Waar koop ik dit?

30-11-2009 21:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.allistondental.com/images/floss.jpg

Zonder zo'n hulpje kan ik niet flossen, maar de mijne is kapot gegaan na jaren intensief gebruik. Maar waar koop ik het? Destijds heb ik het gekocht bij een drogist in een plaats waar ik nooit meer kom en die niet echt lekker bereikbaar is. In mijn buurt zie ik het niet... Iemand een idee? Ben nu aan het flossen met een soort flutdingen die ik bij kruidvat heb gekocht, maar dat is het dus niet...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Hier misschien: http://www.tandartsplein.nl/
Zo eentje dus?

Kun je idd bestellen bij de link van Apricot
Is het zo'n ding?

Etos?

Apotheek?

DA?

Bij je tandarts?
quote:Hermes schreef op 30 november 2009 @ 21:12:

Etos?

Apotheek?

DA?

Bij je tandarts?

Tweedehands op Marktplaats?

Witte Tanden Winkel in de Jordaan?
Die 2 van jullie lijken er wel op, ja, nurse en apricot. Vraag me wel af of die op dezelfde manier werken, die van jou, Apricot, bestel je per 24 zie ik... De mijne was gewoon 1 ding en daar wikkelde ik steeds een nieuw flossdraadje omheen.

Hermes, de gewone drogisten hier hebben het niet en mijn tandarts... ja, daar moet ik ook weer eens heen ahum...
quote:Avaeyebrow schreef op 30 november 2009 @ 21:15:

Witte Tanden Winkel in de Jordaan?Heeeej, daar fiets ik morgen langs! Maar op hun site zie ik niets...
Ik gebruik de Jordan Miracle

superhandig!

Maar inderdaad...navullingen..

(misschien wel een goed alternatief als je de jouwe niet meer kan vinden.)
De Witte Tanden winkel heeft zeker die jordan miracle (ik neem aan dat die in Rdam en Adam hetzelfde hebben)

reuze handig maar ik moet zeggen dat ik 'echt' flossdraad beter vind flossen. Maar wat een gedoe met om je vingers draaien enzo. Gewoon even langs lijkt me het beste.
Ik vind de Jordan Miracle er wel lief uitzien, leuke kleurtjes. Ik ga morgen met een printje van dit plaatje naar de witte tandenwinkel en als ze het niet hebben ga ik vragen of ze het op een of andere manier kunnen bestellen. Het voordeel van dit dingetje is namelijk dat het met gewoon flossdraad is, dus de handigheid van zo'n Miracle maar met een gewoon draadje. Tot die tijd houd ik me aanbevolen voor webtips, misschien dat iemand anders beter googlet dan ik.
quote:Avaeyebrow schreef op 30 november 2009 @ 21:15:

Witte Tanden Winkel in de Jordaan?Bedankt voor deze tip, ik was er zelf nooit opgekomen maar ik heb er nu 2 in huis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven