Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ach gos... arme Dot, arme Lil... getverdemme! Dat lijkt me heul erg akelig. Ziek kind is al naar, kind in ziekenhuis lijkt me verschrikkelijk, maar ziek kind in ziekenhuis in buitenland... brrrr!!!

Bedoelde gisteren inderdaad Mims, ipv Meave, maar Meave jij bent ook door mijn gedachten hoor! vandaar ws. de naamsverwisseling.

Ga zo even op g-spot lezen. Wat kutkutkut dat het zo ruk gaat.

Bah!!

Madootje, Bikkel uit maat 62?! Wauw kanjer. Leentje zit nog in 56, maar groeit wel heel goed! Ze weegt nu precies 5000 gram. Vind het wel fijn dat ze zo lekker groeit omdat dat bij Lotje nooit zo lekker ging. Leentje heeft ook prikken gehad, ik vond het weer vre-se-lijk! (ben echt een watje) ze was een beetje huilerig en hangerig ervan, maar viel eigenlijk wel mee, inmiddels weer haar zonnige zelf. Verder moeten wij haar wakker gaan maken voor een late avondvoeding, want ze slaapt te lang 's nachts... tssss, tis ook nooit goed he? Weet nog niet of we dat gaan doen, want ze groeit toch goed? Is overdag ook vrolijk, plast en poept als een bezetene... waarom dan kind storen in slaap? Ik zie het niet.

Overigens begin ik ws half september met nieuwe baan (zal in AK er nog wel over vertellen vandaag of morgen) Normaliter zou ik pas half oktober weer beginnen ivm ouderschapsverlof, is dus wel even slikken. Maar goed, ik heb dan nog een maand nu....

Madootje, wanneer moet jij weer beginnen? Jij hebt er ook geen zin in, las is? Ga je nog wel terug?

Ik heb trouwens wél heel veel zin in nieuwe baan, hoor! Alleen niet in dagen weg van Leentje en kolven enzo. Moet ook nog ritme in voedingen krijgen, want nu drinkt ze soms na een uur, soms na 4 uur, gewoon op verzoek dus. Maar dat is natuurlijk niet handig met werk/ kolven. Nou ja, ik heb dus nog een maand.

Bladiebladiebla.

Ooooh Bam, de kinderen zijn nog zoooo voel van logeerpartijtje, ze hebben het zo verschrikkelijk leuk gehad! Nogmaals duizend maal dank namens ons allen.

Jullie bijna op vakantie he? Leuk hoor!!

Vrienden zijn nu ook op vakantie en belden dat ze de stacaravan waar ze inzitten gaan kopen, dusseh... denk dat ik al weet waar we volgend jaar heen gaan. Hihi.
Hola chica's!

Ik ben d'r weer.

Zie allemaal verdrietige dingen in de gauwigheid, vind ik erg jammer, had gehoopt dat hier het zonnetje inmiddels ook wat meer was gaan schijnen.

Ben heel lang bezig geweest om het nieuwe forum (avatar! tsja, men moet prioriteiten hebben) uit te vogelen, ben er nog niet helemaal achter, maar gaat geloof ik de goede kant op.

voor een ieder die het kan gebruiken: big fat

Hier geen bijzonderheden, alles goed, zal binnenkort wat fotootjes in de ak ophangen.
Fijn dat je er weer bent, Verano! Leuk gehad? Ben benieuwd naar je foto's.

Mims:

Heb Toet ook al paar dagen niet gezien, he?

En wanneer komt Kjong eigenlijk terug?
Hoi Veranoo, welkom terug. Fijn dat je je prioriteiten zo goed op een rijtje hebt. Eerst een avator en dan wij pas. Nou ja zeg

Da's wel even omschakelen dan zeg Pim. Heerlijk dat je zo snel een andere baan hebt gevonden, maar wel jamer dat je nu een maand sneller weer aan het werk moet. Hoe reageerde je huidige werkgever op je vertrek?

Ik meot 24 september weer beginnen. Mijn verlof is nu officieel afgelopen, maar ik heb nog 5 weken vakantie gelukkig. Ik heb inderdaad helemaal geen zin om terug te gaan. Ik vind het niet eens erg om weer aan het werk te gaan maar wil gewoon niet meer daar werken. Maar ja, ik heb niet zoveel keus. Stoppen is financieel gezien echt geen optie en ander werk is voor mij niet zo snel gevonden. Maar ja, ik kijk in ieder geval vast rond.

Wat lekker dat Leentje zo goed groeit. Als ze goed groeit en tevreden is zou ik haar volgens mij ook gewoon lekker laten liggen 's avonds. Bink woog 2 weken geleden al 6440 gram. Hij zal nu gok ik rond de 6700 zitten als hij in hetzelfde tempo is doorgegaan. Niet gek dus dat maat 62 echt te klein wordt nu.
Goeiemorgen.

Fijn dat je er weer bent, Verano. Leuk gehad dus? Wat hebben jullie allemaal gedaan?

En arme, arme Dot, Lil & co.. vreselijk. Hoop heel erg dat Dot al goed is opgeknapt en ze snel naar huis kunnen. Knuffel.

Hier gaat het even wat minder, gisteren erg veel in huis gedaan, ben hele dag druk bezig geweest en daar krijg ik nu de rekening voor. Kan daar niet aan wennen! Is ook zo'n andere vermoeidheid dan gewoon 'moe', het kost al moeite om dit stukje te typen, armen lijken verzuurd, echt zo raar.

Maar goed, het is niet anders. Huis is wel weer lekker fris, alles schoon in de kast, dat pakt morgen een stuk makkelijker in.

Dinsdag inderdaad naar Hongarije (of nou ja, maandagnacht eigenlijk) en geloof dat ik er wel zin in heb.

Oh en Yentl logeert al sinds vrijdag bij een vriendje (en zijn zusje) uit haar klas. Vrijdag speelde ze met die kindjes en ze mocht 's avonds blijven slapen, wat een onverwachts feest. Ze zou alleen vrijdagavond logeren maar ze mocht nog een dagje en nachtje blijven dus allemaal blije kindjes. Leuk. Heb al tijdje erg leuk contact met hun moeder en Yentl is ook helemaal dol op haar dus dat zit wel snor. Wonen hier in de wijk, is wel erg handig. Gistermiddag tijdje bij ze langsgeweest, even lekker met Yentl geknuffeld en gekletst. Maar wel gek, het is zonder Yentl in huis echt zo rustig hier in huis. Voor mij nu wel even fijn maar ben blij als ze er straks weer is.
Toet was druk met werken en wederom een logeeradres schoon achter laten. Gisteravond weer thuis en in mijn eigen bedje gekropen, nou ja, eigenlijk niet, want Meis werd 's avonds ziek en zielig dus heb ik logeermatras maar naast haar bed gelegd en Vent lekker boven in bed zijn spannende boek uit laten lezen. Gelukkig is Meis vandaag weer helemaal okay. Vent is nu roeien en ik ben inhoud van rugzakken aan het wegwerken en de gang aan het opruimen (stonden nog verhuisdozen met zooi, maar we hebben een nieuwe, nou ja nieuwe, oude tweedehandse kapstok gekocht dus kunnen nu eindelijk alle jassen en zooi netjes weghangen). U ziet het, niks bijzonders te vertellen, maar het was gewoon even druk.

Morgen begint normal life hier weer, met school, psz en werk. Weet nog niet of ik daar nou wel of geen zin in heb. Begrijp gevoel van Madootje wel, wat werk betreft... (oh ja, Bloes,ik heb gebeld en mail vanavond brief en CV en mijn moeder ook!).

Pimpel!!! Spannend man. Half september al. Poeh! Ik duik zo AK in want ben natuurlijk erg nieuwsgierig!

Bam, Meave en Mims en hun liefdes en familie zijn ook veel in mijn gedachten. Balen om te lezen van Dot, hopen dat dat gauw beter gaat. Heeft Kjong nou nog een week verweggistan tegoed of komt ze al weer terug? Krijgt Dreamer deze week uitslagen van de onderzoeken? Was de vakantie van Verano lekker?

Pffffffffff, ik zit nog in een vakantieversnelling, dus vergeet vast de helft hier. Excuses daarvoor.

Nu weer even verder met vakantiespullenverwerking. Stapels was en oud papier vragen om aandacht!

Fijn dat cadeautje leuk is Mims (Oh ja BLoes, ik maak vanavond geld over!)
Goedenmorgen! (als ik snel tiep, kan dat nog net)

Ik zag net Bambi 2x gemeld bij 'wiehier' 1x met en 1x zonder avatar. Wel zelfde profiel, heel raar. Maar dan weten we dat, er is maar één Bambi (wisten we natuurlijk ook alláng)

Veranoo, welkom terug!

Hoelang heb je gedaan over het maken van de avatar? Ik kreeg even beelden op het netvlies van een Veranoo, die al om 15.00 thuis was, vivaforum opende, nieuwe lay out zag, en tot 23.00 uur bezig is geweest met haar voorkeuren en avatar plaatsen en ... ohja, vlák voor het naar bed gaan nog even een berichtje in de kroeg

Neefje te logeren was goed idee, maar ... hij heeft een slaapprobleempje, wij dus afgelopen nacht ook.. pfff. Nouja, heeft schoonzus tenminste eens een goede nachtrust gehad, dat scheelt dan weer

Wij blijven een beetje brak achter, en we waren al niet zo fit.

Leuk dat Yentl zo leuk bij vriendinnetje kan logeren

Elvis zit de rest van Spartacus te kijken, daar blijkt 'dr Kovac' gewoon een hoofdrol in te spelen, had ik dat geweten, hadden de jongens gewoon om 8 uur in bed gelegen, gisteren, zodat ik de film ook kon zien, haha.

Het is mooi weer!

Ik zou dus de tuin in kunnen

Ohja, dat ga ik ook, opruimen, proberen onkruid te verdelgen, dat soort dingen. Oh, joy.

Ik vind een tuin heerlijk, een tuinman zou nog fijner zijn

Toet, heerlijk drukke overal en nergens vakantie gehad dus!

Fijn dat Mims en Bloes zo opgeschoten zijn, in elk geval.

Toedels iedereen
Later is nu
Oh ja, mag ik nog even zeggen dat ik het fijn vind dat we hier in de kroeg niet massaal aan de babyfoto als avatar zijn geslaan? Sorry voor alle meelezers die dat wel hebben gedaan, maar ik vind het zo beperkend overkomen. Alsof je alleen maar je kind(eren) bent. Het is toch jouw avatar?? En jij schrijft toch je stukjes? Niet dat kind. En die heeft er ook niet om gevraagd om met z'n koppie op het vivaforum te staan. En ik krijg er ook een beetje een babybrabbel gevoel bij, in combinatie met een kijkeenswiedemooistebabyheeftwedstrijdgevoel. Nou ja, u snapt me wel? Hierbij wat pleisters voor alle schenen waar ik nu tegen getrapt heb!

Hehe, Toet, helemaal eens.

Verzoekje van smsBloes: Heeft iemand deze week een paar uurtjes tijd over ter ondersteuning van Mims? Bloes denkt dat dat hard nodig is, maar Mims wil het niet vragen.

Wat heel lief is van Mims, maar Mims is misschien wat liever dan goed voor haar is. En als Mims wat hulp krijgt, is het misschien een iets minder stressvolle situatie...
Eerst even update van Lil:

"Idiote dag. Koorts erg hoog, diarree, wel drinken, Dot sliep eindelijk lang. Besloten laten slapen ipv verslepen (naar huisje aan strand, wat het advies was eerder deze dag van de nederlandse arts- red.) Vliegveld hier vlakbij. GG weg, Dot wakker, koorts weg maar 2 u nonstop keihard dillen. Overtuigd van ergste zie ik net 3 nieuwe tanden schemeren. Paracetamol erin, Dot stil, slaapt nu bijna. Morgen naar vliegtuig, hoe dan ook."
Jullie zijn kanjers, stuk voor stuk. En ik ga nu geen namenlijstje neerpleuren want ben vééls te bang dat ik iemand vergeet. Maar lief zijn jullie....

Bloes, dat wat we af hadden gesproken dat ik niet meer zou zeggen..nou dat dus. Ik overzie geloof ik echt niet meer wat er nog gedaan moet worden, ben de kluts kwijt. Plannen, wat is dat. Ik weet het even niet meer.

Wacht nu nog op een belletje van het ziekenhuis, met uitslagen van onderzoeken die vanavond hebben plaatsgevonden. Hero is knetterstoned want sinds vanmiddag toch aan de morfine, dus wat hij met de arts bespreekt komt nooit meer helder en compleet bij de achterban terecht.

Het is trouwens wel een gekke dag hoor, sta eerst door Bam te janken op straat ( ), dan nog honderd keer gedurende de dag vanwege de liefheid van sommige mensen, heb stiekem toch wel vriendinnen- zorgen om de arme Dot waarvan ik hoop dat ze echt heel snel in haar eigen bedje ligt te kraaien, Hero die zegt dat hij blij is dat hij vindt dat ik mooie ogen heb omdat hij er nu vier van ziet, en als klap op de vuurpijl Mopsey die dankzij jullie gulle gaven heeft besloten geen prinsessenkamer maar een Winnie the fucking Pooh-kamer te willen. "Moet een Pooh-schillerij kopuh voor mijn kamuhr, mamma...Net als me klok en me blik". Fijne lui, jullie! En toen had ze haar geweldige roze Pooh-badjas nog geeneens gezien (Tila, ze wilde erin slapen, dat heb ik gelukkig uit haar hoofd kunnen praten...).

Zucht.

En bedankt dus.

Nog niet gebeld....ga maar weer eens verder ijsberen. Als ik dat nou heel veel doe, blijft er weinig vloerbedekking over. Dat scheelt weer bij de oplevering van deze casa.

Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, ik zou je zo graag willen helpen, maar zit nu zelf tot mijn nek in de ellende die die kloteziekte met zich mee kan brengen.

Vandaag de hele dag de schoonfam op bezoek gehad. 't Was eigenlijk wel gezellig. Gister de hele dag daar geweest ivm verjaardag van Mavs zusje. Nu is Mav ingestort, hij voelt zich beroerd. Ik ook, want hij heeft me de hele nacht wakker gehouden zowat. Lekker dan, moet morgen weer werken. Ik heb 'm vriendelijk verzocht vannacht het logeerbed of de bank op te zoeken als hij weer zo gaat spoken.

De artsen zijn trouwens bang voor een erfelijke component, dus binnenkort hebben we een gesprek. Waarschijnlijk komen Mav en zijn zusje in elk geval in aanmerking voor onderzoek (als ze zouden willen) en dan wordt het nadenken over onze eigen kindjes.
Meave, sterkte met alles.

Mims, leuk he, dat blik! MK heeft er ook eentje, en ook een poohschilderij. Gelukkig is de rest van haar kamer zo cool dat dat stomme schilderij niet opvalt, hahaha.

Sterkte met Hero, ik duim voor jullie. Hou je haaks.

**zet de drank op de bar, a volonté, jullie kunnen het wel gebruiken, geloof ik**
Nu zelf ook erg moe want druk weekend, emotioneel vooral. De zenuwontsteking is weer aan het vervelen. Toen ik aan Q's bed zat begon het weer te bonken. Ik kon tijdens de rit van Q naar huis aan niets anders denken dan aan pijnstillers. Godver.

Even snel dus:

Vrijdagavond superlekker bij de Klusvrienden gegeten en geslapen. Naar Mims met een forse omweg want weg afgesloten. Bij Mims twee lagen magneetverf op de muur gesmeerd en veel geklept en kasten in elkaar gezet. Was gezellig. Ze maakt het nieuwe huis echt prachtig! Vooral de kamer voor Mops, die is geweldig! Ik zou er zo in willen (maar dat vind Mops niet goed). Heb dikke vette bewondering voor Mims. Dit huis barst nu al van de liefde.

Gisterenavond naar mijn Zus gesneld en daar flinke pijnstillers genomen en onder zeil gegaan. Vanmorgen werd er weer super voor me gezorgd en ben ik 's middags terug gegaan naar Mims om kasten in elkaar te zetten enzo. Mops nog gezien, die met haar nieuwe speelgoed speelde. Ze vind de roze wekker van de Bloesjes het leukst geloof ik en hielp me telkens met het opvegen van kleine stukjes hout die ik steeds "per ongeluk" op de grond liet vallen. Het is zo'n leuk kindje!

Bij Q niet op de rand van haar bed gezeten maar ernaast. Gekeken hoe ze eet . En buiq is prachtig. Hoop dat dat nog even zo blijft.

Nu ga ik omvallen. Morgen de tandarts maar weer eens bellen
quote:mimsey schreef op 19 augustus 2007 @ 21:58:

en als klap op de vuurpijl Mopsey die dankzij jullie gulle gaven heeft besloten geen prinsessenkamer maar een Winnie the fucking Pooh-kamer te willen. "Moet een Pooh-schillerij kopuh voor mijn kamuhr, mamma...Net als me klok en me blik". Fijne lui, jullie! En toen had ze haar geweldige roze Pooh-badjas nog geeneens gezien (Tila, ze wilde erin slapen, dat heb ik gelukkig uit haar hoofd kunnen praten...).

Zucht.

En bedankt dus.

Haha, oh sorry! je moet natuurlijk wel onmiddellijk doen wat Hare Majesteit bevolen heeft hoor.

Succes met wachten, Mims.

Schandalig wel, dat hij weer zo high is. Laat dat de nieuwe buren maar niet horen.

Meave: jij ook sterkte met ellende. Genen-onderzoek is erg confronterend maar erg fijn dat het mogelijk is. Dan weet je wat je extra in de gaten moet houden. Hoop dat jullie ook slapen straks.
Jeetje Meave, wat een klotekeuze zeg.

Mims, ik heb hier nog een hele grote knuffel Winnie de Pooh staan. Hebbuh? Dan neem ik hemwoensdag voor je mee (als ik hem niet vergeet. Ik zou deze dagen mijn hoofd nog vergeten als het niet vast zat
Zo, in kader van laat ik eens georganiseerd het nieuwe schooljaar ingaan heb ik de planning voor komende week, wie werkt wanneer en is wanneer thuis enzo, inclusief een weekmenu en welke klussen te doen hier op de koelkast hangen nu. Pfffffffff!

In kader van die planning; Mims, ik kan zondagochtend om 10over11 op station staan van uw nieuwe woonplaats en me vier uur lang nuttig maken met verven, soppen of wat dan ook! Natuurlijk dan inclusief de ingredienten voor een brunch, omdat ik graag van station wordt opgehaald, maar niet verwacht dat je voor elven opstaat

Kijk, ik kan geen WTP spullen meenemen, maar broodjes en fruit lukt me nog wel!

Tjee Meave, dat is dan ook nog eens een heftig staartje, die erfelijkheid. Bah....

*Legt dekentje over slapende Bloesem neer, doet schietgebedje naar boven voor veilige vlucht (en dat het ook echt lukt, die vlucht) voor Dot en aanhang

en zet voor morgenochtend vast de sinaasappelpers en een bak sinaasappels klaar zodat iedereen de dag met vitamientje kan beginnen.....)
Aargh Mims, wat erg dat wachten!!

En Meave, dat is ook wat... tjesus, inderdaad een ellendig staartje aan een ellendig verhaal.

Mims, wij komen zondag zo vroeg mogelijk! (Nou ja, niet vroeger dan wanneer je me hebben wil natuurlijk...) maar willen tussen 7 & 8 vertrekken, zodat we er er tussen 9 & 10 zijn. (Moet ik alleen nog even aan de oppas vragen... ) De oppas moet aan het einde van de dag weg, om haar eigen kind thuis op bed te leggen, dus in dat geval zouden we rond 5 uur weer wegmoeten. Maar we zijn aan het proberen om de oudste 3 uit logeren te brengen, zodat we echt kunnen blijven tot het "klaar" is. Durf nog niet te beloven dat het lukt, maar doe mijn uiterste best.

Heb je nog spullen nodig? En welke kleuren wordt je huis?

Ik kom net terug uit de sauna, ooooh wat een zaligheid. Compleet ontspannen. Ben stapelgek op mijn kinderen, maar jeee, wat was het fijn eens een middag en avond niet dat gekwek aan mijn hoofd te hebben. Zusje en ik hebben nog verschrikkelijk de slappe lach gekregen in sauna, terwijl allemaal mensen erg serieus en ernstig aan het onstpannen waren, maakte het natuurlijk alleen nog maar erger, ik kon écht niet meer stoppen!

Toet, ik zie jou dus ook weer zondag? Leuk!
Toet, kunnen wij jou niet ergens oppikken zondag? Bedenk ik me opeens. Pompel is mee, dus wij gaan met de auto.

En hoop ook erg dat Lil, Dot & Co morgen weer veilig thuis zullen zijn....

Wat een vreemd verhaal inderdaad. Kwam die koorts nou dan echt van die tanden? (Of begrijp ik het weer niet?)
Kijk, dat is ook een optie, maar dan moet ik dus nog eerder vertrekken?? We bellen Pim!
Goedenmorgen

voor Mims, ik hoop dat er gebeld is met goede onderzoeksresultaten! En wat is er erg aan WtP? Is toch lief beertje? Met lieve vriendjes?

voor Meave en familie. Erfelijkheid is niet echt iets, waar je bij deze ziekte aan wilt denken, kijkend naar je 3 boys. Bah. Maar wel goed dat het kan, toch?

Ik hoop dat met Lil alles verder goed gaat en dat ze in goede orde naar huis kunnen

Ik hoop ook dat Bloes zich weer helemaal goed voelt, met zon bonkende koppijn (denk ik? er stond wel pijn, maar niet waar, gleuf ik) autorijden is niet fijn (understatement) Wat fijn dat je zo goed hebt kunnen helpen en dat je er zo'n plezier aan beleefd hebt.

Voor iedereen verder een

Hier is vandaag het echte leven echt weer begonnen, kinderen naar school, vanavond weer voetbal van LD enz. Ik ging vanmorgen met de fiets de tuin uit, en vond het alweer herfstachtig, Heb vervolgens gelijk op mezelf zitten mopperen, dat het verdorie nog midden zomer is (ook al lijkt het daar niet altijd op) De hele winter streep ik de dagen af naar de lente/zomer, ís het nog middenzomer, voel ik de herfst al. Niet aan denken.

Kreeg gisteren een smsje van m'n zus "we rijden in Ria en hebben de eerste regen van deze vakantie" En bedankt voor deze informatie Ik heb snel (voordat de regen echt doorzette) teruggesmst dat het hier lekker droog was

Zus is 6 weken naar Spanje/Portugal en heeft het weer geweldig. Heerlijk hoor, een docentenhuishouden.

Toedels
Later is nu
~perst sinaasappeltjes~

Thanks Toet! Waar komt die planning en huisnijver inene vandaan? Doe je dat tijdens het Slempweekend ook?

Fijn dat jullie zondag bij Mims gaan helpen! [fgcolor=#000000]Ik bemoei me weer even met de huishoudelijke vraag: Mims heeft nog een waterslot voor de wasmachien nodig. En spaarlampen. * bemoeimodus uit* ~[/fgcolor]

Wat la Dotta heeft weet niemand, daarom ook zo snel als kan terug naar huis. Het feit dat ze drie tanden tegelijk krijgt, kan wel de piekende koorts, hard huilen en de diarree verklaren. Misschien heeft ze er een kotsvirus bij? (Sorry Pim!)
Planning en huisnijver heft te maken met begin van nieuwe schooljaar. Ken je dat niet? Nieuw begin enzo.

Had alles goed gedaan vanochtend, maar had geen cash mee zodat Meis niet vandaag een euro had om in te leveren voor schoolreisje sparen. Damn, ging ik net zo lekker

Pimpel, heb eens gekeken, maar kan op zondag niet eerder dan na achten trein nemen vanuit hier richting contreien van Mims. Dus blijf maar vasthouden aan aankomst 11.10 uur. Als julllie er ook zijn is er vast wel mogelijkheid mij van station te halen?? En als jullie er nog vroeger zijn dan ik, en Mims toch al bed uit moet, dan neem ik wel spullen voor lunch mee

Wat is in hemelsnaam een waterslot voor een wasmachine en waarom heb ik dat dan zelf ook niet als dat nodig is??????

En ik wil nog niks horen over herfst. Ga over drie weken nog een weekje weg en wil dan gewoon zomers (okay, nazomers dan) weer!
Ik ga vast gedag zwaaien hier, vandaag ben ik hele dag druk met inpakken en laatste dingen regelen, vanavond vroeg naar bed en vannacht vertrekken we.

Heeeeeeel veel sterkte voor Mims (laat het me maar weten als je meer weet en er gebruik van wilt maken, kan vanaf vakantieadres geregeld worden) en ik hoop dat Lil en Dot weer veilig en gezond thuiskomen en voor iedereen hier hoop ik nu toch eens op Goede, Fijne en Gelukkige tijden! Beetje boel bad karma hier, de laatste tijd..

Toedeloe!
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG Bam. Hoop zo dat je op de een of andere manier toch nog een relaxte vakantie hebt!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven