Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
woensdag 2 december 2009 om 12:56
Hello ...
ja huisje is klaar , moet alleen nog gordijnen halen maar dat doe ik volgende maand wat ik schrok er van hoe duur dat eigenlijk is ( ik heb heel veel ramen en hele hoge plafonds dus erg veel meters)
Oh je blijft de hele maand , wel lekker even weer je eigen vrienden en fam om je heen ipv je rare huisgenoten
ja huisje is klaar , moet alleen nog gordijnen halen maar dat doe ik volgende maand wat ik schrok er van hoe duur dat eigenlijk is ( ik heb heel veel ramen en hele hoge plafonds dus erg veel meters)
Oh je blijft de hele maand , wel lekker even weer je eigen vrienden en fam om je heen ipv je rare huisgenoten
woensdag 2 december 2009 om 12:59
Owwwwwwwwwwwwwwwww....Simon, die was janken inderdaad!
Heb mezelf wel voorgenomen dat als ik doodga ik het ook zo wil.
Gewoon lekker naar het strand!
Lekker hé die 10 kilometer...
Maar vind de 500m, de 1500 en de 5 km ook zalig om naar te kijken
Als er schaatsen op tv is zit ik voor de buis gekluisterd OF ik zit zelf in het Thialf (das dan weer het6 voordeel van zelf fanatiek schaatsen)
Heb mezelf wel voorgenomen dat als ik doodga ik het ook zo wil.
Gewoon lekker naar het strand!
Lekker hé die 10 kilometer...
Maar vind de 500m, de 1500 en de 5 km ook zalig om naar te kijken
Als er schaatsen op tv is zit ik voor de buis gekluisterd OF ik zit zelf in het Thialf (das dan weer het6 voordeel van zelf fanatiek schaatsen)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 2 december 2009 om 13:05
Hey stroller! Wat neem je voor gordijnen? (ik moet ook gaan kiezen...)
Sumerdance: Ik wil ook naar Thialf!!!
En toenie zei ´je hebt toch altijd een stukje Simon in je´ (oid)... Helemaal los ging ik....
Haha, gezellig ben ik...
*heeft besloten dan maar appeltaart voor collega´s te maken volgende week - voor het afscheid* (kennen ze toch ook niet)
En toenie zei ´je hebt toch altijd een stukje Simon in je´ (oid)... Helemaal los ging ik....
Haha, gezellig ben ik...
*heeft besloten dan maar appeltaart voor collega´s te maken volgende week - voor het afscheid* (kennen ze toch ook niet)
woensdag 2 december 2009 om 13:13
Haha Simon ken ik dan weer niet ( ik houd dan dus weer niet van de nederlandse film) maar als ik jullie zo hoor , dan moet ik hem toch maar even downloaden binnenkort...
Wat voor gordijnen , heel simpel spierwit ( ik ben gek op wit ) maar dan moeten ze wel dik zijn want ik woon in een heel oud huis met nog enkel glas en van die ramen die je helemaal naar boven moet schuiven ,hardtsikke leuk om te zien , maar het tocht .. dus dikke witte over gordijnen moet ik hebben . alleen jeetje zeg 20,- euro de meter .. dat tikt lekker aan...
Wat voor gordijnen , heel simpel spierwit ( ik ben gek op wit ) maar dan moeten ze wel dik zijn want ik woon in een heel oud huis met nog enkel glas en van die ramen die je helemaal naar boven moet schuiven ,hardtsikke leuk om te zien , maar het tocht .. dus dikke witte over gordijnen moet ik hebben . alleen jeetje zeg 20,- euro de meter .. dat tikt lekker aan...
woensdag 2 december 2009 om 13:17
quote:jufnaatje schreef op 02 december 2009 @ 13:05:
Haha, gezellig ben ik...
Komt solliciteren bij bedrijf van Naatje....wil OOK appeltaart!
Thialf is leuk...de schaatsers zijn leuker (en lekkerder...iemand al eens goed naar de billen van schaatsers gekeken hmmmmmm)
Haha, gezellig ben ik...
Komt solliciteren bij bedrijf van Naatje....wil OOK appeltaart!
Thialf is leuk...de schaatsers zijn leuker (en lekkerder...iemand al eens goed naar de billen van schaatsers gekeken hmmmmmm)
woensdag 2 december 2009 om 13:19
woensdag 2 december 2009 om 13:38
Stroller: sommige NLse films zijn écht heel erg de moeite waard hoor (ik denk zelf aan De Dominee en -heel andere categorie ´Alles is Liefde´). Ik vind overigens ook niet alles leuk hoor...
Ik ga voorlopig bij mijn zus wonen (en dan als ik weer gesettled ben in NL een flatje voor mezelf in Almere kopen
). Maar heb dan dus ook gordijnen nodig. En dik, zoals jij zegt. Enkel glas, dus retekoud. En ik ben anders echt veels te vroeg wakker *dat motten we niet hebben, haha* Waar koop jij?
Summerdance: D´r komt een plaats vrij hoor (die van mij!). Maar raadt het je niet aan... Enige reden om hier te willen werken is mijn allerliefste collega Eric (helaas getrouwd + kind). Ik hoor ze volgende week al zeggen ´ist das richig holländischer Apfelkuchen
)
En: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Schaatsersbillen!!!!!!!!
Wat heerlijk Sneezeweasel! Naar Nieuw-Zeeland!!!
Ik ga voorlopig bij mijn zus wonen (en dan als ik weer gesettled ben in NL een flatje voor mezelf in Almere kopen
Summerdance: D´r komt een plaats vrij hoor (die van mij!). Maar raadt het je niet aan... Enige reden om hier te willen werken is mijn allerliefste collega Eric (helaas getrouwd + kind). Ik hoor ze volgende week al zeggen ´ist das richig holländischer Apfelkuchen
En: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Schaatsersbillen!!!!!!!!
Wat heerlijk Sneezeweasel! Naar Nieuw-Zeeland!!!
woensdag 2 december 2009 om 14:20
Ja, dat klopt! Ik woon in Thionville en werk in Luxemburg stad. Maar nu dus uit met vriend (fransman) en heb hier niets meer te zoeken (van huis uit lerares en werk nu in een bank...). En nu kom ik dus 12/12 terugverhuisd
Ik ga trouwens van deze site http://www.flexa.nl/#/colors1/
WO 2040 op de muur nemen
Ik ga trouwens van deze site http://www.flexa.nl/#/colors1/
WO 2040 op de muur nemen
woensdag 2 december 2009 om 14:37
Hey Frizzy: ik doe het lekker tegelijkertijd ;-P
Stroller:
Nee, het beviel me in France niet én op mijn werk niet (1 van de twistpunten in mijn discussies met ex). Nou is waar ik woon ook wel een beetje een achtergebleven gat hoor. Stel je geen Parijs of Lyon voor...
En heb al sinds mijn 7de lerares willlen zijn. Dus dan is de keuze snel gemaakt...
Stroller:
Nee, het beviel me in France niet én op mijn werk niet (1 van de twistpunten in mijn discussies met ex). Nou is waar ik woon ook wel een beetje een achtergebleven gat hoor. Stel je geen Parijs of Lyon voor...
En heb al sinds mijn 7de lerares willlen zijn. Dus dan is de keuze snel gemaakt...
woensdag 2 december 2009 om 17:47
Had ik ook Frizz, meer zin om te forummen
Moest ik verdorie ineens vergaderen....
Maar wel vruchtbaar geweest....ik krijg gewoon een vette opslag!
Naatje, wanneer kom je naar Nederland?
(o ja, ben ook even vergeten hoe lang je ook alweer samenwas met de Fransoos)
*Sum heeft klap op haar hoofd gehad tijdje geleden en haar korte termijn geheugen werkt niet meer zo best....en oja, ben ook te lui om terug te lezen*
Moest ik verdorie ineens vergaderen....
Maar wel vruchtbaar geweest....ik krijg gewoon een vette opslag!
Naatje, wanneer kom je naar Nederland?
(o ja, ben ook even vergeten hoe lang je ook alweer samenwas met de Fransoos)
*Sum heeft klap op haar hoofd gehad tijdje geleden en haar korte termijn geheugen werkt niet meer zo best....en oja, ben ook te lui om terug te lezen*
woensdag 2 december 2009 om 18:40
Haha, same here!!! (was uiteindelijk ook te lui om het hele topic door te lezen!!)
Die framboos en ik waren 3 jaar samen. Dus dat is niet gemakkelijk... Maar goeie keus geweest. Ben ik van overtuigd...
We doen het goed ladies!!! (qua werk!)
(ik in 1 week tijd 3 sollicitatiegesprekken weten te regelen
)
Die framboos en ik waren 3 jaar samen. Dus dat is niet gemakkelijk... Maar goeie keus geweest. Ben ik van overtuigd...
We doen het goed ladies!!! (qua werk!)
(ik in 1 week tijd 3 sollicitatiegesprekken weten te regelen
woensdag 2 december 2009 om 18:59
Ja, dat is het moeilijke ook. Het houden van is niet weg, maar meer het gevoel ingezonken dat het zo écht niet meer ging en ik het niet tot het eind van mijn leven met hem vol ging houden. Hoe meer afstand er is (we hebben elkaar sinds 09/11 niet meer gezien) hoe meer ik voel dat het écht niet goed zat (want voel me beter en beter :S ). Voor het hele verhaal verwijs ik jullie naar het De Leukste Taarten maak je zelf forum. De topic Een babbel na het bakken. En dan 'moet het ff kwijt' (dat laatste kan je ook bij zoeken intikken, gaat sneller ) (mooite waard als leesvoer, als zeg ik het zelf...)
haha, ja, ik weet niet wie die 'framboos' ooit heeft geintroduceerd, maar heb m dr maar ingehouden ;-P
Ik kom 12/12 terugverhuizen...
PS: had graag het topic waar ik naar verwijs willen knippen en plakken, maar heb een laptop zonder muis -piep- en dat gaat zo rot
haha, ja, ik weet niet wie die 'framboos' ooit heeft geintroduceerd, maar heb m dr maar ingehouden ;-P
Ik kom 12/12 terugverhuizen...
PS: had graag het topic waar ik naar verwijs willen knippen en plakken, maar heb een laptop zonder muis -piep- en dat gaat zo rot
woensdag 2 december 2009 om 19:09
Met dank aan Sum, moet ik nu toch even iets kwijt. Het is een smerig onderwerp dat weet ik, maar nogmaals kijk hier alstublieft Sum op aan met haar opmerking op een ander topic dat de piloot van Char niet poept .
Naar aanleiding van die opmerking schoot een herinnering mij te binnen die ik jaren heb weggedrukt, 63 stenen op had gestapeld en bewaakt door 7 hongerige rottweilers zodat ik nooit spontaan mee geconfronteerd zou worden. Maar goed onze Sum maakt 1 opmerking en hopla de complete beveiliging is weggevaagd. Omdat ik nu blijkbaar de herinnering moet verwerken (veels te lui om die stenen te stapelen, bovendien 3 rottweilers zijn in staking gegaan na aanschouwing van mijn gruwelijke herinnering ) zal ik het maar met jullie delen in het kader van gedeelde smart is halve smart.
Ooit in een ver verleden ging ik bij een nw vriendje op bezoek, Hij was net verhuisd en moest uiteraard zijn nw casa showen. Ik ben toen heel de dag bij hem gebleven en we hadden het reuze gezellig. De wijntjes deden hun werk en zo deden mijn nieren dat ook. Ik moest plassen. Dus ik naar het toilet. Allereerst viel het mij al op dat er wat stof lag, maar hé alleenstaande man in huis, door het klussen geen tijd om vaak een sopje te doen, soit. Ik doe de deksel van de bril omhoog en zag een remspoor!!!!!!!!!!!! Weliswaar een kleintje en een hele lichte, maar toch . Van een nw lover wil je niet weten dat hij poept! Ik hoef niet te vertellen dat ik kort na deze ontdekking het toch maar uit heb gemaakt.....kon de waarheid niet aan....
Naar aanleiding van die opmerking schoot een herinnering mij te binnen die ik jaren heb weggedrukt, 63 stenen op had gestapeld en bewaakt door 7 hongerige rottweilers zodat ik nooit spontaan mee geconfronteerd zou worden. Maar goed onze Sum maakt 1 opmerking en hopla de complete beveiliging is weggevaagd. Omdat ik nu blijkbaar de herinnering moet verwerken (veels te lui om die stenen te stapelen, bovendien 3 rottweilers zijn in staking gegaan na aanschouwing van mijn gruwelijke herinnering ) zal ik het maar met jullie delen in het kader van gedeelde smart is halve smart.
Ooit in een ver verleden ging ik bij een nw vriendje op bezoek, Hij was net verhuisd en moest uiteraard zijn nw casa showen. Ik ben toen heel de dag bij hem gebleven en we hadden het reuze gezellig. De wijntjes deden hun werk en zo deden mijn nieren dat ook. Ik moest plassen. Dus ik naar het toilet. Allereerst viel het mij al op dat er wat stof lag, maar hé alleenstaande man in huis, door het klussen geen tijd om vaak een sopje te doen, soit. Ik doe de deksel van de bril omhoog en zag een remspoor!!!!!!!!!!!! Weliswaar een kleintje en een hele lichte, maar toch . Van een nw lover wil je niet weten dat hij poept! Ik hoef niet te vertellen dat ik kort na deze ontdekking het toch maar uit heb gemaakt.....kon de waarheid niet aan....
woensdag 2 december 2009 om 19:18
woensdag 2 december 2009 om 19:20
woensdag 2 december 2009 om 19:21
woensdag 2 december 2009 om 19:26
quote:Summerdance schreef op 02 december 2009 @ 19:21:
Mijn afknapper???
Welke wil je
Nee de ergste was, leuke man, leuke date, goeie zoenert, goeie baan, mooi huis en we lopen de slaapkamer in....een ÉÉNPERSOONSBED!!!!!
Ik nog...huh waarom een éénpersoonsbed?
Hij: een twee persoonsbed was zo duur......Neeeeeeeeeeeeeeeee, die ik ook erg! Was ook een keer op tv (zo'n datingprogramma) en werd van te voren het huis van de man gecheckt. Had 1 man een 2-persoonsbed met met maar 1 matras????. Matras nog heel strategisch in het midden gelegd en dekbed erover, zodat het als een volledig bed oogde. Had de goede man alleen niet gerekend op de presentatrice die het dekbed openslaat ....zo sneu dat gezicht en gestamel van de man
Mijn afknapper???
Welke wil je
Nee de ergste was, leuke man, leuke date, goeie zoenert, goeie baan, mooi huis en we lopen de slaapkamer in....een ÉÉNPERSOONSBED!!!!!
Ik nog...huh waarom een éénpersoonsbed?
Hij: een twee persoonsbed was zo duur......Neeeeeeeeeeeeeeeee, die ik ook erg! Was ook een keer op tv (zo'n datingprogramma) en werd van te voren het huis van de man gecheckt. Had 1 man een 2-persoonsbed met met maar 1 matras????. Matras nog heel strategisch in het midden gelegd en dekbed erover, zodat het als een volledig bed oogde. Had de goede man alleen niet gerekend op de presentatrice die het dekbed openslaat ....zo sneu dat gezicht en gestamel van de man