Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Kun je poes geen wee-opwekkers geven Filemijntje? De spanning is om te snijden!
Jup, ik ben erbij! Spannend hoor... Mijn kat is gesteriliseerd, dus geen jonge katjes bij mij thuis meer
Mittens en DeKenau, thanks!
quote:potsiedikkie schreef op 03 december 2009 @ 15:24:

Hoi vl43inder, ik verwachte je al!

Ja, als jij me helemaal op de Digipijlert gaat zoeken hiervoor, dan kan ik moeilijk wegblijven he.

Vind het soms zo jammer dat die van mij zijn gesteriliseerd!
quote:Mittens schreef op 03 december 2009 @ 15:25:

Kun je poes geen wee-opwekkers geven Filemijntje? De spanning is om te snijden!Zou wel willen..........
Als je op grootste kat ter wereld googled, dan zie je ook een megakonijn, ik zou me helemaal lam schrikken als ik die tegen zou komen!

Doet me denken aan '; Wallace and Gromit and the wererabbit'

Maar wel leuk om te zien trouwens, al die mega beesten, een heel hoog knuffelgehalte!
Heb je voor het eerst 'gezocht' en vond je meteen, goed he!

Heb thuis op de mail nieuwe foto's van Annie, beetje zoals jou kiwi als mini
quote:Mittens schreef op 03 december 2009 @ 15:15:

Sjemig Annie....die is gigantisch! Maar niet zwanger toch?Geen idee eigenlijk. Als je googled op kattenplaatjes kom je naast veel lieve dieren ook behoorlijke enge, zielige en grappige beestjes tegen.
Dat knijn!

Hahaha...ja, dat konijn is ook niet normaal!

Ben toch blij dat ik 2 beestjes heb die ik behoorlijk normale proportie zijn. Maar ook mannekes, dus geen kittens hier helaas!
Zie nu dat het knijn door de hoek van waaruit de foto is genomen wel nog groter lijkt dan ie is.
quote:potsiedikkie schreef op 03 december 2009 @ 15:30:

Heb thuis op de mail nieuwe foto's van Annie, beetje zoals jou kiwi als miniHa, etterbakje in de dop dus.
ja maar toch, zal een waar kerstfeest worden bij de boer thuis!
Ik schuif ook aan! Spannend!!

Ik krijg mijn kitten net voor kerst. Zaterdag gaan we weer kijken bij de Cattery. Is mijn eerste kitten!

Kommop Mamapoesss van Filemijntje!
quote:Vl43inder schreef op 03 december 2009 @ 15:34:

Zie nu dat het knijn door de hoek van waaruit de foto is genomen wel nog groter lijkt dan ie is.

OK, maar al is ie maar 2/3 van hoe groot hij er nu uitziet.

Ik zou toch bang zijn dat ie vast begint aan m'n tenen en dan verder knabbeld totdat ik op ben. Tjemig wat een joekel.
Sopsie, wat leuk!! Ik heb nog filmpjes van die van mij op de computer staan, ik kijk ze nog regelmatig terug!
quote:Vl43inder schreef op 03 december 2009 @ 15:34:

Zie nu dat het knijn door de hoek van waaruit de foto is genomen wel nog groter lijkt dan ie is.Hoe je het ook bekijkt...die poten zijn en blijven volgens mij echt gigantisch...
quote:Sopsie schreef op 03 december 2009 @ 15:36:

Ik schuif ook aan! Spannend!!

Ik krijg mijn kitten net voor kerst. Zaterdag gaan we weer kijken bij de Cattery. Is mijn eerste kitten!

Kommop Mamapoesss van Filemijntje!Leuk! Wat voor eentje?
Mams ligt nu heerlijk naast me op een stoel (op een handdoekje).......ze ligt doodleuk te slapen alsof er niets aan de hand is....
quote:Filemijntje schreef op 03 december 2009 @ 15:40:

Mams ligt nu heerlijk naast me op een stoel (op een handdoekje).......ze ligt doodleuk te slapen alsof er niets aan de hand is....
quote:Filemijntje schreef op 03 december 2009 @ 15:40:

Mams ligt nu heerlijk naast me op een stoel (op een handdoekje).......ze ligt doodleuk te slapen alsof er niets aan de hand is....Zit er een hele tribune te wachten.....wel typisc kattengedrag dit.
Ja tjezus, zo gaat het wel heel lang duren!
Kan ze niet aan een weeënopwekkend infuus?
Te slapen...???? Nou moe......
Paps toen hij nog een kitten was

Mams toen ze nog kitten was......en nee, heb nieeeeeeeeeeeeeets gebruikt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven