Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Ohwkee we verkassen... Ik ben het nog lang niet eens over m'n ww!
quote:mamalief schreef op 31 oktober 2009 @ 00:31:

[...]

Das wel nodig ook ja!

Alhoewel? een forumkleuter als oppas???Tsss....
Hanna, denk dat er serieus mensen zijn die vragen aan je hebben, had er vanmiddag in de bus 1, maar weet niet of ik het artikel niet gewoon nog een keer moet lezen. Als het voor jou fijn/belangrijk/ofzo is om een 'Vraag het Hanna' topic te hebben en t mag van de Angels, dan denk ik dat je er goed aan doet dit op Seks te openen en dan met een neutrale OP (is ie weer de op ;) )

Ergens op Overigens zweeft er een forumafkortingen topic trouwens, is best handig.

Maar ik denk dat mensen die echt vragen hebben aan je, je daar ook wel weten te vinden.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
kan er een engel naar mijn melding kijken op afd van engel 1?
roosies ze zijn hier net weg geloof ik.
:( al een tijdje geleden melding gemaakt en in desbetreffende pijler ook
quote:mamalief schreef op 31 oktober 2009 @ 00:16:

Ik ben een rare hoor maar snap de hele ophef niet echt...

Zoals ik ook al zei in het 3000+ topic: ik snap iris maar jekan ook over iemand heenlezen....

Op een forum kom je mensen tegen die je liggen en mensen die je niet liggen, laat ieder in hun waard een lees en reageer op de mensen waar je wel wat mee hebt of op reageren wilt.

Wat een gedoe om een paar postings van iemand in een openbaar topic op een openbaar forum...

Heul erg A-men.

Wat een wijvengezeik zou mijn vriend zeggen. En ik zou hem helemaal gelijk geven.

Ik ben het zat, en er goed klaar meer.

Jammerdebammer. Dan maar geen groepjes sparen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
@Noanne

Die forum afkortingen lijst ga ik wel ff checken, thanks!

Ik vond het topic niet sex gerelateerd, maar daar was ik een van de weinigen in blijkbaar.

Ik ben meer dan dat artikel, trouwens.
quote:borodini schreef op 31 oktober 2009 @ 00:42:

[...]

Heul erg A-men.

Wat een wijvengezeik zou mijn vriend zeggen. En ik zou hem helemaal gelijk geven.

Ik ben het zat, en er goed klaar meer.

Jammerdebammer. Dan maar geen groepjes sparen Heb jij wel een wachtwoord om hier te mogen posten?
Ik doe niet aan wachtwoorden.

Net zoals ik aan een hele hoop meer dingen niet doe.
Wijvengezeik is precies het woord wat ik in gedachte had toen ik het las ja....en ik ben jouw vriend toch echt niet geloof ik!

(Noch een andere man ook al zou je het soms haast denken...)
quote:hannaviva schreef op 31 oktober 2009 @ 00:43:

@Noanne

Die forum afkortingen lijst ga ik wel ff checken, thanks!

Ik vond het topic niet sex gerelateerd, maar daar was ik een van de weinigen in blijkbaar.

Ik ben meer dan dat artikel, trouwens.Daar ga ik ook meer dan vanuit, maar de meeste vragen aan jou zullen toch over dat stukje van je leven gaan. Net zoals de meeste vragen aan mij over het meest in het oog springende stukje van mijn leven gaan. Als je een 'vraag t Hanna' topic opent zullen 9 van de 10 vragen daarover gaan en af en toe zal er een vraag als: Wat voor een werk doe je eigenlijk? Of: Spaar jij ook sneeuwwitjepunten bij de AH? voorbij komen.
mmm.

We zullen zie of je mijn vriend niet bent...

"schahaatt, ga je mee naar boven ? "

[ ] Ja

[ ] Ja graag liefje

[ ] Nee

[ ] Geen antwoord, want snurkt op de bank.

*kruis aan welke van toepassing is.
quote:borodini schreef op 31 oktober 2009 @ 00:49:

mmm.

We zullen zie of je mijn vriend niet bent...

"schahaatt, ga je mee naar boven ? "

[ ] Ja

[ ] Ja graag liefje

[ ] Nee

[ ] Geen antwoord, want snurkt op de bank.

[x]Nee, nog ff forummen...

*kruis aan welke van toepassing is.
@ noanne

De vragen die ik voorbij had zien komen gingen daar juist niet over maar over 'het verschrikkelijke voorval', vandaar ook dat ik in mijn OP (jaja, ik leer het al) het topic aanhaalde.
@Boro, maf wijf

BAM snurkt niet dat weten we toch allemaal, die slaapt op de bank zonder te snurken.
quote:hannaviva schreef op 31 oktober 2009 @ 00:52:

@ noanne

De vragen die ik voorbij had zien komen gingen daar juist niet over maar over 'het verschrikkelijke voorval', vandaar ook dat ik in mijn OP (jaja, ik leer het al) het topic aanhaalde.Dus waren het geen vragen aan jou, maar vragen over het voorval. Die mensen kunnen googelen en vinden dan vanzelf het topic en het voorval, of op jouw vergrootglas klikken en vinden daarmee ook het voorval. Vragen aan jou zouden m.i. over jou moeten gaan en niet over welk voorval dan ook.
quote:noanne schreef op 31 oktober 2009 @ 00:57:

[...]

Dus waren het geen vragen aan jou, maar vragen over het voorval. Die mensen kunnen googelen en vinden dan vanzelf het topic en het voorval, of op jouw vergrootglas klikken en vinden daarmee ook het voorval. Vragen aan jou zouden m.i. over jou moeten gaan en niet over welk voorval dan ook.Vragen aan mij over het voorval tellen niet?
quote:noanne schreef op 31 oktober 2009 @ 00:53:

@Boro, maf wijf

BAM snurkt niet dat weten we toch allemaal, die slaapt op de bank zonder te snurken.Ik slaap nooit op de bank,ik slaap wel es achter mijn pc maar of ik dan snurk weet ik niet...
quote:hannaviva schreef op 31 oktober 2009 @ 01:00:

[...]

Vragen aan mij over het voorval tellen niet?

Hanna, ik probeer enorm om mijn woorden juist te kiezen, maar het is na 1h en ik heb vandaag mijn dosis chemo gehad dus ben echt kapot op. Het spijt me, ik ga slapen.

Vragen aan jou over het voorval tellen best, ik denk alleen dat na de storm de vragen over het voorval geen reden moeten zijn voor het openen van een topic, maar jouw wens om jouw seksleven uit het verdomhoekje te halen en te laten zien dat je meer bent dan dat seksleven zouden dat wel kunnen zijn.
En met de vragen doelde ik onder meer op de vragen van een aantal posters op het door jou geopende topic die wel degelijk alleen over het voorval gingen.
quote:mamalief schreef op 31 oktober 2009 @ 01:03:

[...]

Ik slaap nooit op de bank,ik slaap wel es achter mijn pc maar of ik dan snurk weet ik niet...

Laatst kwam er wel een raar geluid uit mijn laptop...

Truste BAM, Boro en Hanna
quote:noanne schreef op 31 oktober 2009 @ 01:07:

[...]

Hanna, ik probeer enorm om mijn woorden juist te kiezen, maar het is na 1h en ik heb vandaag mijn dosis chemo gehad dus ben echt kapot op. Het spijt me, ik ga slapen.

Same here, ik ben al de hele avond aan het proberen om recht te lullen wat in mijn ogen niet echt krom was. Lastig.

Weltrusten en sterkte. Ik had gisteren gelezen dat het een zware dag voor je zou zijn. Bedankt voor je tijd, dat waardeer ik enorm. Temeer vanwege je zware dag.
Dankjewel Hanna, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen en hopelijk een wat rustigere dag hier op t forum. Alleen al vanwege de meeting moet dat lukken.
Wat zijn jullie een stelletje off-topicers zeg!!!

*vraagt zich af of dat een woord is...*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven