Is de bevalling van onze poes begonnen
donderdag 3 december 2009 om 12:55
Hoi allemaal,
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....

vrijdag 4 december 2009 om 10:30
Nou van het weekend een foto van mijn andere nestje. Maar ik heb nog 2 rooie rakkers. Niet zo mooi als een Brit natuurlijk maar wel de liefste katten die je kan bedenken. Die 2 schelen een jaar maar ze zijn echt verliefd op elkaar. In en op elkaar liggen en likken en knuffelen. Het is net een liefdespaartje. Maar dan van hetzelfde geslacht.
SORRY, HET ZIJN EEN BEETJE VEEL FOTO'S GEWORDEN. MAAR IK KON NIET KIEZEN EN IK BEN ZO VERLIEFD OP MIJN KATTEN. Ik zal verder geen foto's meer van ze plaatsen hoor. Neem me niet kwalijk.
Bo Ghi dat hij klein was;
Dit is Kane;
Die Britse kittens heb ik er nog 1 van Floyd;
SORRY, HET ZIJN EEN BEETJE VEEL FOTO'S GEWORDEN. MAAR IK KON NIET KIEZEN EN IK BEN ZO VERLIEFD OP MIJN KATTEN. Ik zal verder geen foto's meer van ze plaatsen hoor. Neem me niet kwalijk.
Bo Ghi dat hij klein was;
Dit is Kane;
Die Britse kittens heb ik er nog 1 van Floyd;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

vrijdag 4 december 2009 om 10:44
quote:AnneAnna schreef op 04 december 2009 @ 10:39:
Die dat ie op zn achterpootjes staat met dat bolle buikje, echt te schattig!
Dat is heel grappig gegaan. Ik heb een moederpoes gehad die altijd op haar achterpootjes ging staan om een aai te krijgen. Dus al haar kittens van die 2 nestjes deden het ook. Dus ik heb daar 2 kittens toen van gehouden en die hebben het weer die 2 rooie "geleerd".
Dus niet voor eten, ze krijgen nooit een snoepje als ze zo staan. Maar wel altijd een aaitje en zeg ik "goed zo". Ze hoeven van mij geen kunstjes te doen maar dit hebben ze van elkaar over genomen.
Die dat ie op zn achterpootjes staat met dat bolle buikje, echt te schattig!
Dat is heel grappig gegaan. Ik heb een moederpoes gehad die altijd op haar achterpootjes ging staan om een aai te krijgen. Dus al haar kittens van die 2 nestjes deden het ook. Dus ik heb daar 2 kittens toen van gehouden en die hebben het weer die 2 rooie "geleerd".
Dus niet voor eten, ze krijgen nooit een snoepje als ze zo staan. Maar wel altijd een aaitje en zeg ik "goed zo". Ze hoeven van mij geen kunstjes te doen maar dit hebben ze van elkaar over genomen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 4 december 2009 om 11:00
Waarschijnlijk zien ze van elkaar; Hey als ik zo ga staan dan krijg ik een aai haha Mag mijn kitten niet even een week bij je logeren MV? Dan kan mijn kitten het ook leren haha
Jullie katten hebben ook leuke namen trouwens! Die van mij is door de cattery Azraél genoemd, maar dat vind ik niet zo leuk. Ik zoek een ondeugende jongensnaam Kan er nog 3 weken mijn kop over breken
Al update van Filemijntje? Ligt Mamapoes nog lekker bij je?
Jullie katten hebben ook leuke namen trouwens! Die van mij is door de cattery Azraél genoemd, maar dat vind ik niet zo leuk. Ik zoek een ondeugende jongensnaam Kan er nog 3 weken mijn kop over breken
Al update van Filemijntje? Ligt Mamapoes nog lekker bij je?