Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Pff, wist niet dat je je gelukkig en stuiterend en verdrietig tegelijk kon voelen.

Ik heb allemaal leuke nieuwe dingen om naar uit te kijken en doe dat ook, ben blij met hoe het nu met mij gaat, therapie slaat aan lijkt het.. maar toch blijft daar een groot deel van mijn hart dat maar verdrietig blijft.

aanleiding: kreeg net een sms van AM (out of the blue) dat ie het heel druk had met werken maar echt wel aan me dacht ookal liet ie niet zoveel van zich horen.

Tsja. WAt moet ik daar nou weer mee? Lief en leuk dat ie zo'n sms stuurt, maar ik denk dan gelijk weer; 'ja, het gewone leven draait ook nog gewoon door, en ja, waar was je dan al die afgelopen weken, en ja, waarom snachts, werk je nu of ben je in de kreog met je bezopen hoofd wat aan het sturen.. ik weet 't niet. ERgens geloof ik het gewoon niet, jaagt het me gelijk de kast op.

Misschien wel iets te vaak op mijn bek gegaan met vriendschappen, dat je dacht dat het echt wat was en dat dat weg is gegaan, om wat voor reden ook. De afgelopen jaren een aatnal keer meegemaatk en dat draag ik kennelijk nog steeds mee. Uit het raam ermee, al die koeien van het verleden gaan naar de slachtbank. *voelt mooie benaming opkomen* MKZ-gedachten: Gekke gedachten; oude koeien uit de sloot halen

maar weer terug naar bedje. En telefoon uit. Morgen ben ik weer bereikbaar hoor, nu niet.
Héhé, kan weer op de vivasite komen, was gisteren geen doorkomen aan!

Jonna wat vervelend, neem toch aan dat ze wel rap kontakt met je op zal nemen, ben je toch vriendinnen voor, dat je gewoon tegen elkaar kunt zeggen wat je vind en dan ook luisterd naar wat er gezegd wordt!

Hoop voor je dat het gauw opgelost wordt!

Mo voel je je vandaag al wat beter in je vel zitten?

Clogs da's balen dat je nu toch twijfels hebt over je baan, heb je er nog met je broer over kunnen praten?

Hoe is het trouwens met je broer, ook al in wat rustiger vaarwater?

Pip veul plezier vandaag op/met je date!!

Details .... graag.....
Joehooeeeeeeeeeeeee

ik heb een metamorfose gewonnen!

donderdag 18.30uur kapper en make-up foto voor en na

Hey leuk Dvem, dat wil ik ook al een tijd, al zit mijn haar nu wel beter nu het wat korter is, maar het blijft lastig.

Er staat idd water voor die tent, dat was vorig jaar (en het was gelukkig niet mijn tent, ik heb hem net op tijd verplaatst). Dit keer was het beter.

Ik weet niet meer wat ik verder wilde zeggen. Stom gedoe: was eerst steeds automatisch ingelogd en nu niet meer. Het is echter allemaal zo onoverzichtelijk dat ik dat niet doorhad. Overal staan letters door andere dingen heen, toen ik niet ingelogd was stond er onderaan een fragment van een bovenstaand bericht, advertenties staan over die tag-dingen heen etc. Geen gezicht...
quote:DveM schreef op 21 augustus 2007 @ 13:11:

Joehooeeeeeeeeeeeee

ik heb een metamorfose gewonnen!

donderdag 18.30uur kapper en make-up foto voor en na

Wow, Mo wat gaaf!!

Kijk dat doet een mens weer goed hé, daar wordt je vrolijk van!!

Waar hebbie dat mee gewonnen?
@Clogs, gun jezelf even wat tijd om te wennen. Als t over paar maanden toch volgens jouw gevoel niet dat is wat je ervan verwacht, kan je altijd weer verder solliciteren.

Hoelang is je proeftijd?

En heb je je broer nog gesproken?
Met een fotoprijsvraag uit een lokaal nieuwstijdschrift van de wijk hier.

Waar is deze foto genomen...tja dat was heel makkelijk. Niet geschoten is altijd mis dacht ik toen, dus gereageerd via email.

Tis wel al tijdje terug die prijsvraag, want ik moest diep graven in mijn geheugen hahaha

Ik nam nog wel zo zakelijk de telefoon op: onherkenbaar telnr en dan ook nog iets van een enquete dacht ik

Kom wel met mijn hoofd in dat blaadje, hey dat mag de pret niet drukken!
Haha, dat herken ik, dat zakelijk opnemen. Of.. kortaf in mijn geval. Ik kreeg een geheim nummer op mijn mobiel. Daar ben ik niet zo dol op, en ik heb om verschillende redenen besloten niet meer met mijn naam op te nemen. Dat werd dus een (wat wantrouwig) "hallo?". Het was de telefoonwinkel om te vragen of ik hun bericht over het aflopen van mijn abonnement had ontvangen. Hahah. Nou ja, ik snap ook neit goed waarom dat een geheim nr is. Als ik het nummer wel zie, maar niet herken neem ik echt niet zo wantrouwig op....
oh, wat cool DveM!

Stie is idd rampenzooi, maar hey, what's new! Met de adblocker gaat het nog wel, maar zonder.. pff.. en ik vind het irritnat dat die smilies niet gewoon standaard ergens onder staan :'( ik heb echt geen zin om steeds door te klikken
Jon; al wat gehoord van je vriendin waarmee je onenigheid had?
Hee Mo, da's een leuke verrassing, zo'n metamorfose. We willen natuurlijk wel het resultaat zien!

Ik heb broer gisteravond nog gesproken en het was fijn om even mijn verhaal kwijt te kunnen. Hij heeft me ook weer een beetje tot rust kunnen brengen en me (net als Mo) het advies gegeven om het eens rustig aan te kijken en niet meteen te emo te gaan reageren. Vandaag ging het ook weer wat beter. Het probleem is dat het op dit moment erg rustig is vanwege vakanties en dan kan een dag erg lang duren als je niet veel te doen hebt. Daarnaast is het weer in het dagelijkse ritme komen ook lastiger dan ik dacht (kost nog veel energie) en dat alles samen brak me gisteren erg op en had ik medelijden met mezelf. Ik heb net besloten vrijdagmiddag vrij te nemen, moet morgen alleen nog even met collega's overleggen.
heb nog niet echt m'n eigen Clogs kleur kunnen vinden , zou 't deze zijn?
Ja, die lijkt er wel meer op. Ik herken je met beide kleurtjes wel hoor :-)

FIjn dat het vandaag weer beter ging. Ik moest ook echt even op gang komen, maar ben vandaag toch weer goed bezig geweset vind ik zelf. Soms heeft iets even de tijd nodig om op z'n plek te vallen.
Clogs; Heel wijze beslissing. 't Valt ook allemaal niet mee, en als je dan weinig te doen hebt voel je je helmaal nutteloos.. Als straks de vakanties weer voorbijzijn dan zal het wel anders gaan denk ik. Kop op, het komt goed!! *knuft*
ja, uiteindelijk komt het ook wel goed, ben wat zulke dingen betreft echt een stresskip :-)
Halliehallo!

Mo: Kewl!! Ben erg benieuwd naar het resultaat... foto´s op de groep...?

Iedereen die ´t goed kan gebruiken: (is er geen beter knuffelpoppetje...?).

Hier alles goed... weinig spannends eigenlijk... Leuk is wel dat Tijn en ik alweer een jaar samen zijn...

Kan weer een jaartje rondcrossen in mijn bolide (nadat ik net een bekeuring had gehad...), deze hele week rekenlessen op de pabo (leeeeeuuuk!!! Maar wat is mijn plafond snel bereikt zeg... Dat wordt nog flink oefenen...). Volgende week begint het feest écht...

Pip, ik vond het destijds zó vreemd dat er ineens allerlei "dingen" gebeurden nadat ik met die therapie aan de slag was gegaan, heb jij dat ook? Ga je in september nog terug naar haar?

Jon, hoe is t afgelopen met jou en je vriendin... heeft ze nog contact met je opgenomen?
Teun is weg . Hij kon sinds een paar dagen het luikje openen, maar... wel van binnen naar buiten, maar niet van buiten naar binnen. Vandaag ben ik weg geweest en het zat me al niet lekker om hem achter te laten, maar luikje dichtdoen was ook geen optie anders kan mijn andere kat niet naar de wc. Toen ik om acht uur thuis kwam was hij nergens te bekennen. Overal gezocht, bij veel buren aangebeld (oh dat aandoenlijke beestje bedoel je... die van een maand of 3, die zo lief naar je toekomt?? Ja, mijn minous doet dat nooit, dus we vonden dat zoooo schattig... ... )

Veel buren hebben hem vandaag nog gezien... rond half vijf/vijf uur voor het laatst. Ik denk en hoop dat hij ergens in een schuur opgesloten zit en morgen vrijkomt. Boehoehoe... ik houd jullie op de hoogte...
Ik ben toch maar degene geweest die contact heeft gezocht, mijn vriendin komt morgen eten én praten. Heb er best een paar rot dagen van gehad, maar het kan toch niet zo zijn dat mannen een vriendschap tussen twee vrouwen kunnen en mogen verzieken? Want ja..... de oorzaak is een man.

Nou ja, ik houd jullie op de hoogte.

Voordeel van het nieuwe forum is wel dat je alles terug kunt lezen

Clogs, gelukkig dat je weer wat rustiger bent. Het valt ook niet mee een nieuwe baan. Als ik bij mezelf na ga dan wil ik ook alles in een dag weten kennen en kunnen. En ja, dat levert dan weer stress op want ik weet dat dat niet kan. Is het bij jou ook dat je juist op de rustige dagen het gevoel hebt dat er vast nog van alles moet gebeuren, maar dat jij degene bent die niet wéét hoe? Maar lekker! Een vrije dag!

Pippeltje een date! Joepie! Wel even komen vertellen he?

Mo! Wat gaaf!! Ik wil ook! Na mijn vakantie eens zo'n fotoshoot doen?

Tink en Tijn, gefeliciteerd met jullie eerste jaar!

Druif, jij bent geel, zacht geel. Het gebeurt ook regelmatig dat mensen geen kleur hebben trouwens. Dan zijn het gewoon 'blanke' mensen.

Hoe was je eerste dag werken weer? Heb je alweer een nieuwe oppas kunnen vinden via dat gastouder bureau?

Ik vergeet vast mensen..... Dus in ieder geval voor iedereen een stevige knuffel!
Druif! Getver! Dat balen zeg! Ik duim met jullie mee!
Ik word geen vrienden met dit forum als het zo doorgaat

Hee Druif, hou je ons op de hoogte? *hug* (ik dacht dat de smileys in dit venster waren gezet?)...
Owwwwhhhh Druif wat vreselijk!

@Jonna na de vakantie gaan we eens kijken en plannen

@Pip dat is waar een date! we verwachten wel verslag natuurlijk

Ik zet een fotootje op de groep, als ik uitgemetamorfosed ben

@Tink alweer een jaar, dat gaat snel!

@Clogs ik weet uit ervaring hoe t kan zijn een nieuwe baan en alles wat erbij komt kijken. Na een tijdje kan je pas eerlijk zeggen of t nu wel of nix is. Relax
Ja leuk Mo, dat van dat mailtje wat je toen doorstuurde, da's toch ook zo'n dagje tutten enzo? Als het uitkomt wil ik ook graag mee!

Tink en Tijn gefeliciteerd!, Jee wat gaat een jaar snel hé!

Clogs, da's mooi dat je even rustig hebt kunnen babbelen met je broer, herken dat gevoel wat Jonna en Mo zeggen ook wel, dat is het fijne aan werken voor het uitzendburo, heb dan zo het gevoel van ik hoef niet alles te weten, ik ben maar een uitzendkracht en dan tegen die tijd dat ik er gewoon in dienst kan komen heb ik er al zoveel gewerkt dat je nieuw bent maar toch al van alles op de hoogte bent!

Da's balen Druif, maar die kleine hier kon eerst ook alleen maar naar buiten en niet naar binnen, gek eigenlijk want het werkt hetzelfde of je nou naar binnen of naar buiten gaat, maar die is dus ook al eens een nachtje buiten geweest, kwam 's ochtends weer terug!

Ik duim voor je!!

Pip how was your date?

Jonna fijn dat je vriendin morgen komt praten en nee geen enkele vent is het waard om je vriendschap op stuk te laten lopen!

Laura ik heb ook nog een soort van haat-liefde verhouding met dit forum... *zucht*
Uitgewerkt dus.... en even een kwak smileys erbij omdat ik die net weer niet in m'n venster had staan... ...........
*hik* Hoj!

Nou.. date was leuk, lekker filmpje gekeken, nog lekker wat gechilled. Daarna is hij naar huis gegaan ivm werken morgenochtend. Ik ben nog even op uitnodiging van huisgenoot 1 aangeschoven bij zijn borrel en later huisgenoot 2 'verzorgd' (bier halen en worstjes opwarmen) die bezig is met afstuderen.

Was een leuke avond!

Druif; Ohw, wat balen zeg!

Tink&Tijn; happy verjaardag! Tink; ga idd nog naar haar terug, er gebeuren zoveel maffe dingen, daar wil ik het fijne wel van weten

Jonna; Die mannen ook.. zei van de week nog tegen een vriendin; 'Vrouwen komen van Venus, mannen komen uit een ei'.

*hik* en nu maar naar bed. Alweer laat.. grrmbl...

Oh ehh... 50 cl, is dat het zelfde als een halve liter? Als dat zo is dan heb ik 1 liter bier op, plus nog 2 flesjes
Gayl; kloteforum ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven