Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Heb vanochtend ook al met Meave gesproken en het zelfde gezegd. Dit mag niet. Dit kan niet. Alsof het een slechtaflopende film is, maar niet de werkelijkheid voor een vriendin en haar liefde.

Dit kan toch niet zei ik steeds maar. Dit kan toch niet. Wetend dat het kan, maar niet willen beseffen dat het echt gebeurd. Dat het wel kan, ook al ben je nog jong. Dat het echt is. Echt en zo moeilijk.

Arme arme stoere Mims.

Damn...................

Ohhhh neeee..........

Zit helemaal te shaken..... Mims; hopenlijk voel je op de een of andere manier IETS van al onzer gedachten. Die zijn helemaal bij en voor jou....... Oh, wat is dit ongelooflijk kut. Geen woorden voor......
Inderdaad, Toet. Alsof je in een surrealistisch verhaal bent beland.

Mims' en Hero's sprookje had verdomme een goed einde moeten hebben.

Ik kan me oprecht niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n afschuwelijk verdriet heb gevoeld. En zo'n gevoel van kwaadheid en onmacht.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Same here Alex.

Zou willen dat ik iets kon doen.

Macht had

kennis

en geld

en dat dat dan ook nog eens genoeg zou zijn om iets te doen.

Maar dan nog zou ik niks kunnen doen vrees ik.

Moet steeds huilen als ik er aan denk dat hij straks echt het nieuwe huis niet meer zal zien.

Dat kan toch niet

dat mag niet!

Zo wrang dat ze elkaar nog ontdekt hebben, dat hun liefde mocht opbloeien, maar dat het dan meteen allemaal ook zo moeilijk moest zijn.
Zit hier net te huilen en word getroost door twee kleine kindjes. Die vragen wat er is. Als ik zeg dat er een vriend heel ziek is en dat ik dat zo erg vind, troost Meis me met de woorden " Daar moet je dan maar niet aan denken".

En ze heeft een beetje gelijk. Want ik denk Hero al bijna dood, terwijl ik eigenlijk gewoon nog wil geloven in het plan dat hij lekker meeverhuist naar het nieuwe huis!

Mims, alle kracht en positieve energie van de hele wereld wens ik je!

En net zo veel, zo niet meer als dat zou kunnen voor Hero!
Ook hier tranen.

zó erg

zó oneerlijk

Later is nu
Ach nee.

Het is zo ontzettend oneerlijk.
**zet de doos tissues neer en huilt mee**

ik ververs deze pagina nu steeds en ben bang voor wat ik te lezen krijg

Maar Tilalia, wat heb jij in ******naam op je avatar staan?
Later is nu
Mims, ook hier een dikke knuffel van mij. Wat is het leven soms oneerlijk...

Meiden, jullie ook sterkte!
Member of the breastfeeding Mafia. Het is niet zo goed te lezen, dat is wel jammer...
Hihi, wat grappig
Later is nu
Mims:

"Hij knokt zich een slag in de ronde, wil niet loslaten. Arme schat."
Help, dit is mijn eerste reactie weer op nieuwe forum, snap nog niks. Moet huilen om Mims, kreeg net bericht van Toet. Zit op werk, probeer wat te regelen, lukt nog niet zo. Dot is soort van ok. Slaapt alleen maar. Virusinfectie maag/darm, keelontsteking (antibiotica), uitputting. Dat laatste vanwege de 'behandeling'. GG is thuis bij haar, ik straks weer. Heb een mager meisje (waar zijn de emoticonnetjes?)
quote:Bloesem schreef op 21 augustus 2007 @ 14:46:

Mims:

"Hij knokt zich een slag in de ronde, wil niet loslaten. Arme schat."
Fijn dat je er weer bent, Lil. En fijn ook dat Dot 'soort van oké' is, al hoop ik dat ze razendsnel weer 'gewoon helemaal oké' is.
Lieve Mims, ik zou willen dat ik woorden van troost kon vinden, maar alle woorden schieten zo tekort. Ik kan alleen maar met je meehuilen op dit moment. Wat is jouw held sterk tot op het einde zeg. Het is echt met recht een Hero.

Ik had net Madokus aan de lijn en op zijn vraag hoe het hier was barste ik in tranen uit. Wat is dit vreselijk triest, oneerlijk en in en in verdrietig.

Lil, fijn om te horen dat jullie weer thuis zijn en dat La Dotta aan de beterende hand is. Tjonge zeg en dan wel vandaag alweer aan het werk moeten.
Ik heb mijn avatar maar veranderd. Ik kan die stomme k*tsmiley niet verdragen nu geloof ik. Wat raar dat je je op zo'n moment aan de vreemdste dingen kunt storen.
Tuurlijk wil hij niet loslaten.

Lil, welkom terug! Heftig hoor, zo'n einde van de vakantie! Schrikken!

Gelukkig gaat het nu beter

Madootje, deze avatar is mooi zeg!
Later is nu
Hij past in ieder geval een stuk beter bij mijn stemming van dit moment. Het was het eerste wat in mij opkwam. Het staat voor mijn gevoel een beetje symbool voor de ongelooflijke liefde tussen Hero en Mims.
Kreeg zonet een raar gevoel, en kom daarom maar even hier kijken...

Gekke is dat ik mijn avatar (een zon achter de wolken) nu opeens helemaal niet meer zie.....
Oh bah Toet, ik zie hem ook niet. Ik hoop dat je rare gevoel op niets gebaseerd is, eigenlijk..

voor goed nieuws

Toet, ik zie 'm nog wel
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven