Hoe word je een irritante forummer?
dinsdag 8 december 2009 om 21:17
dinsdag 8 december 2009 om 21:27
quote:Spinster schreef op 08 december 2009 @ 21:24:
Heee...... ik riep net ook zoiets op één van de "hoe word ik..."-topics. (Als reactie op de briljante ingeving van Boro).
Ik had er ook een geopend, met een stukje aan jou opgedragen.
Kan je niet meer lezen want ik heb de op weggehaald ( ook irritant die OPs weghalen )
Het kwam hier op neer :
Sorry Spinster, maar ik kan het toch niet laten
Hoe word je een irritante forumster ?
Heee...... ik riep net ook zoiets op één van de "hoe word ik..."-topics. (Als reactie op de briljante ingeving van Boro).
Ik had er ook een geopend, met een stukje aan jou opgedragen.
Kan je niet meer lezen want ik heb de op weggehaald ( ook irritant die OPs weghalen )
Het kwam hier op neer :
Sorry Spinster, maar ik kan het toch niet laten
Hoe word je een irritante forumster ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 8 december 2009 om 21:27
Klagen over waarom er geen "Hoe wordt ik een irritant kattenbaasje' geopend wordt.
En dat dat de schuld is van het groepje. Waardoor je nu gaat uithuilen op de stevige schouder van je Hubbie.
Ook omdat je (HELP) denkt dat je zwanger bent ondanks een condoom over je hoofd en het dus allemaal door de hormonen komt.
En dat dat de schuld is van het groepje. Waardoor je nu gaat uithuilen op de stevige schouder van je Hubbie.
Ook omdat je (HELP) denkt dat je zwanger bent ondanks een condoom over je hoofd en het dus allemaal door de hormonen komt.
dinsdag 8 december 2009 om 21:28
Ik ben hard op weg om heeeel irritant te worden, dat is mijn ambitie voor het komende jaar!
- Het GTST topic is goed om je als irritantje in de dop te ontwikkelen.
- Als echte vervelende forummert mag je op de sekspijler en pijler overig natuurlijk niet ontbreken. Liefst om flauwe seksgrappen te maken en mensen met een bepaalde voorkeur uit te lachen.
- Zorg dat je nick in de lijst van actieve forummers overal overheerst.
- reageer op actualiteitsdiscussies en speel het op de man af. Een beetje rel hoort erbij, maar laat je niet verbannen.
- Bij een irritante reputatie hoort een vreselijke avatar.
- gebruik vervelende leestekens en een slechte schrijfstijl.
- plak veel te grote plaatjes, dan moeten medeforummers lang wachten tot alles geladen is.
- open topics over jezelf. Bijvoorbeeld als je weer terugkomt.
- Dan heb ik er nog één: open veel te veel topics over onzinnigheden.
- Het GTST topic is goed om je als irritantje in de dop te ontwikkelen.
- Als echte vervelende forummert mag je op de sekspijler en pijler overig natuurlijk niet ontbreken. Liefst om flauwe seksgrappen te maken en mensen met een bepaalde voorkeur uit te lachen.
- Zorg dat je nick in de lijst van actieve forummers overal overheerst.
- reageer op actualiteitsdiscussies en speel het op de man af. Een beetje rel hoort erbij, maar laat je niet verbannen.
- Bij een irritante reputatie hoort een vreselijke avatar.
- gebruik vervelende leestekens en een slechte schrijfstijl.
- plak veel te grote plaatjes, dan moeten medeforummers lang wachten tot alles geladen is.
- open topics over jezelf. Bijvoorbeeld als je weer terugkomt.
- Dan heb ik er nog één: open veel te veel topics over onzinnigheden.
Viva naar de knoppen.
dinsdag 8 december 2009 om 21:29
dinsdag 8 december 2009 om 21:30

dinsdag 8 december 2009 om 21:30
Keer op keer 'andijvie' roepen als het om een of andere huishoudelijke vraag gaat.
In de kinderen pijler het constant hebben over mijn hubbie of mijn mannetje, klussen, beeb, ongi, etc.
Zeggen dat je niet tegen kritiek kunt of 'wie de bal kaatst' als iemand aangeeft het vervelend te vinden om afgeslacht te worden vanwege diens afwijkende mening.
In de kinderen pijler het constant hebben over mijn hubbie of mijn mannetje, klussen, beeb, ongi, etc.
Zeggen dat je niet tegen kritiek kunt of 'wie de bal kaatst' als iemand aangeeft het vervelend te vinden om afgeslacht te worden vanwege diens afwijkende mening.
dinsdag 8 december 2009 om 21:31