2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
OGG, jij strenge juf !

Jobje, ben je geslaagd voor je Sinterklaascadeautjes? Toch leuk dat je voor iedereen een kleinigheidje koopt. Gaan jullie wel samenkomen met Sinterklaas?

Zo, ik ben even naar de vlos. Meld me later weer!
hoi hoi

Gorgi wat heerlijk verlof! fijn dat de grote dingen klaar zijn. nu de laatste loodjes doorkomen. Ben benieuwd naar je foto's.

rossia, balen dat de musical zo tegenviel. Roy is mijn plaatsgenoot geloof ik. en tips voor tijdens je verlof: uitslapen, boekjes lezen, shoppen, slapen....

Missc, fijn dat het beter ging op het kdv! Die stoel ken ik niet. wij hebben een trip-trap. ook omdat ie in de aanbieding was. bevalt erg goed.

pfff heb alles wel bijgelezen maar ben eigenlijk te moe om op alles te reageren.

Misschien dat ik dat morgen even doe...

Gisteravond naar concert van Anouk geweest in Ahoy Rottterdam. Was ontzettend gaaf. Wat is zij goed live zeg! Was wel erg druk, wat inhield dat ik pas om half 1 uit rotterdam weg reed en pas om half 3 in bed lag. En om 5 uur besloot mini het voor gezien te houden in haar bedje. pas om 6 uur sliep ze weer. tot kwart voor 8. Ik zou vandaag op gaan met mijn moeder dus zat om half 9 alweer in de auto. Dit keer naar groningen. Vanmiddag zijn we bij mijn nieuwe achterneefje wezen kijken. Daarna door naar mijn schoonzusje en de kinderen. erg gezellig allemaal. Ben dus wel een beetje verreisd nu. ga zo een bakje thee drinken en dan mooi op tijd naar bed

dus tot morgen.
Poeh Teddy, als ik je tekst lees wordt ik al moe. Ga lekker slapen en uitrusten. Te gek dat je naar Anouk bent geweest. Lekker rocken!!!!

Ik ben weer door de keuring. Alles echt helemaal goed en volgens alle regels en schema. Mag een afspraak maken voor de liggingsecho al ligt Seabert volgens de vlos helemaal goed en al in het bekken.

Voor het schema: 22 december nieuwe afspraak.

Ga ook lekker naar bed. Tot morgen
goedemorgen

gisteravond lekker vroeg naar bed gegaan en voel me nu redelijk uitgeslapen.

zo even snel een rondje door het huis met de poetslap en vanmiddag sinterklaas bij mini op de creche. Vanavond even mijn surpise schilderen, morgen vieren we sinterklaas met de familie van teddyman. Tussendoor kom ik wel af en toe buurten.

oh ja mimpje. heb voor mini het zelfde shirt gekocht als jij hebt voor mini. met die streepjes... Zag hem gisteren hangen. Zo cool is ie.
Hey meiden, even een snelle zwaai! Heb heel veel kleine klusjes op de agenda staan voor nu en vanmiddag rijden we naar mijn broer en schoonzus om sinterklaas te gaan vieren.

Dus fijne dag/weekend allemaal, ik kom zondag weer bijkletsen.

X
Geodemorgen!

Teddy, goed om te horen dat je lekker bij geslapen bent. Vandaag dus creatief dagje. Leuk, sinterklaas met surprises. Zo gek krijg ik mijn familie niet meer...

Missc, Veel plezier!!!
Jeetje Teddy, wat heb jij vermoeiende dagen achter de rug! Fijn dat je nu een beetje bijgeslapen bent. Maar wel gaaf zo'n concert! Ik ben nog nooit naar hele grote concerten geweest, behalve vroeger naar Pinkpop. Verder wel in kleine zaaltjes, maar dat is ook alweer lang geleden. Dan voel je je weer even jong bij zo'n concert toch? Of klink ik nou heel oud?!

Sinterklaas met de familie van Teddyman. Dat is een hele grote familie toch? Hebben jullie dan lootjes getrokken? Want voor iedereen een cadeautje lijkt me dan niet te doen.

Mijn schoonouders komen zaterdag om 12 uur even langs voor ze Sinterklaas gaan vieren met de kinderen van Jobman's broer en dan geven we de cadeautjes.

Met mijn familie doen we cadeautjes met kerst.

Surprises maakten wij vroeger thuis heel veel werk van, maar nu doen we dat niet meer. Soms wel jammer.

Missc, veel plezier met Sinterklaas vieren!

Rossia, altijd leuk, weer een echo toch? Is dat standaard bij jouw verloskundige, een liggingsecho? Ik vind het wel goed dat ze dat doen, maar volgens mij gebeurt dat heel vaak niet, terwijl verloskundigen ook wel eens niet door hebben dat een kindje in stuit ligt, of heb ik dat mis Floortje?
Oh ja, iemand vroeg nog of Jobman nog doorgaat met solliciteren. Dat doet hij zeker en als hij echt een leuke baan vindt gaat hij dat zeker doen, maar voorlopig kan hij nog even vooruit met freelance klussen. Heel grappig, hij gaat gewoon met zijn laptop en een kopje koffie in de v&d zitten en werkt dan daar. Dan zegt hij 's morgens: ik ga weer naar mijn werk, haha.
jobje je klinkt niet oud hoor, haha. ik voel me niet jong bij een concert. ligt er ook een beetje aan waar je heen gaat. Bij anouk is wel wat ouder publiek, en met ouder bedoel ik tussen de 25 en 45. zondag ga ik naar Pink. Dan zit er ook wel wat jonger spul bij.

We hebben inderdaad lootjes getrokken voor sinterklaas. Er komen morgen zo'n 15 man. valt mee. wel een huis vol.

Ik heb de rekening binnen van onze meeting. zal het op de mail zetten.
dubbel..
Wel gezellig Teddy, met 15 man.

Ik bedoel meer door het feit dat je weer eens uitgaat, dat je je daardoor jong voelt, los van de leeftijd van de anderen die er zijn. Dat je even geen moeder bent, maar gewoon lekker lol hebben. Ik ga vanavond ook weer eens met een vriendin naar een uitgaanscafe in de stad. Dan voel ik me heel anders dan als ik met mini door het park loop, snap je?
oh ja zo... ik snap hem. ja klopt wel hoor. Even weer 'net als vroeger..'
we zijn weer terug van sinterklaas op het kdv. mini vond hem maar eng en wilde niet op schoot. wel heeft ze een mooie pop gekregen. verder vond ze al het speelgoed veel intressanter dan sinterklaas. dus ze heeft heerlijk gespeeld, terwijl mama liedjes zong
Hoi Meiden

ben ik ook weer even. Vandaag dus 2de gesprek, pff ik vond het een moeilijk gesprek. Vragen als wie ik als persoon ben, hoe ik in een groep ben, wat mijn ambities zijn (hmm lastige vraag nu, ambities liggen in ieder geval niet echt in nl maar dat ga je niet zeggen natuurlijk). Wat ik nog wil leren etc etc. Ik vond het echt moeilijk. Vond ook dat ze een beetje deden alsof ik zeer weinig ervaring heb, nou ik vind dat wel meevallen hoor, heb ik ook gezegd. Nou ja we zien wel, ik hoor het maandag.

Teddy arme mini ze vond de sint maar eng dus. Volgens mij vond ik dat vroeger ook hoor...

Jobje liggingsecho is idd niet standaard. Hoeft op zich ook niet als je ervaren bent dan kan je een hoofdje ook heel goed voelen. Als je twijfelt moet je natuurlijk altijd een echo maken. Overigens is dat ook geen garantie, zelfs in de laatste dagen kan een kind nog draaien, kans is dan wel heel klein.

Hmm weet even verder weinig te schrijven, moet zo nog inkopen gaan doen en heb echt 0 inspiratie, erg he!

x Floortje
floor lastig he zulke vragen? moet je wel ff over nadenken.

spannend maar weer. en ervaring heb je genoeg toch? Nu maandag afwachten.

Mijn surprise is geverfd, die van teddyman in elkaar geplakt. Nu moet alles drogen en dan vanavond netjes afwerken.

huis is schoon, pannetjes staan te pruttelen. jeetje wordt een echte huisvrouw
Jobje, waarom vieren jullie nog geen Sinterklaas bij de broer van Jobman? Wel gezellig dat je schoonouders even langs komen, alhoewel.....

Bij mijn verloskundige is het inderdaad standaard dat ze een liggingsecho doen. Ik hoor inderdaad vaker dat ze het niet doen. Ach keertje extra Seabert kijken, mij hoor je niet klagen.

Teddy, komen ze morgen bij jullie voor Sinterklaas of moet je met je surprises op pad. Wel gezellig zo met 15 man. Wordt vast heel erg leuk. Heb de centjes naar je overgemaakt. Mini was dus minder gecharmeerd van de Sint. Ach het leukst zijn ook de cadeautjes die hij meebrengt.

Floortje, moeilijk gesprek inderdaad. Zijn van de vragen die voor jou nu heel moeilijk te beantwoorden zijn. Ik begrijp dat je nu maandag hoort hoe of wat?

Ik ga richting bed, want heb vanaf vanmiddag weer enorme keelpijn. Ik hoop dat het vals alarm is en ik me morgen weer beter voel.
we vieren dit jaar sinterklaas bij ons thuis rossia. das het makkelijkst met mini.

succes met je keelpijn. ik hoop dat het morgen beter is.
Hoi meiden,

Even een heel kort berichtje van mij. Heb erg drukke dagen achter de rug. Groot sint feest op mijn werk georganiseerd...ben bekaf.

Zojuist hadden we sint bij schoonfamilie, helaas had mini bedacht dat hij daar niet ging slapen.

Om 21 uur was ik het zat en zijn we naar huis gegaan. Thuis sliep hij gelijk.

Ben benieuwd hoe het morgen gaat, dan weer sint maar dan bij mijn familie.

Teddy heb het geld aan je overgemaakt.

Rossia ik hoop dat je niet weer ziek gaat worden.

Floortje ik duim voor je!!!

Meiden ik duik mijn bed in, na morgen ben ik weer sociaal.

Liefs
zo dan heb je morgen ook je portie sint wel gehad mimpje! jammer zeg dat mini niet wilde slapen. goed dat je bent weggegaan. anders zit je zelf natuurlijk ook niet lekker.
Eerlijk gezegd ben ik ook wel een beetje klaar met sint. Gister was gewoon onwijs hectisch Zoveel collega's met vragen, cadeautjes die niet helemaal in orde waren. maar dan 500 joelende kinderen, wel weer helemaal geweldig!

Ik zat ook niet lekker, de hele tijd met een mini op schoot die bekaf was maar niet wilde slapen. Vond het ook wel een beetje sneu, arme manneke hele dag kinderopvang en dan ook nog in een redelijk vreemd bedje. Geef hem geen ongelijk!
daar zou ik ook onrustig van worden. niets lekkerder dan je eigen bedje
Fijne Sinterklaasdag allemaal!!!

Teddy, fijn dat je het bij jullie thuis viert. Inderdaad heel prettig met mini. Ben benieuwd hoe ze het sinterklaasfeest bij jullie thuis gaat ervaren.

Mimpje, hebben jullie een beetje kunnen slapen vannacht? Dat is inderdaad allemaal wat teveel geweest zeg. Zo'n sintfeest op school is altijd zo hectisch en zoveel regelwerk. Dat moet ook wel stress geven. Hoop dat jullie vanavond wel kunnen genieten van het feest.

Ik heb goed geslapen. Keelpijn is iets minder gelukkig.
goede sinterklaas morgen!

mini en ik zijn al weer druk in de weer beneden. We hebben al gedanst, blokken gebouwd, kruipwedstrijdje gehouden, nu zwaaien we naar de kat in de regen. ach gossie... zal hem eens binnen laten.

fijne dag allemaal vandaag!!

rossia fijn dat de keelpijn minder is.
goedemorgen Teddy, wat leuk dat mini en jij al zo actief zijn geweest. Lekker even quality time en samen lachen en spelen! Kan niet wachten.

Ik ben druk bezig met mijn Sinterklaasgedichtje. Heb al 1 pagina.
Goedemorgen!

Teddy wat een leuke ochtend heb jij al achter de rug.Alvast veel plezier voor vanavond gewenst.

Rossia fijn dat het over is. Succes met je gedichten! Wij moeten er ook nog 2 of meer.

Hier niet zo'n goede nacht achter de rug, ik keelpijn en ik denk dat mini ook ergens last van had. Om 3 uur maar een beetje water gegeven en toen ging het iets beter....tot 6.00 uur. Blegh gelukkig heeft hij toen na een fles geslapen tot half 9.

Manlief en ik zijn allebei een beetje brak nu. ga nu maar eens een ontbijt maken en dan verder met sint voorbereidingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven