Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
Hij vindt dat jij onredelijk bent?????????

Ik had hem bij zijn pik gepakt en in zijn ballen getrapt de trap af.
Nee, nee, nee en ja !!!
quote:Nanoe2 schreef op 03 december 2009 @ 16:12:

Nee, nee, nee en ja !!!

Is dit nep? Op je blote voetjes?

Je moet doen wat goed voelt Lena..als jij dit niet trekt, dan is het einde oefening. Wat de rest van de wereld ervan denkt is niet relevant.
GATVERDAMME. Dit vind ik persoonlijker nog erger dan dat je partner vreemdgaat met een vrouw.

Ik had hem en z'n ''minnaar'' naar buiten geschopt.
Zo verbaasd ben ik hiervan... en jij bent aan het overdrijven?? totaal niet waar haalt hij het lef vandaan? Ik zou zoiezo als eerste een soa test laten doen als jullie het zonder condoom deden.

sterkte!
Hi Lena wat een ontzettend naar verhaal!

Dat je man sexpartners erop na wil houden is 1 ding... Maar dat overleg je wel even... Je bent dus niet onredelijk! Als jij het prima had gevonden had hij het kunnen doen. Maar niet zo.. Veel sterkte!
Wat een vuile hond..

Met een ander sex hebben is altijd bedrog of het nou vrouw of man is...
quote:domnaiefmutsje schreef op 03 december 2009 @ 16:12:

Ik had hem bij zijn pik gepakt Zou ik in deze situatie niet doen. Je kan wel een enge ziekte krijgen.
Hij ligt op klaarlichte dag met een ander in je bed en jij bent onredelijk?? Kom op zeg! Het is een ander, dat het een man is lijkt me in de 1e instantie trouwens nog schokkender maar het komt op hetzelfde neer.

Het is heel, heel onredelijk dat hij van jou acceptatie verwacht.

Trouwens: hebben jullie, of hij met z'n mannelijke sex partner weg veilige seks?

En hoe zit dat eigenlijk, dat je min of meer verwachte dat er een kans was om bedrogen te worden? Had hij al eerder signalen afgegeven waaruit ontrouw bleek?
quote:Nanoe2 schreef op 03 december 2009 @ 16:12:

Nee, nee, nee en ja !!!Niks aan toe te voegen !!!
quote:lena80 schreef op 03 december 2009 @ 16:10:

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?

Wat een schoft!!!!!! Hij vindt dat jij onredelijk bent? Jezus, wat een klootzak.

Nee je bent niet ouderwets, en nee je moet dit niet aanvaarden en ja dit is ontrouw!

Ik zou eisen dat hij zijn spullen pakt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Kun je ook van een vrouw, Puikeltje. Seks en liefde zijn inderdaad twee verschillende dingen, maar als er geen afspraken over zijn gemaakt dat het ok is om buiten de deur te neuken (nahja, in dit geval in het eigen huis maar met een ander) dan is het bedrog, punt. Maakt niet uit of dat met een man of met een vrouw is.
Oh en een dikke knuffel, want je zult wel geschrokken zijn / boos zijn / verdrietig zijn.

En laat een SOA-testje doen binnenkort.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Tjesus he tzou je vetn maar wezen! En hij noemt jou onredelijk?!?
Je hebt die ander ook daadwerkelijk gezien?

Hoe kun je dan onredelijk zijn en hoe kan het dan niet zijn wat je denkt? je zag hem toch in bed met een andere vrouw?

Je bent niet ouderwets hoor en terecht dat je geschrokken bent.

Hij kan wel vinden dat seks en liefde twee verschillende dingen zijn maar daar hoef jij het dan nog niet mee eens te zijn natuurlijk.

Wat ga je nu doen?
quote:eleonora schreef op 03 december 2009 @ 16:22:

Je hebt die ander ook daadwerkelijk gezien?

Hoe kun je dan onredelijk zijn en hoe kan het dan niet zijn wat je denkt? je zag hem toch in bed met een andere vrouw?

Nee eleonora, met een andere man nog wel.
quote:eleonora schreef op 03 december 2009 @ 16:22:

je zag hem toch in bed met een andere vrouw?

?Andere man was het....
Jaja, en omdat hij alleen maar sex met een man had achter jouw rug om en jij zo stom was om thuis te komen terwijl je op je werk moest zijn is het nu jouw schuld.

Sterkte
quote:Digitalis schreef op 03 december 2009 @ 16:19:

Kun je ook van een vrouw, Puikeltje.Daar heb je natuurlijk gelijk in! Ik noemde dat eigenlijk om mijn walging uit te spreken. Misschien heeft hij het wel veilig gedaan. Maar dan nog: walgelijke situatie.
Waarom zou dit nep zijn?

Sommige mensen hebben een aparte schrijfstijl..

En dat ze het verteld of het een ander is overkomen lijkt me ook niet raar... het is toch best heftig! Dan lijkt het toch soms ook of het over iemand anders gaat?
quote:kaatje_85 schreef op 03 december 2009 @ 16:24:

[...]

Nee eleonora, met een andere man nog wel.

O dear, bril niet op, sorry.

Ok, man, jemig......

Ik vind TO in ieder geval niet ouderwets en dat seks en liefde verhaal van haar man vind ik gelul.
Ik kan geen verdachte dingen vinden, dus ga er aub maar van uit dat het een echt verhaal is. Ik ga nu het topic opschonen.
Ik zit eigenlijk te hopen dat het nep is want je gunt zoiets niemand...
quote:dolfje schreef op 03 december 2009 @ 16:42:

Ik zit eigenlijk te hopen dat het nep is want je gunt zoiets niemand...Ja precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven