Bezemtopic deel 5 alweer
donderdag 3 december 2009 om 20:29
Ach wat rot voor BabyM en jullie.
Hopelijk werkt je keel snel weer mee.
Coe, ik heb geen favoriet, ik ken ze helemaal niet.
Weet alleen dat er vorige keer een heel vervelende Vlaamse vrouw bij zat, maar die moest iets doen om er niet uit te hoeven. Geen idee of ze er ook echt uit is nu.
Wie heb jij als favoriet?
Hopelijk werkt je keel snel weer mee.
Coe, ik heb geen favoriet, ik ken ze helemaal niet.
Weet alleen dat er vorige keer een heel vervelende Vlaamse vrouw bij zat, maar die moest iets doen om er niet uit te hoeven. Geen idee of ze er ook echt uit is nu.
Wie heb jij als favoriet?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 4 december 2009 om 07:28
Hahahahhaa Nik Expeditie Robinson gekeken begrijp ik?
Pfff, ben je vrij. ben je nog achterlijk vroeg wakker. Ik lag er dan ook achterlijk vroeg in. Wel lekker hoor
Pfff word al wel dagen achter elkaar wakker met keelpijn, dichte neus en duffe kop. Dat gaat wel weer over na verloop van tijd, maar lekker is anders.
De koffie is klaar, Garp roept Laters!
Pfff, ben je vrij. ben je nog achterlijk vroeg wakker. Ik lag er dan ook achterlijk vroeg in. Wel lekker hoor
Pfff word al wel dagen achter elkaar wakker met keelpijn, dichte neus en duffe kop. Dat gaat wel weer over na verloop van tijd, maar lekker is anders.
De koffie is klaar, Garp roept Laters!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 4 december 2009 om 07:32
Moggû,
Het is dat er verder niets op tv was, anders had ik het niet uitgekeken.
Ik moet vandaag en morgen wel werken en ik moet iets aan mijn huishouden doen.
Jullie lezen vanavond hoe ver ik ben gekomen.
Vanavond zijn we langer open voor de sint, ik benieuwd of het de moeite waard is.
Koffie en crackers zijn op, tot vanavond!
Het is dat er verder niets op tv was, anders had ik het niet uitgekeken.
Ik moet vandaag en morgen wel werken en ik moet iets aan mijn huishouden doen.
Jullie lezen vanavond hoe ver ik ben gekomen.
Vanavond zijn we langer open voor de sint, ik benieuwd of het de moeite waard is.
Koffie en crackers zijn op, tot vanavond!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 4 december 2009 om 07:52
Vandaag
Sporten
De Ladyboss bellen
Knopen aanzetten van jasjes, bloesjes en overhemden
Wassen
Bedenken wat ik dit weekend wil eten (suggesties welkom!)
Boodschapjes doen
Naar m'n jarige paps. Ik bedenk me net dat ik een vadertje van 91 heb, dat is een leeftijd he?
Sporten
De Ladyboss bellen
Knopen aanzetten van jasjes, bloesjes en overhemden
Wassen
Bedenken wat ik dit weekend wil eten (suggesties welkom!)
Boodschapjes doen
Naar m'n jarige paps. Ik bedenk me net dat ik een vadertje van 91 heb, dat is een leeftijd he?
vrijdag 4 december 2009 om 08:05
vrijdag 4 december 2009 om 08:15
vrijdag 4 december 2009 om 09:37
Mogguh
Mijn kamer is verlammend rommelig. Daar moet dus iets mee, vandaag. Maar eerst een afspraak met een van de pleegouders, en kadootjes kopen voor oma in de zak.
Pips, gefielseteerd :blom:
Dat is inderdaad een beste leeftijd. Mijn papa is 65 (nougoed, bijna 66). Vind ik ook al oud klinken maar is natuurlijk nog piepjong
Mijn kamer is verlammend rommelig. Daar moet dus iets mee, vandaag. Maar eerst een afspraak met een van de pleegouders, en kadootjes kopen voor oma in de zak.
Pips, gefielseteerd :blom:
Dat is inderdaad een beste leeftijd. Mijn papa is 65 (nougoed, bijna 66). Vind ik ook al oud klinken maar is natuurlijk nog piepjong
vrijdag 4 december 2009 om 09:38
vrijdag 4 december 2009 om 09:54
Mogu!
Nik,ik had liever gezien dat Rita had gewonnen.Vond het een beetje saaie uitzending.
Pips,gefeliciteerd met je vadertje,mooie leeftijd zeg!Mijn vader is 57 en mijn moeder 55.
Ik heb samen met ukkie de oudste 2 naar school gebracht en Sinterklaas de hand geschud.Bij thuiskomst stond hulp voor de deur,was ik vergeten
Die is nu de keuken aan het poetsen.
Verder vandaag een beetje aanrommelen in huis eb vanavond pakjesavond bij mijn ouders.
Fijne dag
Nik,ik had liever gezien dat Rita had gewonnen.Vond het een beetje saaie uitzending.
Pips,gefeliciteerd met je vadertje,mooie leeftijd zeg!Mijn vader is 57 en mijn moeder 55.
Ik heb samen met ukkie de oudste 2 naar school gebracht en Sinterklaas de hand geschud.Bij thuiskomst stond hulp voor de deur,was ik vergeten
Die is nu de keuken aan het poetsen.
Verder vandaag een beetje aanrommelen in huis eb vanavond pakjesavond bij mijn ouders.
Fijne dag
vrijdag 4 december 2009 om 10:40
Goedemorgen!
Ook wij vonden het een armzaligeinde van de expeditie. En hadden het Rita meer gegund om te winnen.
Hips, wat is donkere zuurkool?
En van harte gefeliciteerd met je vadertjes verjaardag!
Straks ga ik naar het ziekenhuis voor een MRI van mijn voet.Hoop echt dat er iets uitkomt en dat wij in het nieuwe jaar weer volop kunnen gaan trainen voor de Dam tot Dam loop
Ook wij vonden het een armzaligeinde van de expeditie. En hadden het Rita meer gegund om te winnen.
Hips, wat is donkere zuurkool?
En van harte gefeliciteerd met je vadertjes verjaardag!
Straks ga ik naar het ziekenhuis voor een MRI van mijn voet.Hoop echt dat er iets uitkomt en dat wij in het nieuwe jaar weer volop kunnen gaan trainen voor de Dam tot Dam loop
anoniem_84738 wijzigde dit bericht op 04-12-2009 10:41
Reden: Hiep hiep hoera!
Reden: Hiep hiep hoera!
% gewijzigd
vrijdag 4 december 2009 om 11:18
Jonna succes met de MRI. Er komt vast iets uit.
Pips ja zeg, wat is donkere zuurkool? Kan me er niets van voorstellen. Gefeliciteerd met je vadertje. Je hebt het altijd over hem met zoveel liefde. Wat een schat van een man moet dat zijn.
Coebergh jou ouders zijn net zo oud als manlief en ik. Je had mijn dochter kunnen zijn.
Mamz wat is Oma in de zak?? Ik heb er heel vervelende ideeën bij. (Iets van vroeger waar wij bang mee werden gemaakt).
Pips ja zeg, wat is donkere zuurkool? Kan me er niets van voorstellen. Gefeliciteerd met je vadertje. Je hebt het altijd over hem met zoveel liefde. Wat een schat van een man moet dat zijn.
Coebergh jou ouders zijn net zo oud als manlief en ik. Je had mijn dochter kunnen zijn.
Mamz wat is Oma in de zak?? Ik heb er heel vervelende ideeën bij. (Iets van vroeger waar wij bang mee werden gemaakt).
vrijdag 4 december 2009 om 12:01
Ik heb de cd van Susan Boyle op staan. Ik vind het erg mooi. Wat een stem zeg.
Ik zit met een dilemma. Morgen is het Sinterklaasavond bij mijn broer. Lijkt me helemaal super om er heen te gaan. En ik durf ook best wel met de krukken mee en dan met de trein, want manlief wil niet mee. Wat denken jullie? Doen? Of kom ik dan mezelf tegen. Ik heb me er al heel lang op zitten verheugen en nu zit ik er maar mee.
Ik zit met een dilemma. Morgen is het Sinterklaasavond bij mijn broer. Lijkt me helemaal super om er heen te gaan. En ik durf ook best wel met de krukken mee en dan met de trein, want manlief wil niet mee. Wat denken jullie? Doen? Of kom ik dan mezelf tegen. Ik heb me er al heel lang op zitten verheugen en nu zit ik er maar mee.
vrijdag 4 december 2009 om 13:01
Poe zoeb, geen idee.
Jonna, succes met je knie
donkere zuurkool 4 pers
Snijd 100 gr bacon in reepjes.
Smelt 30 gr boter en bak de bacon al omscheppend 3 min.
Bak 500 gr zuurkool 3 min. mee.
Voeg 1 dl rode wijn,
3 dl wildfond,
20 karwijzaadjes,
6 jeneverbessen toe en laat de zuurkool ? 35 min. op een heel laag vuur stoven.
Jonna, succes met je knie
donkere zuurkool 4 pers
Snijd 100 gr bacon in reepjes.
Smelt 30 gr boter en bak de bacon al omscheppend 3 min.
Bak 500 gr zuurkool 3 min. mee.
Voeg 1 dl rode wijn,
3 dl wildfond,
20 karwijzaadjes,
6 jeneverbessen toe en laat de zuurkool ? 35 min. op een heel laag vuur stoven.
vrijdag 4 december 2009 om 13:05
En mijn pa is inderdaad een lieverd. Vroeger niet zo hoor, het was een echte ouderwetse vader. Streng, en je kon gerust klappen krijgen. Wel eerlijk, dat wel. En zorgzaam en sterk. En beschermend als dat moest. Echt een product van zijn generatie, zijn jeugd (zware armoe en redelijk streng gereformeerd, zoals iedereen in die tijd)
Maar hij is zooooooo veranderd, ouder en veel milder.
Maar hij is zooooooo veranderd, ouder en veel milder.
vrijdag 4 december 2009 om 13:23
vrijdag 4 december 2009 om 13:31
Wat leuk als je papa milder (ik schreef wilder ) is geworden, Pips. Kan me zo voorstellen dat vader zijn ook een hele zware job is geweest voor hem (en moeder zijn voor je mams).
Au revoir, Goldie! Veel plezier!
Zoebie, kun je trappenlopen? Kun je 500 meter lopen? In dat geval: gaan! Met de treintaxi, dat dan weer wel.
Ik heb mijn moeder pas op het laatst uitgenodigd en dat betekent dat er extra kadootjes in de zak van Sinterklaas moeten. Eng he?
Au revoir, Goldie! Veel plezier!
Zoebie, kun je trappenlopen? Kun je 500 meter lopen? In dat geval: gaan! Met de treintaxi, dat dan weer wel.
Ik heb mijn moeder pas op het laatst uitgenodigd en dat betekent dat er extra kadootjes in de zak van Sinterklaas moeten. Eng he?
vrijdag 4 december 2009 om 13:49
vrijdag 4 december 2009 om 13:52
Ja hoor ik kan traplopen. En ik wordt door manlief naar station gebracht en door broer afgehaald op het station in M.
Alleen die 500 meter heb ik nog niet geprobeerd. Zou ik die halen met het hier in huis heen en weer gaan?
Het klinkt zo gezellig allemaal. Die Sinterklaasfeesten.
Gold
Faites un week-end très fine de Saint-Nicolas. Apprécier.
Alleen die 500 meter heb ik nog niet geprobeerd. Zou ik die halen met het hier in huis heen en weer gaan?
Het klinkt zo gezellig allemaal. Die Sinterklaasfeesten.
Gold
Faites un week-end très fine de Saint-Nicolas. Apprécier.
vrijdag 4 december 2009 om 14:11