben al begonnen) mijn voortgangsrapportjes in het electronisch patientendossier zetten, daarbij moet ik codes gebruiken voor wat ik met de patient gedaan heb (code PT0098, traplopen bijvoorbeeld). Een groot deel van de meest gebruikte codes staan al onder mijn naam maar heb er net nog eens 24 in zitten voeren en die komen helaas níet automatisch op als ik het programma open....

En speciaal voor jullie:

Nee jouw onkunde is het niet. Misschien is het programma niet ingesteld op extra toevoegingen?!
Nee, is niet je onkunde meid. Computers zijn gemaakt door mannen en die snappen vrouwen niet en daardoor de computer niet.

Wat een mooi plaatje *back to saaimodus*.

Ik ga zo atwt kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven