Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naatie, wat fijn zeg dat jullie wat hebben kunnen praten en scrabbelen!

Star, zet het nog door bij Eetje of slaapt ze al? En nu al een tand of was dat een grapje? Bij L komt nu de eerste.

Hel, jullie dus ook lekker verwend. Hoe gaat het met Helman?

Suze, die opmerking van jou dametje, smelt (en je moet maar zo denken, dat haar zit aan jou vast dus ze kan niet zonder je )
Lieve Helenita

Wat was 2009 voor jou/jullie een bevlogen jaar. Pieken en dalen volgden elkaar heel snel op of liepen door elkaar. De verkoop van het appartement in Hoorn was zo;n top. Die zorg kan je in ieder geval voor 2010 gedag zeggen en je gedachten weer ergens anders leggen.

Bijvoorbeeld bij Mare, at is een mooi beginnetje, want deze kleine diva gaat straks alweer naar school. Je lieve baby is nu een mooie kleuter met een heel eigen zinnetje.

Ja het is waar ze groeien echt als kool. Ze laat vast, net als jou, menig mannenhart sneller kloppen. Haar modekuezes helpen daar vast aan mee. Ja straks zijn die jongetjes bij de voordeur niet meer te stoppen al roepen jullie nog zo hard 'NEE"!

Ook het reizen voor je werk is iedere keer een avontuur, een ander land, andere mensen, een heel andere cultuur. Mooie verhalen hebben we daar al over knnen lezen. Dus wat zal het volgende avontuur weer zijn? Het is vast weer even aanpezen maar de revaring is natuurlijk weer fijn.

Pero, por que escribo todo en neerlandes, hablas bueno espagnol. Y puedo escribir mas nueno en espagnol. Cuando vrienes a Madrid? Con nos, Pieten, has muchos flirteos

Nee, ik ga wel verder in je eigen taal anders wordt het ook zo'n moeilijk verhaal. En in het Spaans moet ik ook weer even komen want na zoveel gedichten in het Nederlands zit de Spaanse taal aleen even in mijn dromen.

De mindere tijden waren dit jaar niet alleen omtrent geldelijke zaken. Jammer genoeg kregen jullie met nog meer dalen te maken. Het overlijden van je "schoon"vader en ziekte bij vrienden is een diep dal dit jaar. Jullie komen er sterker uit als paar maar toch hopen wij dat dit jullie volgend jaar bespraakd zal blijven. Verdrietige zaken gaan ons allemaal zo aan het hart en eigenlijk verwacht men dat je je tranen zo weer kan droogwrijven. Maar het is voor ons gedeelde smart. Bij dit soort momenten moet je zo nu en dan weer even je hart luchten, schreeuw het dan uit over de daken. Niet in jezelf vluchten maar een diepe zucht slaken.

Maar nu weer over vrolijker zaken. Je wensen op het lijstje waren niet moeilijk te vervullen. Er was alleen een kleine Piet die 1 van jou kadootjes aan moest raken. Hij is ook dol op ingepakte spullen. We hopen dat je blij bent met wat we voor je hebben gekocht en dat alles een beetje in de smaak valt. We hebben het zorgvuldig voor je uitgezocht en zijn nu wel een beetje uitgebrald.

Liefs, Rijmelarijpiet

Lief he?! Ben ook helemaal blij met de verjaardagskalender en de rituals douchemousse!
Ha ha, ja, ik dacht ook dat ik dat had zien staan Enka. blijkbaar had de rest er overheen gelezen.

Erg he, dat ze zo snel groot worden?

Vriend okee maar voelt zich toch wel vaderloos, moet er soms ook nog van huilen (doet hij dan stiekum op de fiets, gelukkig heeft hij nog iets mannelijks )
Trusten lieve dames!
Goedemorgen allemaal

even een dikke voor Star op de eerste werkdag
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 06 december 2009 @ 20:38:

Ik had Enka, niet Mamax (maar ik geef toe dat ik mijn best gedaan heb jullie te overtuigen van Mamax )Helaas niet gelukt
quote:bridges6 schreef op 06 december 2009 @ 21:29:

Bam => Star

Hel => Bridges

Bridges => Amalia

Suus => Enka

Jin => Cin

Amalia => Kokos

Star => Suus

Cin => Bam

Mamax => Jinny

Kokos => Mamax

Naatie => Mal

Mal => Naatie

Enka => Helen

Oké. Dit weten we tot nog toe dus zeker...Tadaa, de ontknoping!
Hoe gaat het Star? Valt het mee of tegen?
Nou dat heeft ons toch nog een heel weekend gekost.

Star, vandaag. Hoe ging het met wegbrengen vanochtend?
Morgen dames,

Ik zie dat het Sint-mysterie ontrafeld is. Mooi, over naar de orde van de dag

Star, hoe is het gegaan vanmorgen? En was er op kantoor ook wat leuks gedaan voor jou? Of zijn het echt super prutsers? !

Eetje goed geslapen vannacht?

Naat, wat fijn dat jullie een leuke avond gehad hebben. Hopelijk nu een leuke week er achter aan.

Hellus, ik las je gedichten op groep. Goed bezig! Vooral die 2e voor je vent is hilarisch

Ho, de kleine larf valt in slaap. Niet de bedoeling, eerst samen douchen! Tot straks....
Hooooi! Zo, Eetje net gevoed, maar da's niet ideaal, heen en weer rijden. Maar goed, is niet anders helaas

Iets leuks op kantoor? Nee, dat kunnen ze niet verzinnen hier. Sommige mensen hebben me niet eens gegroet, onbeschofte lui, ben ik ook klaar mee. Steek die kletspraatjes maar in je h*l.
Gelukkig waren er nog een paar mensen wel blij dat ik er weer was

Eetje wel goed geslapen vannacht, Starretje alleen niet zo
Zo is het Suus. Opzouten naar Spanje maar weer die ouwe met z'n hofhouding.

Jij nog speciale plannen vandaag? Zonnetje schijnt hier vandaag maar de kabouter is zoet met haar nieuwe klei in de weer. Straks maar even een boodschap ofzo verzinnen.
Enka, dat van die tand was een grapje

Ze moest gewoon poepen
Aaaah, wat een horken dan Star.

Gelukkig hebbie internet daar. Ben je toch nog een beetje onder de mensen.
Nah, wat stom dat er niks is geregeld voor je, je hebt ook geen kraamcadeau gehad toch?
Ha, coole avatar Mal!
quote:Maleficent schreef op 07 december 2009 @ 10:47:

Nah, wat stom dat er niks is geregeld voor je, je hebt ook geen kraamcadeau gehad toch?Van de directie bloemen en nu van collega's een kaart.
Kon het eraf? Leuk, zo'n werkomgeving.

Mal, gave avatar!
Ja leuk hè? Waarom denk je dat ik aan het forummen ben?

Kon het me voorheen al weinig schelen, nu scheelt het me nog minderder.
Dat snap ik. Wat eten we vanavond?

Alles lekker met Eetje op het KDV?
quote:mamax schreef op 07 december 2009 @ 11:13:

Dat snap ik. Wat eten we vanavond?

Ik doe het woensdag recept van de Appie vandaag

http://www.ah.nl/recepten/watetenwevandaag/woensdag
Ja, over eten heb ik nog even niet gedacht

Vind het al heel wat dat ik alles overal op tijd had vanmorgen

Ja, Eetje lag te slapen. Vind het maar niks, weet dat ze goed voor kindjes zorgen, maar ze zitten er vaak maar zo verloren bij die kleinsten. Ik wil eigenlijk gewoon niet weten wat ze doen, als ik haar maar heel terugkrijg ;)
Ceetje houd d'r zusje ook vast goed in de gaten, snap wel dat het moeilijk is, .

Eens kijken wat Mal eet. Hier vanavond makkelijk, Malman z'n baas komt op bezoek.
Ze werden gek van Ceetje, ze hebben de tussendeur dicht gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven