Is de bevalling van onze poes begonnen
donderdag 3 december 2009 om 12:55
Hoi allemaal,
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....

donderdag 3 december 2009 om 15:46

donderdag 3 december 2009 om 15:59
Crea loves Viva-forum... of het nou om aardbeienjelly gaat of een kattenbevalling.. altijd iets te beleven!
Ik gok op 5 kittens, 4 vrouw en 1 man.. 1 zwartwit, 4 cyperse (of kan dat niet met deze ouders?... geen verstand van)
en gok op 19.30
Gelukkig hoef ik alleen nog boodschappen te doen en verder niet de deur uit
Ik gok op 5 kittens, 4 vrouw en 1 man.. 1 zwartwit, 4 cyperse (of kan dat niet met deze ouders?... geen verstand van)
en gok op 19.30
Gelukkig hoef ik alleen nog boodschappen te doen en verder niet de deur uit

donderdag 3 december 2009 om 16:04
donderdag 3 december 2009 om 16:08
quote:Mittens schreef op 03 december 2009 @ 15:51:
Nou...misschien moet ik me dan ook nog maar even op werk gaan concentreren...
*doet alsof ze het heel druk heeft*
ben overigens als de dood dat het straks gaat gebeuren als ik onderweg naar huis ben...heb een reistijd van 3 kwartier Haha, hé, m'n drie kwartiertjes zijn om.......en al veel nieuws?
Nou...misschien moet ik me dan ook nog maar even op werk gaan concentreren...
*doet alsof ze het heel druk heeft*
ben overigens als de dood dat het straks gaat gebeuren als ik onderweg naar huis ben...heb een reistijd van 3 kwartier Haha, hé, m'n drie kwartiertjes zijn om.......en al veel nieuws?