Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Oh scar daar was je.....

net gekruisd.

Maar jammer dat je hem niet eens gesproken hebt zeg. GRR lamzak, hahaha

Tja het is idd mijn directe buurvrouw en ik heb sowieso al een beetje mijn bedenkingen bij haar opvattingen over opvoeding, maar deze aktie was echt te gek voor woorden.

En ik denk zelf eerlijk dat ze onder invloed was, haar ogen waren rood en stonden heel raar.

Maar goed, probeer maar zo veel mogelijk afstand te bewaren.

Goeiemiddag

Blehh, het is weer geen fijn weer zeg. Trieste bedoening hier, grijs, regen, saai...

Daan vertel, hoe was het bij de tandarts? Of viel het zo vies tegen en lig je nu voor pampus?

Wel interessant denk ik Dolphine, zo'n workshop. Maar zo jammer dan he, dat het in de praktijk eigenlijk gewoon nooit zo gaat. Jij vandaag weer voetbaltraining op het programma?

Vanavond een voorlichting ihkv de vervolgopleiding van zoonlief, is een avond waarop de verschillende MBO's zich presenteren en moest je je van te voren voor opgeven. Grrrr, aangezien hij er nu echt uit is dat hij iets met economie wil doen, dus sowieso iets administratiefs, kan dan nog alle kanten op, sociaal juridisch, PenO, salarisadministratie, was er maar 1 voorlichting die daar op aansloot en die duurt een half uurtje..Pff, we zijn bijna langer onderweg naar die school waar het is dan dat de voorlichting duurt. Ik hoop wel dat het een beetje interessant is, heb nu toch een beetje een brak gevoel, haha, toch wat te veel wijntjes voor een doordeweeksedag.

Ik had trouwens de woningouw gebeld, mijn brief is in elk geval aangekomen. Nu zou die pipo waar ik hem aan gericht heb en die zich met deze zaken bezighoudt mij zsm terugbellen (hij was in gesprek), kheb nog niets gehoord. Dat was om 13.00 ongeveer. Grrrrrrrr, het is echt overal hetzelfde.

Net toen ik op het winkelplein was even nog wat boxershorts voor zoonlief gehaald en voor mezelf zoooooo'n cute slaapshirt, knalroze, met hello kitty erop, lange mouwen.

zucht...kwou dat ik lekker niets meer hoefde vandaag en mezelf kon instellen op een heerlijk tv avondje. Hoop toch wel dat ik op tijd thuis ben voor Midsummer Murders, hihi.

Ik vind dat ook zo knap van jou Theetje, dat wanneer je nachtdienst heb je dan toch nog vaak probeert om gewoon een leuke avond te hebben. Ik leef dan altijd naar zo'n moment toe, dat ik weg moet.

Nou meisjes, niet in een herfstdepressie schieten door het weer!

Hallo, hallo,

Hier idd weer voetbaltraining ja. Er waren maar 3 jongens van zoonliefs team, dus ze hebben met de F1 meegetraind. Belachtelijk eigenlijk he...... Is het slecht weer en dan laten ze die kinderen gewoon thuis.

Ik vind dat zoonlief altijd moet gaan, weer of geen weer. Of hij moet echt iets anders hebben als een feestje,. Maar je doet je kind toch niet voor niks op een sport?

Ze mochten vandaag ook hun schoen zetten bij de voetbalclub en zaterdag weer ophalen.

Morgen zou ik een intake gesprek hebben ivm de onderzoeken van zoonlief. Jammer genoeg is dit afgebeld. Zowel zijn leerkracht als de internbegeleider is ziek, dus er wordt een nieuwe afspraak gemaakt.

Ik vind het ergens wel jammer dat het niet doorgaat. Ik was er op voorbereid en wil nu ook wel weten wat er aan de hand is

Vandaag de hele dag zonder verwarming gezeten. Hij doet he tnu pas weer. Maar er was een lek bij de centrale verwarming, dus de hele flat zat zonder. Gelukkig nuvoor de avond wel verwarming, want wordt op een gegeven moment toch wel wat fris in huis.

Vandaag is de zeeman bij ons in het dorp geopend. Was erg druk vanmorgen maar toch een paar sloffen voor mezelf en sokken voor zoonlief gescoord en verder wat kleinigheidjes voor sinterklaas. Toch wel een fijne winkel voor dat soort dingetjes.

Scar, al wat gehoord van de woningbouw inmiddels? Geven nooit thuis als je ze nodig hebt he. Maar ze hebben de brief in ieder geval, dus ze kunnen niet zeggen dat ze van niks weten.

Ja diaan, hoe was het bij de tandarts? viel het een beetje mee?

Theetje, ben je nu klaar met de nachtdiensten of moet je er nog 1? En ben je dan een paar daagjes vrij of kun je er gelijk achter aan weer aan de bak.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Nog 1 nachtje en dan ben ik drie dagen vrij!! Wat een luxe hè! Dat mag ook wel want dan heb ik tien diensten gedraait met maar 1 dagje vrij ertussen. Ik heb ook allemaal leuke plannetjes maar weet nog niet wat ik ga doen hoor. Ik wil dagje of avondje naar de sauna, ook wil ik naar de country and christmasfair bij de kasteel de Haar, ik wil shoppen voor een nieuwe jas en gewoon lekker neuzen bij wat winkeltjes. Dus plannen zat haha. Maar ben ook wel toe aan gewoon even bijtrekken en bankhangen dus we zien wel, eerst dat laatste nachtje maar eens doorkomen.

Jemig zeg Dolphine, wat een gestoord wijf!! En dat heeft zelf een kleintje van vier!? Ik zou er niet mee wachten maar direct jullie wijkagent van op de hoogte stellen. Die zou eens polshoogte kunnen gaan nemen bij dat mens en dan vooral om te zien of het met die kids van haar wel goed gaat. Aangifte valt er niet te doen, want er valt niets aan te geven omdat er geen strafbaar feit is.

Balen dat die afspraak niet doorging zeg! Kan me voorstellen dat je nu wel hun bevindingen wilt weten.

Brrrrr idd wel erg fris zonder verwarming het koelt dan al gauw flink af in huis, maar nu zit je er gelukkig weer warm bij!

Naaaahhh jaaaa Scarlet, alleen maar gedag gezegd en na een uurtje was ie al weer weg?? Tsss hij houdt zeker niet van werkfeestjes! De gezelligerd!

Tsja ik moet altijd al om 21.00 uur de deur uit dus ik vind het heerlijk om dan nog ff met mijn mannen lekker een bakkie te doen voor ik weg ga en zelf die knul van mij nog ff in bed te stoppen, naja, in bed stoppen doen we niet meer, haha, in ieder geval nog even te knuffelen als ie in bed ligt voor ik weg ga.

Daan, heb je de tandarts overleeft mop? En komt Hummel z'n bed nog wel uit?

En nu ga ik de honden uitlaten en daarna lekker warme chocola maken, waait het bij jullie ook zo enorm?

Fijne avond!
hay meiden..

tandarts oke gegaan...moet vlg jaar wel een kroon worden...

hummel zn bed staat en de oude gisteraaf via de trap naar beneden moeten brengen paste niet in de lift..wat een klus!

daarna viste gehad en nu net een half uurtje thuis van werk..

met een doos van marktplaats een geschil...heb broek betaald vorige week maandag al en ze zou ivm ziekte afgl vrijdag de boel op de post doen...

ik maandag mailen of het gelukt is...krijg ik vandaag een mail dat ik het al hebmoeten ontvangen met het desbetreffende Track en Trace nr...tja,..nr onbekend...lekker laat mee...had het maandag of van het weekend me gemaild!

Heb nu een mail en toebhoren en kopieen mailverkeer naar MP gestuurd en wacht even af..heb haar wel gevraagd hoe we dit gaan oplossen en anders wordt het aangifte doen!

Heb haar bankgegevens telefoonnummer(06) en woonplaats dus daar moeten ze wat mee kunnen...en anders onze theetje even inschakelen!

Ben kapot ga mn nest in en Mojo heeft ook al een off day...pfffff..pubers....hondjes... ..

Hoihoi!

Shit, kmoest nog boodschappen doen net, helemaal vergeten dat ik morgen dat etentje heb en dus niet mijn normale weekendbooschappen op vrijdag kon doen. Nu hopelijk niets vergeten, heb echt geen zin om zaterdag nog naar de winkel te gaan, blehhhh.

Zoonlief is trainen, voor het eerst weer in de zaal, hij had er wel zin an. Moet nu een behoorlijk stukje verder dan eerst in het donker, brrr, niets voor mij! Maar ja, je laat ze los he....whoehahaha.

Theetje, jij nu eindelijk lekker 3 dagen vrij?? Niet vergeten om ook die rust te pakken he! Lekker op de bank hangen, boekje lezen misschien..Ben benieuwd wat er van al je plannetjes terecht gaat komen.

R. gaf vanmiddag aan dat ie op tijd weg had gemoeten omdat ie nog boodschappen had moeten doen. Tssss, kwestie van erg slechte planning! Vanmiddag was ie er wel weer leuk en gezellig, maar wokken gaat ie echt niet mee, de 15e...jammer.

Toch valt het me op, dat ie altijd pas als mijn collega's weg zijn op donderdag zijn deur opendoet. Maar ja, wat moet ik er mee..

Volgende week begint een nieuwe collega die er heel lang tussenuit is geweest omdat ze erg ziek kindje had (gaat nu gelukkig goed!) en zij begint op de dinsdag en donderdag, dus wrs. zijn onze "contactuurtjes" (haha) dan afgelopen.

Volgend jaar een kroon wrs Daan? Ach joh, da's volgend jaar...voor nu ben je er tenminste ff af! Pakje inmiddels ontvangen van MP??? Da's echt kut zeg, als het niet goed mocht gaan, al dat gedoe wat je er dan mee hebt. Zo heb ik van de week iets bij HenM besteld en dat zou vlgs de site 24/11 al verzonden zijn. Kheb ook nog niets. GRRRRRR.

He balen Dolphine, dat het nu nog even uitgesteld gaat worden. Het is overmacht natuurlijk, maar ik zou nu ook willen weten hoe of wat, je hebt je er toch op ingesteld dat het nu zou zijn..Nog even geduld dus!

Pfoe gelukkig zeg, dat je verwarming het weer doet. Ik vond het net buiten best frisjes.

Jaaa, idioot he, dat ouders kinderen zo snel thuis houden als het even wat minder weer is. Kom op zeg, ze zijn niet van suiker!

En nee, niets meer gehoord van de woningbouw. Da's toch wel weer triest he (en typisch..) toevallig las ik gisteren in de krant dat er een enquete was geweest en dat mijn woningbouw van de bewoners best goede scores had gekregen, behalve op 1 punt...Juist ja, de klachtenafhandeling!! Nou, ze hebben er nog niets van geleerd! Anders volgende week maar weer bellen. Ik ben ook benieuwd wanneer de een herinnering gaan sturen voor die nota van de stookkosten. Zal wel niet lang meer duren!

Nou, ik ga zo eens even wat makkelijkers aantrekken. Morgen werk ik de hele dag, we worden om 17.00 uur verwacht in het restaurant, kga dan niet eerst heen en weer naar huis.

Oh ja, de voorlichtingsavond was best interessant. Ik ben benieuwd wat zoonlief uiteindelijk voor richting in de economie gaat kiezen. Mij lijkt juist de juridische richting leuk, krijg je recht etc. en dan kun je evt. werken op notariskantoor, bij advocaat, overheid, etc. Er werd wel gezegd dat er bij deze richting niet veel economie aan te pas komt. En daarom lijkt het zoonlief juist niks. Nou moe.

Hem lijkt juist de richting van financiële zaken, zoals boekhouding of salarisadministratie, accountant leuk..IEEEEKKKK!!! Je reinste nachtmerrie!! (voor mij dan he...haha). Ik ben dus benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Ik denk wel dat het sowieso iets voor hem is.

Fijne avond allemaal!

hallo, hallo,

Wat een druilerige grauwe dag vandaag zeg, bah.

Ben blij dat ik de deur niet meer uit hoef.

Weet niet of het de tijd van het jaar is (denk het wel), maar op het werk ook druk. Veel crissisen in gezinnen, vel kids die weglopen. Ik merk het thuis ook aan mijn mannetje, het lijkt wel of ik er 4 heb ipv 1. Vandaag was hij ook weer om 6 uur al wakker. En al een paar nachten zeiknat. Terwijl het best goed ging met bedplassen.

Maar ja weid het maar aan de spanning, in januari gaan we er wel weer serieus mee aan de slag.

Had eind van de middag vrij genomen vanwege die intake. Maar ja die ging niet door, dus heb heel vervelend laarzen gekocht voor mezelf. Eindelijk!!! En ze waren nog in de aanbieding ook bij van haren, nu voor maar 19,95....... Hoge laarzen, zonder hak, maar die wel om mijn kuiten passen. Ben helemaal happy dus.

Hihi scar, zoonlief dus toch een eigen keuze he. Nou ja hij moet het tenslotte gaan doen, dus hij moet ook kiezen. Mij lijkt beide niks, zo saai..... woehaha, maar je ik ben dan ook niet voor niks de hulpverlening ingegaan natuurlijk.

Tja en die dok van je, wat moet er mee he. Hij geeft wel dubbele signalen af, maar de mogelijkheid om er eens naar te vragen bij hem krijg je bijna niet... mannen......

Ohjee diaan, dat vind ik dan weer een nadeel van MP. Zij kan wel zeggen dat ze het verstuurd heeft, maar ja wie controleerd dat? en daarnaast, misschien heeft ze het idd wel al opgestuurd en is er bij de post iets fout gegaan.

En theetje, ben je weer een beetje molletje af?

Ik hoop dat er wat terecht gaat komen van al je plannen.

Ik morgenochtend 1 afspraak. Daarna niveau lezen en in de middag toch even de sint cadeautjes kopen. Weet gelukkig aardig wat ik hebben moet.

Moet nog een paar gedichten schrijven ook voor sinterklaas. Ik lach me rot om dat gedoe op het werk. Ik heb dus die jongen die het bedrag te weinig vond, dus die kan ik mooi een hak zetten met mijn gedicht. Heb er nu al zin in. hihi
Zal ik eens de eerste zijn van de dag:)

Mijn vader is weer aan zijn tweede chemo, hierna krijgt hij een ct-scan en horen we of het aanslaat.

Scarlet, moeilijk hoor, je weet niet of ie nu een vriendin heeft?

Maar durf je niet te vragen of ie een keer wat gaat drinken met je?

Ik kan me wel voorstellen dat je bang bent, als dat de sfeer veranderd als hij nee zegt. Relaties op het werk is moeilijk. Gewoon afwachten maar!

Hoe is het met de bis? Doe je het nu nog?

Ik ben nu 6 kilo afgevallen, zonder bis, want dat helpt niet, ik miste mijn brood zo erg. Nu nog 1.5 en dan zit ik op mijn streefgewicht. Gaat wel goed, maar ik moet er veel voor laten, maar ja, dat heeft iedereen.

Diana, weet je al wat van MP?

Ik heb ook wat besteld en als het goed is, krijg ik het over een paar dagen binnen. Ik heb ook de mob nummers en de namen. Ik heb ze nog aan de lijn gehad en ze klnken erg aardig, ha ha. Ik heb van die little pet shop gekocht met 2 van die huisjes erbij.

Hoe is het met de liefde? Ben je trouwens nog met die ene van de foto op stap gegaan?

Theetje, jij nu lekker vrij? Jee, wat werk jij veel zeg. Ik weet dat toen ik ook onregelmatig werkte, het idee had dat ik nooit vrij was. Ja, door de week ben je dan wel eens vrij, maar ik haat weekeinden werken. De een vindt dat lekker en de ander niet. Ach ja, alles heb zijn voordeeltoch?

Dolphine, jammer dat je nog geen uitslagen hebt van je zoon. Op mijn werk zijn er ook 2 collega's die op de uitslagen zitten te wachten van die testen, spannend hoor.

Heb ik nu iedereen gehad? ja toch?

Weet iemand hoe het met Lucky is?

Het is tijd om de kleine uit bed te halen. Fijn weekeind allemaal.
tijd om die kleine uit bed te halen jonnie? om half 8? doe mij die luxe......

Die kleine hier stond om 6 uur al weer te springen naast mijn bed!
Oei, moet ik je nog jaloerser maken:) In het weekeinde ligt ze vaak om 9 uur, half 10 nog te slapen. Is altijd al een slaper geweest. Heeft ze vast van haar biologische vader denk ik. Toch nog iets goeds ha ha.
Goede avond,

Ja toe maar Jonnie, wrijf het er nog maar even in... woehaha.

Spannende tijden voor jullie, ik ga duimen voor een goede uitslag hoor.

Mijn moeder moet 23 december, op mijn verjaardag weer terug naar de oncoloog, dus dan horen we hoe het er voor staat.

Ik zat trouwens niet op de uitslag van die tets te wachten hoor. Het ging om een intake gesprek, dus om de tets op te starten. Mag van mij wel beginnen, maar als het goed is hoor ik daar maandag meer over van zijn juf.

Kreeg net een mailtje dat alle voetbal morgen is afgelast. Maar ze organisren bij de club wel iets voor al die kids, dus worden we daar om half 9 verwacht.

Morgenmiddag sinterklaas viering op het oude werk van mijn vader. Wordt dus weer een druk dagje voor die kleine man.

Ik ben vandaag eindelijk aan de sinterklaas inkopen toe gekomen. Alleen volgende week nog intertoys van dan zijn op vrijdag de mp3 spelers in de aanbieding voor maar 10 euro en die wil zoonlief graag hebben. Voor de rest alles binnen. dus ook weer gelukt.

nou meiden, fijne avond
Ola meiden!

Latertje weer vandaag in het salonneke...pfff en de kerst moet nog beginnen...denk dat ik maar heeeel erg stout ga doen..mag ik lekker mee in de zak van de Sint..lekker warm naar Oleland!

Gister die broek ontvangen,was een fout van de TNT..pffff en ...klote ding me nog te krap ook nog..heb IK weer!

Zegt hummel meteen..tja...en je wil nog wel aankomen..hoe wil je je dan je in die broek gaar wurmen??

Verkoop um wel door..kijk wel ff of een klant mijn maatje heb,,..tis ook zo'n laag model..was eigg ook niet lekker...sta je bijna in je blote tum!

Leuk Jonnie om weer even van je te horen!

heel veel sterkte met de chemo van je pa wederom,hoop dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen.

Mijn hummel kon ook altijd zo lekker laat doorsnurken...like mio...heeeeeeeerlijk mn bedje!Ben daarom ook meer een avondmens.

Oja...en die gast was een vreselijke freak..je wil niet weten...die ene foto was gewoon door Joop van Tellingen gemaakt..Net uit de goede hoek..de rest...leeeek er niet eens op...oei..wat een creep..gauw op een nette manier toedeledokie gezegt!

Dolph...is het al gelukt met je Klaas gedichten??

Had je gister nog ff aan de phone..

Theetje lekker vrij een paar daagjes,..tis je gegund hoor mop,rust maar even lekker uit!

Oja..heb mn laarzen binnen..toppie!!!!

Ga ff popstars kijken...al heb ik nu zo iets van..jeetje wat een valse noten worden er gezongen...die mysterie gast..Robin..klonk niet zo lekker...

Meiden,nog 1 dagje werken en dan voor mij weekend...

Hier staat een pup van 6mnd vreselijke aandacht te trekken...met oergevaarlijke olifant in zn bek...shut dat ding helemaal heen en weer...tegen zn kop aan tegen mijn been aan...ik zei toch dat ie een soort van hersenbeschadiging had...door die olifant...nix puberen!!

Hallo!

Zo hehe, ff zitten. Ben lekker an de gang hier in huis, ramen gelapt (binnen), ben nog lang niet klaar, maar ff pauze hoor. Moet ook mijn bankzaken ff doen zo.

Etentje was erg gezellig, veeeeel te veel gegeten (en fout natuurlijk!), maar o zo lekker. Maar nu druk met was en de rest, want daar is afgelopen week niet veel van terecht gekomen, omdat ik zo veel weg was.

Ha lekker Dolphine, de meeste sinterklaasinkopen al binnen. Wat een giller eigenlijk, dat jij nu die knul getrokken hebt. Is het trouwens wel aangepast, het bedrag? Wat een spotprijsje zeg, die laarzen! Misschien moet ik ook maar es even ga kijken, wil ook nog graag hoge laarzen erbij, liefst zwart.

Hmm, eigenlijk best naar dat je moeder op je verjaardag naar de oncoloog wordt. Hopelijk wordt het een dubbel blijde dag!

Veel plezier bij Sinterklaas vanmiddag, wat hadden ze op de club georganiseerd? Haha, dus het lijkt je saai, iets met economie..ja gelukkig maar, dat iedereen anders is, stel dat iedereen op kantoor zou willen werken, of juist iedereen in de zorg..hihi.

Wow goed zeg Jonnie, 6 kilo kwijt. Hoe doe jij het dan, gewoon door anders te eten? Vind ik eigenlijk nog knappper, haha.

Ik gebruik BIS nu alleen nog door de week voor de lunch. Momenteel wil ik een tijdje stabiel blijven, om in januari het weer even op te pakken. Ik eet nu ook weer die ik met BIS niet zou mogen, maar probeer dat tot het weekend te beperken (hoewel het van de week wel erg mis was natuurlijk, met die feestjes), waardoor ik tot nu toe niet aangekomen ben. Wanneer krijgen jullie te horen of de chemo nu aanslaat?

Ja Daan, dat zullen wel weer lekkere dagen worden in de salon strakkies, zo tegen kerst!! Overuren draaien, werkstress...Ahhh jammer dat de broek niet paste, hopelijk kun je um doorverkopen of zoiets. Ik heb hier godzijdank ook zo'n langslaper! Nooit problemen mee gehad..

Hebben jullie het gelezen of gezien in het nieuws over die school hier die door de politie beveiligd werd na een dreigphoontje? Da's die school die hier praktisch om de hoek zit en waar zoonlief straks hoogstwaarschijnlijk heen gaat. Brrrr. Ik geloof dat ze nog steeds niet precies verteld hebben wat er nou psies gebeurd is en degene die ze hadden opgepakt hebben ze weer laten gaan..

Kben wel nieuwsgierig!

Ik ga nu mun bankzaken ff doen en dan weer verder met de boel hier, konijnenhok verschonen oa...

Fijne dag!

hai lieverds,

van plannen komt weinig terecht, behalve dan dat winkelen. Dat heb ik gisteren gedaan, twee jassen gescoord, allebei in uitverkoop en dus afgeprijsd. verder nog wat leuke dingetjes gekocht.

Maar sinds gisteravond gaat het ronduit kut! Ik heb zo'n giga aanval gehad; de hele linkerkant tintelen en in m'n rechter arm van die pijn scheuten. Ik heb liggen janken van de pijn vannacht. Overdag vandaag ging het wel maar nu begint die arm weer te irriteren. Niet raar ook, werd vanochtend wakker, ga zitten en kon gelijk m'n bed verschonen. Opoe op bezoek en niet zo'n beetje ook! En X is dan zo'n sufferd, niet lekker kopjes thee maken of een knuffel geven of zo, nee hoor die is gewoon van de praktische; " Neem dan een Ibuprofen in " ZUCHT. Dat moet ik 'm dan echt weer vertellen...dat het beter helpt als hij die Ibu heeft gepakt en aan mij geeft samen met dàt kopje thee. De hormonen gieren door m'n lijf!

Ga d'r ook een eind aan breien nu en op de bank liggen want dit wordt één klaagzang zo.

Fijne avond.
hallo, hallo,

Ik kon hier gisteren niet op internet, maar gelukkig is het nu weer oke!

Oh theetje, lieverd toch..... beterschap meid. Ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt. En die kerels he. grrrrr die snappen dat dus echt gewoonweg niet.

Maar komt het nu omdat je misschien toch wat te veel van je lijf gevraagd hebt de laatste tijd?

In ieder geval 2 jassen gesoord, heerlijk!

Ai scarlet, lijkt me lastig. Op de school waarvan je weet dat je knul daar heen gaat strax..... Maar ja tegenwoordig hoor je het wel heel veel overal.

Diaan, diaan, voor jou komt de drukke tijd er idd nog aan he. Alsof je nog niet druk genoeg bent zeg.

Ik was gisteren helemaal niet lekker. Mijn maag van streek en misselijk de hele dag, bagh. Wel met zoonlief naar de voetbal geweest waar ze mochten voetballen met zwarte pieten.

's middags naar de sinterklaasviering geweest. Dus die kleine man heeft zich prima vermaakt en gisterenavond lagen we samen om half 9 op bed

Geslapen tot vanmorgen 7 uur, en toen voeldie ik me wel weer oke.

ben vanmorgen al aan dit stukje begonnen, maar ja toen kwam er een telefoontje van mijn broertje tussen dat hij met de meiden ging zwemmen, of wij mee gingen, haha snel snel aangekleed en richting zwembad en in de haast vergeten om de pc af te sluiten.

Nu zijn de meiden even hier met zoonlief aan het spelen, zodat ze even naar de stad konden voor sint inkopen en straks worden de meisjes weer opgehaald.

Bij mij begint het toch ook weer een beetje te rommelen, toch een beetje veel waarschijnlijk het zwembad. Maar goed vanavond maar weer op tijd het bed in en dan moet het morgen maar weer goed gaan.

Meiden fijne zondag, ik zal zo ontdekken of er iemand tussendoor geschreven heeft. Dat ka n natuurlijk best in een paar uur tijd, hihi.

kan je geen filmpje hier plaatsen..
anoniem_348 wijzigde dit bericht op 29-11-2009 18:35
Reden: kan geen video van you tube plaatsen
% gewijzigd

Goeiemiddag meissies!

Daan, je maakt me wel errug nieuwsgierig hoor...Wat voor filmpje wilde je plaatsen dan??

Het was een vroegertje vandaag, vanmorgen was mijn achterband behoorlijk zacht, die loopt gewoon langzaam leeg, dus kvond het wel verstandig om um even weg te brengen voor nieuwe binnen en buitenband (hadden mijn collega's die laats mijn band hebben geplakt al gezegd), voooor ik met een lekke band aan de kant sta! Heb mijn 2 extra uurtjes van afgelopen vrijdag opgenomen en kon lekker al om 14.30 weg. Fiets weggebracht, leenfiets mee en ik kan hem morgen alweer ophalen. Ook al boodschappen gedaan lekker hoor. Zowaar nog een leuk vest op de kop getikt bij Wibra, superzacht, grijs en modelletje wat een beetje in een Alijn uitloopt. 13 euro! Al doe ik er geen jaren mee, da's toch geen geld.

He Theetje, wat ontzettend vervelend meid. Komt vast ook door de combi van te druk de laatste tijd. En zo'n heeeeerlijk supernuchtere reactie van X!! Tuuuuurlijk, hij heeft gelijk, maar het is ook gewoon zooooo lekker als je je zo k*t voelt als je ook een beetje in de watten gelegd wordt..zucht...kerels soms...Maar...wel lekker 2 jassen gekocht! 2 nog maar liefst! Die heb je dan toch lekker binnen. Sterkte meid.

He Dolphientje, niet ziek worden he!

Hoe is het vandaag gegaan? Nog last gehad?

Hahaha, wat een giller eigenlijk...de hele tijd het forum open staan en niemand gepost.

Trouwens hier eindelijk es een dag gewoon rustig weer. Pff, dat lijkt wel heel lang geleden zeg!

Zoonlief komt over een half uurtje ook weer thuis, die heeft zo'n hekel aan de maandag. Sinds kort roosterwijziging waardoor hij tot 16.10 heeft en ook nog ergens een tussenuur. Baalt ie van, kan ik me voorstellen!

fijne dag nog!

Hallo, hallo,

Nee gelukkig scarlet, niet ziek geworden. Ging weer lekker vandaag.

Lekker gewerkt ook. Had tot 16.15 mijn laatste afspraak op school van een pupil, dus was bijtijd thuis.

Straks die kleine man ophalen van de bso en vanavond aan de andijvie stampot. Dat zouden we gisteren eten maar toen hebben we lekker chinees gehaald met z'n allen.

Woehaha scarlet, dat is idd geen geld zeg voor dat vest. En ach al doe je er geen jaren mee, wat dan nog. IK heb laatst bij de zeeman een winterjas voor mezelf gekocht voor 9,95...... Misschien gaat hij alleen dit jaar mee, maar dan kan ik volgend jaar tenminste zonder schaamte weer een nieuwe.

Ga vast even de aardappels schillen en dan maar zoonlief ophalen. Ik wip hier vanavond nog wel even langs.
Hier geen verandering helaas Vannacht wéér zo'n KUT nacht gehad, ik heb vannacht m'n werk gebeld dat ik niet kon werken. ben al sinds vrijdag nacht in touw. Ik ga dan ook bewust niet overdag slapen anders verleg ik m'n ritme helemaal. Maar mèèè`n, dit sloopt je echt. Ik heb lange tijd niet zo'n last gehad.

Ben er zó klaar mee... hopelijk vannacht wel normaal en zonder pijn dan kan ik woensdag weer gewoon aan het werk.

Dikke kus
ola!

had een leuke clip van robbie williams hier willen plaatsen..ging niet...zo leuk!anders ff op you tube kijken ovm you know me.

Gister woelige dag gehad,flink in de regen gestaan op puppycursus.yekkie..wel weer leuk dat groter groeiende grut zo te zien!

Was wel kapot..zaterdag aaf al op de bank in slaap gevallen en vanmorgen kon ik er ook niet goed uitkomen,mn kop zit nog steeds vol ..morgen afspraak bij ha ..ff kuurtje halen..va half augustus en 3 griepjes verder ben ik er klaar mee..

Vanaaf komt mn oud collega even gezellig langs,gisteraaf mn pa..

Hummel is helemaal niet in orde,is al bijna 2 wken zo duizelig kan amper uit zn ogen kijken..morgen evenmelden aan de dok..miss zn ogen laten testen?hij heeft die dizzy ook als hij met darmen vol zit...maar hij gaat goed af op het moment..dus dat is het nu ook niet.

Scar en Dolph ook lekker koopies gedaan..ik wil ook zo graaag!!

Maar ff pas op de plaats..na december alles hopelijk weer beter.

Theetje rustig aan schat en anders meld JIJ je een keer ziek hoor!

Tuurlijk zijn het de hormonen en de hele mikmak maar ook je vermoeidheid speelt een rol ben ik bang..

Jammer dat je net ff te ver woont...had ikje dat koppie thee gebracht mop,ibutje erbij..en heerlijke doos choco!

Ik ga ff een bakkie zetten,mn visite komt zo,miss ren ik vanaaf nog ff voorbij!
theetje gekruist!

beter moppie dat je even pas op de plaats neemt..ik bel je snel ff...
Hallo lieve meiden,

Theetje hoe is het? Ik hoop dat je een beetje opgeknapt ben en een nacht goed geslapen hebt.

En als je je al wat beter voelt, toch rustig aan blijven doen he meis.

Diaan hoe is het met jou? Gezellige visite gehad gisteren? En hoe is het met hummel? Beterschap met hem.

Hier gaat alles z'n gangetje. Ik had gisteren mijn laatste sint gedicht gemaakt en die ben ik dus kwijt.... grrrrr er ging iets mis met opslaan en nu moet ik dus helemaal opnieuw beginnen. maar goed dat is alle tegenslag tot nu toe, dus ik mag niet klagen.

Vandag op het werk ook wel weer een relaxte dag gehad. Ben momenteel niet zo druk, maar geniet er maar even van voordat het weer volstroomt.

Nu even stilte voor de storm zeg maar......

Hoi meisjes!

Hoe is het nu Theetje? Meid, ik hoop echt dat het beter gaat hoor!

Daan, ben je bij de huisarts geweest? Wat vond ie ervan dat je nu wéééér met een snotkop rondloopt? (ieeek, dat klinkt..)

Heb je Hummels duizeligheid nog vermeld? Wat erg vervelend voor hem zeg.. Misschien iets met ijzergehalte te maken?

Was het gezellig met je visite gister?

Haha Dolphine, da's ook echt geen geld nee, voor een winterjas. Soms hebben ze echt wel leuke dingetjes vind ik, bij Zeeman of Wibra. Oeii, balen dat je het gedicht kwijt was. Had je het nog wel een beetje in je hoofd zitten?

Vandaag kwam bij ons op het werk ook "sinterklaas" nog langs

.. (nou ja, was gewoon de secretaresse van de regiomanager...): we kregen allemaal een kleine zak van sinterklaas met daarin een stuk gevulde speculaas, een kleine letter en een zak pepernoten. Leuk hoor! (eh...lekker)

Fiets opgehaald, pfff, 47 euro, kassa!! Maar ja, dan wel met een anti lekband. Jaja, dat hoop ik dan maar..Qua werk was het druk, rommelig en chaotisch, morgen wat rustiger hoop ik.

Zoonlief heeft zijn fiets onder handen genomen, daar was op de terugweg van ha (2e mex prik) de ketting afgelopen. Dat hele ding op de kop (wilde ie niet beneden doen, bij de schuur, dus hij die fiets naar boven gesjouwd..) Het is hem gelukt!! Ketting zit er weer om, maar ik vrees dat zijn fiets ook zijn beste tijd gehad heeft. Maar es gaan rondkijken naar een 2e (3e, 4e) handsje..

C. had het over eventueel sneeuw morgen bij hem. HIJ WEL!!! IK WIL OOOOOOK!!!

hallo, hallo,

Theetje hoe is het nu? Toch niet eigenwijs aan het werk gegaan vandaag he? Denk om jezelf meid.

Diaan, nieuws van de huisarts of niet? En de duizeligheid van hummel, kon hij daar wat mee?

Scarlet, wat een geld he die fietsen, pffffff en jouw zoon heeft hem natuurlijk nodig voor school, dus ik hoop dat je nog een goed, niet te duur exemplaar op de kop kan tikken? Kan L hierin niks doen qua kosten? (Stomme vraag waarschijnlijk).

Ik vandaag vrij geweest. Heb vanmorgen alvast wat sint cadeautjes naar mijn schoonzus gebracht, hoeft dat zaterdag allemaal niet als zoonlief er bij is. Ook de gedichten zijn gelukt inmiddels en nu ook maar gelijk uitgeprint.

Daarnaast natuurlijk de nodige boodschappen en voetbal. Zoonlief ging bij een vriendje spelen, dus voor mij mooi de gelegenheid om even door het huis te razen. Met name de badkamer even een goede beurt gegeven.

Heb trouwens al weken niks gehoord van ex...... Hij heeft zijn zoon toch al bijna een maand niet gezien, maar kennelijk boeit het hem niet. Zoonlief trouwens ook niet, die heeft het er niet over. Als ik er over begin tegen hem zegt hij het ook wel best te vinden, hij wil niet naar zijn vader. Komt denk ik ook omdat hij nu te onregelmatig gaat, daar moeten we na de feestdagen toch maar weer eens goed naar kijken, want dit schiet niet op.

Zoonlief morgen sinterklaasfeest op school, als dat eenmaal voorbij is is er in ieder geval weer een stukje spanning minder.

Dat intake gesprek voor zijn onderzoeken vindt nu donderdag 10 december plaats. Wordt een druk weekje, want die dinsdag moet ik naar het ziekenhuis, dan gaan ze een stukje uit mijn baarmoeder wegnemen en op kweek zetten. Ik heb zo'n last van de ongesteldheid,de laatste tijd, wordt steeds erger en heviger, dat de huisarts me doorverwezen heeft. Ik krijg dan ook een lichte narcose en dagopname van een paar uurtjes, heb dus vrij moeten nemen op het werk. En dan die donderdag ook al eerder weg. Nou ja, het is niet anders.

Zo, ga nu even aan de afwas. We hebben turkse durum gegeten en dat ging er goed in bij zoonlief, gewoon 3 van die dingen op.

Straks het mannetje onder de douche en dan is het al weer bijna bedtijd voor hem.
Hai lieverds, het is hier momenteel een beetje rare week.

Ik natuurlijk met die stomme pijn en zo, en X die momenteel heel niet lekker gaat. Was een ernstig bedrijfsongeval op z'n werk. Hij heeft gelukkig niets maar z'n collega is wel zeer ernstig gewond. X had alles geregeld (ambu en zo)maar heeft 'm ook eerste hulp verleend. naja om lang verhaal kort te maken het is 'm bepaald niet in koude kleren gaan zitten en op werk heeft ie al meerdere keren anderen ook die erbij waren) verklaringen moeten afleggen en zo. Die weken daarvoor was hij al zeer druk geweest op en voor z'n werk, ook thuis. dus de rek is er even uit en de koek is op. Hij kwma lijkbleek thuis en voelde zich helemaal niet goed dus die is direct z'n bed ingedoken. maar even extra in de gaten houden dus.

Ik ben vandaag wel weer aan werk gegaan, maar we zaten gelukkig met z'n tweeen en het was ook niet idioot druk of zo dus was te doen hoewel ik s'middags wel even flink moe werd maar ja. Morgen weer dagje vrij, ik hoef alleen dinnetje naar trimmer te brengen en even met zwager mee stad in. Hij ging kadootjes kaopen voor verjaardag zusje en heeft hulp nodig. Kan ik gelijk even een kadootje kopen voor X voor Sinterklaas.

Jemig Dolphine, dat is nogal heftig zeg! Wie gaat er met je mee? Want ook na zo'n dagopname met narcose kan je niet zelf naar huis. hè gets meid, wat naar zo'n onderzoek.

Jippie Scar, Sint is je niet vergeten! Maar als jullie het niet erg vinden hou ik het echt ff kort, X heeft me effies nodig ik probeer morgen nog ff te schrijven.

Pfffff rare week, dat is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven