Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoezo komt baas op bezoek?
quote:Star schreef op 07 december 2009 @ 11:28:

Ze werden gek van Ceetje, ze hebben de tussendeur dicht gedaan

Waarom verbaast me dat nou niet ?

Baas komt voor hypotheekadvies.
dan moet je juist een hele lekkere maaltijd op tafel zetten
Goedemorgen!
hahaha, verbaast mij ook niks.

Wel weer lekker om aan het werk te zijn Star?
Spannend Mamax!

Ik ben ook niet verbaasd heur

Ja hoor, op zich wel lekker om er even uit te zijn Bam.
Eet hij dan ook mee Mamax?
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemiddag
quote:Maleficent schreef op 07 december 2009 @ 12:28:

Eet hij dan ook mee Mamax?Nee, hij komt om 20 uur. Als hij te vroeg is kan hij wel een pannekoen krijgen hoor
ik dacht al
ik zit hier alles zo'n beetje na te lezen en kruip nu bijna van het lachen onder het bureau. Jullie zijn echt erg ;). Frankeerstickers traceren, mijn postcode willen gebruiken.

Hier een hele gezellige avond gehad, samen met mijn ouders, broer, schoonzus en nichtje. Buurman gooide met veel kabaal pepernoten in de gang en smeet heel hard de voordeur dicht. Lianne schrok enorm en daarna keek ze ons aan met een blik van:"Mag ik kijken?" Ze wist niet hoe snel ze de zak naar binnen moest slepen. Daarna was het:"Deze is voor Tim, voor mij, voor A. (nichtje).

Suus, hoe is het met jongste?

Star, fijne collega's zitten erbij. Maar dat wisten we al.

Jin, lekker verwend met tijdschriften, altijd leuk.

Mal, spannend!!! Ik ga knalhard duimen.

Bridges, lekker gegeten. En eh.... deze burgelijke dame trekt het ook niet hoor, pas tegen 21.00u lezen

Amaal, leuke gympen voor L.

Naatie, fijn dat je een gezellige avond met je man hebt gehad.

Suus, da's een goeie, speen meegeven aan Sinterklaas

Hel, wat een super cadeau van jouw ouders. Hoe gaat het eigenlijk met Mare? Nog steeds van die onrustige nachten?

Enka, het gaat ineens hard hè?

Bam, origineel cadeau heb je gekregen, leuk!
quote:Maleficent schreef op 07 december 2009 @ 13:36:

ik dacht alJe vroeg je al af wat Malman fout doet :-) ?
Nou, ik weet dat zijn andere baas wel eens aanschuift aan tafel, maar van die vanavond komt kon ik het me niet voorstellen
Echt waar? Bij wildvreemde mensen? Dan zou ik toch we een beetje raar opkijken als dat zou gebeuren.
Nee, niet wildvreemd, maar als hij al langer over de vloer komt met advies geven en als hij dan uitgenodigd wordt. Nee, gewoon verwachten dat je mee kan eten, zou ik ook wel raar vinden
Ach, te vroeg geklaagd. Krijg net grote bos rozen en kadokaart van de Hema van mijn collega's.
Ah, dat is wel weer heel erg lief!
Oh, oké, dat is dan weer anders inderdaad.

Star, leuk een bos bloemen en bon! Toch fijn te weten dat je niet wordt vergeten.
Ja, da's zeker.
Mijn 150 krokussen die ik zorgvuldig geplant heb om in het voorjaar mijn tuin op te fleuren beginnen nu al op te komen
Oh Star, gelukkig! Want anders ga je toch met de pest in je lijf de deur weer uit daar vanmiddag. En das, ook al wil je weg, een rot gevoel, toch? Na, je naaste collega's zijn dus wel lief, het zijn de droeftoeters in charge die op moeten zouten. Dus.
Dat is wel leuk Star, shoppen bij de Hema vind jij zo verkeerd niet toch?

Beetje vroeg.

maar goed het is ook nog best zacht weer, dus je kon er wel op wachten.
Ha, zie dat ik ben ontmaskerd. Ik had idd Kokos.

Star, gelukkig heb je nog wat gekregen. Verbaas me toch wel om die rare sfeer die daar hangt hoor.

Hoe lang is het rijden naar het kdv? En hoe vaak per dag moet je dat doen? E dus niet ziek geworden gisteren?

Dames, ik heb niet 10(!!!) pagina's bij moeten lezen niet normaal

Zo kinderen weer een beetje in het gareel. Die gingen gisteren nog naar schoonouders. Kregen ze daar nog een ellende van een hoeveelheid kadootjes! En heel veel snoep. mee naar huis gelukkig dus dat heb ik in de kast gegooid. Zo'n onzin om snoep te geven maargoed.

Wel lief hoor die kadootjes en allemaal leuk (zwager had ook nog wat gekocht) maar ik vind het teveel. B was helemaal over de zeik.

Daarnaast denk ik dat het ook volgend jaar of het jaar daarna onduidelijk wordt. WAnt als Sint al hier is geweest, waarom gaat ie dan ook nog naar opa en oma? Mss volgend jaar maar opperen om dan kerstkadootjes te doen voor ze. Want nu willen ze ook eigenlijk zelf met de eer strijken ipv Sint.

Goed, ik weet het, de relatie is niet top en ze kunnen niet veel goeds doen ha ha. Maar toch..

Vandaag alles aan het opruimen van Sint (verkleedkleren, tekeningen, slingers) en dan kan woensdag of donderdag het huis langzaam aan weer in kerstsfeer gebracht worden. Heerlijk, heb er zo'n zin in!

Naat, wat fijn dat jullie hebben gepraat. Is er ook echt iets concreets uitgekomen of was het alleen maar even gezellig voor die avond.

Wij moeten ook maar eens gaan ehh.. scrabbelen ha ha. Arme man zit bijna op een droogje sinds die test positief was. Ik ben zo moe en voel me er niet voor in de mood. Moet maar eens veranderen.

Goed, weten jullie ook op de maandag hoe dat ervoor staat
Nee hoor, Hema daar slaag ik wel voor mopje

KDV is vijf minuten rijden. Vijf minuten heen, vijf minuten terug en twintig minuten voeden, lukt wel. Doe het drie keer per dag, heb ik dus nog een half uur ' over' voor het geval het eens niet in een half uur lukt.

Whahahahahah die krokussen

Niet alle naaste collega's zijn lief, er zijn er een paar bij die nog niet eens hallo hebben gezegd. Onbegrijpelijk zulke mensen.
Star, toch fijn dat je wat hebt gekregen. Zou toch echt een domper zijn. En bijna weer naar Eetje en Ceetje

Amaal, bedankt voor je 'scrabbel' mededeling.

Mal, hier ook bloemetjes die nu niet horen te bloeien. Als het nog gaat vriezen dan zijn ze kapot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven