Cheers!
maandag 20 augustus 2007 om 23:34
maandag 20 augustus 2007 om 23:39
**schuift een ceedeetje in de spelert**
Brigitte Kaandorp - Kom Dan Bij Mij Lyrics
Als het zwaar wordt om je hart
Als de tranen bijna stromen
Als de wanhoop aan je trekt
Met een brok in je keel
En een knoop in je maag
En je weet niet wat het is
Dan moet je komen
Als de herfst je overvalt
Als de zomer is verdwenen
Als de angst je overmant
Met een brok in je keel
En een knoop in je maag
En je weet niet wat je moet
Dan moet je komen
Ik geef je een glas wijn
En een zakdoek om te snuiten
Ik draai een mooie plaat
En de kachel gaat op tien
Ik leg je op de bank
Onder een warme deken
De gordijnen zal ik sluiten
En binnen maak ik licht
En we gaan nog niet naar buiten
En we drinken en we wachten
En we wachten en we drinken
Tot het voorbij is
Als het koud is in je ziel
Als je moeder is begraven
Als je bang bent voor de nacht
Met een brok in je keel
En een knoop in je maag
En je weet niet wat te doen
Kom dan bij mij
Brigitte Kaandorp - Kom Dan Bij Mij Lyrics
Als de tranen bijna stromen
Als de wanhoop aan je trekt
Met een brok in je keel
En een knoop in je maag
En je weet niet wat het is
Dan moet je komen
Als de zomer is verdwenen
Als de angst je overmant
Met een brok in je keel
En een knoop in je maag
En je weet niet wat je moet
Dan moet je komen
Ik geef je een glas wijn
En een zakdoek om te snuiten
Ik draai een mooie plaat
En de kachel gaat op tien
Ik leg je op de bank
Onder een warme deken
De gordijnen zal ik sluiten
En binnen maak ik licht
En we gaan nog niet naar buiten
En we wachten en we drinken
Tot het voorbij is
Als je moeder is begraven
Als je bang bent voor de nacht
Met een brok in je keel
En een knoop in je maag
En je weet niet wat te doen
Kom dan bij mij
maandag 20 augustus 2007 om 23:51
Moet erg denken aan wat je net zei, Mims. Dat je moet pakken in het leven wat je hebben wilt (misschien verwoord ik het niet goed, sorry). Neem wat je gelukkig maakt, als je de kans hebt. Dat hebben jullie gedaan en dat vind ik zo goed van jullie. Het is niet te laat geweest, anders had je lieve mooie Mops niet gehad. Het is precies goed.
maandag 20 augustus 2007 om 23:55
dinsdag 21 augustus 2007 om 00:31
Oooh Tila, wat mooi!
En woorden van Bloes ook helemaal mooi en juist: Pakken wat je pakken kan.
Mims, ook mij mag je de hele nacht bellen. Ik zit dan (nóg) wel niet in de softe sector, maar ben wel vrij. en kan ook nog eens erg goed met weinig slaap.
Je bent hoe dan ook in mijn gedachten en inderdaad knuffel die mooie lieve stoere sterke Hero morgen maar helemaal plat!
Nog een rondje Jack?
Oh en Bam vertrekt pas vannacht. Ik verifieerde of ze goed was overgekomen, maar ze waren nog thuis.
En woorden van Bloes ook helemaal mooi en juist: Pakken wat je pakken kan.
Mims, ook mij mag je de hele nacht bellen. Ik zit dan (nóg) wel niet in de softe sector, maar ben wel vrij. en kan ook nog eens erg goed met weinig slaap.
Je bent hoe dan ook in mijn gedachten en inderdaad knuffel die mooie lieve stoere sterke Hero morgen maar helemaal plat!
Nog een rondje Jack?
Oh en Bam vertrekt pas vannacht. Ik verifieerde of ze goed was overgekomen, maar ze waren nog thuis.
dinsdag 21 augustus 2007 om 08:35
Goedenmorgen!
*zet een pot sterke koffie (en thee) neer, want volgens mij is het nodig*
Mims, wat een spannende nacht heb je gehad!
Sterkte met Hero vandaag! En de komende dagen....
(weken, maanden, jaren!)
Sterkte ook met hulp vragen en accepteren. Gelukkig wordt er veel aangeboden.
Bambi vertrekt vandaag dus?
Nouja, zal wel te laat zijn maar: FIJNE VAKANTIE BAMBI
Hier verder weinig nieuws
LD kon gisteren niet voetballen wegens pijn in d'r enkel. Gelukkig gaat ze donderdag weer voor controle naar het ziekenhuis. Als ze maar niet teveel op d'r moeder lijkt, gewrichtstechnisch gezien.
Beide kinderen waren enthousiast over de nieuwe schooldag. LE heeft, als voorproefje, gehad over landenhoofdsteden van Europa. Leuk hoor.
Hoofdpijn wordt een gewoonte, trouwens. Wel een slechte, vind ik.
*zet een pot sterke koffie (en thee) neer, want volgens mij is het nodig*
Mims, wat een spannende nacht heb je gehad!
Sterkte met Hero vandaag! En de komende dagen....
(weken, maanden, jaren!)
Sterkte ook met hulp vragen en accepteren. Gelukkig wordt er veel aangeboden.
Bambi vertrekt vandaag dus?
Nouja, zal wel te laat zijn maar: FIJNE VAKANTIE BAMBI
Hier verder weinig nieuws
LD kon gisteren niet voetballen wegens pijn in d'r enkel. Gelukkig gaat ze donderdag weer voor controle naar het ziekenhuis. Als ze maar niet teveel op d'r moeder lijkt, gewrichtstechnisch gezien.
Beide kinderen waren enthousiast over de nieuwe schooldag. LE heeft, als voorproefje, gehad over landenhoofdsteden van Europa. Leuk hoor.
Hoofdpijn wordt een gewoonte, trouwens. Wel een slechte, vind ik.
Later is nu
dinsdag 21 augustus 2007 om 09:32
dinsdag 21 augustus 2007 om 10:02
Voor de eerste keer een hele nacht wakker gelegen door het forum. Mims en Hero, jullie zijn geen seconde uit mijn gedachten geweest. Ik ben zo blij dat er niet gebeld is.
Bambi zal wel onderweg zijn, fijne vakantie!
Wat fijn dat Lil en Dotje weer veilig in Nederland zijn, hier is het zoveel makkelijker om de juiste medische hulp te krijgen. Al was het maar om de taal.
Bambi zal wel onderweg zijn, fijne vakantie!
Wat fijn dat Lil en Dotje weer veilig in Nederland zijn, hier is het zoveel makkelijker om de juiste medische hulp te krijgen. Al was het maar om de taal.
dinsdag 21 augustus 2007 om 11:41
Kan alleen niet uit het berichtje halen dat ze echt thuis zijn en niet gewoon uit het ziekenhuis in het appartement. Hoop maar dat ze lekker in eigen huis en bed zijn/liggen...
Mims, pakken wat je pakken kunt is inderdaad een goed devies. En jullie hebben volgens mij juist dát gedaan. Als er zoveel liefde is, is de tijd altijd te kort. Een paar weken, een paar maanden, misschien wel nog een paar jaar extra, het is niet genoeg. Kan nooit genoeg zijn, want er is zoveel liefde tussen jullie.
Mavs moeder is 55 geworden. Dat was ook niet genoeg. Zij heeft veel verdriet gehad in haar leven, maar is het leven toch altijd van de zonnige kant blijven zien. Ik ken niemand die zo positief in het leven stond als zij. Die zo genoot van de mensen om haar heen. Toen werd ze ziek en toen was ze weg. Zo maar.
Het is gewoon zo fucking oneerlijk. Ben boos, verdrietig. Kutzooi. Er zijn zoveel mensen, jonge mensen, in mijn omgeving in de week tegen kanker. Niet normaal meer....
Mims, pakken wat je pakken kunt is inderdaad een goed devies. En jullie hebben volgens mij juist dát gedaan. Als er zoveel liefde is, is de tijd altijd te kort. Een paar weken, een paar maanden, misschien wel nog een paar jaar extra, het is niet genoeg. Kan nooit genoeg zijn, want er is zoveel liefde tussen jullie.
Mavs moeder is 55 geworden. Dat was ook niet genoeg. Zij heeft veel verdriet gehad in haar leven, maar is het leven toch altijd van de zonnige kant blijven zien. Ik ken niemand die zo positief in het leven stond als zij. Die zo genoot van de mensen om haar heen. Toen werd ze ziek en toen was ze weg. Zo maar.
Het is gewoon zo fucking oneerlijk. Ben boos, verdrietig. Kutzooi. Er zijn zoveel mensen, jonge mensen, in mijn omgeving in de week tegen kanker. Niet normaal meer....