Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
zondag 6 december 2009 om 20:37
Kym dikke
!
Misschien ook wat last van hormonen ofzo?
Eeuuhh... Sum je bent niet dik, maar onder de 20 kilo red je niet of wel?
Pom nee het weglopen van mijn konijntjes was niet vlak voor kerst.
Maar volgens mijn vader konden ze heus wel los in de tuin, en zouden ze dan écht niet weglopen.
Ik ben ook benieuwd naar dat datingsite-topic, maar mijn bezoek staat elk moment voor de deur.
Zou het trouwens een goed teken zijn dat ik gisteravond minder blown away by MX was?
Misschien ook wat last van hormonen ofzo?
Eeuuhh... Sum je bent niet dik, maar onder de 20 kilo red je niet of wel?
Pom nee het weglopen van mijn konijntjes was niet vlak voor kerst.
Maar volgens mijn vader konden ze heus wel los in de tuin, en zouden ze dan écht niet weglopen.
Ik ben ook benieuwd naar dat datingsite-topic, maar mijn bezoek staat elk moment voor de deur.
Zou het trouwens een goed teken zijn dat ik gisteravond minder blown away by MX was?
zondag 6 december 2009 om 20:41
Frizz, ik houd mijn wens niet stil. Ik roep steeds; "ren, ren! Toe nou, ren!", maar het werkt niet.
Het ding heeft een naam, expres veranderd toen we zagen dat dat bij zijn karakter paste.. en ineens.. doet ie zijn naam geen eer meer aan. Hij was heel goed in ontsnappen. Toen het nog niet moest tenminste.
Sum, ik weet het niet. Sommige dingen maken me onrustig. Sommige geluiden. Klassieke muziek zonder gezang kan ik af en toe wel waarderen. Heel raar.
Als er een fanfare ergens is, met trommels, word ik altijd boos. Van die trommels heb ik zin om te slaan, maar dat heb ik ook als ik een lepel in mijn hand heb. Heel vreemd.
Op dat topic heb ik smakelijk gelachen om je. Ik zag die reactie inderdaad. Volgens mij is die vrouw zelf zwaar gefrustreerd en zit ze vast in een huwelijk waar ze maar genoegen mee heeft moeten nemen. Pure nijd.
Kym, nog even volhouden... het lukt je wel. Wat fijn dat de test negatief was. Het zou zoveel meer op zijn kop zetten he. Dus dat is al 1 opluchting. En nog even, nog even en dan mag je hier zitten rillen van de kou. Snel genoeg lieverd.
Het ding heeft een naam, expres veranderd toen we zagen dat dat bij zijn karakter paste.. en ineens.. doet ie zijn naam geen eer meer aan. Hij was heel goed in ontsnappen. Toen het nog niet moest tenminste.
Sum, ik weet het niet. Sommige dingen maken me onrustig. Sommige geluiden. Klassieke muziek zonder gezang kan ik af en toe wel waarderen. Heel raar.
Als er een fanfare ergens is, met trommels, word ik altijd boos. Van die trommels heb ik zin om te slaan, maar dat heb ik ook als ik een lepel in mijn hand heb. Heel vreemd.
Op dat topic heb ik smakelijk gelachen om je. Ik zag die reactie inderdaad. Volgens mij is die vrouw zelf zwaar gefrustreerd en zit ze vast in een huwelijk waar ze maar genoegen mee heeft moeten nemen. Pure nijd.
Kym, nog even volhouden... het lukt je wel. Wat fijn dat de test negatief was. Het zou zoveel meer op zijn kop zetten he. Dus dat is al 1 opluchting. En nog even, nog even en dan mag je hier zitten rillen van de kou. Snel genoeg lieverd.
zondag 6 december 2009 om 20:43
Ik heb net dat topic gelezen en ik word er niet vrolijk van. Van de meneer in kwestie word ik niet blij en ook niet van een aantal reacties, want dat betrek ik dan weer op mezelf en dat moet ik helemaal niet doen.
Er wordt gezegd dat het zwaar onaantrekkelijk is. wanneer je op latere leeftijd nog geen lange relaties gehad hebt. Dat is een afknapper... Hmmm gelukkig ben ik die mopperige meneer niet en denkt niet iedereen hetzelfde.
Er wordt gezegd dat het zwaar onaantrekkelijk is. wanneer je op latere leeftijd nog geen lange relaties gehad hebt. Dat is een afknapper... Hmmm gelukkig ben ik die mopperige meneer niet en denkt niet iedereen hetzelfde.
zondag 6 december 2009 om 20:59
Hoi Sneeze,heb het betreffende topic nog niet gelezen maar wil je wel vast zeggen dat ik de opmerking over dat onaantrekkelijke grote bullshit vind!
Wat denk je van kritisch zijn, jezelf niet willen blootgeven een de eerste de beste en zuinig op je eigen persoontje zijn?
Klinkt al een stuk lekkerder en komt op hetzelfde neer soms, dat zie ik wel aan mijn zus.
Die weigert dat pertinent.
Lekker oordeel, gatverdamme.
Wat denk je van kritisch zijn, jezelf niet willen blootgeven een de eerste de beste en zuinig op je eigen persoontje zijn?
Klinkt al een stuk lekkerder en komt op hetzelfde neer soms, dat zie ik wel aan mijn zus.
Die weigert dat pertinent.
Lekker oordeel, gatverdamme.
Huts!
zondag 6 december 2009 om 21:05
Ik denk dat de reden van het alleen zijn voor velen zwaar meetelt, Sneeze. Als iemand nog nooit een relatie heeft gehad omdat die gene zich gewoon absoluut niet kan en wil aanpassen aan een ander, of zelfs een pure egoist is, dan is dat hoogst onaantrekkelijk. Is het er gewoon nog niet van gekomen maakt het wel weer heel anders. Misschien liep het leven anders, misschien was het geen prioriteit. Dát maakt het verschil.
Kunnen of willen.
Pommie, ik heb je topic op werk en studie gelezen. Misschien wil je mijn mening niet meer horen, want je bent er voor jezelf al uit? Maar ik kan me vinden in wat Wuiles en Rider zeggen. Waarom geen ander bemiddelingsbureau? Eentje die helpt met het zoeken naar een baan die op alle vlakken aansluit bij je wensen, prioriteiten en uitdagingen?
Kunnen of willen.
Pommie, ik heb je topic op werk en studie gelezen. Misschien wil je mijn mening niet meer horen, want je bent er voor jezelf al uit? Maar ik kan me vinden in wat Wuiles en Rider zeggen. Waarom geen ander bemiddelingsbureau? Eentje die helpt met het zoeken naar een baan die op alle vlakken aansluit bij je wensen, prioriteiten en uitdagingen?
zondag 6 december 2009 om 21:10
Een man die op zijn 41ste nog nooit een langere relatie heeft gehad, is uiterst onaantrekkelijk, en ook geen relatiemateriaal. Het zegt iets over hem.
Dat zijn de woorden in t andere topic. Nou komt deze meneer op mij ook niet bepaald aantrekkelijk over, maar dat heeft niets te maken met of ie wel of geen lange relatie achter de rug heeft, maar meer met zijn gemopper. Maar goed ik ga me er verder maar niet druk over maken. Heeft geen zin.
Dank voor je reactie Bel!
Dat zijn de woorden in t andere topic. Nou komt deze meneer op mij ook niet bepaald aantrekkelijk over, maar dat heeft niets te maken met of ie wel of geen lange relatie achter de rug heeft, maar meer met zijn gemopper. Maar goed ik ga me er verder maar niet druk over maken. Heeft geen zin.
Dank voor je reactie Bel!
zondag 6 december 2009 om 21:15
Ah Madhe, ik heb ook zin in pepertjes met roomkaas.
Jij schrijft dat t misschien anders is als t er gewoon nog niet van gekomen is. Maar misschien geloof ik niet zo in het stukje 't is er gewoon nog niet gekomen... uiteindelijk is t wel een keuze en heeft t misschien vooral te maken met je opstelling (lees mijn opstelling) richting mannen. Wat Bel zegt; de keuze om me ergens niet in te willen storten, mezelf niet bloot willen geven en kwetsbaar op te stellen. Maar als dat niet verandert in mij, zal de situatie ook nooit veranderen ben ik bang.
Jij schrijft dat t misschien anders is als t er gewoon nog niet van gekomen is. Maar misschien geloof ik niet zo in het stukje 't is er gewoon nog niet gekomen... uiteindelijk is t wel een keuze en heeft t misschien vooral te maken met je opstelling (lees mijn opstelling) richting mannen. Wat Bel zegt; de keuze om me ergens niet in te willen storten, mezelf niet bloot willen geven en kwetsbaar op te stellen. Maar als dat niet verandert in mij, zal de situatie ook nooit veranderen ben ik bang.
zondag 6 december 2009 om 21:22
@Pom: Is er geen mogelijkheid voor een baan 3?
Ik ga me nu eerst even inlezen op je andere topic! Kom er daarna op terug.
Toevoeging: inmiddels je andere topic gelezen. Ik denk dat beide banen op dit moment niet ideaal zijn. Baan 1 kun je volgens mij sowieso al wegstrepen en dan baan 2, tja ik ben het ook wel eens met wuiles. En je hebt volgens mij nu al twijfels... ik weet t niet hoor, twijfels hebben bij zo'n baan waar je essentiele andere dingen voor op zij moet zetten nu. Dat zou m wat mij betreft dan nu ook niet zijn.
Ik ga me nu eerst even inlezen op je andere topic! Kom er daarna op terug.
Toevoeging: inmiddels je andere topic gelezen. Ik denk dat beide banen op dit moment niet ideaal zijn. Baan 1 kun je volgens mij sowieso al wegstrepen en dan baan 2, tja ik ben het ook wel eens met wuiles. En je hebt volgens mij nu al twijfels... ik weet t niet hoor, twijfels hebben bij zo'n baan waar je essentiele andere dingen voor op zij moet zetten nu. Dat zou m wat mij betreft dan nu ook niet zijn.
zondag 6 december 2009 om 21:37
quote:sneezeweasel schreef op 06 december 2009 @ 21:15:
Jij schrijft dat t misschien anders is als t er gewoon nog niet van gekomen is. Maar misschien geloof ik niet zo in het stukje 't is er gewoon nog niet gekomen... uiteindelijk is t wel een keuze en heeft t misschien vooral te maken met je opstelling (lees mijn opstelling) richting mannen. Wat Bel zegt; de keuze om me ergens niet in te willen storten, mezelf niet bloot willen geven en kwetsbaar op te stellen. Maar als dat niet verandert in mij,
zal de situatie ook nooit veranderen ben ik bang.
Hey Sneeze, heb in middels 't topic doorgebladerd en deze man is gewoon een mopperkont. Niet sympathiek en een huilie, of hoe-heet-dat-hier.
Ik denk (maar ik ben een uberconservatief en ouderwets varkentje) dat dit voor vrouwen ook nog iets anders ligt dan voor mannen.
Ik neem als een ander voorbeeld een vriendin. Even oud als ik, nooit en relatie gehad, super mooie meid, maar heeft strenge voorwaarden voordat ze zich aan iemand wil geven zoals ze dat zelf noemt. Persoonlijk vind ik het knap dat zij dit in deze maatschappij heeft kunnen volhouden maar haar opvoeding speelde hierin ook mee.
En rara...een half jaar geleden krijgt zij een nieuwe collega en bam! Vonk slaat wederzijds over.
Dus...wanhoop niet en trouw nooit voor je 40 bent!
* Dan heeft Bel ook nog ff de tijd*
Jij schrijft dat t misschien anders is als t er gewoon nog niet van gekomen is. Maar misschien geloof ik niet zo in het stukje 't is er gewoon nog niet gekomen... uiteindelijk is t wel een keuze en heeft t misschien vooral te maken met je opstelling (lees mijn opstelling) richting mannen. Wat Bel zegt; de keuze om me ergens niet in te willen storten, mezelf niet bloot willen geven en kwetsbaar op te stellen. Maar als dat niet verandert in mij,
zal de situatie ook nooit veranderen ben ik bang.
Hey Sneeze, heb in middels 't topic doorgebladerd en deze man is gewoon een mopperkont. Niet sympathiek en een huilie, of hoe-heet-dat-hier.
Ik denk (maar ik ben een uberconservatief en ouderwets varkentje) dat dit voor vrouwen ook nog iets anders ligt dan voor mannen.
Ik neem als een ander voorbeeld een vriendin. Even oud als ik, nooit en relatie gehad, super mooie meid, maar heeft strenge voorwaarden voordat ze zich aan iemand wil geven zoals ze dat zelf noemt. Persoonlijk vind ik het knap dat zij dit in deze maatschappij heeft kunnen volhouden maar haar opvoeding speelde hierin ook mee.
En rara...een half jaar geleden krijgt zij een nieuwe collega en bam! Vonk slaat wederzijds over.
Dus...wanhoop niet en trouw nooit voor je 40 bent!
* Dan heeft Bel ook nog ff de tijd*
Huts!
zondag 6 december 2009 om 23:36
Huh Pom....toch baan 1?
vertel, hoe ben je tot die conclusie gekomen
Enne......de toevoeging van de slagroom....
Zaáááááááááááááááááálig!!!
Het enige commentaar was dat ik het in te kleine glaasjes had gedaan
Sneeze, niet 1 stukje tekst eruit halen, das niet eerlijk
Het gaat hier om hoe TO zich neerzet.
Met zijn babbels over de HEMA man en het generaliseren van vrouwen op de dating markt.
Want lees bijvoorbeeld het andere topic over de man die zichzelf te lelijk vind en daar vindt je hele andere reacties
Maar deze TO was zo vreemd bezig en dan komen er vanzelf dat soort reacties.
Madhe, dat wat jij hebt met trommels dat heb ik dan ook weer
Ik wil dan ook altijd gaan slaan
Kym, fijn dat de test negatief was,want ondanks dat een baby-tje wel heel erg leuk zou zijn, tis eigenlijk niet heel erg het juiste tijdstip.
Lekker hé. je komt bijna naar huis...
Wat ik me laatst af zat te vragen, heb je ooit nog wat van KNM gehoord?
vertel, hoe ben je tot die conclusie gekomen
Enne......de toevoeging van de slagroom....
Zaáááááááááááááááááálig!!!
Het enige commentaar was dat ik het in te kleine glaasjes had gedaan
Sneeze, niet 1 stukje tekst eruit halen, das niet eerlijk
Het gaat hier om hoe TO zich neerzet.
Met zijn babbels over de HEMA man en het generaliseren van vrouwen op de dating markt.
Want lees bijvoorbeeld het andere topic over de man die zichzelf te lelijk vind en daar vindt je hele andere reacties
Maar deze TO was zo vreemd bezig en dan komen er vanzelf dat soort reacties.
Madhe, dat wat jij hebt met trommels dat heb ik dan ook weer
Ik wil dan ook altijd gaan slaan
Kym, fijn dat de test negatief was,want ondanks dat een baby-tje wel heel erg leuk zou zijn, tis eigenlijk niet heel erg het juiste tijdstip.
Lekker hé. je komt bijna naar huis...
Wat ik me laatst af zat te vragen, heb je ooit nog wat van KNM gehoord?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 6 december 2009 om 23:56
@Sum wat goed dat mijn toetje zo is bevallen. Hoeveel slagroom en hoeveel mascarpone heb je toegevoegd? Dan weet ik dat voor de volgende keer .
Tja baan 1. Het was echt heul erg nadenken, maar het staat boven kijf dat ik ga zeker weten spijt zal krijgen als ik straks 40 ben en die studie niet heb afgemaakt. Het vooruitzicht om misschien 5 jaar over een studie te doen stemde mij somber en in baan 2 zou ik dan ook nog 5 jaar op hetzelfde niveau blijven werken (want een stap hoger met de studie ernaast gaat mij echt niet lukken en dat betekent dat ik dan 8 jaar geen vooruitgang maak qua functie-inhoud. Staat ook niet heel mooi op je CV). De kans dat ik uit ga vallen door moedeloosheid is dan gewoon te groot.
Met baan 1 ben ik met de studie maar 2 jaar 'kwijt', maar daarna kan ik volop solliciteren. Ok ik heb dan een minder mooi CV, maar ik heb een goede en verklaarbare reden om voor deze stap te kiezen én ik heb/moet gewoon vertrouwen op mijn capaciteiten dat ik met zo'n CV nog steeds het beste qua banen naar mij weet toe te trekken.
Tja baan 1. Het was echt heul erg nadenken, maar het staat boven kijf dat ik ga zeker weten spijt zal krijgen als ik straks 40 ben en die studie niet heb afgemaakt. Het vooruitzicht om misschien 5 jaar over een studie te doen stemde mij somber en in baan 2 zou ik dan ook nog 5 jaar op hetzelfde niveau blijven werken (want een stap hoger met de studie ernaast gaat mij echt niet lukken en dat betekent dat ik dan 8 jaar geen vooruitgang maak qua functie-inhoud. Staat ook niet heel mooi op je CV). De kans dat ik uit ga vallen door moedeloosheid is dan gewoon te groot.
Met baan 1 ben ik met de studie maar 2 jaar 'kwijt', maar daarna kan ik volop solliciteren. Ok ik heb dan een minder mooi CV, maar ik heb een goede en verklaarbare reden om voor deze stap te kiezen én ik heb/moet gewoon vertrouwen op mijn capaciteiten dat ik met zo'n CV nog steeds het beste qua banen naar mij weet toe te trekken.
maandag 7 december 2009 om 00:20
Nou jongens, moet ik dat topic nog wel lezen of ga ik dan het idee krijgen nooit meer aan de man te komen?
Maar Pommie, is er niet gewoon (straks) een optie 3?
Waarvan je meteen zegt: 'Dát is em helemaal voor mij!'?
Geslaagd avondje dus Sum?
Wat fijn zeg!
Die vriend van mij... probeerde me te zoenen net.
Ik dénk dat ie heeft bedacht dat wij een goed koppel zouden vormen.
Wat fijn zeg!
Ik dénk dat ie heeft bedacht dat wij een goed koppel zouden vormen.
maandag 7 december 2009 om 00:23
quote:frizzy schreef op 07 december 2009 @ 00:20:
Nou jongens, moet ik dat topic nog wel lezen of ga ik dan het idee krijgen nooit meer aan de man te komen?
Wat fijn zeg!
Ik dénk dat ie heeft bedacht dat wij een goed koppel zouden vormen.Optie 3 is gewoon door solliciteren totdat die voorbij komt, maar ondertussen heb ik een nw baan. Al is dit denk ik wel een lastige optie, ach we zien het wel.
Wat fijn zeg!
Ik dénk dat ie heeft bedacht dat wij een goed koppel zouden vormen.Optie 3 is gewoon door solliciteren totdat die voorbij komt, maar ondertussen heb ik een nw baan. Al is dit denk ik wel een lastige optie, ach we zien het wel.
maandag 7 december 2009 om 00:26
maandag 7 december 2009 om 00:33
quote:frizzy schreef op 07 december 2009 @ 00:26:
Wil je dan echt liever gister dan vandaag weg bij je huidige baan?
Niet liever wat meer tijd nemen totdat je iets hebt wat echt goed voelt?
Ik vind het jammer dat die vriend een optie is voor wellicht echte liefde, het soort dat ik verdien, en dat ik het dan toch niet wil.Die moet je even uitleggen Frizz
Wil je dan echt liever gister dan vandaag weg bij je huidige baan?
Niet liever wat meer tijd nemen totdat je iets hebt wat echt goed voelt?
Ik vind het jammer dat die vriend een optie is voor wellicht echte liefde, het soort dat ik verdien, en dat ik het dan toch niet wil.Die moet je even uitleggen Frizz
maandag 7 december 2009 om 00:36
Mijn wg houdt op met bestaan (is door een grote speler overgenomen). Ik kan mee, maar dan kom ik in een veel lichtere functie terecht (dit doet mijn CV helemaal geen goed) en bovendien door reorganisatie (het bedrijf heeft al 40% van haar eigen werknemers ontslagen) is de sfeer niet te harden!! we worden door de oude werknemers uitgekotst omdat wij wel onze banen behouden en hun collega's niet.
Dus ik kan besluiten om per 1 jan weg te gaan en ik neem gigazak geld mee waarmee ik mijn studie kan betalen.
Dus ik kan besluiten om per 1 jan weg te gaan en ik neem gigazak geld mee waarmee ik mijn studie kan betalen.
maandag 7 december 2009 om 00:46
*wil ook een gigazak geld*
Heb echt zulke gave schoenen gezien gister
Kosten...slechts ¤375
En dat ging me nou net even een ietsie boven mijn budget
Ik hoop dat het de juiste keuze is Pom die he hebt gemaakt.
En nu....nu ga ik tukken, en gek genoeg....ik heb honger!!
Trusten meiskes
Heb echt zulke gave schoenen gezien gister
Kosten...slechts ¤375
En dat ging me nou net even een ietsie boven mijn budget
Ik hoop dat het de juiste keuze is Pom die he hebt gemaakt.
En nu....nu ga ik tukken, en gek genoeg....ik heb honger!!
Trusten meiskes
maandag 7 december 2009 om 01:53
Oei ja daar kan ik me dan wel iets bij voorstellen ja Pom.
Maar moe je die studie dan ook nu meteen starten?
Of eehh... kan ik beter ff bij je topic hierover gaan kijken?
Sum ik bedoelde...
Er is een man, een oud-collega.
We zijn bevriend met elkaar.
Hij wilde nooit een relatie (in het algemeen) in de nabije toekomst, maar wil dat nu wel.
Ik denk dat hij hierbij zijn zinnen op mij heeft gezet.
Ik voel een ontzettende klik met hem, al zolang we elkaar kennen.
Een tijdje dacht ik zelfs verliefd op hem te zijn.
Maaaaaar toen werden we een jaar geleden samen heel erg dronken (een paar keer) en belandden we met elkaar in bed (een paar keer) en het was niks.
Ik vond hem ontzettend onaantrekkelijk zonder kleren (want hij is vrij chubby) en de seks was helemaaaaal niks.
Toen heb ik resoluut 'nee' gezegd op al zijn verdere sekspogingen, en dat hielp en het werd weer relaxt.
Daar was ik heel blij mee, want ik waardeer hem heel erg als persoon.
Maar moe je die studie dan ook nu meteen starten?
Of eehh... kan ik beter ff bij je topic hierover gaan kijken?
Sum ik bedoelde...
Er is een man, een oud-collega.
We zijn bevriend met elkaar.
Hij wilde nooit een relatie (in het algemeen) in de nabije toekomst, maar wil dat nu wel.
Ik denk dat hij hierbij zijn zinnen op mij heeft gezet.
Ik voel een ontzettende klik met hem, al zolang we elkaar kennen.
Een tijdje dacht ik zelfs verliefd op hem te zijn.
Maaaaaar toen werden we een jaar geleden samen heel erg dronken (een paar keer) en belandden we met elkaar in bed (een paar keer) en het was niks.
Ik vond hem ontzettend onaantrekkelijk zonder kleren (want hij is vrij chubby) en de seks was helemaaaaal niks.
Toen heb ik resoluut 'nee' gezegd op al zijn verdere sekspogingen, en dat hielp en het werd weer relaxt.
Daar was ik heel blij mee, want ik waardeer hem heel erg als persoon.
maandag 7 december 2009 om 10:56
Goedenmorgen....
iedereen het weekend weer overleefd ?
Ik heb gezellig gister sinterklaas gevierd bij mijn schoonfamilie en die hadden allemaal erg leuke gedichtjes voor me gemaakt en hele leuke cadeautjes gekocht..
Daarna naar mijn zusje geweest die was jarig, dus lekker druk weekend gehad ik ,
En verder .. Frizz lekker MX over de vloer gehad dus , was het gezellig??
En met je vriend? die een film kwam kijken was dat nog leuk ??
Sum heeft een gezellige avond gehad dus ... wat leuk dat gekook van iedereen, ik ben een waardeloze kok... en vind het ook niet leuk om te koken ,
zal dus nooit zo snel mensen vragen om te komen eten ...
Gaat het weekend van de 9e bij Pom door ? dan zet ik dat in mn agenda , is wel gezellig en ben erg benieuwd naar je kook kunsten Pom....
iedereen het weekend weer overleefd ?
Ik heb gezellig gister sinterklaas gevierd bij mijn schoonfamilie en die hadden allemaal erg leuke gedichtjes voor me gemaakt en hele leuke cadeautjes gekocht..
Daarna naar mijn zusje geweest die was jarig, dus lekker druk weekend gehad ik ,
En verder .. Frizz lekker MX over de vloer gehad dus , was het gezellig??
En met je vriend? die een film kwam kijken was dat nog leuk ??
Sum heeft een gezellige avond gehad dus ... wat leuk dat gekook van iedereen, ik ben een waardeloze kok... en vind het ook niet leuk om te koken ,
zal dus nooit zo snel mensen vragen om te komen eten ...
Gaat het weekend van de 9e bij Pom door ? dan zet ik dat in mn agenda , is wel gezellig en ben erg benieuwd naar je kook kunsten Pom....
maandag 7 december 2009 om 11:58
Klinkt alles een lekker weekendje Stroll.
Nog leuke cadeautjes gekregen?
Ja hoor, met MX was het gezellig.
Heb ook even laten weten hoe ik over een aantal zaken denk.
Groot was mijn verbazing dat hij me gisteravond nog even belde om te kletsen hoe mijn dag was geweest enzo (had dus laten weten dat ik wat meer interesse naar MIJ wel op zijn plaats zou vinden).
Met die vriend was het gezellig, ware het niet dat hij me op het einde probeerde te zoenen.
Waarom ben ik zo slecht in mannen afwijzen?!
Nog leuke cadeautjes gekregen?
Ja hoor, met MX was het gezellig.
Heb ook even laten weten hoe ik over een aantal zaken denk.
Groot was mijn verbazing dat hij me gisteravond nog even belde om te kletsen hoe mijn dag was geweest enzo (had dus laten weten dat ik wat meer interesse naar MIJ wel op zijn plaats zou vinden).
Met die vriend was het gezellig, ware het niet dat hij me op het einde probeerde te zoenen.
Waarom ben ik zo slecht in mannen afwijzen?!