Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Liefjes,

Wat leuk dat de Sint ook de weg naar het forum heeft gevonden! Wel jammer dat er geen pepernoten uit mijn laptop komen rollen

Kreeg net ineens een telefoontje van Hangende Pootjes meneer. Die meneer die wilde afspreken, maar ik had er niet zo'n trek in. Poeh allemaal probleempjes op zijn werk en in de liefde. Krijg het gevoel dat ie t nu op de 'zullen-we-dan-toch-in-ieder-geval-maar-vrienden-worden' toer probeert te gooien.

Oh Sam de zwaantjes gaan vreemd

Ze zitten nu ineens in een ander watertje!
Hahahahaha het is Sneeze!

Dankjewel lieverd!

Jeetje wat een irritant tiepje zeg, die HPM!

Heb je em afgepoeierd?
Sneeze loopt naar spiegel om even te checken.... oeps.... even de laatste plukken baard verwijderen...

Ontmaskert dus!
Sneezeweasel, mijn watertje misschien? hihi. Ijzeren vrouw neem ik aan? Ja, daar heb je niet zoveel aan hoor, die HPmeneer. Wanneer ga je echt weg? Dat ben ik even kwijt.

He he, Frizzy. Dat is nou iets wat ik mij soms afvraag maar ik ga vooral af op wat ik zelf wil verwachten. Zolang hij erg lief voor mij is, geniet ik er van. Wat hij er van wilt verwachten, moet hij maar zelf er achter komen.
I am Spaaartaaacus.
quote:sneezeweasel schreef op 29 november 2009 @ 16:49:

Sneeze loopt naar spiegel om even te checken.... oeps.... even de laatste plukken baard verwijderen...

Ontmaskert dus! Hier kan je niets geheim houden!
I am Spaaartaaacus.
Mijn watertje is bij de oude citadel, Sam.

Ik vetrek ergens in maart waarschijnlijk. Die HP-meneer heeft wat probleempjes op zijn werk ivm de crisis. Hij opperde om dan maar naar NZ te komen om mij op te zoeken als hij daar weg moet. Wat een goed idee he! Ik ben niet zo goed in afwimpelen, merk ik. Maar goed, ik verwacht niet dat ie nu ineens ontzettend vaak de telefoon gaat pakken om mij te bellen. Zolang t bij 1 keer in de maand blijft heb ik er geen last van.
Wat stom trouwens Frizz dat gezeur bij de tempel. Respectloos vind ik het!
Oooh Sam, maar jij zei dat jullie verwachtingen van elkaar verschillen.

Daarom dacht ik dat jij wel wist wat hij verwachtte.

Anders weet je toch ook niet of het verschilt van de jouwe?

Brrrr Sneeze, ik zou helemaal geirriteert raken van zo'n man.

Ik zou niet gezellig kunnen doen aan de telefoon, met het gevolg dat ie niet meer zou bellen, haha!

Echt STOM ja Sneeze, maar ik vond het meest vervelende eraan dat de 'beveiliging' niet functioneerde als zou moeten.

Maar ja...
Nou weet je wat het is Frizz, deze HP-meneer is echt niet onaardig, integendeel zelfs. Hij is geinteresseerd en sociaal. Maar hij komt ook een beetje wanhopig over, hij wil te graag een relatie volgens mij.
Leuke avatar heb je trouwens Frizz, zag dat Sum weer d'r oude heeft, die vind ik ook leuker!
Dankje Sneeze!

Het schijnt alleen dat nog iemand em heeft, maar ik weet niet hoe ik dat kan checken.

*is allergisch voor wanhopige mannen*
Oh, Sneezewesel. Jammer hoor, dat wanhopige.. Zelf zou ik het eigenlijk niet zo erg vinden, geloof ik. Vroeger wel maar nu. Maar dat hij naar NZ gaat, zou hij dat doen?

Frizzy, bedoel je dat. Ja, hij heeft mij veel verteld over wat hij wilt/zoekt/hoopt te krijgen en dat is niet bepaald het zelfde beeld dat ik heb. Dus ja. Proberen hem te overtuigen dat ik het voor hem ben, lijkt mij erg zinloos dus laat ik het maar zo. En tegelijkertijd blijft hij naar mij komen. Soms denk ik dat ik het contact wil afkappen omdat ik er niet zoveel voor koop maar dat vind ik ergens ook weer zo een drastische stap. Ik vind hem een mooi mens en ik geniet van ons contact samen. Zolang ik geen sex met hem heb, is het goed zo.
I am Spaaartaaacus.
Ach Sam t zal allemaal wel meevallen hoor met zijn NZ-plannen!

Wat betreft jouw situatie: ik zou t denk ik lastig vinden om niet stiekem toch verwachtingen te hebben als ik veel contact heb met iemand die ik leuk vind. Dat zou mijn valkuil zijn, maar als jij vooral veel plezier aan jullie contact hebt, dan is het toch goed zo.
Klopt! Zolang dat zo is, prima. Maar niets blijft hetzelfde dus er zal wel verandering in komen en dan is het ook weer goed zo.

O mijn school! Het gaat goed. Het is alleen erg belachelijk hoeveel ik er voor moet doen. Mijn sociale leven lijdt er onder. Ik heb alleen tijd voor hard lopen, boodschappen doen en huis schoonmaken. Hier en daar een bezoekje en dat was het wel zo ongeveer. (Hm, misschien beetje overtrokken).

Ik doe geen PABO. Dat werd veel eerder gezegd. Ik doe KOPopleiding omgangskunde bij fontys in Tilburg. Nog maar een half jaar!

I am Spaaartaaacus.
Zeven maanden! Reken ik net uit. Nou ja... valt ook mee!
I am Spaaartaaacus.
That's the spirit Sam, dat het meevalt!

Nu snap ik het beter, van Mo.

Bedoel je dat jij niet in het plaatje past van wat hij wil/zoekt/hoopt?

Zolang je kan genieten (en hierover ook eerlijk bent tegenover jezelf) dan is het goed denk ik.

De hele tijd zit ik te denken... NZ, waat staat dat voor?

Maar NU valt pas het kwartje! :-o

Wauw ik vind dat eng zeg, mannen die zulke dingen zeggen.

Maar goed, met die reden ga ik morgen dan ook naar mijn coach, haha!

Ik was stiekem een beetje boos op MX, want hij had me vannacht niet meer teruggesmst, en vanmiddag smste ik hem of hij mij wilde bellen en toen hoorde ik ook niks.

Dus ik net de telefoon gepakt, en ik zou eens even zeggen wat ik ervan vond!

Dus dat deed ik: 'Is het nou ZO moeilijk even iets te laten horen!?'

Ik had al gerekend op een boze MX die verhalen ging opdissen over het niet willen van een relatie want dan heb je niet die belverplichting enzo maarrrrr hij reageerde heel relaxt.

Bleek ik het plaatje niet helemaal helder te hebben, en ik had op mijn vingers kunnen natellen dat hij niet eerder had kunnen bellen.

Oeps.
Ja inderdaad. Frizzy. Precies. Volgens mij pas ik niet in zijn plaatje.

Fijn dat je morgen naar je coach gaat. Zal zeker heel verhelderend werken. Je staat er in ieder geval erg open voor. Mooi teken!
I am Spaaartaaacus.
Sam, soms zoeken mensen iemand die in hun geschetste plaatje passen, en blijken ze gevoelens te krijgen voor een heel ander iemand.

Bestaan heel bekende verhalen over!

Ik hoop inderdaad dat het verhelderend zal zijn morgen.

Als ze er weinig mee kan weet ik niet wat ik verder kan bespreken, want ik heb verder niets wat niet zo lekker loopt geloof ik...
We zullen zien. Ik ga er in ieder geval niet op 'wachten'. Ik geniet er van zolang dat het duurt. Is voor mij de beste instelling.

Echt niet, Frizzy? Ik moet erg wennen aan je felrode avatar. Ik geloof toch dat ik de groene bladeren beter bij jou vond passen.

He he, ik ben net klaar en ik ga heerlijk de nieuwste Flow lezen. Vind ik een heerlijk tijdschrift.

Oh, Frizzy, weet je dat ik je bewonder om je baan. Ergens heb ik altijd hetzelfde willen doen wat jij doet nu. Maar mijn weg ligt ergens anders en langzaam rijpt in mij een idee om over een jaar a twee jaar mijn mini praktijk te openen. Naar aanleiding van de opleiding dat ik op maandagavonden volg. Dat heb ik je wel verteld he? Nou dat gaat zo goed. Super eigenlijk dat ik ook andere dove mensen hier mee wil begeleiden/helpen/steunen naast mijn (hopelijk) werk in het onderwijs.

Alla...ik zie wel..nu leef ik van dag tot dag.
I am Spaaartaaacus.
Lijkt mij ook de beste instelling hoor, wat Mo betreft.

Nou eehh... ik kan echt niets verzinnen nee.

Das wel een beetje vreemd he, eigenlijk?

Vind je mijn avatar maar niets Sam?

Joh, waarom mij bewonderen om mijn baan?

Ik doe gewoon wat ik het leukste vind.

Moet ook eerlijk bekennen dat ik volgens mij nergens anders goed in bed, haha!

Wat leuk dat die opleiding je zo bevalt!

Wanneer heb je die afgerond?
In bed?

Freudiaanse uitspreking?

In juli ben ik met alles klaar! Maar mijn maandagavond-opleiding duurt nog een jaar extra dus ik heb nog tijd genoeg om te laten bezinken. Het is wel iets waarvan ik dacht 'Nee, ik kan dat niet maar nu denk ik, jawel hoor. Het is helemaal mij!'.

Hm, je bent verliefd he? Vandaar je rooie hartjesavatar.
I am Spaaartaaacus.
pff ik ben een warhoofd!

Juni bedoel ik!
I am Spaaartaaacus.
Hahahahaha in BED!

Nou ja daar ben ik óók goed in, natuurlijk.

Goh twee opleidingen tegelijk.

Stoer wijf!

Eeuuhh... nee ik ben niet verliefd.

Die rode hartjes avatar staat voor liefde voor jezélf.

Tenminste, zo interpreteer ik em.
Ik hou van mij, hoor je nooit zingen

Ik hou van mij, wordt nooit gezegd

Maar ik hou van mij ga ik toch zingen

Want ik hou van mij, van mij

alleen en ik meen het echt

Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen

Ik hou van mij, van mij kan ik op aan

Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen

Ik hou van mij en ik

laat mij nooit meer gaan

Ik blijf bij mij en niet voor even

Ik blijf bij mij, voor eeuwig en altijd

Ben zelfs bereid m'n leven voor mezelf te geven

Ik blijf bij mij totdat de dood mij scheidt

Ik hou van jou, zeg ik soms ook wel

Ik hou van jou en ik meen het echt

Maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel

Zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht

Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander

Want ik ben verreweg de leukste die ik ken

Ik hoef mezelf zonodig voor mij niet te veranderen

Ik hou van mij mezelf gewoon zo als ik ben

Want ik hou van jou betekent meestal

Schat hier heb je m'n problemen los maar op

Leef in een hel, verwacht van jou de hemel

Jij geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op

Want houden van een ander dat heb jij alleen maar nodig

Omdat je niet genoeg kan houden van jezelf

Ik hou van jou, maakt de ander overbodig

Ware liefde, geloof me, begint altijd bij jezelf

Want ik hou van jou is niet de sleutel tot een ander

Maar ik hou van mij al klinkt het bot en slecht

Want wie van zichzelf houdt die geeft pas echt iets kostbaars

Als die ik hou van jou tegen een ander zegt

Harry Jekkers
I am Spaaartaaacus.
Oh Sam dat is zo'n mooi liedje. Ben jij dan niet benieuwd naar hoe dat klinkt? Misschien te persoonlijk, maar ik vroeg me dat af. Muziek is in mijn leven erg belangrijk, voel jij dan de trillingen in de beats van muziek en heb je dan ook je voorkeuren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven