Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Nee, niet 1 dag ongesteld. Het is meestal een dag of 4, maar ik heb maar 1 dag écht last.

Leuk trouwens een paar dagen Parijs!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ja, gelukkig wel weer een eind opgeknapt. Maar goed ook want ik heb morgen een sollicitatiegesprek. Dus weer even duimen voor me om 9 uur.

Pips, gefeliciteerd met je binnengehaalde training!

Gelfling, beterschap!
Even een egopost.

De witte vlekken worden minder en ik ben het platliggen spuugzat. Vind het wel goed zo.

Oh had ik niet verteld wat er was met mijn knie? Vergeten, hoe kan dat nu? Ik had een beschadiging van van het kraakbeen van de knieschijf en een gescheurde binnenmaniscus. Dat heeft hij kunnen oplossen als het goed is. Er was nog iets wat hij niet heeft kunnen oplossen maar ik weet niet meer wat dat was. Ik vraag dat wel als ik op controle moet op 11 december. Ik mag gelukkig morgen weer proberen zonder krukken te lopen. Ben benieuwd. Gek maar dat verwennen is echt niks voor mij. Manlief is nogal stuntelig. Wel lief, maar hij vergeet nogal eens wat. Dus we hebben vanavond maar patat gegeten. Lekker en gemakkelijk.

En ik merk toch dat lang opzitten (ben net zo'n hondje) niet echt lekker gaat.
He zoeb, wat naar allemaal :(

Begrijp ik dat Nynke over mij zit te twitteren, zit iemand van jullie op Twitter? Want hier baal ik echt van, vind het een lage streek.

Thnx voor de felicitaties

GL, lekker paar daagjes weg!

Rainz, succes!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mogu,

Ik twitter niet Pips,maar hoe weet je dat dan?Is niet netjes!!

Rainz,ik ga duimen!Succes!!

Zoeb,pas je goed op jezelf.:flower:

Ik ga met ukkie naar de creche,Sinterklaas komt daar vandaag!

Fijne dag allemaal

Oja nieuwe router en alles werkt!!Zo blij!
Moggûh!

Hoe weet je dat dan Hips? Ik twitter ook niet, vind er niets aan. Zou inderdaad niet netjes zijn, tenzij het heel erg positief is (maar dat zal wel niet, anders baal je er niet van)

En nog gefeliciteerd met je verkochte training!

Fijn dat het internet werkt Coetje! Ben ook nieuwsgierig naar je verhaal.

Gold! Lekker! Een paar dagen weg!

Vandaag:

* ga ik alleen maar leuke dingen doen

Geniet!
Dat las ik in de comments op haar blog.
Mogguh maisjes...

Nee, ik twitter ook niet.

En is Nynke die blogger?

Maar vertel is wat meer Pips?

Vandaag:

Tennis

stofzuigen

Wassen, drogen, vouwen blablabla..

NIET snoepen

Tekst leren

Repetitie.

WVTTK.

Even troela naar school helpen

Tot laterrr!
Ik heb het gelezen en het bevalt mij ook niet! De manier waarop er melding van gemaakt wordt! 'Believe me, hij is leuk!'

Terecht dat je vraagt om de twitters naar je te mailen! En ik hoop dat je stennis gaat schoppen.....ongeacht wat anderen er van vinden! Maar dat doe je toch al!
anoniem_84738 wijzigde dit bericht op 03-12-2009 08:29
Reden: géén idee wat meilen is ;-)
% gewijzigd
Ik heb wel wat gevonden op Twitter Pips.

Ik plak het even op de BH neer.
Thnx GL
Ik heb er nog wat achteraan geplakt
Psies op tijd om te duimen voor Rainz :thumbs up:

Goeiemorgen

Pips, dat is heeel onbeleefd. Zeker aankaarten bij de hoogste instanties hier op dit forum (als het foruminfo is, that is). Ik twitter niet en ga van mijn leven lang niet twitteren.
Zoebie, hoop dat het ergste uit je knie is weggehaald.

Vandaag:

Veel te veel afspraken (eigen schuld dikke bult, grenzen en zo).

Overleven.

Was ophangen

Afwas

Kamer fatsoeneren.
Thnx GL.
Goedemorgen

ik was er weer

gisteren naar het ziekenhuis een hoop gehad om te laten bezinken en erna voor koffie geweest naar een vriendinnetje en wezen darten met itsman dus er is uiteindelijk niet meer gebezemd

Vandaag dus maar even aan de slag voordat ik aan het werk ga

HPL, wat goed van het verkopen van je cursus. Check de BH even als je wilt

Gefling, rainz en boro zijn jullie al wat beter in ieder geval beterschap en een dikke knuffel

Zoeb, je laten verwennen is moeilijk he. Het kan wennen hoor (maar dan nog blijft het moeilijk)

Nu even thee drinken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Het gesprek ging ontzettend goed, was erg leuk. Ik heb er een heel goed gevoel bij, vanavond hoor ik meer. Nu dus duimen dat het een positief bericht wordt.

HPL, het is idd niet netjes van Nynke dat ze het over jou heeft op Twitter (heb het ook even bekeken), voelt een beetje heel erg als roddelen en daar hou ik niet zo van. Dan kan ze het veel beter op de man af spelen en openlijk met jou in discussie gaan ipv zo achterbaks via twitter opmerkingen lopen plaatsen.

Its, ik ben weer helemaal opgeknapt gelukkig, gisteren voelde ik me nog wat wiebelig op mijn benen, maar vandaag was dat weer helemaal over. Iets van een 2-daagse buikloop of zo, Man had er gisteren last van, maar is vandaag heel dapper weer naar zijn werk toe, zo gammel als maar zijn kan.

Gisteren is ook hier niets gebezemd en vandaag gaat het er ook al niet van komen ben ik bang. Moet eigenlijk wel heel dringend strijken, eens kijken of ik daar zometeen de tijd voor vind.

Ik heb een beetje een drukke dag, straks dochter ophalen van het kdv, want daar kwam sinterklaas, daarna zoon ophalen van school, zoon weer terugbrengen naar school (want ook daar komt sinterklaas), zoon weer ophalen van school, naar de logopedie met zoon en dan eindelijk met de pootjes omhoog.

Tussendoor zou ik dan ergens tijd moeten vinden om de strijk (of in ieder geval een gedeelte ervan) weg te werken.

Fijne dag verder!
Ik mag weer wat rondhobbelen op het been. Dus ik doe dat dan natuurlijk ook. Het gaat niet slecht. Hoef hem niet meer recht te houden en dat is ook wel fijn.

Pips gefeliciteerd hoor. Dat is niet mis dacht ik zo.

Rainz we duimen weer hoor.

Jonna wat leuk dat H-M Dat voor je heeft weten te doen.

En wie heeft er een wokbrander gekregen? Heb ik ook even snel ergens gelezen.

Vinden jullie het erg egoïstisch van me als ik niet meer alles vanaf maandag terug ga lezen?
Heel erg egoistisch Zoeb .

NEE, tuurlijk niet!

Ik duim voor je Rainz!

*duim duim duim*

Boro, druk?

Of ziek? Of wat?

Livre? Lees je nog mee?

Hoe is het nu met je?
De wokbrander was Coe....ik krijg alleen af en toe een uitbrander, telt dat ook?
Dat is het rainz, dat achterbakse. Kom op, wees eerlijk, zeg dat je baalt van m;n kritiek maar dat je je er lekker toch geen ruk van aantrekt. Dan heb je ballen. Dat 'sorry dat ik je irriteer' vind ik zo laf.

Spannend hoor, ik ga duimen voor een goed resultaat van je gesprek!

Zoeperdepoep, doe maar rustig aan.

HM, ik kan me helemaal niet voorstellen dat jij en Jonna aan uitbranders doen, jullie zijn zo'n lief setje

Er is niet alleen een training verkocht, er zit ook een voortraject en nazorg bij. Hatstetats, lekker hoor om zo centjes te verdienen voor je bedrijf! (en dat gaat om bedragen dat wil je niet weten! Daar zie ik maar een klein % van terug ) Altijd fijn in deze tijd dat er geld binnenkomt
Pips,zegt meer over haar dan over jou!Zielig gedrag zeg...

Ik ben nog steeds blij met je ongezouten mening!Lekker puh

Rainz,spannend zeg!Ik steek zo de kaarsen aan hier!

Zoeb,ik was het met de wokbrander.Heb hem alleen nog niet gebruikt Fijn dat je weer mag lopen,wel rustig aan he

Gold,vanavond ER Finale,ga je kijken?

Wij zijn naar Sinterklaas op de creche geweest,krijgt ie kadootje,staat op vanaf 4 jaar...

Ondanks dat man van speelgoedsite mij had beloofd heb ik nog niks ontvangen,belde ik net weer,staat het nog daar!!Uhm,je zei toch dat het verstuurd was?Zegt ie,ja mevrouw je moest eens weten hoe druk het is...Gek he met Sinterklaas!?Mijn vader is daar vandaag in de buurt en die haalt het zo voor me op.Maar ik bestel daar NOOIT meer iets.

Nu even aan de bezem!Later!
Hallo!! Ik kom even snel mijn hoofd om de hoek steken!

Pips, ik heb me ook weer verbaasd over de reacties. Ik ben het niet altijd met jouw opmerkingen eens, maar vind het werkelijk tenenkrommend hoe andere mensen daar dan weer over vallen. Doet me altijd denken aan heel hard "SSSSST" gaan roepen als je wilt dat het stil wordt, maar er met je gesis juist voor zorgen dat het dus niet stil is. (Als je begrijpt wat ik bedoel...)

Roddelen op Twitter vind ik achterbaks, en dom.

(Maar, vergeef me als ik nu te eerlijk ben, is het stiekem ook niet zo dat er eigenlijk geen reactie is die Nynke kan geven die wel goed bij je zou vallen? Ik denk namelijk ook niet dat jullie het ooit eens zullen worden, en kan me wel voorstellen dat Nynke op een goed moment niet meer weet wat ze moet zeggen en dus niet meer reageert. Soms is het gewoon klaar, toch? (En dan blijf ik er dus bij dat je ook op Twtter je bek erover moet houden...))

Hier is alles goed, druk met scriptie, vriendje, Sinterklaas, werken, sporten, vriendinnen, wassen draaien en boodschappen doen. Nu die surprise nog af!!

Merk dat ik steeds meer klaar begin te raken met het leven in een studentenhuis, het wachten op de wasmachine, de afwas in het rek van mijn huisgenootjes, de ontplofte etensresten in de magnetron. Gelukkig gaat zo'n ergernisperiode ook wel weer over, maar nu zit ik er nog middenin :(

Ik heb verder niet helemaal bijgelezen, maar open graag een grouphug met iedereen!!

*Gaat snel weer aan de slag*
Ik sluit me aan bij die Grouphug

En verder ben ik te lui om uit mijn ogen te kijekn.

Tweede was draait.

Eerste was hangt.

Stofzuiger staat al de hele ochtend klaar, maar is nog niet gebruikt.

Kerst-rommel moet nog van zolder gehaald want ik moet kijken wat ermee naar de afdeling IT kan.

Als ik zo om me heen kijk dan is de keuken wel redelijk aan kant, dus da's al heel wat

Fuss, ook druk meis?

En kan je al een beetje slapen ondertussen?
Gold en andere nieuwsgierigen

Het staat op de bh,niks bijzonders maar voor mij wel heel spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven