Werk & Studie alle pijlers

Wie heeft het eigenlijk wel leuk op haar werk?

01-12-2009 20:46 223 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het wel zelf opzoeken, vanwege mijn niet al te toffe werksituatie, maar het lijkt wel of ik alleen maar verhalen lees hier van mensen die gepest worden op het werk, afknappen, opbranden, eruit gewerkt worden, etc.

Heb jij een positief verhaal om daar tegenover te stellen? Please do. Ik zit te smachten naar wat positiviteit.
Hmz, helaas niet. Alleen maar negatieve ervaringen hier. (mede door mijn ziekte) Maar daar heb ik gelukkig voorlopig geen last meer van. Mijn werk bestaat nu uit 2 ochtenden in de week varkentjes, geiten, kippen, koeien voeren en verzorgen. Heerlijk!
Nou, ikke eigenlijk wel. Ik werk nu vijf jaar als secretaresse/MA voor een landelijk detacheringsbureau en dat is echt leuk.

Steeds een nieuwe opdracht, andere mensen, afwisseling, dat verveelt nooit. Autootje erbij, wat wil je nog meer!

Zo beter??
Huts!
Ikke!

Ik werk op een hele leuke school. Dat is me niet aan komen waaien, ik heb ook rotscholen gehad. Maar nu dan eindelijk heb ik het echt een beetje naar mijn zin. Voor zover werken leuk kan zijn dan hè, ik ga natuurlijk liever een wereldreis maken als ik het voor het zeggen had.
Mijn werk is ook eigenlijk best heel leuk. Al doe ik het maar een uurtje of 15 naast mijn studie....
Nou, dan heb ik goed nieuws! Ik heb het enorm naar mijn zin op het werk. Ga elke dag met plezier heen. Ik heb betrouwbare, plezierige, hardwerkende en humoristische collega's. Natuurlijk zijn er wel eens kleine ergernissen maar dat is logisch als je bijna 10 uur per dag met 15 mensen in een kantoorpand zit.

Ik heb dus niks te klagen en ben dankbaar voor het feit dat ik het zo mag ervaren.

Ik weet hoe het is om niet lekker in je vel te zitten op je werk dus ik ben er extra blij mee.
Ikke!

Leuke collega's en super leuk en uitdagende baan!
dat klinkt goed, mensen.

Keep em coming!
Mijn vorige werk was superleuk!