Werk & Studie alle pijlers

Wie heeft het eigenlijk wel leuk op haar werk?

01-12-2009 20:46 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het wel zelf opzoeken, vanwege mijn niet al te toffe werksituatie, maar het lijkt wel of ik alleen maar verhalen lees hier van mensen die gepest worden op het werk, afknappen, opbranden, eruit gewerkt worden, etc.

Heb jij een positief verhaal om daar tegenover te stellen? Please do. Ik zit te smachten naar wat positiviteit.
Marijemarije: Dit regionale bedrijf werkt voor gemeenten en de provincie. In die zin had ik niet het idee dat het een probleem was om de naam te noemen.
anoniem_91636 wijzigde dit bericht op 06-12-2009 15:32
Reden: op verzoek van MarijeMarije aangepast
% gewijzigd
quote:ColeTurner schreef op 04 december 2009 @ 20:11:

La India: Ik heb zojuist een e-mail gestuurd met opmerkingen en een lijst vragen. Je kunt voor informatie ook hier kijken:

website gemeente den haagHaleluja! CT,...you're the best! Dank je wel!
quote:ColeTurner schreef op 05 december 2009 @ 12:19:

Marijemarije: Dit bedrijf werkt voor X. In die zin had ik niet het idee dat het een probleem was om de naam te noemen.Je hebt hem nog niet door he . Wacht ik stuur je een vriendenberichtje.
Nijn, logisch. Ik snap de volgorde wel. De duimen draaien maandag!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Cole, bedankt.
Nou, de hunch die ik had na het gesprek van vrijdag was fout. Hij ging helemaal met me mee in de verbeterpunten die ik zag, maar vandaag was het ineens exit Nijn.

Ik mag dus weer gaan solliciteren.

Ik ga eerst maar es goed nadenken wat ik dan eigenlijk wél kan.
omdat dit niet de baan was die bij je past moet je niet je koppie laten hangen hoor. Het is niet dat je het werk niet kan. Het is de combinatie van alles bij elkaar wat niet de match blijkt te zijn.

Het kan best goed zijn dat in een andere organisatie met andere mensen je helemaal tot je recht komt en je gaat opbloeien.

Geef jezelf de tijd om alles te verwerken.

Iemand zei ooit op dit forum (ik geloof Wuiles) "Een baan is als een relatie. Het gaat een hele tijd goed en soms loopt het gewoon niet meer... dat betekent niet dat er iets mis met je is... de relatie is gewoon op." en het tweede wat ze zei was "het grootste deel van de mensen maakt tegenwoordig een of meer keer een ontslag mee. Het overkomt de besten! Het is wel een heel stresserende gebeurtenis. Dus rouw erom... en ga verder met je leven. Je vind echt een nieuwe baan!"

Ik vind het trouwens wel lullig dat je baas vrijdag helemaal met je meeging en nu ineens bye bye zegt:(
Dank je wel Bertha, voor het hart onder de riem.

Ben nu even helemaal leeg.
logisch.

Je hebt tijd nodig om het te verwerken. Jouw baas en jouw collega hebben hun eigen issues om op te lossen. Dat is jouw prob niet meer. Je moet nu op jezelf richten. Gun jezelf de tijd. Het zijn best wel ingrijpende dingen. Gun jezelf de tijd.
Oooh, kut, Nijn!

**slaat mede-zoekende-en-solliciterende arm om Nijn**

Kut dat je je leeg voelt. Toen ik hoorde dat ik weg moest/mocht, liep ik een half uur later buiten met een deuntje in mijn hoofd. Van Anastacia "I'm out of a job! I am free! "

dat deuntje is wel weg nu hoor, dat wel. Maar goed. Kut.

Je vindt wel wat. Je zit in ieder geval vlak bij een hele bverg banen.

(Het rode kruis zoekt allemaal communicativo's, in DH. Is dat wat?)
Ohh nijn nee toch?! Had wel het een en ander al gelezen dat het niet lekker ging met je collega. Maarja dat is niet je baas dusja. Maar toch exit, bahbah. Wat was de reden?

En tila jij ook al.... pfff jullie hadden me begin dit jaar nog zo geholpen met een baan zoeken. Ik zit iig tot 1 april nog gebakken, dat scheelt. Maar wat jammer voor jullie.

Kop op he!
Komt goed ben er vandaag al wel achter gekomen dat ik, op basis van zorgen voor een kind jonger dan 4 jaar, opeens heel veel meer arbeidsverleden heb dan ik dacht, en dus langer recht heb op ww dan ik in eerste instantie dacht. Scheelt weer heb ik wat meer tijd, wie weet is de crisis dan wel voorbij ofzo
Nou Nijn, wat balen!

Ps. Ik heb nog geen reactie van je gehad. Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar stond.
Ahhh Nijn toch
Ja, echt enorm balen. Ik ben vandaag gewoon gaan werken, sja, dat hoort er natuurlijk bij. Voel me wel ziek> nasleep van de griep en ik hoest de longen uit mijn lijf, heb er ook een spier bij verrekt, dus ik zit hier te trillen als een riet van de kou en de pijn. Ben dus wel iets eerder weggegaan.

Marije, heb je mijn mail inmiddels ontvangen? Ik heb m teruggestuurd naar viva vriendendienst ofzoiets.

Tila, dat gevoel van freedom heb ik niet echt. Ik had daar gewoon door willen gaan, meer willen leren, er iets van maken (god forbid) met mijn collega.

Maargoed, ergens anders is vast wel weer een plek voor mij. En voor jou!

(Rode kruis zei je he?)
Pluk, dat was leuk ja, vorig jaar. :-)
quote:tabitha67 schreef op 05 december 2009 @ 09:38:

ik heb het onzettend naar mijn zin als postbezorger,6 dagen in de week.

en ook al klinkt mijn geplaatste bericht over mensen negatief,dan heb ik het nog steeds over mensen die je tegen komt,en absoluut niet mijn werk.

ik meld mensen als hun deur openstaat of de sleutel nog in de deur zit,heb alltijd kattensnoepjes mee en verleden week nog een oud omaatje tussendoor ff geholpen de ramen zemen,omdat ik haar echt bijna van het krukje zag vallen.heb 2 collegas die spontaan mijn wijken binnen komen als ik door ziekmeldingen erg lang moet lopen,die mij dan gewoon helpen of een bundel post mee nemen..lekker buiten lopen (al is het nu de laatste weken wel erg veel regen..gnagna)

het enige minpunt is het winkelzentrum,waar duidelijk de kerst stress te merken is,ik moet een toeter aan me karretje hebben,want met 20 man voor een winkelingang staan babbelen is zoooo leuk...niet dus

gisteren kregen we op elk depot een grote doos met enorm dikke spekulaas er in,in een week gaan wij allemaal koffie drinken voor het lopen,voor de liefhebber een gebakje er bij,en de meesten zijn erg lieve mafketels

Je klinkt als iemand die erg blij is met haar werk! Leuk.

Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe je kan rondkomen van een baan als postbezorger?
Oh nijn, ik zie nu pas je berichtje! Wat balen zeg . Daar reken je dan ook niet op, wanneer je een prettig gesprek hebt gehad. Veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan, uiteindelijk komt het allemaal goed.
He Nijn, balen zeg !

Sterkte en succes met het vinden van een nieuwe baan!
Dank je wel jongens!
Nijn, nee, geen mail ontvangen. Probeer het anders nog eens.

Mag die andere collega wel blijven? Balen hoor, dat je op zoek moet naar wat anders.
Ja, ga ik doen Marije.

Mijn collega mag blijven, ze werkt als 25 jaar bij die organisatie, en heeft best wel wat aanzien. Ze gaat wel op haar kop krijgen, maargoed, wat heb ik daaraan...
Het lukt volgens mij niet via de vivavriendenservice.

Mail me anders gewoon op viva_nijntje apestaartje yahoo punt com.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven