Betrapt
donderdag 3 december 2009 om 16:10
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.
Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?
Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.
Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.
Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.
Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.
Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!
Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.
Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.
Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.
Al huilend ben ik de trap afgerend.
Hoe kon hij mij zoiets aandoen?
Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,
maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.
op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.
Kotsen moet ik als ik eraan denk.
Hij vind dat ik onredelijk ben.
Is dat zo?
Ben ik te ouderwets?
Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?
Mag ik dit niet zien als ontrouw?
Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?
Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.
Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.
Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.
Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.
Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!
Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.
Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.
Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.
Al huilend ben ik de trap afgerend.
Hoe kon hij mij zoiets aandoen?
Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,
maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.
op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.
Kotsen moet ik als ik eraan denk.
Is dat zo?
Ben ik te ouderwets?
donderdag 3 december 2009 om 16:14
donderdag 3 december 2009 om 16:15
donderdag 3 december 2009 om 16:18
Hij ligt op klaarlichte dag met een ander in je bed en jij bent onredelijk?? Kom op zeg! Het is een ander, dat het een man is lijkt me in de 1e instantie trouwens nog schokkender maar het komt op hetzelfde neer.
Het is heel, heel onredelijk dat hij van jou acceptatie verwacht.
Trouwens: hebben jullie, of hij met z'n mannelijke sex partner weg veilige seks?
En hoe zit dat eigenlijk, dat je min of meer verwachte dat er een kans was om bedrogen te worden? Had hij al eerder signalen afgegeven waaruit ontrouw bleek?
Het is heel, heel onredelijk dat hij van jou acceptatie verwacht.
Trouwens: hebben jullie, of hij met z'n mannelijke sex partner weg veilige seks?
En hoe zit dat eigenlijk, dat je min of meer verwachte dat er een kans was om bedrogen te worden? Had hij al eerder signalen afgegeven waaruit ontrouw bleek?
donderdag 3 december 2009 om 16:19
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 16:10:
Is dat zo?
Ben ik te ouderwets?
Wat een schoft!!!!!! Hij vindt dat jij onredelijk bent? Jezus, wat een klootzak.
Nee je bent niet ouderwets, en nee je moet dit niet aanvaarden en ja dit is ontrouw!
Ik zou eisen dat hij zijn spullen pakt.
Is dat zo?
Ben ik te ouderwets?
Wat een schoft!!!!!! Hij vindt dat jij onredelijk bent? Jezus, wat een klootzak.
Nee je bent niet ouderwets, en nee je moet dit niet aanvaarden en ja dit is ontrouw!
Ik zou eisen dat hij zijn spullen pakt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 3 december 2009 om 16:19
Kun je ook van een vrouw, Puikeltje. Seks en liefde zijn inderdaad twee verschillende dingen, maar als er geen afspraken over zijn gemaakt dat het ok is om buiten de deur te neuken (nahja, in dit geval in het eigen huis maar met een ander) dan is het bedrog, punt. Maakt niet uit of dat met een man of met een vrouw is.
donderdag 3 december 2009 om 16:22
Je hebt die ander ook daadwerkelijk gezien?
Hoe kun je dan onredelijk zijn en hoe kan het dan niet zijn wat je denkt? je zag hem toch in bed met een andere vrouw?
Je bent niet ouderwets hoor en terecht dat je geschrokken bent.
Hij kan wel vinden dat seks en liefde twee verschillende dingen zijn maar daar hoef jij het dan nog niet mee eens te zijn natuurlijk.
Wat ga je nu doen?
Hoe kun je dan onredelijk zijn en hoe kan het dan niet zijn wat je denkt? je zag hem toch in bed met een andere vrouw?
Je bent niet ouderwets hoor en terecht dat je geschrokken bent.
Hij kan wel vinden dat seks en liefde twee verschillende dingen zijn maar daar hoef jij het dan nog niet mee eens te zijn natuurlijk.
Wat ga je nu doen?
donderdag 3 december 2009 om 16:29