Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Had even een rendier gejat van jijnislief, daar komt jouw poppetje ook vandaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Gave avatar Mal! Baas van Malman was erg aardig. En kwam ook erg kundig over. Vanmiddag krijgen we de makelaar voor een waardebepaling, ben wel heel benieuwd nog wat daar uit komt. Als dat tegenvalt houd het sowieso op.

Amaal, mijn moeder komt altijd met bergen zoetigheid aanzetten. Ik doe hetzelfde als Bam (alleen ben ik dan degene die mee-eet )

Star, moet je nou vandaag weer?

Ik ga soppen, met zo'n makelaar die je hele huis komt inspecteren mag ik wel wat gaan doen...
Goedemiddag al te saam!

Mijn kinderen en ik zijn ook weer wakker.... Het was vanmorgen 9 uur hier, dat zijn de betere tijden .

We gaan straks naar CB. Meetje moet haar eerste prik en Jeetje de 4 jaar check up. Ik ben benieuwd. Vooral naar gewicht Meetje want die begint alweer aardige plooien te kweken, nog even en dr polsjes zijn zoek .

Nog even vraag op bv-topic zetten en dan snel alles in bad anders zijn we nog te laat ook (11.15 uur).
Die van Naat is schattig!! Leuk Mal, goed gedaan weer.
O, ik ben zo'n sukkel. Ik dacht dat er een hele dikke harige spin op de vloer zat, dus ik begon al keihard te gillen. Was het een pluk haar van Julius
Succes met de prik Suus, schattig, die plooitjes
Ha ha ha Mal, die spin!

Kan je mijn avator ook pimpen Je bent al lekker bezig zie ik dus voor de grote bestellingen binnen komen ga ik gauw voor

Suus, wat heerlijk 9 uur! En wat heerlijk dat M plooitjes krijgt! Dat had ik ook zo graag gezien, vooral bij B. Helaas helaas. Maargoed, dat is ook allemaal goed gekomen gelukkig.

Oh vind het zo erg maar ik ben zo in en in en in en in moe. Wil echt dat het NU 6 juni is en dat dat kind eruit komt. Hoeveel nachtvoedingen ik ook moet geven; ik kan vast niet moeier worden dan dat ik nu ben. En het verrotte is dat ik 's nachts ook nog eens kaaa uuu teeee slaap dus dat schiet ook niet op. Dus vroeg naar bed gaan is geen optie en tussen de middag liggen kan ook niet met L die gewoon wakker is.

Dit weekend lekker naar Londen, joepie. Misschien skip ik het hele programma wel en laat ik mijn moeder en zus wel met een lijstje van mij de stad in gaan. Ga ik lekker slapen ha ha. Naa, toch maar niet.

Nog 2 weken, dan is man ook 2 weken vrij. Kan ik mss bijslapen. Kinderen gaan dan ook nog logeren dus dat is helemaal wel lekker.
Hoi, hoi,

Net een afspraak voor Lianne gemaakt bij de oogarts, daar kan ze 11 januari terecht. Morgenmiddag naar de basisschool, klas kijken, juffen ontmoeten en de kinderen. Ik weet niet hoe zij zich voelt, maar ik vind het wel spannend. Vent gaat vrijdag een ochtendje werken, langzaamaan beginnen.

Hij heeft net de MaxiCosi, het hemeltje, een mobile, voedingskussen en het badje met standaard op MP gezet. Ben benieuwd of er een redelijk bod wordt gedaan.

Naatie, fijn dat het weer beter gaat met Tobias.

Ha,ha, Mal, jij met je spin

Ik wil ook een gepimpte avatar

Suus, kijk, dat zijn fijne slaaptijden. Hoe was het CB?

Amaal, balen dat je zo moe bent. Hopelijk niet je hele zwangerschap. En dan nog naar Londen, niet een beetje teveel van het goede? Snap ook wel dat je graag wil hoor.
Hoe was het bij CB Suus?

Amaal, klinkt bekend dat moeie gevoel en dat het je niet uitmaakt hoeveel voedingen je moet geven, had ik ook zo erg
Suus, over je vraag op BV-topic, ik doe het ongeveer net zo. Eetje krijgt 1 borst, 2e kolf ik af voor in de vriezer. Fijn ook, want 's ochtends altijd lekker veel in den memmen
De dames gaan lekker. Oudste 105 en 17,5 kilo, jongste 62 cm en 6100 gram. Jeetje ook oogjes ok en jongste heeft prik gehad (geen pneu).

Daarna Jeetje uitgelaten bij Ikea, we zitten weer ruim in de servetten en kaarsen
Kreeg je nog reactie over achterwege laten van pneu op dit moment?

Heeft Jeetje kaarsen en servetten uitgezocht?
quote:Star schreef op 08 december 2009 @ 15:32:

Suus, over je vraag op BV-topic, ik doe het ongeveer net zo. Eetje krijgt 1 borst, 2e kolf ik af voor in de vriezer. Fijn ook, want 's ochtends altijd lekker veel in den memmen Hmm, das ook nog een optie ja..... Nu kolf ik de half lege en dus max 80cc. Maar welke geef je dan volgende voeding?
Dat ligt aan de tijd die ertussen zit. Ik blokvoed Eetje, dus alles in een blok van drie uur uit een borst, daarna borstswitch.
Jeetje in ballenbak dus witte en rode servetten en bruine kaarsen. Niks rooooooze

Op pneu (en hep B) geen commentaar. Mooi zo
Blokvoeden? Wrom is dat?
Hep B? Wrom? Roots schoonfamilie?

Blokvoeden omdat ik Eetje anders verzuip in heel veel melk.
Wit en rood en bruin, zeer stylish verantwoord dus
Mijn vent is door werk pa in een niet Westers land geboren, vandaar. Maar die ga ik ook niet inhalen (geen enge vakantie plannen dus mi niet nodig), pneu wel vanaf 6 mnd.
Jij hebt melk over dus. Ik niet, het is precies goed hier dus als ik voorraad wil moet ik wel opvoeren denk ik. Na leeg kolven duurt het ook echt lang, uur of 5, voor er weer wat in zit. Baart me beetje zorgen voor als ze straks flessen mee moet naar kdv...
Kokos, Londen was al geboekt voordat ik me moe voelde. Maar ik heb er onwijs veel zin in hoor. Ja, mss veel van het goede, maar elke dag op de bank hange is ook niet gezellig en dan ben ik ook moe dus het maakt eigenlijk geen bal uit wat ik doen En nu heb ik lekker vaak een excuus om weer even wat te gaan drinken in een gezellige pub

Ach gosje, alles op MP. Jullie zijn klaar dus?

Hier staat De Boom hoor. L kon niet meer wachten nadat ze hem op school hadden opgezet. Zeurt de hele middag al aan mijn kop. Kunstboom, dus zo van zolder geplukt. Nu de ballen en lichtjes en andere snuiterijen erin en hopla: gezellig. Het opzetten was op zich al een uurtje werk ha ha. Maar ik blijf het een mooie boom vinden. Echt heeft ook wel wat, maar ik hou het lekker even bij nep.

Suus en Star, vast wel eerder verteld maar waarom doen jullie de Pneu niet? Kan ik me vast voorbereiden voor over een maand of 9
quote:Suze2 schreef op 08 december 2009 @ 16:13:

Jij hebt melk over dus. Ik niet, het is precies goed hier dus als ik voorraad wil moet ik wel opvoeren denk ik. Na leeg kolven duurt het ook echt lang, uur of 5, voor er weer wat in zit. Baart me beetje zorgen voor als ze straks flessen mee moet naar kdv...Ah, da's een ander verhaal dan inderdaad. En gaan opvoeren door kolven tussen voedingen door?
Omdat er drie babies, al dan niet toevallig, overleden aantal dagen na die vaccinatie in oktober.

En omdat ik het wel erg heftig vind, twee spuiten in een baby van twee maanden.
Okee ja precies dat verhaal kende ik. Wat ze natuurlijk later erg gingen ontkennen dat het met die prik te maken had. Heel goed hoor, gewoon weigeren

Met Compu gaat het goed. Ze mailde. Heeft erg last van haar arm, dus kan niet teveel hier typen. Ik denk dat ze wel meeleest hoor af en toe.
Waar is dat dan ontkend? Heb er nl niks meer over gehoord, zou onderzocht gaan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven