Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Als we nou net doen alsof we het allemaal niet meer interessant vinden gaat ze misschien wel beginnen. Idd echt kattengedrag om net niet dat te gaan doen wat de bedoeling is, hahaha.

'Keert zich om en gaat verder met klusjes, is totaaaaaal niet geinteresseerd in bevallingen enzo'
quote:Filemijntje schreef op 03 december 2009 @ 15:46:

Paps toen hij nog een kitten was

Mams toen ze nog kitten was......en nee, heb nieeeeeeeeeeeeeets gebruikt :-)Wat een dropperdjes!
ik ga ook maar 's wat kattengedrag vertonen en dit topic de rug toe keren

(in de hoop dat er gauw nieuwe spannende ontwikkelingen zijn)
Och...wat een droppies!!! Vooral dat katertje is echt om op te vreten!
ik heb een nieuw motto, doet ie het?
Nou...misschien moet ik me dan ook nog maar even op werk gaan concentreren...

*doet alsof ze het heel druk heeft*

ben overigens als de dood dat het straks gaat gebeuren als ik onderweg naar huis ben...heb een reistijd van 3 kwartier
quote:potsiedikkie schreef op 03 december 2009 @ 15:50:

ik heb een nieuw motto, doet ie het?Yep!!!
Oehh wat een leuk topic! Dat wordt weer een middagje f5'en... stiekem natuurlijk, want inderdaad, zodra poes merkt hoezeer we meeleven komt mooi niets meer van terecht
Ja, hij doet het Potsie.

Mijn gok:

1 poesje

2 katertjes

morgenochtend tussen 5 en 7.
Inmiddels gaat paps zich er mee bemoeien. Mams ligt nog steeds lekker te slapen, maar paps is ondertussen de buik van mams stimulerend aan het likken.

You go paps!!
Paps, heeft gelijk. Wel enorm schattig zeg.
Ik ga voor 3 stoere wit-met-cyperse katertjes. En ik wil eigenlijk liever geen tijd gokken waarop ik zelf niet aan het forum geplakt kan zitten, maar ik denk toch dat ze ergens in de avond geboren worden, zeg tussen 21:00 en 24:00.
Paps is goed bezig...!!!
Crea loves Viva-forum... of het nou om aardbeienjelly gaat of een kattenbevalling.. altijd iets te beleven!

Ik gok op 5 kittens, 4 vrouw en 1 man.. 1 zwartwit, 4 cyperse (of kan dat niet met deze ouders?... geen verstand van)

en gok op 19.30

Gelukkig hoef ik alleen nog boodschappen te doen en verder niet de deur uit :-)
Oei, ik moet ook nog naar huis, zeker reistijd van 20 min, vl43inder ben jij thuis aan het werk?
Nou ja.....werk......maar wel thuis.
Ik denk dat het 3 kittens zijn,

2 cyperse katertjes en een lapjesdame!
Mooi vl43inder, dan kan je mij op de hoogte houden mocht het gebeuren en ik mis het!!!
quote:Filemijntje schreef op 03 december 2009 @ 15:53:

Inmiddels gaat paps zich er mee bemoeien. Mams ligt nog steeds lekker te slapen, maar paps is ondertussen de buik van mams stimulerend aan het likken.

You go paps!!Oh god, het is zo'n new age stelletje, ze waren zeker ook "samen zwanger"
quote:Ainne schreef op 03 december 2009 @ 16:04:

[...]

Oh god, het is zo'n new age stelletje, ze waren zeker ook "samen zwanger" Wil je niet meer van die vieze dingen zeggen? Samen zwanger.........
quote:Mittens schreef op 03 december 2009 @ 15:51:

Nou...misschien moet ik me dan ook nog maar even op werk gaan concentreren...

*doet alsof ze het heel druk heeft*

ben overigens als de dood dat het straks gaat gebeuren als ik onderweg naar huis ben...heb een reistijd van 3 kwartier Haha, hé, m'n drie kwartiertjes zijn om.......en al veel nieuws?
Moeder ligt te tukken en pa is het ook zat, dus doet aan wee-opwekkend likken.....

En de tribune negeert alles in de hoop dat ze ons niet meer ziet en iets meer activiteit ontplooit!
De laatste update is overigens van een kwartier geleden, dus wie weet is er wel iets gaande nu...
Best schattig......, maar opschieten doet het zo niet.....
En de tribune negeert alles in de hoop dat ze ons niet meer ziet en iets meer activiteit ontplooit!

anoniem_33340 wijzigde dit bericht op 03-12-2009 16:14
Reden: Er ontbrak een zinnetje ;-)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven