Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Hihi, ja duurde even wat langer Anneanna, moest al die foto's ook uploaden. Maar ik heb ze.

Dit zijn dan de enige foto's van Anneanna;

Lief he.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ahh Gossie!!!!

Poes houdt ons allemaal voor het lapje

Wat een lieve kittens op de foto's...

Soms jammer dat ze zo snel groot worden alhoewel dat weer leven in de brouwerij brengt.
Filemijntje.....is er al nieuws? Mogen we een status update?
@ Mylene; dankjewel!

De bovenste is hij als volwassen kater, daaronder als kitten.

@Koffiepad: wat sneu dat er eentje weg is gelopen! :(
Hier verder nog geen update.

Poes ligt de hele ochtend al naast me op de bank, en is net een beetje mauiwend weg gelopen. Komt zo vast weer naast me zitten......(en dan persen :-) )
Zie je iets bewegen, verkrampen in de buik Filemijn?

Foto's van onze Thaise katten staan op dit topic pagina 17,
AnneAnna... wat een poepie!!! Konden ze maar altijd zo klein blijven

Ik heb mijn katten uit het asiel, dus helaas geen kitten foto's.
MV wat een schattig nestje!

Ik heb net alles gelezen waar ik gisteren gestopt was, nog steeds geen kittens dus.
Ik lees ook weer mee, met een tissue voor mijn mond, wil al die lieve poesjes niet besmetten en jullie al helemaal niet

@Bosaapje: Dankjewel
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Mexicaanse griep Bonny?

Nogmaals een omdat je zo ziek bent.
Nou van het weekend een foto van mijn andere nestje. Maar ik heb nog 2 rooie rakkers. Niet zo mooi als een Brit natuurlijk maar wel de liefste katten die je kan bedenken. Die 2 schelen een jaar maar ze zijn echt verliefd op elkaar. In en op elkaar liggen en likken en knuffelen. Het is net een liefdespaartje. Maar dan van hetzelfde geslacht.

SORRY, HET ZIJN EEN BEETJE VEEL FOTO'S GEWORDEN. MAAR IK KON NIET KIEZEN EN IK BEN ZO VERLIEFD OP MIJN KATTEN. Ik zal verder geen foto's meer van ze plaatsen hoor. Neem me niet kwalijk.

Bo Ghi dat hij klein was;

Dit is Kane;

Die Britse kittens heb ik er nog 1 van Floyd;

Wat een liefjes zo samen Mylene! Ik heb echt een zwak voor die rooie drukbollen, zo lief!!

Als ik weer een kat zou nemen, denk ik dat ik ook voor 2 ga, zo lief als ze samen zijn....
Die dat ie op zn achterpootjes staat met dat bolle buikje, echt te schattig!
quote:AnneAnna schreef op 04 december 2009 @ 10:39:

Dat is heel grappig gegaan. Ik heb een moederpoes gehad die altijd op haar achterpootjes ging staan om een aai te krijgen. Dus al haar kittens van die 2 nestjes deden het ook. Dus ik heb daar 2 kittens toen van gehouden en die hebben het weer die 2 rooie "geleerd".

Dus niet voor eten, ze krijgen nooit een snoepje als ze zo staan. Maar wel altijd een aaitje en zeg ik "goed zo". Ze hoeven van mij geen kunstjes te doen maar dit hebben ze van elkaar over genomen.

quote:AnneAnna schreef op 04 december 2009 @ 10:39:

Daar smolt ik ook helemaal bij!! Echt té lief!

Alle foto's trouwens MV!!
Awhhh hij staat rechtop, wat lief! Dat ga ik de mijne ook leren! Hahaha. En lekker spelen met de grote poes Wat cute!
Als ik die foto's zo zie, kan ik niet wachten tot mijnes eindelijk thuis komt! Morgen gaan we weer naar 'm toe. Alles kortsluiten met de cattery enzo. En dan anderhalve week later komt ie thuis!
Wat grappig zeg, dat ze dat elkaar zo leren!
Waarschijnlijk zien ze van elkaar; Hey als ik zo ga staan dan krijg ik een aai haha Mag mijn kitten niet even een week bij je logeren MV? Dan kan mijn kitten het ook leren haha

Jullie katten hebben ook leuke namen trouwens! Die van mij is door de cattery Azraél genoemd, maar dat vind ik niet zo leuk. Ik zoek een ondeugende jongensnaam Kan er nog 3 weken mijn kop over breken

Al update van Filemijntje? Ligt Mamapoes nog lekker bij je?
Ja Bosaapje, Mexicaanse

Maar met het forum vermaak ik me toch nog een beetje
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Aaah, beterschap Bonny!

Mijn rooie heet Jip!
Die witte van Mittens lijkt echt heeel erg op de mijne toen ze klein was! Super cute, allebei!
Beterschap Bonny!

Weet hoe het is, heb ook mexicaanse gehad :( Is geen pretje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven