Betrapt

03-12-2009 16:10 761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag voelde ik mij ziekjes maar ging toch werken.

Na de lunch kwam mijn baas me iets vragen en toen zei ie Lena je ziet er niet goed uit, gaat het een beetjes?

Ik voelde me tijdens het werken ook wel zieker worden maar ben geen kneusje.

Lena, het is goed geweest, ga naar huis, de dokter en ziek maar uit.

Ik blij met het medeleven van mijn aangename baas en iets later was ik op weg naar huis.

Thuis aangekomen, hoorde ik op de bovenverdieping geluiden.

Eerst dacht ik aan inbrekers, ik ging stilletjes onderaan de trap staan en kon mijn oren niet geloven, het was gekreun!!

Op mijn blote voetjes kroop ik stilletjes naar boven.

Overtuigd dat men man een slippertje aan het maken was met een of andere del tot ik in de deuropening stond.

Hij keek mij verbaasd en verrast aan ; Lenaatje het is niet wat je denk.

Al huilend ben ik de trap afgerend.

Hoe kon hij mij zoiets aandoen?

Dat de kans bestond bedrogen te worden, daar was ik me van bewust,

maar dat ik mijn man in bed zou vinden met een andere man daar had ik nooit aan gedacht.

op de koop toe probeert hij mij nu te overtuigen dat seks en liefde 2 verschillende dingen zijn.

Kotsen moet ik als ik eraan denk.

Hij vind dat ik onredelijk ben.

Is dat zo?

Ben ik te ouderwets?

Moet ik dit aanvaarden, omdat het de normen zijn van de huidige maatschappij?

Mag ik dit niet zien als ontrouw?
quote:kaatje_85 schreef op 04 december 2009 @ 13:04:

Als hij nooit aan heeft gegeven bi of wat dan ook te zijn, en een afkeer heeft van ho-le-bi, waarom dan toch zo'n ''uitstapje''?

Vreemdgaan is vreemdgaan inderdaad. Maar als ik uit mezelf mag spreken, voor mij zou het vreemdgaan met een man echt erger zijn dan een vrouw.

Kan het op de een of andere manier niet zo helder neerschrijven, het is ook een gevoel wat ik erbij heb.

Het is ook moeilijk te omschrijven omdat het om een achterliggend gevoel gaat.

Misschien heeft TO dr man wel zo hard anti-homo lopen schreeuwen om zichzelf in bedwang te houden? Als hij maar bleef roepen dat het goor en smerig was dan geloofde hij dat waarschijnlijk zelf ook... tot op dit moment dan.
quote:kaatje_85 schreef op 04 december 2009 @ 13:04:

Als hij nooit aan heeft gegeven bi of wat dan ook te zijn, en een afkeer heeft van ho-le-bi, waarom dan toch zo'n ''uitstapje''?

Vreemdgaan is vreemdgaan inderdaad. Maar als ik uit mezelf mag spreken, voor mij zou het vreemdgaan met een man echt erger zijn dan een vrouw.

Kan het op de een of andere manier niet zo helder neerschrijven, het is ook een gevoel wat ik erbij heb.Misschien wel het gevoel dat hij al die tijd dat hij sex met jou had totaal niet op jou viel,het gevoel van leven in een leugen?
quote:ronniemitchel schreef op 04 december 2009 @ 13:11:

[...]

Misschien wel het gevoel dat hij al die tijd dat hij sex met jou had totaal niet op jou viel,het gevoel van leven in een leugen? Het zou voor mij wel het gevoel geven dat ie dus niet al zn gevoel met mij heeft kunnen of durven bespreken, en daar zou ik wel verdrietig om zijn.
Ik denk dat dat idd het geval is, het doet je niet alleen verdriet,het geeft ook een gevoel van veraad, je hebt immers alles met hem gedeeld ook je sexuele leven, en dan blijkt dat je gewoon belazerd bent en hij niet eerlijk is geweest,de pijn die je dan voelt pffff
Ja vreselijk lijkt me dat. In het geval van een vrouw zou ik bozer zijn, in het geval van een man verdrietiger.... denk ik (ik hoop het nooit zeker te weten).
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 13:03:

[...]

Een beetje maar? Niet véél? Kompleet? Volledig? Allee Floor72 je stelt mij teleur.

Ik kan me er niks bij voorstellen hoe het is om mijn man te betrappen met een kerel in bed. Dus ik kan me er ook geen voorstelling van maken hoe ik zou reageren.

Maar ik vind dus echt dat je een beetje doorslaat. Dreigen met u-tube of mails versturen met ranzigheid? Wat denk je daar mee op te schieten?

Dat je verdriet hebt en/of boos bent dat snap ik dan weer wel, maar je uitingsvorm vind ik vreemd en onprettig.

(En dat ik je teleurstel? Sorry.... zie mijn motto!)
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 12:08:

Darmtoerist vind ik nou wel weer heel denegrerend klinken richting homo's. Wat maakt het uit of hij met een man of met een vrouw vreemd is gegaan? Volgens mij had jij de indruk (omdat je zo vaak zegt dat je blond bent) dat jouw man geen mooiere vrouw dan jou kon treffen en dat hij daarom dus niet vreemd zou gaan. Maar tegen een mannenlijf kun je niet concurreren en dat irriteert je volgens mij nog het meest.

Een homo heeft mij ooit verklapt dat homo's elkaar niet penetreren, dat is iets voor janetten, flikkers, nichten. Een toerist is er niet altijd, de homo wel, dus is een darmtoerist een hetero die bi-schierig is of gewoon bi. Ik ben gebuisd als mannequin omdat ik te kort ben!! maar dat word dubbel gecompenseerd door mijn uiterlijk.

Sommige reacties waren dan ook zo van "wie bedriegt er zo'n knappe griet". Ja dat had ik zelf ook nooit verwacht, mss wel gedacht omdat er gezegd word dat mannen niet monogaam kunnen zijn, wat waarschijnlijk larie is. Ik moet mijn benen en kont niet scheren zenne om glad te wezen. BTW ik heb niets tegen homo's, want het zijn de enige mannen die een vrouw begrijpen.
Toch vind ik je postings heel erg beledigend richting homo's Lena. Wil je daar op letten? Anders ga ik klikken!

En nogmaals ik snap je woede echt wel, maar ik zou het waarderen als je die woede richt op je man en niet op homo's in het algemeen.
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 12:06:

Hahahaha Lena.. Ik zou ze dan toch weer even tussen mn bureaulade klemmen voordat je mails met ranzige details naar bekenden gaat sturen, je maakt het op die manier alleen maar een enorm sensatie-rijk en smeuiig verhaal voor ze. Zeg gewoon dat je bent besodemieterd... punt... zonder details.

En over vooroordelen over volkeren? Je hebt gelijk dat veel Nederlanders grof en arrogant over kunnen komen... maar een goedbedoelde grove en arrogante schop onder je kont is ook weleens nodig!Oh nee, want dan word er verondersteld dat die nieuw vlam knapper of beter is. Nee, nee, iedereen uit mijn kenniskring weet precies wat er gebeurd is. En mijn broertje heeft ook nog een kopietje van DT zijn Adresboek gevonden. Het word dus kruipen, smeken en dokken of ook zijn wereld weet het.doe je niet pijn als je mijn kont slaat.
quote:keeprunning schreef op 04 december 2009 @ 12:08:

[...]

Eerst maak je je druk om je imago, wat anderen zullen denken over jou. En nu mail je zelfs je collega's de details? Dat hoeven zij toch helemaal niet te weten. Waarom kies je ervoor het meteen aan zoveel mensen te vertellen?
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 13:20:

[...]

Een homo heeft mij ooit verklapt dat homo's elkaar niet penetreren, dat is iets voor janetten, flikkers, nichten. Een toerist is er niet altijd, de homo wel, dus is een darmtoerist een hetero die bi-schierig is of gewoon bi.

????

Ach lena80 wie hou je voor je gek. Als jouw vrienden en kennissenkring het weet, dan weet binnenkort heel het dorp/stad het. Zo werken die dingen nou eenmaal.
quote:floor72 schreef op 04 december 2009 @ 13:25:

Toch vind ik je postings heel erg beledigend richting homo's Lena. Wil je daar op letten? Anders ga ik klikken!

En nogmaals ik snap je woede echt wel, maar ik zou het waarderen als je die woede richt op je man en niet op homo's in het algemeen.

Mee eens! Laten we homo's gewoon in hun waarde laten. Kan me ook echt niets schelen hoeveel homo's, hetero's, bi's of wat dan ook toerist zijn of wat dan ook, moet iedereen maar lekker voor zichzelf weten.

Lena: jouw Belgische berichtjes zijn soms een tikkie grof maar ik moet zeggen dat je stijl me wel een beetje bevalt. Het taalgebruik, de stoom die er een beetje vanaf blaast. Tis maf maar ik zie je helemaal voor me. Een boos klein slank blond vrouwtje met heel veel energie. Dat bedoel ik trouwens niet aanmatigend hoor, het is gewoon op een bepaalde manier amusant om je zo voor te stellen. Neemt ook niet weg dat ik het rot voor je vind hoor, het blijft een gruwel, hetgeen jouw is overkomen.
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 13:27:

[...]

Oh nee, want dan word er verondersteld dat die nieuw vlam knapper of beter is. Nee, nee, iedereen uit mijn kenniskring weet precies wat er gebeurd is. En mijn broertje heeft ook nog een kopietje van DT zijn Adresboek gevonden. Het word dus kruipen, smeken en dokken of ook zijn wereld weet het.doe je niet pijn als je mijn kont slaat.

jij bent echt ziekelijk verliefd op jezelf...

Misschien had je man dan wel een pracht van een vrouw, maar een vertrouwensband om dit soort fantasieen met je te bespreken was er dus duidelijk niet.

Ik word nu een beetje misselijk van je... maar misschien is dat omdat ik nog knapper ben dan jij.. enneh... allez.. ik hoef mijne kont ook niet te scheren he zenne.
Ok eigenlijk zet je het antwoord al hierboven... het gaat je dus juist wel om je imago. Je wil met je modellenuiterlijk niet voor een knappere worden ingeruild, daarom liever bekend maken dat je man het met (verklede) mannen doet.

Wat schiet je hier voor jezelf mee op? Wat maakt het nu uit? Je huwelijk is nu op de klippen gelopen, de toekomstplannen die je had zijn van de tafel geveegd, mooie plannen spatten uitelkaar. En jij wil nu alles uit de kast halen om als een doorgeslagen psychopaat je woede door te slaan naar hem toe, om hem te vernederen. Houd alsjeblieft de eer aan jezelf, probeer voor jezelf alles op een rijtje te krijgen, laat de buitenwereld voor wat het is en werk aan jezelf.
Je bent echt op alle mogelijke manieren bezig om wraak te nemen, dat maakt je een veel minder mooi mens dan je hier pretendeert te zijn.
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 13:34:

[...]

jij bent echt ziekelijk verliefd op jezelf...

Misschien had je man dan wel een pracht van een vrouw, maar een vertrouwensband om dit soort fantasieen met je te bespreken was er dus duidelijk niet. Goed punt! (kreeg het niet goed onder woorden gebracht, jij wel!)

Ik word nu een beetje misselijk van je... maar misschien is dat omdat ik nog knapper ben dan jij.. enneh... allez.. ik hoef mijne kont ook niet te scheren he zenne.
Maar misschien neemt hij dan wel weer wraak daarna op jou, door te zeggen dat je neptieten en een kunstgebit hebt en dat je vroeger een man was.... ofzo

het eind raakt zoek hoor, door te starten met wraak.
quote:keeprunning schreef op 04 december 2009 @ 13:34:

Ok eigenlijk zet je het antwoord al hierboven... het gaat je dus juist wel om je imago. Je wil met je modellenuiterlijk niet voor een knappere worden ingeruild, daarom liever bekend maken dat je man het met (verklede) mannen doet.

Wat schiet je hier voor jezelf mee op? Wat maakt het nu uit? Je huwelijk is nu op de klippen gelopen, de toekomstplannen die je had zijn van de tafel geveegd, mooie plannen spatten uiteen. En jij wil nu alles uit de kast halen om als een doorgeslagen psychopaat je woede door te slaan naar hem toe, om hem te vernederen. Houd alsjeblieft de eer aan jezelf, probeer voor jezelf alles op een rijtje te krijgen, laat de buitenwereld voor wat het is en werk aan jezelf.
quote:lena80 schreef op 04 december 2009 @ 13:20:

Een homo heeft mij ooit verklapt dat homo's elkaar niet penetreren, dat is iets voor janetten, flikkers, nichten. Een toerist is er niet altijd, de homo wel, dus is een darmtoerist een hetero die bi-schierig is of gewoon bi. je beschrijft het wel feestelijk allemaal.
Dat je kwaad bent vanwege het hele gebeuren kan ik me goed voorstellen. En ja, flink tieren en even stoom afblazen kan heel heilzaam zijn. Maar zo vreselijk tekeergaan lijkt me niet constructief.
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2009 @ 13:37:

Maar misschien neemt hij dan wel weer wraak daarna op jou, door te zeggen dat je neptieten en een kunstgebit hebt en dat je vroeger een man was.... ofzo

het eind raakt zoek hoor, door te starten met wraak.Neu, hij hoeft alleen te vertellen dat ze zeurt aangezien ze al jaren weet dat hij Bi is en hij haar kort geleden verteld heeft dat hij graag weer eens de liefde op een andere manier te beleven, dat ze het er compleet mee eens was, tot ze zag dat die ander vele malen mooier was, zij compleet uit haar dak ging en hij gevlucht is voor haar aangezien ze hem met een mes wilde aanvallen, gaan ze hem nog geloven ook alleen al door de manier waarop ze hier schrijft, heb ik zo'n vermoeden dat men wel weet hoe aardig Lena is
Verder heb ik zo'n vermoeden dat de man van Lena wel blij is dat het huuwlijk over is, eindelijk van het juk genaamd Lena af.
Dat begin ik me zo langzamerhand ook af te vragen: Lena, vertoonde je dit soort gedrag tijdens je relatie ook?
Haar man had niets te vertellen en TO had de broek aan. Hij mocht alleen bepalen in wat voor soort auto hij rondreed. En daar leek ze trots op te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven