Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Oh theetje wat naar voor X zeg. En voor jou natuurlijk.

Ik hoop dat hij er snel weer een beetje overheen komt.

Gelukkig gaat er dinsdag een vriendin/ collega mee, want ik mag idd niet naar huis rijden daarna. Zij heeft er vrij voor genomen de schat.
Alle reacties Link kopieren
Halloooo daar ben ik weer!

Fijn dolphine dat die vriendin met je mee gaat! Lief van haar.

Heeft je zoon het leuk gehad vandaag op school met Sinterklaas? Nu zaterdag nog hè en dan gaat die oude heer weer lekker terug naar Spanje, JIPPIE kan ik volgende week m'n kerstboom opzetten en de andere kerstspulletjes van zolder halen! Wat jammer weer trouwens dat je ex zo weinig naar je zoon omkijkt. Zou dat nu komen omdat ie nu weer een eigen woonruimte heeft(dat was toch zo?)? En dat z'n ouders er minder kijk op hebben of zo?

Scar, jij kan gelukkig weer fietsen! En je knul ook! Das mooi en joh via marktplaats kan je heus wel een goede tweedehandse vinden hoor! Ik weet niet wat het budget is maar als ie zelf ook graag een andere wil en er een centje bijlegt kan je al zo'n opoe fiets kopen bij halfords, nieuw, voor weinig geld. Die zijn hier helemaal ' hot' ! Zo'n bakkersrek erop en karren maar!

Ik dus vandaag de stad ingeweest met zwager en ik denk dat we goed zijn geslaagd voor mijn zusje en anders moet ze het maar gaan ruilen haha. Daarna nog even met zoonlief naar de tandarts geweest en door gereden naar dorp verderop om een kadootje te halen want ze doen morgen het kadootjesspel op school als sinterklaasviering. Het mocht 5 euro kosten en daar vind je niks voor op die leeftijd en als er iets leuks was was hij bang dat de anderen dat raar zouden vinden dus het is een grote zak snoep geworden. Dat is altijd goed natuurlijk.

Verder nog even eten gehaald voor strakjes. Met X gaat het maar zo, zo. Hij heeft de hele nacht wakker gelegen helaas. En ik heb voor het eerst sinds vrijdag een hele nacht doorgeslapen en die schat heeft me dus niet wakker gemaakt om er even over te praten of gewoon voor een knuffel of zo.

Vandaag is ie weer naar het werk gegaan en wilde het hogere kader hem ook even spreken evenals de OR waar hij zelf ook in zit en die betreffende collega ook. Ze hebben hem wel professionele hulp aangeboden en hebben begrip voor hem.

De manier waarop X nu reageert is normaal hoor, maar als het langer duurt gaat ie er ook wel gebruik van maken. Als hij vannacht weer niet slaapt gaat ie morgen ook naar de huisarts om een slaappil te halen zodat ie even een nacht goed doorhaalt. Bah het is een nare toestand...

Gelukkig zaterdag ook wat afleiding want dan gaan we bij m'n ene schoonzusje met wat andere familie er ook bij Sinterklaas vieren. Nou meiden ik ga vast m'n bloemkool snijden en opzetten, met daarbij een overheerlijk lamshaasje in knoflookmarinade, hmmmm, ik heb er zin in. En dan morgen weer werken, das wat minder hahaha.

Haaaai meisjes!!

Jee Theetje, da's wel heftig zeg, wat X. heeft meegemaakt.

Gelukkig las ik in je 2e stukje dat hem wel professionele hulp is aangeboden (kdacht zelf al aan iets als slachtofferhulp ofzo). Hoe is het nu met die collega?

Gelukkig ziet ie zelf ook wel in dat als dit langer gaat duren, hij gewoon gebruik moet gaan maken van die hulp.

Maar zaterdag hopelijk even flink wat afleiding! Gelukkig dat het nu met jou wel wat beter gaat. Zo kunnen jullie er voor mekaar zijn!

Hoe smaakten de lamshaasjes??? (mmm, het water loopt me in de mond....)

He naar Dolphine, dat je zo'n last hebt? Zou het misschien een soort endometriose kunnen zijn? (dat het weefsel wat in je baarmoeder hoort te zitten ook aan de buitenkant zit..ofzoiets..) Ik weet dat daar de klachten oaook hevige menstruatiepijn bij zijn. Ach, je kunt wel speculeren, maar zonder kweek weet je het toch niet natuurlijk. En dan in die week ook nog intakegesprek van die kleine man..Pfff, waarom komt alles toch zo vaak tegelijk??

He wat jammer, dat het nou toch weer mis gaat met de bezoeken aan zijn vader. Het ging net zo goed de laatste tijd (lijkt wel of zoiets dan ook vooral niet TE lang goed mag gaan..)

Eh...L. en bijdragen in de kosten voor fiets is idd wel een erg belachelijk idee zeg...WHOEHAHAHA!!!! hihi

Ik kan het altijd in de groep gooien, maar helaas komt daar hoogstwaarschijnlijk niets van terecht (maar niet geschoten is altijd mis, toch?)

Wat me al 100% meeviel is dat ie gisteren spontaan uit zichzelf belde om te vragen of zoonlief al naar de tandarts was geweest (hadden we het een maand geleden ofzo over, hij ging nl altijd samen met zijn vader) en dat ie een afspraak ging maken ze. Kviel bijna van de bank.

Maar.....het is nog niet zover...Ik heb nl nog niet gehoord dat de afspraak daadwerkelijk gemááákt is. De plannen zijn altijd wel goed bij L., alleen het uitvoeren ervan....zucht.

Zoonlief is trainen, straks lekker eten. Erwtensoep (uit blik hoor, wel met extra rookworst mjammm). Ondanks dat ik nu best weer regelmatig qua mijn dieet foute dingen eet en ook wel weer wat snoep, kom ik niet aan. Dit is fijn zeg!! Khou het wel angstvallig in de gaten hoor, sta om de 2 dagen op de weegschaal, maar het blijft schommelen tussen kilootje erbij, kilootje eraf. Als ik zo 1 januari kan halen ben ik errrrg blij.

Misschien daarna wel weer moed om het weer een poosje streng te doen en nog wat meer af te vallen.

Ik had vandaag voor het eerst sinds....nou, vlgs mij sinds ik me kan heugen, hihi, een strak shirt IN mijn broek (wel met vest eroverheen, maar dat heeft maar 1 knoop en waaiert een beetje uit. En ik voelde me nog helemaal happy ook. Kijk, ik ben nog steeds geen slanke den en zal dat vlgs mij ook nooit worden.

Maar zoals nu voel ik me helemaal lekker in mijn velletje en da's toch goed dan? (ik voelde me trouwens ook best lekker in mijn velletje toen ik zwaarder was..haha).

Nou ja...wat een gefilosofeer...Ik moet afwassen en HEB GEEN ZIN!!! kzit gewoon een beetje dom te ouwehoeren om tijd te rekken..

Ooooo, trouwens, nog een budgettip: Bij Lidl heb een nep viennieta (ijs), voor 85 cent. 85 cent!!!!! En heeeeeeeel goed te eten. Gisteren de cappuccino geprobeerd (tja, moet het toch testen voor kerstmis??), wel een iets kleiner doosje, maar toch.

85 cent!!!

Woehaha scarlet, dat moet je natuurlijk niet te vaak doen he voor de kerst... anders ga je dat niet redden hoor om op gewicht te blijven.

Oh erwtensoep... heerlijk, heb ik ook zo zin in. ga ik denk ik morgen eten.

Oh theetje, ben jezelf wat opgeknapt, en dan kan je voor X gaan zorgen. Maar wel verstandig dat hij het niet te lang op zijn beloop laat, en misschien idd hulp ervaren.

Ik ben idd heel blij dat mijn vriendin mee kan dinsdag. Wil mijn ouders er natuurlijk ook niet te veel mee lastig vallen. Dus dit is een mooie oplossing. IK zie er best wel tegenop, ga natuurlijk toch ff onder narcose.

Moet er om 10:00 uur zijn en mag dan in principe rond een uur of 1 weer naar huis.

En dan de uitslag, tja voor hetzelde geld is het helemaal niks, maar dat is gewoon afwachten.

We hadden vandaag allemaal een mega chocolade letter met gedicht in ons postvak. Haha allemaal hetzelfde gedicht, maar de bedoeling is goed natuurlijk, is best leuk dat ze dat gedaan hebben.

Ik ga zoonlief onder de douche zetten.
Hallo meisjes,

Daar ben ik weer, gisteren de laatste en nu zo waar de eerste.

Ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en ex gebeld. Hij komt zoonlief morgenavond na de sinterklaasviering ophalen, zodat ik zondag even een dagje bij kan tanken en uit kan slapen.

De korte nachten (zoonlief is deze weken regelmatig rond 5 uur wakker) en de buikklachten beginnen me een beetje op te breken. ik ben inmiddels al 2 weken ongesteld en het begint nu een beetje minder te worden, eindelijk.... maar echt vrolijk wordt ik er niet van.

Zoonlief wil eigenlijk niet naar zijn vader, maar ik heb even de tijd voor mezelf nodig.

Gelukkig kon het geregeld worden, maar wel jammer dat ik er zelf weer achteraan moet bellen.... GRRRR mannen!

Ik heb vandaag voor sinterklaas nog een mp3 speler voor zoonlief gekocht. Waren alleen vandaag voor 10,00 bij intertoys. Da's geen geld natuurlijk.

Nu nog even een site waar je gratig muziek kan downloaden voor dat ding. Iemand hier die daar verstand van heeft en welke site ik het beste kan gebruiken?

Zo, ik ga een lekker kopje thee zetten, verwarming staat aan, slaapzakje ligt klaar op de bank en hopelijk even rustig op de bank relaxen.

Fijne avond.
hay lieverds..ff een snel latertje hiero...

gister een mega dag achter de rug ....geverft op mn werk van 10 uur smorgens tm 6 uur sávonds...booodschaps gedaan,pis geruimd eten gemaakt en na mn laatste hap een 112 call van mn vriendin ivm met haarproblemen kind van schoonzus...ik was om 10 uur thuis en doorweekt van de regen nog mojo uitgelaten en lag om 12 uur in bed...

op het werk super druk en sta al volgeboekt va 19 december incl extra werkdag dinsdags van 3 tot half 10 sávonds!

perikelen op mn werk tussen collegas en baas vieren hoogtij en ik als buffer er tussen in...vreeeet energie!

wel mn kuurtje gehad dinsdag en ik voel me goddank al iets beter...die zakken op mn jukkies gaan iets weg.

hummel iets beter in vel...al gaat het matig...kortom...helllup af en toe..

dolph,meisje das niet normaal!

goed dat ze een biopt nemen maar vraag ook even naar een echo en anders een hystroscopie...dan kan je de binnenkant van j ebaarmoeder live bekijken..niet leuk maar dan wordt het wel duidelijker..

heel veel sterkte mop,ik weet wat je mee maakt...zo niet leuk!

lekker bezig ook die ex van jou...pfff...nog achter zn vodden aan zitten ook nog om zn kind te zien...en elke dag in jouw conditie om 5 uur op...nee...geen pretje..

ik probeer je ff te bellen later op de dag op zondag scheet!

scar beebie jij al aan het proeven geslagen ..whoehahahaha!!!

ik ga het zeker doen dat ijs van de lidl...ik vertrouw je !!!

wat heeeeeerlijk een shirt in broek ..ik ben zoooo trost op je schat!!!

en die ex van jou...pffffff..mannnen...uit 1 laken en pak af en toe..

Theetje..we hebben elkaar vd week nog even gesproken door phone..ook over X etc.

ik hoop dat het wat beter met hem gaat en genoeg afleiding de komende dagen gelukkig!

wat lief dat je met zwager op stap voor zus bent gegaan!!!!

gaat het ook weer een beetje met hezelf mop??

nou schatten...ik ga gauw mn bedje in...mn benen breken af va mn middel ondertussen en ik moet ook nog even een was snel uit de droger halen...ja..op dit tijdstip...maar het is niet anders...

wens allemaal een fijn weekend en ik hoop zondag hier weer even te zijn...morgen aaf zal ikwel bekaf zijn en geen puf in pc...

kuzzzzzzzzzzzzieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hallo lieve meiden,

ik hoop dat de Sint jullie vanavond ook nog komt verblijden.

Ik kom nu net van mijn werk vandaan

En moet zo ook al snel weer gaan

Hier gaat het nu wel weer goed

Ik hoop dat dat bij jullie hetzelfde doet

We hebben beiden goed geslapen

en moeten alleen nu nog wat gapen

Straks gaan we gezellig genieten

Van de Sint samen met zijn Pieten

Ik wens jullie ook heel veel plezier

Met heel veel pakjes daar en hier

Fijne avond!
hallo, hallo,

Bij ons geen pakjesavond, maar pakjesmiddag. Zo hadden alle kinderen nog heerlijk de tijd om met hun nieuwe spullen te spelen. En dat is ons geod bevallen, want zo druk als ze in de ochtend waren, zo relaxed waren ze in de middag en avond. Zoonlief ging ook zonder problemen met zijn vader mee, omdat hij tijd genoeg had om nog even lekker te spelen.

Kids zijn flink verwend. leuke cadeau's, zoonlief heeft weer verschillende lego dozen en een bouwpakket van een motor, we mogen dus nog aan de slag. OOk was zijn mp3 speler zoals verwacht een groot succes.

Ik ben zelf ook nog verwend met een paar boeken, een armband, leren handschoenen en een choclade letter. Mag dus niet klagen.

Nu even een avondje relaxed voor mezelf en morgen heerlijk uitslapen. Dus ook maar eens even niet op stap vanavond.

Veel plezier theetje, met jullie pakjes avond.

En scarlet, waar zit jij eigenlijk? of heb ik iets gemist?

Diaan fijn dat het kuurtje aanslaat, maar de drukke periode moet voor jou nog komen he.

Probeer morgen een beetje bij te tanken lieverd.

fijne avond.

Haha Dolphine, je hebt niets gemist hoor, ik zit gewoon lekker thuis. Jij dus ook, of ben je toch nog even de hort op gegaan? Goed dat je toch ex gebeld hebt, nu lekker even wat tijd voor jezelf en morgen heeeerlijk uitslapen! Wel jammer dat je er weer zelf achteraan hebt moeten bellen ja, maar dat zal wrs wel altijd zo blijven..Balen zag, die ongesteldheid zo lang. Goed dat er nu snel naar gekeken wordt, maar dat vreet ook energie. Die kleine man is echt lekker verwend dus en jij ook, fijn!

Wij gebruiken vaak het programma limewire om liedjes van te downloaden. Even googelen, dat vind je het wel.

Leuk gedicht Theetje! Hopelijk hebben jullie ook een erg leuke avond gehad?

Tjeez Daan, wat een dagen ga je weer maken...Krijgen jullie gratis energiedrankjes of pepmiddelen ofzo?? Pfff, zo lang op je benen staan etc, ik moet er niet aan denken!

Gelukkig dat je kuurtje aanslaat. Als je je wat lekkerder voelt is alles sowieso anders. Morgen ff bijkomen he!

Hier eigenlijk niets nieuws onder de zon..Niks meer van L. gehoord, heb dus ook nog geen idee of die afspraak met tandarts gemaakt is. Zucht. Daar zal ik ook wel weer achteraan moeten bellen. Gisteren bij Ziggo Filmnet en Sport 1 aangevraagd, nu een aanbieding voo 7,50 in de maand. Sportpakket opgezegd, er is nu toch geen honkbal en op Sport 1 natuurlijk ook veel sport. Viel gelijk met mijn neus in de boter, vanmiddag (wederom) Mamma mia, viel er de vorige x midden in en morgen al een kerstfilm, tenminste...hij gaat over de broer van de kerstman en dat ie voor hulp moet aankloppen bij zijn broer (de kerstman dus), dus dat kan niet missen, toch?

Zoonlief wil morgen ook gelijk de boom opzetten etc. etc., heb er ook zin in! Gisteren nog een heel cute sneeuwpopje gekocht, in wit en grijs, met heel subtiel glittertjes in zijn hoed, zooo lief. Maar qua weer heb ik zo totally nog geen winter/kerstgevoel!! Dit hoort niet hoor, zo moet het echt niet blijven!! Maar ja...wat doen we eran...

Meiden, fijne avond nog!

Hallo,

Oh wat heerlijk, lekker helemaal niks doen vandaag. Gisteren niet meer de hort op geweest, lekker thuis gebleven, beetje tv gekeken en heerlijk geslapen.

Ik werd vanmorgen om kwart over 10 wakker, weer helemaal uitgerust. En vandaag ook een beetje met een boekje op de bank, muziekje aan, nu even schaatsen kijken.

En straks mijn mannetje weer ophalen.

Ik kan er weer even tegen hoor, haha

Scarlet, bedankt voor de tip. Heb het al gevonden hoor limewire.

Theetje, jullie nog een beetje verwend door die goede oude sint? Was het gezellig?

Staat de boom al scarlet? Ik wacht nog een weekje hoor denk ik, haha, vindt het altijd wel gezellig, maar ook zo'n gedoe en de sint is het land nog niet eens uit.

Fijne zondag allemaal
Ola!

Jij je kerstboom opzetten vandaag Scar?? Dan ben je nog eerder dan ik! Ben benieuwd of ie dan nu al staat in volle glorie!

Ik ga 'm misschien dinsdag maar waarschjnlijk volgend weekend opzetten. Was het nog wat die kerstfilm? Leuk hè dat die tijd er weer aan komt!

Fijn dat je wat hebt kunnen bijtanken Dolphine! Jemig twee weken lang das idd niet normaal hoor!! Dat je dat zat werd heeft dan nog lang geduurd. Fijn dat je knullie zonder problemen met z'n pa mee ging dat heb je er zelf natuurlijk ook een veel fijner gevoel bij én kan je echt ontspannen!

Pfffff das ook niets hè Daan op dat werk daar! Ik mag hopen dat je eist dat wanneer je extra werkt voor de feestdagen je daar ook extra ,als feestdagentoeslag, voor betaald krijgt! Vind ik niet meer als fair! Jij hebt natuurlijk weer je huis gesopt vandaag maar nu wel proberen om ook je batterij weer op te laden hoor!

Wij hebben het enorm gezellig gehad! Is ook zó leuk om te zien hoe die kleintjes het ervaren! Ook wat kleingheidjes gehad dus nog verwend ook. Was toch nog wel laat op bed dus kon er vanochtend 05.00 uur moeilijk uit komen. Uiteraard ook nog eens giga druk dus kon me lol op! Maar toen ik thuis kwam stond er een kopje thee voor me èn was het huis aan kant! Heeeerlijk. Hoef ik me van de week alleen maar ff bezig te houden met de was, dat gaat toch altijd door.

Nou meiden heel fijne avond hè!
GRRRR, even mijn gal spuwen hier hoor.

Ik stond op het punt om zoonlief op te gaan halen, maar niks nada noppes...... auto start niet meer... Kan er ook nog wel bij...... wat een klote zooi weer zeg.

Gelukkig kon ex hem brengen, al ging het niet van harte, vanwege zijn financien.

Ik ben naar mijn vader gegaan en die maakt een financieringsplaatje rond en dan gaan we deze week nog kijken voor een nieuwe. Heb een dacia op het oog, is een nieuw roemeens merk, maar wel met renault motor er in. Wordt ook bij de renaultdealer verkocht. En voor ongeveer 8000 euris een hele nieuwe auto, waarin ik dus de komender 3 jaar onderhoud vrij ben, geen apk hoef en 3 jaar garantie heb.

Moet het er toch maar op gaan wagen denk ik.

Morgen eerst route mobiel bellen, want die nieuwe is er natuurlijk nog niet, en ik wordt wel geacht te gaan werken.
Jezus Dolphin, jij krijgt het wel over je heen ook hè de laatste tijd, pfffffff. Ik zou idd als die mogelijkheid er dan is met je vader om de tafel gaan zitten. Maar ook kijken naar andere auto's zodat je straks wel in iets rijdt waar je echt blij mee bent en een goed gevoel bij hebt. En wat een technisch sterke auto is.

Waar mijn haren ook van overeind gaan staan is die ex van je!!

Je verzorgt nl. ook zijn kind al jaren in je uppie. Ook financieel!! Tenminste voor zover ik begrepen heb, betaalt ie niènte, toch?

Dan zorg jij er dus ook nog eens voor dat hij zijn zoon kan zien en een weekend kan hebben omdat jij hem brengt, haalt en doet! Dat kost jouw geld! Dan heeft ie wel een plaat voor z'n kop hoor, dat als jij hem nu belt, puur uit overmacht, dat het dan nog niet van harte gaat. Tssss!

Maar meis kom jij hier je gal maar spuwen hoor mop! Het is toch verdorie ook kut ook! En iets wat je er dan weer net niet bij kan hebben.

Dikke kus en knuffel voor jou!
Jaaaaa, hij staat hoor!!

Gisteren eind vd middag de spulletjes van boven gehaald en hoppatee! Ooooo, het staat weer zoo knus! Weer helemaal zilver, mat en glanzend, met hier en daar een verdwaalde donkerblauwe of paarlemoeren bal, hihi.

Maar eigenlijk moet ik er nog wel wat spulletjes bij, vin'k! Ik heb nl heel veel "bonte" spulletjes, maar ik wil het nu toch een beetje zilvererig en wittig houden. Ook wil ik nog ruiten maken op mijn zijraam, met witte tape..Staat ook zo gezelly!

Ik zit nu wel een beetje illegaal te forummen,zit nog op mijn werk...druk zat hoor, maar zoonlief is de laatste tijd erg druk met MSN, ik krijg bijna geen kans meer thuis, haha.

Och Dolphine, da's echt mooi kut van je auto..Echt balen meid.

Moet je weer van alles regelen etc, GRRRR, daar kan ik ook zo chagerijnig van worden!

Hoop echt dat je gauw een fijne auto hebt!

Aaaaiii Theetje, dan is 5.00 uur wel heeeeel vroeg he!!

Maar fijn dat het zo gezellig was en jij ook nog lekker wat gekregen, toch altijd leuk (al gaat het daar uiteraard niet om).

En bij thuiskomst heeeerlijk je huis aan kant én een koppie thee!! Wat een lieverd toch..X. neem ik aan? Of is je zoon zo lief geweest??

De kerstfilm was een échte kerstmankerstfilm, met Elfs en op de Noordpool en zooooo cute weer! Daar kom je ook van in de kerstspirit hoor!

Nou meisjes, ik ga nog even aan het werk, hihi.
ola!

ben ik weer ffies snel!

hele toestand weer hier gehad...hummel was dwars door een raampie gegaan hier in mn woonkamer..glas overal...pup die schrok en ik parajoep ...moest een kermend kind en een oversture hond in bedwang zien te houden,glas opruimen..

vandaag heeft mn pa het overige glas eruut getikt..we hadden wat karton ervoor geplakt-..je moet wat..

gister ook badgio op visite gehad met eten,dat is mijn zondag traktatie..zat er de hele week er na uit te kijken!

Voortaan op zondag middag komt ie gezelli bij ons eten..ik miste hem zo erg meiden mijn 4poterige super friend!

Van de kerstboom opzetten nog niets gekomen,miss vanaaf en anders morgen...moeten we psychologisch maar aanpakken..voor je het weet hangt er een pup in de boom..

Jeetje Dolph,wat een gezeik zeg...je hebt helemaal gelijk dat je maar een nieuwe gaat aanschaffen!

Dit kost je klauwen,en wat je ex betreft...wat een looser zeg!geen woorden voor!!

Lief dat ook jouw pa ff voor bank wil spelen,errug handig in deze tijden...

Heb ook naar dat merk toen gekeken.maar werd me even net te veel..

Maar wel mooi hoor!!

Wanneer moest je nou ook alweer naar de gyn?

Scar jij lekker je boompie al gezet en zo te horen erg mooi!!

Helemaal in de kerstsfeer!!!

Ik heb mn lampjes voor de ramen al neergezet...ik kan er zoooo van genieten!

Theetje leuk gedicht gemaakt mop! en klaas gevierd en smorgens al weer vroeg nest uut!

geweldig die kerel van jou!!!lekker alles al aan kant gemaakt!

heb je al zovaak gevraagt of ik um ff lenen mag!whoehahahaha,....voor DIE klussen dan he?

Nou,ik ga ff eten..hummel en ik hebben kip in de oven gemaakt met pesto ertussen met mozzerella en tomaat,en zoute ham eromheen...jammie!!!

Misschien kom ik vanaaf ff langswaaien nog!

Kuzzzzzzzzzz
hello ladies,

Gelukkig was mijn auto vanmorgen weer snel aan de praat. Ik had route mobiel gebeld en die waren er met een half uur. Er bleek vocht achter de afdeklaat te zitten. 1 of ander plaatje wat de motor moet beschermen tegen vocht. Daar blijkt een scheurtje in te zitten. Klein euvel wat makkelijk te verhelpen is blijkbaar en dus geen nieuwe acu gzd.

Toch weer een meevaller. Maar toch wel naar andere auto kijken hoor.

Morgenochtend afspraak bij de gyn. Brr zie er best tegen op, maar het is goed dat het gaat gebeuren, dan hebben we het maar gehad.

Ohoh diaan, die hummel van je. Gelukkig heeft hij niks ernstigs, maar de schrik zal er goed inzitten.

Hmmm, klinkt erg lekker die kip zeg, het water loopt me in de mond. Smaakte het ook zo lekker als het klonk hier?

Hihi die scarlet, de kerstboom staat al dus.... En die zoon van je? toch niet stiekem een vriendinnetje he, dat hij niet van msn is af te slaan, woehaha.....

Lieve theetje, thanks voor je smsje.... lief dat je aan me denkt.

Oh meiden, ik ga woensdag ochtend met mijn vader bij de dealer kijken voor die niuewe auto. Daar heb ik wel erg zin in. Zijn zulke leuke auto's..... mooi, mooi,

Toch nog wat om naar uit te kijken.

Vandaag weer knallende ruzie met zoonlief. Die moet echt aan de teugels hoor, ik wordt er gek van. 7 uur moest hij naar bed voor straf, dat wist hij vanmorgen al, maar een drama wat hij er van maakte vanavond, niet normaal meer.... Tsss de buren zullen wel gedacht hebben met dat geschreeuw van hem.

Nu hele duidelijke afspraken gemaakt met hem (al weer). Elke keer als hij niet luistert kan hij vroeg naar bed, ik ben er zo klaar mee en niks lijkt te helpen bij hem.

Hij was vanavond al helemaal druk met de vuurwerkfolder.... zucht..... de volgende spanningsboog voor hem. En dat duurt nog zo lang......
dolphie..succes morgen schat bij de gyn!!!

enne...hier begon de kerstboom zowat te smeulen....lampies kadoek denk ik...gauw eruit gehaald...optuigen gestaakt en morgen eerst nieuwe lampies kopen!!zucht....
Zo dames,

het zit er op, ik ben weer thuis.

Het is me 100% meegevallen.

Was om 11 uur al weer buiten.

ze hebben een echo gemaakt, dat zag er goed uit. Ze hebben ook een bioptie genomen van de baarmoederwand, maar dat is meer voor de zekerheid. BIj het onderzoek zagen ze in de baarmoedermond ed ook geen afwijkingen.

Nu is het afwachten, zo'n dag of 10 dan kan ik bellen voor de uitslag.

Ik mocht een pijnstiller innemen, maar heb gelukkig nergens last van, geen pijn, geen bloedverlies, dus hopelijk valt het mee. Ben zelfs een beetje aan het werk thuis.

Maar wel rustig aan hoor, languit op de bank.

Fijne dag allemaal
Fijn Dolphine, dat het zo goed is verlopen en zo op het eerste zicht dus ook geen gekke dingen! Lekker rustig aan doen wel hè! Morgen lekker naar nieuwe toet kijken!

Ik hou het ff kort dames, ben gesloopt, gisteren een avonddienst, vandaag een ochtend op m'n vrije dag, moest weer invallen voor zieke collega en dat betekent nu dus weer dat ik gewoon weer giga veel diensten achter elkar draai. Voor zover nu gepland ben ik straks wel vier dagen vrij in het weekend, ja kan ook niet anders natuurlijk, het houdt een keer op. maar goed kom van de week wel uitgebreider terug.

Dikke kussssssssss

Haaai meissies!

Fijn dat het meeviel Dolphine bij de gyn! En gelukkig zo op het oog niets raar gezien. En nu dan weer afwachten tot de daar de uitslag van krijgt. Is wel nog voor je verjaardag, toch?

Maar ik denk dat je toch ook wel graag wilt weten waardoor je zo heftig/lang ongesteld bent, dus hoop dat ze daar wel een antwoord op hebben!

GZD dat je toet het vanochtend weer deed, maar groot gelijk hoor, dat je tóch gaat kijken. Je moet er natuurlijk wel op kunnen vertrouwen, op dat ding. Morgen lekker kijken!!

Oei, lastige tijd nu met die kleine man die zo dwarsig is. Volop prikkels nu natuurlijk, met al die feestjes in het verschiet (feestdagen, bedoel ik). Sterkte meid! Consequent zijn moet toch een keertje vruchten afwerpen?

Hihi, heb zelf ook zo mijn gedachten over zoonlief...Zit echt veel op msn en sms't ook veel. Heb wel voorzichtig al es een balletje opgegooid, maar krijg geen respons. Nou ja, maar niet forceren he..als ie het wil delen komt het vanzelf wel.

Tjeez Theetje meid, het houdt niet op qua werken he..Jij hebt die 4 dagen straks zó dubben en dwars verdiend!!

Djeez Daan, hoe is dat gebeurd, met Hummel en ruit?? Wat een schrik! Is nog goed afgelopen en geen slagaderlijke narigheid opgedaan!

Smeulende boom?? Da's nie goe!

Mm, ik heb gisteren een 4pack van dat Jillz gekocht, een soort cider in kleine flesjes (kreeg je gratis een mooi glas bij), lekker spul zeg! Zit niet heel veel alcohol in, kgeloof 5%. Zoonlief is vandaag met school naar Munster, ik ben benieuwd hoe ie het gehad heeft. Moest ook wat examenopdrachten doen, maar ze kregen ook tijd om naar de kerstmarkt etc. te gaan, rond 7en verwachten ze weer hier in town te zijn. Morgen na het werk even bij Xenos langs, ik kon hier helemaal geen witte tape krijgen en sowieso geen leuke kerstfriemels. Denk dat ik daar wel slaag. Ik eigenlijk ook nog wel een mand vullen met kerststerren (wit), ook zo mooi! En ik wil...en ik wil...whoehahaha, ik word er weer zo kooplustig van!!

Ik ga zo even wat te eten maken voor mezelf. Zoonlief mag straks aan de patat als ie thuiskomt, da's vast geen probleem. haha.

Fijne avond!

Hallo meisjes,

Heb de toet vanavond even bij die man neergezet, want die belde me vanmiddag dat het verhaal van de verdeelkap niet klopt, want die schijn ik helemaal niet te hebben, woehaha. En die gast van route mobiel heeft niet onder de motorkap gekeken. Hij heeft er dus vanavond nog even naar gekeken en nu blijkt er iets lek te zijn, wat olie op de motor lekt... jaja.

In ieder geval niks ernstigs, hij heeft er siliconespray opgespoten en volgens hem moet het nu oke zijn.

Heb nu al wel samen met mijn vader een offerte aangevraagd voor nieuwe toet, even op reactie wachten daarvan.

Oh gaaf scarlet, jouw zoon dus naar munster met school. Wat doen ze leuke dingen zeg. Hij zal wel doodop zijn, dus patat zal er idd wel ingaan.

En jij dus ook je twijfels, hihi, toch wel schattig he.

Theetje, jij hoeft toch niet alle zieke collega's te vervangen mag ik hopen he. Dat is toch geen doen zeg. Straks 4 welverdiende vrije dagen.....

Ik ga nu even een potje pesten met zoonlief en dan gaat hij zijn bed in.
ola!

dolphie...gelukkig meegevallen,is ook niet echt een crime een echo en krabsel van BMM.naar mijn ervaring dan..

sluit me bij scar aan...ze hebben nog niet echt de binnenkant goed gezien zoals bij mij toen met die hystroscopie(en das geen pret om te ondergaan) maar dan kunnen ze op een tv je Bm zien en je eileiders "Live"zeg maar in reall en dan biopten nemen evt.

bij mij zagen ze toen die adenomyosis en werdt het duidelijk wrom ik zoveel vloeide...

kan je nooit zien met echo of uitstrijkje/biopt cervix(bmm)

spannend met je nieuwe toet...zou die ouwe toch afschrijven..klinkt allemaal wat vaag..iig niet ok!

Inruilen geblazen dussssss!

suc6 met je hummel....echies waar...ut gaat een keer over!

Scar jouw hummel lekker weer op stap met school!

ze doen wel veel hoor daar,leuk!!!!

zou idd wat paal op perk stellen...maare...miss een lieffie??verklaard een hoop..hihi

theetje jij topwijf je weer opgeworpen als invalkracht(zo lijkt het iig wel!!!!)pfffffffffffffff

MAG het even beloond worden zeg!vind het nog weinig!

hoop dat er EENS verandering in komt....sterkte mop!

Nou...de boom staat(met nieuwe ledverlichting!)

was zowaar 40% korting op de nepbomen en verlichting bij de kwantum...toch even goed prijzig maar wel zuiniger...

had warm wit genomen...maar toch die ledkleur...mot errug wennen...zo wit!

vandaag van hot naar her gereden,hut nog een keer gesopt...ga dus weer kapot mn werkweek in...thats life..

gelukkig vanaaf een beetje relaxed..hummel nog ffies geknipt..is die alvast gedaan voor kerst...nu de andere 60 man ofzo...in de laatste dagen voor kerst...va volgende week gerekend dan..

ga noh ff snel douchen en nest in..me opmaken voor mn werkweek..met morgen tot 21.00uur..in een gespannen werkomgeving...tis gewoon echt hysterisch...

Haihai

Nou moe Dolphine...da's sterk...er zou dus iets mis zijn aan je auto met iets wat je helemaal niet hebt?? Hm..krijg je toch zo je bedenkingen bij! Gelukkig heb je ook een "mannetje" voor dat soort dingen, hihi.

Spannend, de offerte, hoop dat het mee gaat vallen!

Ja wennen he Daan, die LEDverlichting..Ik had ook zo'n lamp gekocht, ik draaide um in de keuken erin, kschrok me rot, wat een koud licht! Ik heb het weer weggehaald, brrr, niks gezellig.

Maar ja, het is wel zuinig he....Dat probleem heb ik met veel spaarlampen ook, ook van dat koude licht. Hoewel ik er nu 1 heb, van de Hema, da's wel gewoon warm geel licht. Maar over het algemeen, yak, niks an. Mazzel dat je korting had!

Ik heb net ook een snoer ledlampjes op batterijen gekocht, ik had nog een groot cognacglas waar zilveren denneappels inzitten, staat in de vensterbank. Lijkt me leuk om daar kleine lichtjes in te doen. Maar bij Xenos helemaal niet kunnen slagen, pff, viel me tegen. Bij Blokker ook alleen maar rood raamtape en ik wil wit! Grrrr, het mag niet lukken. Wel ook vast een kerstukje gekocht, voor toch die echte dennengeur, haha. En ik kon me weer niet inhouden en ook nog een rokje bij de Hema..Ik moet ophouden!! Echt vreselijk. Ik moet gewoon niet meer de stad in gaan, want het is veel te leuk allemaal. En nu was dat rokje maar 15 euro, maar toch..Zoveel euro hier, zoveel euro daar en als je het dan optelt...GZD wel straks eindejaarsuitkering, dat scheelt natuurlijk.

Trouwens, vorige week hebben we weer een 'gedwongen keuze' moeten maken qua werk, daar krijgen we eind volgende week de uitslag van. Toch weer spannende en vervelende tijd nu. Een deel van ons werk, wat nu al door een andere groep wordt gedaan,verdwijnt echt naar het Werkbedrijf (voormalig CWI) en daardoor ook bij ons minder mensen nodig (die dan dus bij Werkbedrijf nodig zijn). We moesten weer kiezen met datzelfde heerlijke systeem als de vorige x, waar iedereen toen zo boos over was. Zogenaamd had je 4 voorkeuren (4 verplichte voorkeuren!), dus 1 x je huidige functie en werkplek (als die die tenminste houden wil he...ik natuurlijk wel!!) en 3x die functie bij Werkbedrijf in ook nog es 3 verschillende steden.

Alsof dat je vrijwillige keuze zou zijn!! Echt totally belachelijk gewoon. Ten 1e wil ik dat werk helemaal niet doen (puur re-integratietaken) en ten 2e wil ik al helemaaaaaaal niet in een andere stad werken. Waarom dit soort shit toch altijd voor de feestdagen moet...was vorig jaar ook al zo.

Nou ja, we zullen het wel weer zien.

Ik ga een beetje aan de gang hier..nu zo rommelig, is niet knus.

fijne dag nog everybuddie!

Dames, ff snel tussendoor voordat ik met zoonlief naar ttraining ga.

Maar ben helemaal verliefd op die auto. Hij is zo mooi...... en we hebben een offerte laten maken, hihi, lach me rot, maar ze willen 1750,= voor die oude auto van mij geven.... woehahaha, dat gaat dus nog van de kosten af! MIjn vader had me thuis al voorbereid dat ik nergens op moest rekenen qua inruilen.

Het budget komt nu wel heel erg vlak bij mij vermogen en op deze manier hoef ik geeneens heel veel te lenen van mijn vader.

Maar ik heb hem nog niet gekocht, ga zaterdagmiddag eerst een proefrit maken!

En nu eerst zoonlief naar de training schoppen.

Tot vanavond.
Hoi!

Pfff, het laatste endje op kantoor..

Pikdonker wanneer ik naar buiten kijk, kheb hoofdpijn, voel me blehhh (ongesteld), honger..kortom: IK WIL NAAR HUIS!!

(17.00 uur). Nog ffies.

R. is ook al weg, had het ook helemaal gehad, hele dag bezig geweest met een ingewikkelde bezwaarzaak, zit hier nu all alone :(

Gaaf Dolphine, dat het qua kosten allemaal zo mee lijkt te gaan vallen! Ik ben erg benieuwd hoe de testrit gaat uitpakken, maar dat zit vast ook wel goed. Spannend hoor!

Nou..ik ga heeeeeeeel langzaam de boel afsluiten, opruimen, nog ff naar toilet..haha, dan is het vast wel 17.00 uur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven