Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier wil ze ook nog niks erover hebben Amaal
quote:mamax schreef op 30 november 2009 @ 14:23:

Hier wil ze ook nog niks erover hebben Amaal

Crosspost.

Ik heb je sms niet gehad nee. Ooh, maar ik was mijn telefoon vergeten vanmorgen en mijn vader had gebeld. Ik zag dus een gemiste oproep en belde hem terug maar heb verder niet meer gekeken naar smsjes.

Dank hiervoor, lief van je

Ach, het is vast een menneke ha ha. Gekke is dat ik een meisje voor me zie, maar alleen maar aan jongensnamen kan denken.

Ik vind Alexander leuk, en dan Alex. Vent niet hoor, dus dit wordt hem niet. Maar verder echt geen enkel idee. Jullie mogen nu vast brainstormen (vind het ook altijd erg grappig om te lezen wat jullie bij mij vinden passen )

Hmmm, kleine hummel gaat niet slapen. Even uit bed vissen.
Ik zal je nog eens een smsje sturen

Ik vind Olivier leuk. O nee, dat vond jij niks hè? Er is een site waar je de naam van je kind in kunt vullen en dan komen er 2 lijstjes voor veel voorkomende namencombinaties van broertjes en zusjes. Grappig, als ik Maxi invul komt Mini er op nummer 1 uit van zusjesnamen. Bij de broertjes staat hij niet.
Voor El komen deze eruit:

1.Maurits

2.Vincent

3.Matthijs

4.Rogier

5.Reinier

6.Maurice

7.Lennart

8.Maarten

9.Floris

10.Rutger

1.Eveline

2.Irene

3.Charlotte

4.Josephine

5.Frederique

6.Emily

7.Eline

8.Mathilde

9.Margot

10.Lysanne

En voor B komen deze eruit:

1.Gerhardus

2.Hendrik

3.Hendrikus

4.Gerrit

5.Egbert

6.Albert

7.Klaas

8.Kornelis

9.Jakob

10.Harmen

1.Berendina

2.Hendrikje

3.Roosmarijn

4.Gerritdina

5.Henriëtte

6.Trijntje

7.Gerritje

8.Margreet

9.Aaltje

10.Henrieke
welke site?

Vrienden hebben een olivier, echt goeie vrienden. Vind het ook té.

Thijmen is ook leuk.
Persoonlijk zou ik me wat meer op de lijst van El richten

Ik vind Maurits, Matthijs, Rogier en Floris erg leuk.
Proest, die namen bij B. Is natuurlijk ook een oud hollandse naam.

Grappig, bij L die namen. Ik vind Maarten en Matthijs nl ook heel leuk. Maar ook wel weer gewoontjes...

Kan je niet een combi vinden van de 2 namen en welke 3e past er dan bij? Da's dan weer jammer.

Even de meisjesnamen doornemen.
Floris is wel erg makkelijk hè? Vind het wel leuk hoor, Maurits niet
Josephine en Roosmarijn zijn ook leuk.

Berndina,
www.naamkunde.net
Oja en Rogier idd. Vond man ook niet leuk. Grappig dat ik toch wel 5 van de namen op het lijstje van L had. Maar eigenlijk ook wel weer stom dat het dus zo makkelijk is.....
Oja en Rogier idd. Vond man ook niet leuk. Grappig dat ik toch wel 5 van de namen op het lijstje van L had. Maar eigenlijk ook wel weer stom dat het dus zo makkelijk is.....
Geert is ook leuk, maar niet zo politiek correct momenteel...
Een studiegenootje van mij heete Floris. Kortten we vaak af tot Floor. Heb een positieve associatie met die naam dus.

Maarten weer een mindere. Zat op dansles en die Maarten wilde altijd met me dansen (ik niet met hem, maar weigeren mocht niet) en hij danste altijd uit de maat. En mij maar de schuld geven.
Heb jij niet een hele berg namen die afvallen vanwege je oude werk?
Seth is ook leuk.

Wat ik ook een geweldige naam vind, viel hier af vanwege overbuurjongen die zo heet; Hidde.
Wij hadden het gisteren ook al weer over de namen en een kaartje (ik heb hem in mijn hoofd al ontworpen zeg maar ), maar toen zei Malman dat ik wel een beetje moest temperen want stel dat het niet lukt. Maar voor een jongen hebben we al een naam paraat staan die we al heeeeel lang leuk vinden, ik ben alleen bang dat mijn vriendin, die nu zwanger is, die naam ook wel eens leuk zou kunnen vinden. Voor een meisje neigen we eigenlijk weer heel erg naar de naam die we al eerder hadden, omdat we dat nog steeds een mooie naam vinden, en het ook mooi past bij Jonathan en onze achternaam.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, jullie meisjesnaam vind ik ook prachtig. Jongensnaam ben ik erg benieuwd naar!

Toch wel raar, ze belden me van het VU van de week vanwege een onderzoek waar ik aan mee heb gewerkt (invloed van een keizersnede op je menstruatie). Ze hebben nu een vervolgonderzoek voor vrouwen met nog een kinderwens. Voelde toch een beetje raar om te zeggen dat die er niet meer is. Terwijl ik echt niet weet of ik het nog een keer zou willen.
Ik heb hem al eens genoemd hoor. In mijn rijtje kaknamen
quote:mamax schreef op 30 november 2009 @ 15:09:

Voelde toch een beetje raar om te zeggen dat die er niet meer is. Terwijl ik echt niet weet of ik het nog een keer zou willen.
quote:Maleficent schreef op 30 november 2009 @ 15:11:

[...]

Dank je wel.
quote:Maleficent schreef op 30 november 2009 @ 15:10:

Ik heb hem al eens genoemd hoor. In mijn rijtje kaknamen Echt waar? Misschien kan ik Olivier nog bij jou kwijt, kreeg hem er bij man niet doorheen.
knuf Mamax, dat is dan toch weer confronterend hè?

Mevrouwtje Olivier, ha ha.
Wat grappig dat we Olivier allemaal leuk vinden

Ben weer thuis met twee kinders, was net met Starman aan het winkelen toen ze belden of we Ceetje kwamen halen. Toch te snel naar kdv gegaan denk ik, arm poppie.

Jongste grietje daarentegen even lekker getukt, flesjes gedronken en om zich heen gekeken

Bij brengen ging er een ander kindje huilen en toen ging Eetjes lipje ook, zo sneu om te zien. Dus maar snel weg toen
quote:mamax schreef op 30 november 2009 @ 15:17:

[...]

Echt waar? Misschien kan ik Olivier nog bij jou kwijt, kreeg hem er bij man niet doorheen.Dat vindt Malman wel een leuke naam. Maar ik denk dat iedereen zo'n kind Ollie noemt en dat vind ik niet leuk. Ik had zelf een jongen in de klas en die heette Ollivier en die noemde iedereen Ollie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven