Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Prachtige tekst.

Ook geen idee hoe het klinkt, maar ik geloof dat ik niet zo'n fan ben van zijn muziek.

Dus hou ik het maar bij de tekst, haha.
Oh jawel. Ik vind het heel jammer hoor. Een soort gemis ook, al weet ik niet goed wat ik dan wel mis. Ik vind het heerlijk om te dansen. Om de beat goed te kunnen voelen en uit mijn bol te gaan.

Heel jammer. Ik hou het dus maar bij de tekst net als Frizzylief bij dit lied ik hou van mezelf.
I am Spaaartaaacus.
Geweldig op Californication zojuist "Dickless wonder"
Dickless wonder?
Ik zat even naar een optreden van Placebo te kijken, poeh van die zanger krijg ik knikkende knietjes....

En Pommie krijgt knikkende knietjes van Angelo, haha!
Ik ken dat nummer wel, staat op mijn hyves ook ;)
Sjongejonge... Frizz wordt weer buitengesloten hoor.

Open lekker een ander topic voor jullie muziekkennis cq -liefde.
Zeg, ga eens mijn hyves checken dan.

De rest... geeeeen idee waar het over gaat. Andere muzieksmaak gok ik ;)
Nee Madhe, dat ga ik niet doen.

Ik moet slapen.

Morgenochtend naar de coach!
Knikkende knieën? Nee dat niet, ik val op kakkers en dan ook nog de ergste soort . Ik vond het gewoon de beste danser. In tegenstelling tot de rest is hij autodidact op dansgebied en in geen enkele aflevering zag je dat hij moest groeien, moeite met iets had. Tuurlijk begrijp ik dat het leuk is om te zien dat iemand als die Evelien of Michael voortgang maakten, alleen al daarom heb ik des te meer respect voor Angelo. Hij kende geen enkele stijl dan hip hop en toch heeft hij alle dansstijlen onder de knie gekregen en allemaal op hetzelfde topniveau geperformd. Gewoon respect!

Ik heb hetzelfde als met MI, die komt uit een intellectueel gezin, heeft 2 academische opleidingen afgerond en nu alles in kannen en kruiken.

En dan hebben we een jeugdvriendje van mij, die op zijn 16e al onder jeugdzorg viel, op zijn 16e door zijn moeder eruit is geschopt, kon ook niet bij zijn vader terecht, dus huurde hij een kamer van een bekende van de familie (achteraf bleek dat een junk te zijn), hij heeft meerdere malen vastgezeten in jeugddetentie, met doorzettingsvermogen het HBO afgerond, daarna nog een Master op Nijenrode gehaald en heeft nu zijn eigen bedrijf!

Ondanks dat mijn jeugdvriendje niet iemand was waar mijn ouders heel blij mee geweest waren toen ik ermee thuis kwam, heb ik voor hem veel meer bewondering dan voor MI die vanuit een gespreid bedje kon opereren. En MI heeft heel veel meegemaakt, wat dat betreft is hem ook niet veel gespaard gebleven, maar hij kon wel altijd bouwen op de centen en connecties van zijn ouders. Net zoals de anderen konden bouwen op de opleiding die ze al hebben gehad, had Angelo niks, maar hij was wel veruit de beste!
Wat een mooi verhaal weer van onze lieve Pom.
Placebo is niet helemaal mijn cup of tea, vond vroeger Blur ook wel leuk
Wat ik een geweldig lekker nummer vond (maar jullie zullen er waarschijnlijk helemaal niks aan vinden ) is deze (ik heb maar de Bert en Ernie versie gebruikt, zodat de aandacht van de tekst wordt gehaald )

Bert en Ernie tries gangstarap
Schiet me even te binnen. Lieve Sam als je je ongemakkelijk bij voelt als ik het over muziek hebben, geef het gewoon aan. Dan verander ik gewoon van onderwerp. Frizz moet dit maar gewoon pikken in het kader van algemene kennis opbouwen , maar voor jou pas ik mij graag aan .
Nou ja nu ik toch nog wakker ben, in het kader van Hollandse oorjuweeltjes, hier nog een nummer waar ik altijd heel veel kippenvel van krijg en nooit kan afluisteren. Bram Vermeulen - Testament
En dit is natuurlijk een klassieker!!! En nu ga ik echt slapen

Avond

En deze is ook zo mooi

Voor haar

Zij verstaat de kunst van bij me horen,

in mijn lichaam heeft ze plaatsgemaakt voor twee.

In mijn ogen, woont ze, in mijn oren,

ze hoort en ziet mijn hele leven met me mee.

Soms begint ze in mijn hart te zingen,

en waar het nacht wordt heeft ze lichtjes aan gedaan.

En door haar weet ik dan door te dringen,

naar de onvermoede schat van ons bestaan.

refr:

Zo alleen maar, wil ik verder leven, schuilen bij elkaar.

En als ik oud moet worden, dan alleen met haar.

Zij kent al mijn dromen en m'n wanen,

al mijn haast en al m'n honger en mijn spijt.

Wanneer ik lach, kent zij alleen de tranen,

die er achter liggen in de tijd.

refr. (1x)

Zij is meer, dan deze woorden zeggen,

en in mijn lichaam heeft ze plaatsgemaakt voor twee,

Maar wie weet een wonder uit te leggen,

en een wonder draag ik met me mee.
quote:Pompiedoe schreef op 30 november 2009 @ 01:00:

Schiet me even te binnen. Lieve Sam als je je ongemakkelijk bij voelt als ik het over muziek hebben, geef het gewoon aan. Dan verander ik gewoon van onderwerp. Frizz moet dit maar gewoon pikken in het kader van algemene kennis opbouwen , maar voor jou pas ik mij graag aan .Ben je mal!
I am Spaaartaaacus.
Summertje, hoe is je Amsterdamse date gegaan? Is het bij een wijntje of meer gebleven?
I am Spaaartaaacus.
Frizzy, heel veel succes bij je coach!
I am Spaaartaaacus.
Goedenmorgen meiskes .......

Zo jullie hebben lekekr gezellig gekletst,Sneeze wat onwijs crea van jou dat gedicht jeetje meid als ik moet dichten kom ik niet verder als de standaard Sint is weer in het land gekomen en heeft voor jou een cadeautje mee genomen....Haha..

En verder ik zit erin ... ik ben over .. en wat ben ik blij met mijn over the top meisjes huisje.. Gisteravond smane met vriendje op mn bank gehangen , ik had allemaal kaarsjes aan,wijntje dr bij en heerlijk helemaal gewoon genieten ....

Sum hoe was je date ?? vertel vertel we zijn erg nieuwsgierig...

Sam wat leuk je wat meer te lezen ..Gaat het allemaal goed ?lekker druk met je studie ?

Ik las ergens de naam Moos .. maar waar is onze moos eigenlijk de laatste tijd ?? iemand enig idee ?

Pom hoi.... en was het lekker je nieuwe recept?

Jij deed toch ook hardlopen?? Heb je een leuke route voor me??

Misschien in dat park wat een stukje terug zit (dicht bij de ring naar de snelweg??)

Of is het daar niet zo veilig.Is het toen nog gelukt met je jurk eigenlijk ? Die je wou laten maken ?

Frizzel .... vervelende taferelen dus bij de tempel.. ik heb het niet zo op mensen die snuiven .. die worden altijd zo agressief (kijken in elk geval wel zo ) maargoed jij hebt dat dus allemaal heel stoer opgelost en afgehandeld ..Goed van jou ..

Meisjes ik ga even een bakkie koffie pakken en eens kijken wat ik kan doen vandaag ,het is namelijk weer erg rustig hier.
Sum...jij sloerie en nog wel met de Amsterdammert!
Wat heerlijk Stroll!

Is nu echt alles klaar, of moet je de komende tijd nog wel van alles uitpakken?

Wat heb je voor kleuren?

Dankjewel lieve Sam!

Ik dacht gister toen ik naar bed ging al: 'Hmmmm Sum niet meer gezien op het forum... die is zeker bezig met bedgymnastiek!'

*doet haar ogen dicht voor al die onbekende muziekjes*
Nouja alles klaar ... zo goed als wel eigenlijk , moet alleen nog hier en dan wat ophangen , maar zelfs daarvan is het meeste al gebeurd ...

Nou ik heb er een meisjes huis van gemaakt dus mag jij raden welke kleren .. haha Wit met Roze ..

Ik dacht nu kan het nog , mocht ik met der tijd gaan samenwonen , dan kan dat niet meer ..

Ik ken al die muziekjes ook niet hoor,alleen die van Harry Jekkers ken ik ..

x
quote:Pompiedoe schreef op 30 november 2009 @ 09:28:

Sum...jij sloerie en nog wel met de Amsterdammert!

..erg hé?

maar leuk was ie wel (voor een AmsterdammerT)

Lieve Pom.........dank je wel voor je lieve kaartje je bent een schat!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 30 november 2009 @ 10:08:

[...]

..erg hé?

maar leuk was ie wel (voor een AmsterdammerT)

Lieve Pom.........dank je wel voor je lieve kaartje je bent een schat!Ik ben zo benieuwd naar de verhalen en graag gedaan lieffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven