Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mogge
Naat, het klinkt inderdaad niet echt gezellig momenteel bij jullie. Ik hoop dat er gisterenavond wel tijd was voor een goed gesprek en wat aandacht voor elkaar?
Jeetje is ook helemaal gelukkig met haar cadeautjes en: taaadaaaaaaaaa! Haar speen is mee met Sint en ze heeft prima geslapen! Wel super verdrietig bij het inslapen, mijn hart brak toen ze zei: nu hou ik nog maar van 2 dingen, haren kriebelen (de mijne) en tv kijken. Maar goed, toen ze rond kwart voor 10 sliep heeft ze daarna tot half 8 zonder morren liggen knorren (ghe ghe ghe).

Mal, nu afwachten dus.... Spannenddddddddd! Wat zou het super zijn als het snel lukt he?
Mogge Suus!

Hoe gaat het?

Ik heb trouwens al het gevoel van alles te voelen en ik voel me ook heel erg huilerig. Maar dat is vast van de spanning omdat het nu begonnen is toch??? Zo snel kun je niks voelen van iets in wording toch?
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee, dat kan echt nog niet. Maar de stress en de spanning spelen natuurlijk zeker een rol. Wachten sucks (daar weet ik alles van )....
Hier alles goed hoor. Meetje slaapt gewoon lekker door en is gezellig zoals ze nu lekker lacht steeds en Jeetje blijft super lief voor haar dus dat is ook mooi. Ik ben gelukkig!
Ja, nog 15 dagen wachten, tromtiedom.
Je hebt ook je gewone avatar weer zie ik, zonder schip er in.

Ze beginnen hier al met kerstavatars, en de Sint is nog maar net weg
Blehhhhggg, niks aan....
Yep, stoomboot is uitgevaren, hup terug nr Spanje.

Och, de kweker om de hoek heeft de bomen al in de verkoop dus we kunnen los ...

Ik wacht nog even, volgend weekend de dozen maar eens van zolder halen.
Tja, wij hebben weer een jonge kat dus of het zo'n succes wordt een kerstboom, ik vraag het me af meestal laat ik de boom 3 dagen staan zonder ballen, dan is de lol er voor het grootste deel weer vanaf.

Ik had voor mijn vader ook beter zo'n trui kunnen kopen met "mag ik mee naar Spanje" hij heeft zo'n hekel aan de winter.

Jonathan was trouwens helemaal hyper van de Sint. Gisteren om half 10 lag hij nog in zichzelf te brabbelen en schateren in bed.
Hier is het kind ook helemaal gelukkig. De playmobil koffer is een groot succes!

Qua kerstboom Mal: kunst geen optie? Met plastic ballen
Hai!

Hier ook goed verwend. Meisje is blij met haar Nijntje serviesje en ventje vindt Dr. Bibber erg leuk! Wij ook leuke avond gehad. Op naar het volgende hoogtepunt! (Woensdag wennen... slik...)

Mal: spannend hoor! Denk dat spanningen nu grote rol spelen inderdaad met van alles voelen en zo. Wij hebben boom met onderin nep-ballen en bovenin echt. (nou ja, nu nog niet natuurlijk, maar volgend weekend denk ik...)

Mooi gedicht Star? Al een idee van wie? Ik ben er nog steeds niet uit hier...
Ha ha Star, ik moet erg lachen om het gedicht!

Pfoe, ben nog kapot van gisteren. Kan dat een keer minder worden? Niet normaal die vermoeidheid.

Anyway het was erg gezellig. Eerst de kindjes gedaan, en toen die eindelijk sliepen waren wij aan de beurt. Dat was laat want de kinderen waren aan het keten/ruzie maken.

L mocht bij zijn middelste nichtje. Of zij bij hem eigenlijk. Nou, dat wat té gezellig. Oudste boos dat zij met haar jongste op onze slaapkamer moest dus die ging jongste wakker houden en uit bed praten enzo. Goed, tegen kwart voor 10 de middelste en oudste maar op zolder gegooid nadat L in tranen was omdat middelste zijn knuffel had afgepakt en oudste door het huis liep te stampen. B sliep gelukkig overal doorheen, die was kapot.

L in tranen dat nichtje niet meer bij hem was, maar na 2 liedjes sliep hij al. Nichtjes waren nog aan het keten op zolder maar tegen half 11 ofzo vielen ze in slaap en om 12 uur konden ze er weer uit om naar huis te gaan. Ik heel lullig: hé vervelend hè? Je sliep net ha ha.

Flauw

Leuke kadootjes gekregen; 4 kaarsen (altijd nodig! ) een puzzel van 1500 stukjes en een beeldje van moeder en kind. Heel schattig. Moest er even aan wennen, maar staan wel heel mooi in de vensterbank.

Nu zijn man en kinderen naar de andere opa en oma, mijn ouders zijn net weg dus even rust. Fijn.

Ik heb zin in de kerstboom; sky radio aan en de een na de andere kersthit komt langs. Maar ik ga donderdag pas de boom doen, samen met L.

Fijne dag!
Schrijven Cin en Vishnu eigenlijk nog mee? Heb ze hier al lang niet meer gezien, voor Vis... Gaat het wel goed daar allemaal?
Hadden we gisteren nou een meelezert? Vind ik altijd zo apart!!! Erg grappig.
voor Mal.
Klinkt wel gezellig allemaal Amalia! Wij hadden ook een erg leuk dagje (maar blijft wel altijd een beetje slikken dat mijn hele familie dan leuk sint viert samen en wij op zo´n eilandje). En leuke cadeaus! Van wie had je het beeldje?
Zo. Hij is weer terug.

Hier liggen L en T allebei op 1 oor. Helemaal op van alle gebeurtenissen en eigenlijk moeten we nu dus weg naar een verjaardag... Nou ik denk dat we ze maar even laten slapen en dan wat later gaan.

Gisteren is iedereen weer stierlijk verwend,

T heeft van R's werk een hijskraan gehad van 1,20 hoog! Met electrische bediening. En verder een knikkerbaan, Cars zaklamp, Cars autotje, tuimelauto, dvd van Willem Wever, Electro van Sesamstraat en een kleed van een piraat voor in zijn kamer.

L; trui, vest, soort stapelblokken, vormenstoof, autobus met blokken, badboekje en een DVD van Lars de kleine IJsbeer.

En ik;agendavulling, mascara en huissloffen (lijken op gebreide UGGS )

Vanmorgen was T al om 7 uur wakker om naar beneden te stormen en te gaan spelen. Wij waren gelukkig gisteravond al zo wijs geweest om de kraan in elkaar te zetten. En nu staat de knikkerbaan dus ook.

Ik heb nu wel weer zin om alles te versieren voor kerst! Ik zag dat sommigen hier al alle kaarten hebben geschreven

Ik moet onze kaarten nog verzinnen.

Amalia, bij jullie dus ook 1 grote verwenpartij!

Jinny, voor je eilandgevoel, lijkt me ook niet leuk. Maar het was dus wel gezellig?!

Mal, wat leuk dat jullie hebben ook zo hebben genoten en dat Mr J er ook zo vol van was. Verder draaien mijn duimen hier overuren!

Naatie, hoe was het?

Star, geweldig gedicht heb jij ook ontvangen!

Kokos, is het bij jullie ook leuk geweest ondanks de bacillen?

Bam, moeten jullie een nieuw huis kopen door alle kado's? Hoe vond Juul de zakken bij zijn schoen?
quote:Suze2 schreef op 06 december 2009 @ 09:04:

[...]

Jij roept ook maar wat he? Nee, ook postcode op de doos
quote:Suze2 schreef op 06 december 2009 @ 09:13:

Jeetje is ook helemaal gelukkig met haar cadeautjes en: taaadaaaaaaaaa! Haar speen is mee met Sint en ze heeft prima geslapen! Wel super verdrietig bij het inslapen, mijn hart brak toen ze zei: nu hou ik nog maar van 2 dingen, haren kriebelen (de mijne) en tv kijken. Maar goed, toen ze rond kwart voor 10 sliep heeft ze daarna tot half 8 zonder morren liggen knorren (ghe ghe ghe).

Mal, nu afwachten dus.... Spannenddddddddd! Wat zou het super zijn als het snel lukt he?Nou, en het mijne met het jouwe!
quote:Star schreef op 06 december 2009 @ 15:54:

[...]

Nee, ook postcode op de doos Ga dan nog maar even nakijken van wie die postcode is want volgens mij had Hel iemand met een envelop
Ja man, zielig he? Vooral ook het feit dat ze dus niet van mij houdt... Slechts van mijn haar en Tadaaaaaa: de tv

quote:Suze2 schreef op 06 december 2009 @ 16:15:

[...]

Ga dan nog maar even nakijken van wie die postcode is want volgens mij had Hel iemand met een envelop

Ooooooo dus iemand had de postcode van iemand anders erop gezet?

Dan had ik jou dus moeten smsen in plaats van Hel.
quote:Suze2 schreef op 06 december 2009 @ 16:16:

Ja man, zielig he? Vooral ook het feit dat ze dus niet van mij houdt... Slechts van mijn haar en Tadaaaaaa: de tv

Ook zo'n addict dus? Echt om gestoord van te worden soms.

Het jongste schaap heeft knalrode wangen; geen hond die me gelooft als ze morgen ziek is dus duim maar even dat ze tandjes krijft ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven