Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
woensdag 2 december 2009 om 19:40
quote:jufnaatje schreef op 02 december 2009 @ 19:26:
Oh, en voordat ik het huis "attack"... ik zou het eenspersoonsbed niet zo erg hebben gevonden... verplichte knusheid
Dat éénpersoonsbed was ook zo erg niet....de reden waarom echter wel
Echt goed trouwens, huis poetsen midden in de week
Ik stel dat altijd uit tot zaterdag (anders kan ik in de avonduurtjes niet forummen)
Oh, en voordat ik het huis "attack"... ik zou het eenspersoonsbed niet zo erg hebben gevonden... verplichte knusheid
Dat éénpersoonsbed was ook zo erg niet....de reden waarom echter wel
Echt goed trouwens, huis poetsen midden in de week
Ik stel dat altijd uit tot zaterdag (anders kan ik in de avonduurtjes niet forummen)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 2 december 2009 om 19:40
woensdag 2 december 2009 om 20:07
Forummen is ook veel zinvoller dan afwassen!
Hier leer je nog wat
Geloof me, als je het een kans geeft heb je straks geen tijd meer om te werken, taarten te bakken en al helemaal geen tijd meer voor een sociaal leven....
*vind zichzelf weer ineens ff heel sneu*
Hier leer je nog wat
Geloof me, als je het een kans geeft heb je straks geen tijd meer om te werken, taarten te bakken en al helemaal geen tijd meer voor een sociaal leven....
*vind zichzelf weer ineens ff heel sneu*
woensdag 2 december 2009 om 20:11
ladies ..
Gezellige drukke boel hier,
ik kom nu net pas thuis , ben naar de Fysio geweest (had toch al weken last van nek en schouders ) ..nou het massage gedeelte was heerlijk ,maar het ik ga je even kraken gedeelte vond ik toch niet zo prettig..
Maar kom ik thuis ligt er in de bus een heel lief kaartje + een cadeautje.....
Thanks lieve Pom.... was erg blij verrast, wat lief van je ...en dat bakkie moeten we maar eens doen saampjes ( of en wijntje hoef toch niet te rijden haha).....
Gezellige drukke boel hier,
ik kom nu net pas thuis , ben naar de Fysio geweest (had toch al weken last van nek en schouders ) ..nou het massage gedeelte was heerlijk ,maar het ik ga je even kraken gedeelte vond ik toch niet zo prettig..
Maar kom ik thuis ligt er in de bus een heel lief kaartje + een cadeautje.....
Thanks lieve Pom.... was erg blij verrast, wat lief van je ...en dat bakkie moeten we maar eens doen saampjes ( of en wijntje hoef toch niet te rijden haha).....
woensdag 2 december 2009 om 20:14
Wat als je ooit weer aan de man wil?
Laat je die toch afwassen
Ow je bedoeld forummen....well er zitten hier ook wel wat kerels, en anders volg het principe wat ik momenteel volg....ik download mannen (is prima te combineren met forummen)
Stoll, lekker hé je eigen huisje, en ook zo'n lieve buuf!
Wel balen van je rug...komt denk ik ook wel een beetje door het klussen en zo toch?
Laat je die toch afwassen
Ow je bedoeld forummen....well er zitten hier ook wel wat kerels, en anders volg het principe wat ik momenteel volg....ik download mannen (is prima te combineren met forummen)
Stoll, lekker hé je eigen huisje, en ook zo'n lieve buuf!
Wel balen van je rug...komt denk ik ook wel een beetje door het klussen en zo toch?
woensdag 2 december 2009 om 20:22
Ik had er eentje die dat deed (en er dan elke keer over ging zeuren)...
Je download mannen?? Nu moet je me toch ff helpen...
Ik fantaseer vooral nu... (sinds gister!!) Over mijn collega!!!
Getrouwd en een kind, maar ZOOOOOOOOOOOOOOO'N lekker ding... En aangezien ik toch naar NL ga verhuizen, mag ik van lezelf...
Stroller: wat heb je gedaan dan dat je zo'n last van nek en schouders had??
Je download mannen?? Nu moet je me toch ff helpen...
Ik fantaseer vooral nu... (sinds gister!!) Over mijn collega!!!
Getrouwd en een kind, maar ZOOOOOOOOOOOOOOO'N lekker ding... En aangezien ik toch naar NL ga verhuizen, mag ik van lezelf...
Stroller: wat heb je gedaan dan dat je zo'n last van nek en schouders had??
woensdag 2 december 2009 om 20:25
Downloaden is een man van een datingsite afplukken...
Fantaseren mag Juf, maar niet aankomen hoor
Anders kan je hier zo gaan meeschrijven op het minnaressen topic!
En mannen die zeuren over afwassen direct exit
Kom op zeg....wij kunnen onze poezelige handjes niet rus gaan maken aan afwaswater
Fantaseren mag Juf, maar niet aankomen hoor
Anders kan je hier zo gaan meeschrijven op het minnaressen topic!
En mannen die zeuren over afwassen direct exit
Kom op zeg....wij kunnen onze poezelige handjes niet rus gaan maken aan afwaswater
woensdag 2 december 2009 om 20:26
quote:Pompiedoe schreef op 02 december 2009 @ 19:27:
Het bizarre was dat toen ik die spoor zag dat door mijn hoofd ging van "hummm nw lover moet meer vezels eten".
Ieeeeuw Pom!
Beetje idee van dat je naar de grote gele M bent geweest. Krijg je ook dat soort gevolgen!
@ Frizz, details van wat? Van de Mexicaanse? Gewoon hoge koorts, veel spierpijn, hoofdpijn, hoestbuien, nou ja, net als bij de gewone griep eigenlijk
Het duurt alleen een stuk langer!
Oh, die Simon-film die is erg goed inderdaad. Cees Geel...daar zou Bel nou wel eens een avond mee willen gaan stappen, mmmm.
Is ook nog eens voor mijn cluppie, hahaha.
Haaaai Kym!
Het bizarre was dat toen ik die spoor zag dat door mijn hoofd ging van "hummm nw lover moet meer vezels eten".
Ieeeeuw Pom!
Beetje idee van dat je naar de grote gele M bent geweest. Krijg je ook dat soort gevolgen!
@ Frizz, details van wat? Van de Mexicaanse? Gewoon hoge koorts, veel spierpijn, hoofdpijn, hoestbuien, nou ja, net als bij de gewone griep eigenlijk
Het duurt alleen een stuk langer!
Oh, die Simon-film die is erg goed inderdaad. Cees Geel...daar zou Bel nou wel eens een avond mee willen gaan stappen, mmmm.
Is ook nog eens voor mijn cluppie, hahaha.
Haaaai Kym!
Huts!
woensdag 2 december 2009 om 20:31
Maar deze is wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk!!! Knap, grappig, lief, begrijpend... *zucht* (als je op facebook zit kan je m zoeken!!
)
Ohw!!! Dat interesseert me! Hoes dat, daten via datingsites? (ik denk eraan voor als ik eens weer geland ben in NL)
Precies... strals wordt er ook nog verwacht dat we gaan strijken ofzo...
Ohw!!! Dat interesseert me! Hoes dat, daten via datingsites? (ik denk eraan voor als ik eens weer geland ben in NL)
Precies... strals wordt er ook nog verwacht dat we gaan strijken ofzo...
woensdag 2 december 2009 om 20:36
dat van mn nek schat.. maar daar werd in ineens mee wakker heel raar , en dacht dus heel simpel oh joh dat is zo weer over gewoon verkeerd gelegen snachts...
Maar dat duurt nu al een week of 5 ofzo en besloten dus toch maar naar een fysio te gaan...
en het is weer heerlijk mn eigen huisje ... en ja heb een hele lieve buurvrouw...
Maar dat duurt nu al een week of 5 ofzo en besloten dus toch maar naar een fysio te gaan...
en het is weer heerlijk mn eigen huisje ... en ja heb een hele lieve buurvrouw...
woensdag 2 december 2009 om 20:52
quote:Summerdance schreef op 02 december 2009 @ 20:28:
Ik zou heel wat meer willen met Cees Bel
Wat een heerlijk hapje is dat zeg!
Owww...anders ik wel Sum! Ideale combinatie stoere man en mooie ogen. Daar wil Fort VanDetta de muren wel voor laten zakken en de kuisheidsgordel afdoen!
Ik zie hem regelmatig in 't echie...hij zit niet zover bij mij vandaan in 't stadion.
Zucht....
Ik zou heel wat meer willen met Cees Bel
Wat een heerlijk hapje is dat zeg!
Owww...anders ik wel Sum! Ideale combinatie stoere man en mooie ogen. Daar wil Fort VanDetta de muren wel voor laten zakken en de kuisheidsgordel afdoen!
Ik zie hem regelmatig in 't echie...hij zit niet zover bij mij vandaan in 't stadion.
Zucht....
Huts!
woensdag 2 december 2009 om 20:54
Liefjes,
ik moet nog 20 sintgedichten schrijven. Bleeh geen inspiratie en geen zin... waarom bedenk ik dan toch ook altijd te laat dat ik iets leuks wil doen voor mijn teams?
Heb verder nog een klein stress-dingetje. Ik ga morgenavond uiteten met 2 collega's. We hebben aan het einde van de dag een werkoverleg en hebben besloten om dan meteen gezellig ergens een hapje te gaan eten. Nu zijn dat twee collega's van de afdeling waar leuke-collega-meneer werkt. We gaan nu op kosten van leuke-collega-meneer (zijn afdeling heeft nog budget over). Nu hoop ik maar niet dat ie op t idee komt om dan maar gezellig mee te gaan. Uhhh of misschien hoop ik dat juist wel
ik moet nog 20 sintgedichten schrijven. Bleeh geen inspiratie en geen zin... waarom bedenk ik dan toch ook altijd te laat dat ik iets leuks wil doen voor mijn teams?
Heb verder nog een klein stress-dingetje. Ik ga morgenavond uiteten met 2 collega's. We hebben aan het einde van de dag een werkoverleg en hebben besloten om dan meteen gezellig ergens een hapje te gaan eten. Nu zijn dat twee collega's van de afdeling waar leuke-collega-meneer werkt. We gaan nu op kosten van leuke-collega-meneer (zijn afdeling heeft nog budget over). Nu hoop ik maar niet dat ie op t idee komt om dan maar gezellig mee te gaan. Uhhh of misschien hoop ik dat juist wel
woensdag 2 december 2009 om 21:00
quote:sneezeweasel schreef op 02 december 2009 @ 20:54:
Liefjes,
Of je stelt het voor!!!
"waarom ga je eigenlijk niet mee? is toch te gek voor woorden dat jouw afdeling betaald en jij niet meegaat"
Zoiets??
Ennuh: 20 sinterklaasgedichten???!!!!
*gaat PCtje afsluiten en boekie open (mannen die vrouwen haten)*
Liefjes,
Of je stelt het voor!!!
Zoiets??
Ennuh: 20 sinterklaasgedichten???!!!!
*gaat PCtje afsluiten en boekie open (mannen die vrouwen haten)*
woensdag 2 december 2009 om 21:09
Juf, nee ik ga dat niet voorstellen, ik heb ooit eens een topic gelezen van iemand die bang was om zich te verslikken in een sperzieboon in de buurt van leuke meneer. Nou dat soort taferelen zie ik ook al voor me. Bovendien hebben collega en ik een ietswat ongemakkelijke periode achter de rug. Dus ik denk dat ie zelf al wel bedenkt dat ie beter niet mee kan gaan eten.
Tja en die gedichten... ik heb ongeveer 40 teamleden, dus ik ben al aardig op weg!
Tja en die gedichten... ik heb ongeveer 40 teamleden, dus ik ben al aardig op weg!