Good Luck
donderdag 3 december 2009 om 20:20
Mijn pakketje is er ook! Werd om half 6 of zo gebracht en de sint had mijn postcode verkeerd dus heeft vast hier en daar vertraging opgelopen. Maar ziet er wel enorm spannend uit!!! Gelukkig ben ik morgen aan het werk, anders was de verleiding wel erg groot! (heeft er nou niemand al stiekem uitgepakt?)
Net naar avondwake. Was een oom van onze beste vrienden. Wij kennen hun familie ook wel dus heen, maar raakte ons beiden best wel. Zelfs mijn sterke lief had het even moeilijk. Bah. Zijn kinderen zijn onze leeftijd dus altijd even confronterend.
Net naar avondwake. Was een oom van onze beste vrienden. Wij kennen hun familie ook wel dus heen, maar raakte ons beiden best wel. Zelfs mijn sterke lief had het even moeilijk. Bah. Zijn kinderen zijn onze leeftijd dus altijd even confronterend.
donderdag 3 december 2009 om 20:32
Kokos, waar ben je? Hoe gaat het met man? Of ben je druk aan het verzorgen en heb je geen tijd meer voor ons. Mannen kunnen als ze 'ziek' zijn behoorlijk veeleisend zijn. Sterkte daar!
Naat, red jij het alleen met je mannen? Of wel even lekker rustig zo?
Wie mis ik hier nog meer? CD, maar die is er niet zo vaak. Compu, waar was zij ook al weer heen? Of druk met dichten? Ze was hier gisteren heel even.
Naat, red jij het alleen met je mannen? Of wel even lekker rustig zo?
Wie mis ik hier nog meer? CD, maar die is er niet zo vaak. Compu, waar was zij ook al weer heen? Of druk met dichten? Ze was hier gisteren heel even.
donderdag 3 december 2009 om 20:40