Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat je een andere baan vind aankomend jaar Star Wat een mentaliteit zeg.
Ach Star, zo gaat het overal hoor. Ze weten gewoon niet hoe ermee om te gaan of soms hebben ze je niet eens gemist. Lekker laten gaan, sukkels.
Star, ik vind echt dat je geweldige collega´s hebt hoor. Een hemabon, nou kan zelfs mijn dag niet meer stuk . Hoe is het verder gegaan met Eetje?

Amalia, ik vind het wel heel lief van je schoonouders hoor (snap dat je dat niet wilt horen). Mijn schoonmoeder komt altijd met iets op de proppen waarvan ze weet dat ze het leuk vinden (en dus vier memories, vier domino´s, zes vliegers, twee houten treinen etc.). Ook heel lief bedoeld, en ze is heel blij dat ze dat kan doen, dus ik laat het maar zo.
Is ook zo Jin, het is ook heel lief en ik ben blij dat ze deze keer gekocht hebben wat ik heb gevraagd, dus niet van die troep. Maar het is gewoon too much. En daarnaast vind ik het snoep het irritant. Chocoladesigaretten (???? nouja, heet nu chocoladesticks maar ziet er hetzelfde uit), een letter met smarties, chocolademunten, rozijntjes (hoera! daar ben ik nou blij mee) en een zakje chips. Geef je toch niet allemaal mee?

Nouja, het komt ook omdat zwager er nog pakjes bij had gedaan, dat het zo veel werd. Echt allemaal lief, maar een enorme berg alsnog.

Ga er ook niet over klagen tegen hun hoor! Ik vraag volgend jaar gewoon 1 groot ding.

In ieder geval heeft wel alles nu een plekje, hoera haha. Ik moet alleen een nwe legobak kopen, want dat past er allemaal niet meer in.
dan zet je toch de helft weg als je er zoveel problemen mee hebt. En dan pak je zo door het jaar heen wat van die kadootjes.

Ik zie het probleem niet zo.

Van het snoep daar heeft mijn moeder ook last van om veel te veel te geven, maar ik stop het in de kast en zo nu en dan krijgt hij er wat van en tussendoor eet zijn papa er stiekum van mee. Oma blij, ventjuh blij en ik blij met een tussenweg!
Amalia, ik zie het probleem ook niet. Ik heb een "te groot-plank" in een kast in de kelder. Alles wat ie dubbel heeft of nog niet aan toe is leg ik in die kast en dat komt er altijd wel weer een keertje vandaan. Ik vind het allen jammer dat mijn schoonmoeder nog nooit gevraagd heeft wat ze zouden willen hebben maar dat altijd bedenkt aan de hand van de foto´s en wat we vertellen en zo en dan koopt ze het gewoon ook haha. Nou ja, het is lief bedoeld en zo kan ze toch oma zijn!
Ik wil gewoon even klagen!

Mag toch?

Gatver, ik zit trauma centrum te kijken op 6. Snap echt niet dat mensen arts kunnen zijn. Heel knap hoor, maar al die vieze wonden. Word al bijna misselijk om het op tv te zien, laat staan in het eggie.

Zeg ik mis btw nog een aantal gedichten van deze en geen, waar blijven ze???
Gekke Jinny om Hemabon.
Ging verder heel goed met Eetje, dag was ook zo voorbij tussen al het heen en weer gesjees door
Mag ik dan ook klagen? Hier helemáál geen kadootjes van schoonfamilie, dat is toch ook zielig?

Stressed is just desserts spelled backwards
O dan klaag ik mee, hier ook geen kadootjes van schoonfamilie
Dat is eigenlijk helemaal zielig ja

Fijn dat de dag snel ging Star. Kop is er af!
Star ik wist niet dat het vandaag je eerste dag was, in dat mailtje stond dat je tot 23 nov. afwezig zou zijn.

En ze waren dus niet allemaal even aardig lees ik, vervelend om zo te beginnen.

Heb je dat met C ook zo gedaan, heen-en-weer om BV te geven? Super van je!
Hahahaha ja ik weet niet welke sufk*t mijn afwezigheidswizard had ingesteld

Met Cee ging ik twee uur eerder naar huis, maar dan stond ik ook wel op ploffen, dus niet echt fijn.
Dankje lieve Jinny voor je mooie cadeautjes en je mooie gedicht! Echt super!

Sint was leuk hier, alleen nu wel een zieke Gijs.

Echt, ik kom NOOIT die sportschool meer binnen. Ben ik beter, beginnen zij weer. En s avonds trek ik gewoon niet.

Maarja, gelukkig kan m'n 'lijntje' (ahem ) het wel hebben als ik gewoon op m'n eten let.

Nu ga ik in bad met m'n lekkere nieuwe baddingetjes en dan naar bed! En morgen MOET MOET MOET ik nakijken! (nog 2 weken en kerstvakantie, HOEZEE!)

Heb een stukje teruggelezen, leuke gedichten zijn er gemaakt!

(en ik had idd Bam, fijn dat je het een leuk boek vindt! :-) )
Cin, even de naam aanpassen.
Check! (goed dat ik nog niet in bad lag anders had het er een dag gestaan :-)
Hai!

Kan wel merken dat Star weer aan het werk was. Hoefde maar 4 pagina's bij te lzene, fijn!

Star: fijn dat het goed is gegaan ondanks sjeesen! Hopelijk snel andere baan, met nog meer leuke collega's!

Amalia: haha even klagen! Ach moet kunnen. Sluit me wel aan bij de rest, en snoep ben ik altijd heel blij mee! Hij weet het snel niet meer, boeit ook niet zo, en des te meer hebben wij

Cin: ach zieke Gijs. Bah dat is minder.Ook al zo aan het aftelklen tot kerstvakantie? Hier ook hoor! Na kerst is mijn duomaatje ook weer terug dus dat is ook fijn voor mij!

Mal: leuke avatar! Alles wel vandaag?

Mamax: hoe is het gesprek vanavond gegaan?Of had mal nou gesprek? Hmmm weet het niet meer. Nou mal of mamax: hoe was het gesprek vandaag?
Goedemorgen
Goedemorgen,

Zo Tobias begint eindelijk wat bij te trekken. Hij heeft nog een klein beetje verhoging denk ik,maar al wel weer praatjes, gelukkig!

Gister de hele dag nog wel flink koorts gehad. Arm ding.

Star, zo je eerste dag zit erop. Fijn dat het met Eetje wel goed is gegaan!

Mal wat een gave avatar heb je weer gemaakt! Kan je ook nog iets van de mijne maken?

Ik had nog over jou gedroomd. Dat je je rijbewijs had gehaald en dat Jinny het hier kwam vertellen. Of had ik het nou niet gedroomd en had ik het hier nou gewoon gelezen?

Enka wat gaat het ook hard met T! Naar school, zwemmen voor zn A. Pff.. het is allemaal wat.
Bleggh.. ik ben nog niet klaar voor de kerst hoor. Ik zie overal kerstbomen staan, op tv is alles al kerst, de radio al kerstliedjes.. Ik heb er nog geen gevoel bij.

Of heeft iedereen zn kerstboom al staan?
Nee, ik heb mijn rijbewijs nog niet hoor! Maar ik wil het wel eerst aan Jinny mailen zodat zij het kan posten als het zover is

ik zal even je avatar pimpen.
Goedemorgen!
Hoi Bam

Haha Mal, ik had het zo duidelijk gedroomd. Echt gek. Ik wist wel dat je je ttt had gehaald. Nou ja, ik hoor het wel van Jinny

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven