Betrapt
donderdag 3 december 2009 om 16:10
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.
Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?
Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.
Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.
Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.
Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.
Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!
Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.
Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.
Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.
Al huilend ben ik de trap afgerend.
Hoe kon hij mij zoiets aandoen?
Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,
maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.
op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.
Kotsen moet ik als ik eraan denk.
Hij vind dat ik onredelijk ben.
Is dat zo?
Ben ik te ouderwets?
Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?
Mag ik dit niet zien als ontrouw?
Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?
Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.
Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.
Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.
Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.
Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!
Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.
Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.
Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.
Al huilend ben ik de trap afgerend.
Hoe kon hij mij zoiets aandoen?
Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,
maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.
op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.
Kotsen moet ik als ik eraan denk.
Hij vind dat ik onredelijk ben.
Is dat zo?
Ben ik te ouderwets?
Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?
Mag ik dit niet zien als ontrouw?
vrijdag 4 december 2009 om 13:57
quote:keeprunning schreef op 04 december 2009 @ 12:08:
[...]
Eerst maak je je druk om je imago, wat anderen zullen denken over jou. En nu mail je zelfs je collega's de details? Dat hoeven zij toch helemaal niet te weten. Waarom kies je ervoor het meteen tegen zoveel mensen naar buiten te brengen?Als een vrouw ingeruild word door een mooiere vrouw is dat erg, maar een mooie vrouw bedriegen met ne lelijke vent is....sorry ik heb er geen woorden voor. Heb gekozen voor de kortste pijn. Nee, eigenlijk niet, maar dan heb je altijd zo'n geroddel van "ik heb horen zeggen, dat..." Niks van dat, gewoon recht door zee, ik heb het zelf bekendgemaakt. Heb al gelezen "Lena, je moet een sterke vrouw zijn omdat te durven bekennen" Bon, gedane zaken nemen geen keer, het heeft mij goed gedaan.
[...]
Eerst maak je je druk om je imago, wat anderen zullen denken over jou. En nu mail je zelfs je collega's de details? Dat hoeven zij toch helemaal niet te weten. Waarom kies je ervoor het meteen tegen zoveel mensen naar buiten te brengen?Als een vrouw ingeruild word door een mooiere vrouw is dat erg, maar een mooie vrouw bedriegen met ne lelijke vent is....sorry ik heb er geen woorden voor. Heb gekozen voor de kortste pijn. Nee, eigenlijk niet, maar dan heb je altijd zo'n geroddel van "ik heb horen zeggen, dat..." Niks van dat, gewoon recht door zee, ik heb het zelf bekendgemaakt. Heb al gelezen "Lena, je moet een sterke vrouw zijn omdat te durven bekennen" Bon, gedane zaken nemen geen keer, het heeft mij goed gedaan.
vrijdag 4 december 2009 om 14:00
Ik heb inderdaad niet het gevoel, dat er iets mis is met je zelfbeeld Lena..
Probeer even terughoudend te zijn met het etaleren van je kwaliteiten; zoals ik eerder al zei, probeer je woede in banen te leiden, zodat het makkelijker wordt voor je om de scherven op te rapen. Ik had niet het gevoel dat het vreemgaan van je man aan jou lag, maar door je extreme uitlatingen over jezelf, krijg ik het gevoel dat alle pogingen om te helpen/steunen stranden.
Probeer even terughoudend te zijn met het etaleren van je kwaliteiten; zoals ik eerder al zei, probeer je woede in banen te leiden, zodat het makkelijker wordt voor je om de scherven op te rapen. Ik had niet het gevoel dat het vreemgaan van je man aan jou lag, maar door je extreme uitlatingen over jezelf, krijg ik het gevoel dat alle pogingen om te helpen/steunen stranden.
Dansen is leuker dan lopen
vrijdag 4 december 2009 om 14:00
vrijdag 4 december 2009 om 14:03
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 13:59:
[...]
Juist, waarom zou ik de waarheid verbloemen?
Hierom dus:
Wat schiet je hier voor jezelf mee op? Wat maakt het nu uit? Je huwelijk is nu op de klippen gelopen, de toekomstplannen die je had zijn van de tafel geveegd, mooie plannen spatten uitelkaar. En jij wil nu alles uit de kast halen om als een doorgeslagen psychopaat je woede door te slaan naar hem toe, om hem te vernederen. Houd alsjeblieft de eer aan jezelf, probeer voor jezelf alles op een rijtje te krijgen, laat de buitenwereld voor wat het is en werk aan jezelf.
[...]
Juist, waarom zou ik de waarheid verbloemen?
Hierom dus:
Wat schiet je hier voor jezelf mee op? Wat maakt het nu uit? Je huwelijk is nu op de klippen gelopen, de toekomstplannen die je had zijn van de tafel geveegd, mooie plannen spatten uitelkaar. En jij wil nu alles uit de kast halen om als een doorgeslagen psychopaat je woede door te slaan naar hem toe, om hem te vernederen. Houd alsjeblieft de eer aan jezelf, probeer voor jezelf alles op een rijtje te krijgen, laat de buitenwereld voor wat het is en werk aan jezelf.
vrijdag 4 december 2009 om 14:04
Ik vind het allemaal niet zo vreemd, zou ook flippen als ik mijn man met een vent zou betrappen. Ik hoop dat je die plannen van je niet uit gaat voeren, Lena. Daar krijg je spijt van. Je zal nog wel een hele tijd boos blijven maar je moet echt proberen tot rust te komen en die idiote dingen uit je hoofd te zetten.
vrijdag 4 december 2009 om 14:07
TO op z'n oerhollandsch gezegd... je spoort niet. ik vind dat je gek bent, iets met een mening en een feit dat ik zojuist las....
Sorry hoor, ik heb echt in de eerste instantie medelijden met je gehad en ik moet echt vreselijk op m'n vingers bijten om on topic te blijven maar jouw manier van praten, denken en uiten staat haaks op hetgeen je meegemaakt zou hebben. De ene na de andere belediging voor hele volksstammen, rassen en sexuele geaardheden rollen uit jouw toetsenbordje, en je hebt het alleen maar over je gekrenkte ego.
Sorry hoor, ik heb echt in de eerste instantie medelijden met je gehad en ik moet echt vreselijk op m'n vingers bijten om on topic te blijven maar jouw manier van praten, denken en uiten staat haaks op hetgeen je meegemaakt zou hebben. De ene na de andere belediging voor hele volksstammen, rassen en sexuele geaardheden rollen uit jouw toetsenbordje, en je hebt het alleen maar over je gekrenkte ego.
vrijdag 4 december 2009 om 14:15
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 12:12:
[...]
Dat heeft mijn broertje allang geregeldIk weet niet hoe het in Belgie zit, maar hier mag je dus niet andere sloten op een woning laten zetten om een mede-eigenaar buiten te sluiten. Dat is strafbaar.
[...]
Dat heeft mijn broertje allang geregeldIk weet niet hoe het in Belgie zit, maar hier mag je dus niet andere sloten op een woning laten zetten om een mede-eigenaar buiten te sluiten. Dat is strafbaar.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
vrijdag 4 december 2009 om 14:15
vrijdag 4 december 2009 om 14:19
vrijdag 4 december 2009 om 14:20
vrijdag 4 december 2009 om 14:21
Carrera zet hier een heel goed punt neer: sloten vervangen van een gezamelijke woning is verboden.
Zo is ook het plaatsen van privébeelden zonder de toestemming van degene die erop staat verboden (smaad, laster, aantasting van de privésfeer); dus lena, kijk donders goed uit hoe ver je gaat met je wraakscenario's.
Zo is ook het plaatsen van privébeelden zonder de toestemming van degene die erop staat verboden (smaad, laster, aantasting van de privésfeer); dus lena, kijk donders goed uit hoe ver je gaat met je wraakscenario's.
vrijdag 4 december 2009 om 14:21
Maar TO, ben je nog van plan om een keer een gesprek aan te gaan met je man hierover? Wil je niet weten wat zijn beweegredenen waren? En of hij nou echt homoseksueel is of biseksueel? Was zogezegd zijn huwelijk met jou een 'leugen'? Of maak je je daar niet druk om?
Ik zou denk ik toch wel antwoord op die vragen willen hebben.
Ik zou denk ik toch wel antwoord op die vragen willen hebben.